Karbiuratoriaus valymas
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Karbiuratoriaus valymas
Žaidžiuosi su vaiko kinišku 4T 70cc motocikliuku ir kol kas nepavyksta normaliai jo užvesti.
Nuo moto akumo neužsiveda (keturis kartus iškroviau akumą bandydamas užvesti), pajungus automobilio akumuliatorių po daug bandymų šiaip ne taip užsiveda ir sunkiai papsi kol įsibėgėja iki normalių apsukų. Tada dirba kaip gerulis. Turi pilnai įšilti variklis, kad nebedustų staigiau atsukus akseleratorių.
Šiam momentui patikrinti dalykai:
- Žvakė duoda žiežirbas
- Kompresija yra
- Starteris perrinktas ir sukasi kaip pašėlęs
Po užvedimo bandymų žvakė būna drėgnoka.
Pagal žvakės spalvą gal kažkas pakomentuos kuro mišinio situaciją.
Sekantis žingsnis. Purkšiu eterį į oro paėmimą ir žiūrėsiu ar variklis bando vestis.
Jeigu tai suveiks, tada problema karbiuratoriuje.
Reikės jį išsirinkti. Bus man pirmas kartas.
Pasidedu šį video, kuris gana aiškiai parodo, ką daryti.
Nuo moto akumo neužsiveda (keturis kartus iškroviau akumą bandydamas užvesti), pajungus automobilio akumuliatorių po daug bandymų šiaip ne taip užsiveda ir sunkiai papsi kol įsibėgėja iki normalių apsukų. Tada dirba kaip gerulis. Turi pilnai įšilti variklis, kad nebedustų staigiau atsukus akseleratorių.
Šiam momentui patikrinti dalykai:
- Žvakė duoda žiežirbas
- Kompresija yra
- Starteris perrinktas ir sukasi kaip pašėlęs
Po užvedimo bandymų žvakė būna drėgnoka.
Pagal žvakės spalvą gal kažkas pakomentuos kuro mišinio situaciją.
Sekantis žingsnis. Purkšiu eterį į oro paėmimą ir žiūrėsiu ar variklis bando vestis.
Jeigu tai suveiks, tada problema karbiuratoriuje.
Reikės jį išsirinkti. Bus man pirmas kartas.
Pasidedu šį video, kuris gana aiškiai parodo, ką daryti.
- informatikas
- Pranešimai: 537
- Užsiregistravo: 2015-10-24 07:29
- Karma: 235
Karbiuratoriaus valymas
pamieruok, kokia kompresija?, tai pirma
antra, jei nori tvarkingai isplaut karba, plauk ultragarsinej vonelej
antra, jei nori tvarkingai isplaut karba, plauk ultragarsinej vonelej
KTM 1290 Super Adventure S
Karbiuratoriaus valymas
Pagal tai, ką parašei, ir pagal žvakę, tai smarkiai per riebu, gal net labiau perpila. Tas papsėjimas, kol įsidirba, reiškia jog mataciklietas užsisiurbęs. Patikrink, ar variklio alyvoje nėra benzo jau pribėgę kartais.
Išardęs karburatorių patikrink, ar plūdė ne kiaura (gal joje net matysis benzas). Karbo valymas ultragarsu - idealu, bet pakaks ir carb cleanerio su kompresorium, jei stipriai neprikepę.
Beje, čia jau tokį nusipirkai, ar buvo laikas, kad normaliai kūrėsi/važiavo?
Išardęs karburatorių patikrink, ar plūdė ne kiaura (gal joje net matysis benzas). Karbo valymas ultragarsu - idealu, bet pakaks ir carb cleanerio su kompresorium, jei stipriai neprikepę.
Beje, čia jau tokį nusipirkai, ar buvo laikas, kad normaliai kūrėsi/važiavo?
2005 XL650V Transalp
Karbiuratoriaus valymas
Prapūsti su kompresorium visada sveika, bet kai mišinys toks riebus, problema gali būti ir ne tame. Pradėčiau nuo (kiekvieną žingsnį daryti atskirai, ne visus iš karto)
1. Prapūsti su kompresorium žiklerius ir skyles. Nekrapštyti žiklerių su viela!
2. Oro/kuro (mišinio) varžtas. Įsuk jį iki galo ir išsuk 1,5 karto (dažnu atveju standartinis nustatymas).
3. Patikrinti kuro plūdės lygį. Pakreipus karbą 30 laipsnių kampu (ne pilnai apvertus), pludė turėtų būti lygegreti su karbiuratoriaus korpuso dalimi, ant kurios sukasi apatinis dubuo. Jeigu įkrenta daugiau, reiškia lygis per aukštas, tai riebina mišinį.
4. Patikrinti kurioje pozicijoje pagrindinės adatos klipsas. Perdėti į vidurinę poziciją, ypač jei jis perdėtas toliausiai nuo adatos viršaus.
1. Prapūsti su kompresorium žiklerius ir skyles. Nekrapštyti žiklerių su viela!
2. Oro/kuro (mišinio) varžtas. Įsuk jį iki galo ir išsuk 1,5 karto (dažnu atveju standartinis nustatymas).
3. Patikrinti kuro plūdės lygį. Pakreipus karbą 30 laipsnių kampu (ne pilnai apvertus), pludė turėtų būti lygegreti su karbiuratoriaus korpuso dalimi, ant kurios sukasi apatinis dubuo. Jeigu įkrenta daugiau, reiškia lygis per aukštas, tai riebina mišinį.
4. Patikrinti kurioje pozicijoje pagrindinės adatos klipsas. Perdėti į vidurinę poziciją, ypač jei jis perdėtas toliausiai nuo adatos viršaus.
- informatikas
- Pranešimai: 537
- Užsiregistravo: 2015-10-24 07:29
- Karma: 235
Karbiuratoriaus valymas
Pirmoj vietoj kinieciui tikrinkite kompresija.!!!
Nes 90 % nenauju jos ten buna kaip dviračio pompoj.
Is kart atkris daug kitų tikrinimų.
Nes 90 % nenauju jos ten buna kaip dviračio pompoj.
Is kart atkris daug kitų tikrinimų.
KTM 1290 Super Adventure S
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Karbiuratoriaus valymas
Dėkui už visus patarimus.
Deja kompresijos matuoklio ir ultragarsinės vonelės neturiu. Jei kas galite paskolinti, duokite žinoti. Žvakės sriegis 10mm skersmens.
Variklio galva buvo kažkada keista, todėl kompresijos tikrai yra. Kaip sakiau, mėgėjiškai tikrinau ir pumpuoja/vakumuoja gerai
Motociklas jau pas ankstesnį savininką sunkiai kurdavosi. Praeitą vasarą jis žymiai lengviau užsivesdavo, kartais net nuo savo akumo kai tikrai šilta. Ir važinėjo vasarą gerai ir ilgai. Dabar paleidinėjau po žiemos. Šeštadienį dar ok, o sekmadienį nebenori nors tu ką.
Nežinau kaip tikrinti variklio alyvą ar joje yra benzo. Uostyti? Uosčiau, bet benzo kvapo nebuvo.
Planas yra kai užkursiu ir pašildysiu variklį pakeisti alyvą prieš sezoną.
Deja kompresijos matuoklio ir ultragarsinės vonelės neturiu. Jei kas galite paskolinti, duokite žinoti. Žvakės sriegis 10mm skersmens.
Variklio galva buvo kažkada keista, todėl kompresijos tikrai yra. Kaip sakiau, mėgėjiškai tikrinau ir pumpuoja/vakumuoja gerai
Motociklas jau pas ankstesnį savininką sunkiai kurdavosi. Praeitą vasarą jis žymiai lengviau užsivesdavo, kartais net nuo savo akumo kai tikrai šilta. Ir važinėjo vasarą gerai ir ilgai. Dabar paleidinėjau po žiemos. Šeštadienį dar ok, o sekmadienį nebenori nors tu ką.
Nežinau kaip tikrinti variklio alyvą ar joje yra benzo. Uostyti? Uosčiau, bet benzo kvapo nebuvo.
Planas yra kai užkursiu ir pašildysiu variklį pakeisti alyvą prieš sezoną.
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Karbiuratoriaus valymas
Su eteriu papurškus į oro paėmimą paleisti variklio nepavyko.
Išrinkau karbiuratorių. Kelios skylutės buvo užsikimšusios. Pravaliau su karbiuratorių varikliu ir prapučiau su suspaustu oru.
Tada ant garažo grindų ieškojau kelių smulkių dalių. Radau.
Plūdėje benzino nebuvo, ji juda laisvai. Rusniečio pasverimo testo nesupratau kaip daryti. Bet vartant plūdė juda lengvai, bet nelabai plačia amplitude.
Viską surinkau.
Nuo automobilio akumo variklis užsivedė iš trečio karto.
Pradžiai veikė tik ant "choke" ir atsukus gazo rankeną. Po to jau dirbo gerai ir sava eiga.
Pareguliavau tik laisvų apsukų varžtą. Šįvakar pabandysiu pareguliuoti ir kuro mišinio varžtą.
Vienas pastebėjimas, kad įsiurbimo kolektoriaus tarpinės kampas nuskilęs. Atrodo, kad viskas gerai prisitvirtina, bet vis tiek nusipirksiu sveiką tarpinę ir pakeisiu.
Informatiko reikalavimas patikrinti kompresiją man nebeišlenda iš galvos. Reikės susiorganizuoti kompresijos matuoklį.
Dar pagalvojau, kad motocikliuko akumas gal kaltas. Bet žinau, kad jis praeitą vasarą pirktas naujas. Talpa 4Ah.
Šįryt pajungiau prie akumų kroviklio, bet po pusvalandžio jau automatinis kroviklis neberodė ženklų, kad dar kraunama.
Akumuliatoriuko talpa nedidelė. Ar pusvalandžio gali užtekti jį pakrauti?
Bet kaip minėjau, kai akumaliatorius pakrautas, starterį jis suka kaip reikiant.
Akumuliatoriaus kontaktus apgraužė "krokodilo" gnybtai.
Išrinkau karbiuratorių. Kelios skylutės buvo užsikimšusios. Pravaliau su karbiuratorių varikliu ir prapučiau su suspaustu oru.
Tada ant garažo grindų ieškojau kelių smulkių dalių. Radau.
Plūdėje benzino nebuvo, ji juda laisvai. Rusniečio pasverimo testo nesupratau kaip daryti. Bet vartant plūdė juda lengvai, bet nelabai plačia amplitude.
Viską surinkau.
Nuo automobilio akumo variklis užsivedė iš trečio karto.
Pradžiai veikė tik ant "choke" ir atsukus gazo rankeną. Po to jau dirbo gerai ir sava eiga.
Pareguliavau tik laisvų apsukų varžtą. Šįvakar pabandysiu pareguliuoti ir kuro mišinio varžtą.
Vienas pastebėjimas, kad įsiurbimo kolektoriaus tarpinės kampas nuskilęs. Atrodo, kad viskas gerai prisitvirtina, bet vis tiek nusipirksiu sveiką tarpinę ir pakeisiu.
Informatiko reikalavimas patikrinti kompresiją man nebeišlenda iš galvos. Reikės susiorganizuoti kompresijos matuoklį.
Dar pagalvojau, kad motocikliuko akumas gal kaltas. Bet žinau, kad jis praeitą vasarą pirktas naujas. Talpa 4Ah.
Šįryt pajungiau prie akumų kroviklio, bet po pusvalandžio jau automatinis kroviklis neberodė ženklų, kad dar kraunama.
Akumuliatoriuko talpa nedidelė. Ar pusvalandžio gali užtekti jį pakrauti?
Bet kaip minėjau, kai akumaliatorius pakrautas, starterį jis suka kaip reikiant.
Akumuliatoriaus kontaktus apgraužė "krokodilo" gnybtai.
Karbiuratoriaus valymas
Būtų labai gerai po karbo plovimo ir naują žvakę įsukt. Vien tam kad matytum kaip keičiasi spalva. Nes kad senoji nudegtų reiktų ilgokai prabirbint ar bent 5km prasukt kad juodumas nudegt spėtų. Tada vėl žiūrėt žvakę ir žiūrėt mišinį.
Jeigu po plovimo dirba šaltas tik ant choke ar su gazu, viskas ok, šaltas motoras. Turi pašilus padidėti apsukos ir tada pradėti dirbti ir be choke. Žvakėse kad pamatytum normalų mišinį turi motoras dirbti jau be choke ir kurį laiką kad nudegtų prieš tai buvęs mišinys, nes su chike bus visada riebus. Sprendžiant iš tavo pirmos žvakės foto ir jei dar šlapios, tai konkrečiai perpila, gal tada irgi žiūrėjai po to kai dirbo su juo ištrauktu?
Jeigu po plovimo dirba šaltas tik ant choke ar su gazu, viskas ok, šaltas motoras. Turi pašilus padidėti apsukos ir tada pradėti dirbti ir be choke. Žvakėse kad pamatytum normalų mišinį turi motoras dirbti jau be choke ir kurį laiką kad nudegtų prieš tai buvęs mišinys, nes su chike bus visada riebus. Sprendžiant iš tavo pirmos žvakės foto ir jei dar šlapios, tai konkrečiai perpila, gal tada irgi žiūrėjai po to kai dirbo su juo ištrauktu?
Karbiuratoriaus valymas
Tinkladraskis rašė:Žinutės nuoroda Rusniečio pasverimo testo nesupratau kaip daryti. Bet vartant plūdė juda lengvai, bet nelabai plačia amplitude.
Iliustruoju:
Karbiuratoriaus valymas
Variklio tepale atsirasti benzo gali tokiu atveju jeigu neišjunginėji kuro kranelio į OFF poziciją ir tavo karbo pludės adata neuždaro pilnai benzo padavimo į karbo kamerą. Tada benzinas gali pradėti per karbą persipildyti ir prabėginėti į cilindus ir tada pro žiedus į karterį. Bet ši problema pasireikštų tik tada jeigu mocas ilgai stovi su visais šitais simptomais Kad išvengt užtenka paliekant ilgesniam laikui mocą uždaryti kranelį Arba prie kranelio (jeigu jau neturi po default) pajungti papildomą kranelį valdomą nuo vakumo įsiurbimo kolektoriuje, tada jis automatiškai atsidarytų užvedus motorą ir užsidarytų užgesinus. Tokie kraneliai įprastai statomi ant motopirdų ir kainuoja centus:)
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Karbiuratoriaus valymas
Motocikliukas veikiantį kuro kranelį turi ir jis visada užsukamas pabaigus naudotis motociklu.
Patarimai, kokį kompresijos matuoklį rinktis, labai laukiami. Skaičiau, kad praverčia turėti matuoklį su Schrader ventiliu, nes kai mažas variklis tai dalis kompresijos nukeliauja matuoklio žarnelės užpildymui. Todėl rodoma iki 10-15% mažesnė kompresija nei reali variklyje.
Žinoma ieškau už gerą kainą, tai Japoniškų kosminių technologijų nesiūlykite
Patarimai, kokį kompresijos matuoklį rinktis, labai laukiami. Skaičiau, kad praverčia turėti matuoklį su Schrader ventiliu, nes kai mažas variklis tai dalis kompresijos nukeliauja matuoklio žarnelės užpildymui. Todėl rodoma iki 10-15% mažesnė kompresija nei reali variklyje.
Žinoma ieškau už gerą kainą, tai Japoniškų kosminių technologijų nesiūlykite
- informatikas
- Pranešimai: 537
- Užsiregistravo: 2015-10-24 07:29
- Karma: 235
Karbiuratoriaus valymas
Tinkladraskis rašė:Žinutės nuoroda Patarimai, kokį kompresijos matuoklį rinktis, labai laukiami
nu čia ne dyzelis, tai tinka praktiškai bet koks, ir be jokio isukimo, su guminiu adapteriu, kur rankom prispaudęs laikai
man rodos rastum ir turguj, kur diedukai sendaikčius iš garažų parduoda
KTM 1290 Super Adventure S
Karbiuratoriaus valymas
Tinkladraskis rašė:Žinutės nuoroda Motocikliukas veikiantį kuro kranelį turi ir jis visada užsukamas pabaigus naudotis motociklu.
Patarimai, kokį kompresijos matuoklį rinktis, labai laukiami. Skaičiau, kad praverčia turėti matuoklį su Schrader ventiliu, nes kai mažas variklis tai dalis kompresijos nukeliauja matuoklio žarnelės užpildymui. Todėl rodoma iki 10-15% mažesnė kompresija nei reali variklyje.
Žinoma ieškau už gerą kainą, tai Japoniškų kosminių technologijų nesiūlykite
Sveikas,
turiu automobilinį (senos konstrukcijos, bendras ilgis apie 12-16 cm, paprasčiausias variantas), jei yra vietos patekti iki žvakės įsukimo angos ir niekas netrukdo virš jos. Galiu paskolinti.
Tik bėda ,kad ne anksčiau šio šeštadienio, jei tinka tai į PM.
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Karbiuratoriaus valymas
EBravo rašė:Žinutės nuoroda
Sveikas,
turiu automobilinį (senos konstrukcijos, bendras ilgis apie 12-16 cm, paprasčiausias variantas), jei yra vietos patekti iki žvakės įsukimo angos ir niekas netrukdo virš jos. Galiu paskolinti.
Tik bėda ,kad ne anksčiau šio šeštadienio, jei tinka tai į PM.
Dėkui, bet jau nebereikia.
Šiandien nusipirkau savo komplektą, nes pagalvojau, kad būtų gerai turėti šį daiktą po ranka
Vakar žaidžiausi vėl su kuro/oro mišinio reguliavimu, bet teigiamo rezultato nebuvo.
Užsiveda tik ilgai sukant nuo automobilinio akumo. Po to dirba normaliai ir sušilęs tvarkingai laiko apsukas.
Išjungus ir vėl bandant vesti net šiltą variklį vis tiek užsiveda tik po ilgesnio kankinimo.
Karbiuratoriaus valymas
Dėkui, bet jau nebereikia.
Šiandien nusipirkau savo komplektą, nes pagalvojau, kad būtų gerai turėti šį daiktą po ranka
Vakar žaidžiausi vėl su kuro/oro mišinio reguliavimu, bet teigiamo rezultato nebuvo.
Užsiveda tik ilgai sukant nuo automobilinio akumo. Po to dirba normaliai ir sušilęs tvarkingai laiko apsukas.
Išjungus ir vėl bandant vesti net šiltą variklį vis tiek užsiveda tik po ilgesnio kankinimo.[/quote]
Ok! supratau!
Linkiu sėkmės!
Dėl karbiuratoriaus darbo patikros ,jau buvo rašyta, tad lieka tik viską patikrinti, bet reika pažiūrėti ar nebuvo pats variklis pilnai ardytas, gal būt yra neteisingai išstatytas visas darbo ciklas, nes rašai ,kad tai 4T variklis.
Šiandien nusipirkau savo komplektą, nes pagalvojau, kad būtų gerai turėti šį daiktą po ranka
Vakar žaidžiausi vėl su kuro/oro mišinio reguliavimu, bet teigiamo rezultato nebuvo.
Užsiveda tik ilgai sukant nuo automobilinio akumo. Po to dirba normaliai ir sušilęs tvarkingai laiko apsukas.
Išjungus ir vėl bandant vesti net šiltą variklį vis tiek užsiveda tik po ilgesnio kankinimo.[/quote]
Ok! supratau!
Linkiu sėkmės!
Dėl karbiuratoriaus darbo patikros ,jau buvo rašyta, tad lieka tik viską patikrinti, bet reika pažiūrėti ar nebuvo pats variklis pilnai ardytas, gal būt yra neteisingai išstatytas visas darbo ciklas, nes rašai ,kad tai 4T variklis.
- informatikas
- Pranešimai: 537
- Užsiregistravo: 2015-10-24 07:29
- Karma: 235
Karbiuratoriaus valymas
EBravo rašė:Žinutės nuoroda reika pažiūrėti ar nebuvo pats variklis pilnai ardytas, gal būt yra neteisingai išstatytas visas darbo ciklas, nes rašai ,kad tai 4T variklis.
jo, reiketu sutikrint mietkes......... del to irgi gali nesikurt
KTM 1290 Super Adventure S
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Karbiuratoriaus valymas
Variklis buvo ardytas, jam buvo keistas cilindras.
Bet kažkaip tikiuosi, kad Kmoto servisas sugebėjo savo parduodamui motociklui padaryti tvarkingą keitimą ir suderinti degimą.
Bet kažkaip tikiuosi, kad Kmoto servisas sugebėjo savo parduodamui motociklui padaryti tvarkingą keitimą ir suderinti degimą.
Karbiuratoriaus valymas
Tinkladraskis rašė:Žinutės nuoroda Variklis buvo ardytas, jam buvo keistas cilindras.
Bet kažkaip tikiuosi, kad Kmoto servisas sugebėjo savo parduodamui motociklui padaryti tvarkingą keitimą ir suderinti degimą.
Tikėtis yra gerai, bet reikia ir tikrinti
Jei keistas cilindras, tai reiškia ,kad pilnai išardytas, gal būt yra per neapsižiūrėjimą nedidelis nesutapimas ir todėl neužsikuria, nes labai panašu pagal tavo aprašymą.
Karbiuratoriaus valymas
Tinkladraskis rašė:Žinutės nuoroda Variklis buvo ardytas, jam buvo keistas cilindras.
Bet kažkaip tikiuosi, kad Kmoto servisas sugebėjo savo parduodamui motociklui padaryti tvarkingą keitimą ir suderinti degimą.
Deja, bet šitam tikėjimui nėra visiškai jokio realaus pagrindo.
Gargždų motokroso klubas
Karbiuratoriaus valymas
Viencilindriai KTM RFS varikliai košmariškai nesikuria kai yra netinkami vožtuvų tarpai. Užsikūrę dirba normaliai.
Ar vožtuvų tarpai jau tikrinti?
Ar vožtuvų tarpai jau tikrinti?
Grįžti į “Remontas ir techniniai klausimai”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra