Vožtuvų reguliavimas
Vožtuvų reguliavimas
Speedster, pritariu, mano mintys šiuo klausimu irgi panašios
Kawasaki Z750 2006
Vožtuvų reguliavimas
Beje, senukai Triumfistai lygiai tą patį sakė kai kažkas forume paklausė dėl garsų. Sako, sunerimt reikia, kai caksėjimas nutyla (kalba ėjo apie 1050 motorą).
Beverly 350 ST
Vožtuvų reguliavimas
turistux rašė:Žinutės nuorodaSpeedster rašė:Žinutės nuoroda Patarčiau nepamiršti apie tą patikrinimą.
Darau dabar vožtuvų reguliavimą saviškiui, 3 įsiurbimo vožtuvų tarpai per maži, 5 likę - ant min ribos, išmetimo - visi ok.
Rida 32 000km. Visus darysiu ant max ribos.
naujoviška Honda - nėr ko labai tikėtis - taupo ant medžiagų
Nop, VTX1800, ST1300 irgi tikrindavau maždaug kas 25-30tkm, rasdavau pasispaudusių
2014 Honda VFR1200X Crosstourer
Vožtuvų reguliavimas
Čia aš patikslinsiu - jeigu kažkas yra neteisingai sureguliuota arba genda, pirmas indikatorius yra kuro sąnaudos (ne +/- 1 litras, daugiau) ir galia. Kad atsirastu 'garsas' reikia visiškai ignoruoti akivaizdžiai prasčiau dirbantį variklį. Be abejo, tos pačios sąnaudos gali priklausyti nuo daugelio kitų dalykų. Tačiau, tai, apie ką yra kalbama šitoje temoje yra viena iš dažnesnių priežasčių.Speedster rašė:bet kai atsiras pašaliniai garsai, vožtuvų tikrinimas/reguliavimas greičiausiai jau nebepadės
Drop a gear and disappear.
Vožtuvų reguliavimas
Vožtuvų caksėjimo dėl per didelių tarpų paprastai gali ir negirdėt. Tik sureguliavus pasijaus kad variklis gražiau dirba. Bet per dideli tarpai nėra labai didelė bėda nes dėl to varikliui greitai neateis galas. Žymiai blogiau jei tarpai per maži, tada be jokio garso ims ir pradegs vožtuvas ir tada jau bus reikalų.. Todėl bent pasimatuot tarpus tikrai verta. Tam ir žinių daug nereikia, procedūra būna aprašyta visuose service manualuose, o tarpų matuoklis 3eur senukuose tekainuoja
Vožtuvų reguliavimas
Prikeliu temą, prieš praėjusį sezoną, motociklo į servisą taip ir nenuvariau dėl vožtuvų reguliavimo... Tad prieš kelias dienas, pats pradėjau ardyti motociklą, atsidengiau galvos dangtelį, pamatavau tarpelius... ir visi išmetimo vožtuvų tarpeliai buvo ryškiai per maži, įsiurbimo irgi ant ribos... Dabar nežinau ar eiti gilyn ir bandyti pačiam reguliuoti ar visgi sustoti ir nuvaryti profesionalams Labiausiai bijau pamest degimą, ir nesu susipažinęs tinkamai su reguliavimu, net nežinau ar pas mane reguliuojasi varžtais kažkaip ar tom tabletėm vadinamom... gal kas ką pakonsultuosit šiuo klausimu? Gal patarimų turite?
Kawasaki Z750 2006
Vožtuvų reguliavimas
Pagal iškilusius klausimus siūlyčiau pabandyti surinkti ir nuvaryti tam, kas bent manualą paskaityti sugeba...
Vožtuvų reguliavimas
Dar keistai atrodo, jeigu jau pats pasimatavai tarpelius, tai kaip galėjai nematyt kuo jie reguliuojami ?
MT-09 Tracer
Vožtuvų reguliavimas
Turimam manuale buvo aprašyta tik apie tarpelių tikrinimą, na bet kiek dabar jau supratau tai reguliuojasi tabletėmis. Ir nieko keisto, kad nemačiau kaip reguliuojasi, kadangi niekada nebuvau net galvos dangtelio gyvenime atidengęs...ir komentarą parašiau prieš atliekant šiek tiek paieškų internete. Tačiau dabar jau labiau supratau visą konstrukciją... na o šiaip visada būna pirmas kartas, tai gi ne raketų mokslas, kad pats to negalėtum pasidaryti, svarbiausia neskubėt ir rinkti informaciją... todėl ir čia rašau, gal kas ką papasakos apie tai
Kawasaki Z750 2006
Vožtuvų reguliavimas
iTroubl3 rašė:Žinutės nuoroda tai gi ne raketų mokslas
O kas ta raketa yra? Vamzdis vamzdyje ir du konusiniai vamzdžiai galuose... Daiktas aiškus ir lengvai remontuojamas akmeniniais kirvukais...
Nori gaut patarimų? Ok. Tiksliai nurodai moco modelį, įmeti nuorodą į repair manual-ą, aprašai ką ir kaip darėj su fotkėm, išvardini turimus įrankius... . Pradžiai...
Vožtuvų reguliavimas
Katys, Kawasaki Z750 2006.
https://1drv.ms/u/s!At391kKRIeDr-VkCLoENg_isqgLs?e=qqaY7j tai yra viskas ką turiu 3 nuotraukos ir manualas kuriame reguliavimas neaprašytas, o tik tarpų matavimas, man rodos 42-46 psl., pilno manualo skirto būtent šiam motociklui niekur neradau.
Atlikti darbai:
1. Atlaisvintas priėjimas prie variklio.
2. Nuimtas galvos dangtelis išsuktos žvakės.
3. Išmatuoti tarpeliai tarpumačiu kurio skalė kyla kas 0.05mm nustatyta, kad reikia reguliuoti.
4. Užsakytas tarpumatis su tikslesne skale
Planai:
1. Sulaukus naujo tarpumačio išmatuoti tarpelius 0.01mm tikslumu (viską susirašyti)
2. Nusiimti vožtuvų velenėlius, išsiimti plokšteles (tabletes) išmatuoti mikrometru (viską užsirašyti)
3. Atlikti skaičiavimus ir užsisakyti reikiamo dydžio plokšteles.
4. Sudėi plokšteles, uždėti velenus ir ir viską kartoti tol kol tarpeliai bus reikiamo dydžio.
Įrankiai pagrindiniai, nieko specialaus neturiu..
Dabar reikalinga kuo daugiau informacijos, kaip nepaleist degimo po velenėlių ir grandinės nuėmimo..kaip taisyklingai žymėtis, į ką atkreipti dėmesį, kokie netikėtumai gali laukti?
Artimiausi darbai prie motociklo nusimato savaitgalį, tada pateiksiu daugiau informacijos apie eiga ir kilusius klausimus.
https://1drv.ms/u/s!At391kKRIeDr-VkCLoENg_isqgLs?e=qqaY7j tai yra viskas ką turiu 3 nuotraukos ir manualas kuriame reguliavimas neaprašytas, o tik tarpų matavimas, man rodos 42-46 psl., pilno manualo skirto būtent šiam motociklui niekur neradau.
Atlikti darbai:
1. Atlaisvintas priėjimas prie variklio.
2. Nuimtas galvos dangtelis išsuktos žvakės.
3. Išmatuoti tarpeliai tarpumačiu kurio skalė kyla kas 0.05mm nustatyta, kad reikia reguliuoti.
4. Užsakytas tarpumatis su tikslesne skale
Planai:
1. Sulaukus naujo tarpumačio išmatuoti tarpelius 0.01mm tikslumu (viską susirašyti)
2. Nusiimti vožtuvų velenėlius, išsiimti plokšteles (tabletes) išmatuoti mikrometru (viską užsirašyti)
3. Atlikti skaičiavimus ir užsisakyti reikiamo dydžio plokšteles.
4. Sudėi plokšteles, uždėti velenus ir ir viską kartoti tol kol tarpeliai bus reikiamo dydžio.
Įrankiai pagrindiniai, nieko specialaus neturiu..
Dabar reikalinga kuo daugiau informacijos, kaip nepaleist degimo po velenėlių ir grandinės nuėmimo..kaip taisyklingai žymėtis, į ką atkreipti dėmesį, kokie netikėtumai gali laukti?
Artimiausi darbai prie motociklo nusimato savaitgalį, tada pateiksiu daugiau informacijos apie eiga ir kilusius klausimus.
Kawasaki Z750 2006
Vožtuvų reguliavimas
Aha, na gal ir nebeviltiškas reikalas... Sorry, bet užtruks laike, manualo skaitymas...
Vožtuvų reguliavimas
Kokiu būdu išmatuoti vožtuvų tarpai?
Vožtuvų reguliavimas
Jeigu čia nepilnas manualas tai reikėtų susirasti pilną, kažkaip nesitiki , kad nėra rusiškuose, angliškuose forumuose.
Dėl degimo, visur yra žymekliai.
Pagal rašliavą sprendžiu, kad sugebėsi pasidaryt pats, tik susirask pilną manual, plius pažiūrėk jutubėj kaip tai vyksta, nebūtinai tavo moco, visų mocu su 4i variliais bus panašiai.
Dėl degimo, visur yra žymekliai.
Pagal rašliavą sprendžiu, kad sugebėsi pasidaryt pats, tik susirask pilną manual, plius pažiūrėk jutubėj kaip tai vyksta, nebūtinai tavo moco, visų mocu su 4i variliais bus panašiai.
MT-09 Tracer
Vožtuvų reguliavimas
Na jei Wing sako kad ne beviltiškas... Kokią minutę užtruko...: linkas Ir pagal normalų (t.y. factory) manualą pamatavus gal paaiškės, kad reguliuoti nereikia... Planas 1 - idea fix - 0,01 tikslumu su tarpumačiais nepamatuosi... O pagal Kwakos tolerancijas 0,05 tarpumačių per akis.
Vožtuvų reguliavimas
Katys, Pagal manualą alkūninį pastačiau ant žymos 1.4, kad pirmas arba ketvirtas cilindras atsidurtų viršuje (TDC), tada išmatavau 1 cilindro išmetimo ir įsiurbimo tarpelius, 2 cilindro išmetimo, ir 3 cilindro įsiurbimo tarpelius, tada alkūninų prasukau pilną ratą ir pastačiau vėl ant 1.4 žymos (kaip manuale nurodyta) ir išmatavau likusius tarpelius. Matavau su tarpumačiu ant šalto variklio, kaip nurodyta manuale.
Wing, na būtent šiam motociklui pilnesnio manualo niekaip neradau, o su rusų kalba man nelabai..., jo žymekliai yra tik reikia dar pasigilint kaip jais naudotis, youtube irgi daugiau ar mažiau pražiūrėta tad bendrą vaizdą jau turiu.
TomasJ, Dėkui už linką, matai rusiškais tinklapiais nemoku naudotis, reikės pasiskaitinėt Tarpai ir buvo matuoti pagal factory manualo ribas:
Inlet:0.15∼0.24 mm (0.0059∼0.0094 in.)
Exhaust:0.22∼0.31 mm (0.0087∼0.0122 in.)
Dabar tiksliai nepamenu neturiu to lapo kur viską užsirašiau, bet isiurbimo buvo beveik visi 0.15mm ir gal pora 0.10mm, o išmetimo pusė 0.15mm ir pusė 0.10mm. Tad išmetimas tikrai nekaip atrodo.
Wing, na būtent šiam motociklui pilnesnio manualo niekaip neradau, o su rusų kalba man nelabai..., jo žymekliai yra tik reikia dar pasigilint kaip jais naudotis, youtube irgi daugiau ar mažiau pražiūrėta tad bendrą vaizdą jau turiu.
TomasJ, Dėkui už linką, matai rusiškais tinklapiais nemoku naudotis, reikės pasiskaitinėt Tarpai ir buvo matuoti pagal factory manualo ribas:
Inlet:0.15∼0.24 mm (0.0059∼0.0094 in.)
Exhaust:0.22∼0.31 mm (0.0087∼0.0122 in.)
Dabar tiksliai nepamenu neturiu to lapo kur viską užsirašiau, bet isiurbimo buvo beveik visi 0.15mm ir gal pora 0.10mm, o išmetimo pusė 0.15mm ir pusė 0.10mm. Tad išmetimas tikrai nekaip atrodo.
Kawasaki Z750 2006
Vožtuvų reguliavimas
Normalus manualas, visas įdomumas nuo 181 puslapio...
Vožtuvų reguliavimas
TomasJ rašė:Žinutės nuoroda Na jei Wing sako kad ne beviltiškas... Kokią minutę užtruko...: linkas Ir pagal normalų (t.y. factory) manualą pamatavus gal paaiškės, kad reguliuoti nereikia... Planas 1 - idea fix - 0,01 tikslumu su tarpumačiais nepamatuosi... O pagal Kwakos tolerancijas 0,05 tarpumačių per akis.
Vis tik čia toks pats manual kaip mano ir pasirodo ten yra informacijos kurios prireiks, tik atidžiau reikėjo paskaitinėt
Kawasaki Z750 2006
Vožtuvų reguliavimas
Katys rašė:Žinutės nuoroda Normalus manualas, visas įdomumas nuo 181 puslapio...
Va, va, vis tik ne taip informacijos ten ieškojau
Kawasaki Z750 2006
Grįžti į “Remontas ir techniniai klausimai”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra