Variklio vakumo sinchronizacija
Variklio vakumo sinchronizacija
Sveiki, kokiais prietaisais matuojate vakumą? Noriu pats pasidaryti sinhronizaciją, tačiau neturiu nieko kuo galėčiau pamatuoti slėgį (šiuo atveju vakumą), pirkti "gouges" kaip šie https://www.z1enterprises.com/vacuum-ga ... inder.html nežinau ar verta. Esu matęs, kad youtuberis "motoremontas" yra pats pasigaminęs elektroninį variantą, tačiau niekur neradau schemos šio prietaiso pasigaminimui. Žodžiu gal kas ką patarsit? Ar darote sinchronizaciją patys?
Kawasaki Z750 2006
Variklio vakumo sinchronizacija
https://www.tuneecu.net/ . Ne variantas?
Variklio vakumo sinchronizacija
Kas tas variklio vakumas ?
Karbų sinchronizacijos reik?
Karbų sinchronizacijos reik?
Variklio vakumo sinchronizacija
Katys rašė:Žinutės nuoroda https://www.tuneecu.net/ . Ne variantas?
Na čia irgi naudingas dalykas, kaip supratau čia labiau diagnostikai daryt.
drh, na turbūt tai ir yra karbų sinchronizacija, tiesiog manuale tai užvadinta "Engine Vacuum Synchronization". Tik kažkodėl visada galvojau, kad ten kur yra įpurškimas ten nėra karburatorių... ar aš kažką ne taip supratau? Ir čia video kur pasidalinai tai turbūt pigiausias būdos šio įrankio pasigaminimui
Kawasaki Z750 2006
Variklio vakumo sinchronizacija
iTroubl3 rašė:Žinutės nuoroda kaip supratau čia labiau diagnostikai daryt
.
Variklio vakumo sinchronizacija
Katys rašė:Žinutės nuorodaiTroubl3 rašė:Žinutės nuoroda kaip supratau čia labiau diagnostikai daryt
.
Na taip viskas labai gražu ir man kaip ir tiktų, tik čia su senesniais mocais nieko nebus.., o Kawasaki apskritai nepalaiko.
Kawasaki Z750 2006
Variklio vakumo sinchronizacija
iTroubl3 rašė:Žinutės nuoroda Kawasaki apskritai nepalaiko.
Sorry, kad subalamutinau, net nežinau, kaip čia taip
Variklio vakumo sinchronizacija
Va ko man reikia https://www.instructables.com/id/DIY-Di ... uum-Gauge/ Tik sudėjus visų komponentų kainą tai irgi nemaža suma susidaro ir kažkaip neužmačiau pačios elektros grandinės schemos.
Kawasaki Z750 2006
Variklio vakumo sinchronizacija
Naudojau tokius kaip tavo pirmam poste, tik savos gamybos.
Šiaip užtenka dviejų matuoklių , keturių nereikia. Vistiek reguliuojama tik tarp dviejų cilindrų vienu metu, arba tarp cilindrų porų.
Reguliuojamas ne vakuumas , o droselio sklendžių kampas.
Nusipirk porą tokių gaugių, šlangutes ir kokį nors vožtuvėlį ar ką nors, kad reguliuot srautą per šangutes ( be jų parodymai labai šokinės ) ir viskas. Kitas variantas tepaliniai, bet ten per daug pareguliaves turi galimybę variklį pamaitint tepalu ar kitu skysčiu, kurį naudosi.
Šiaip užtenka dviejų matuoklių , keturių nereikia. Vistiek reguliuojama tik tarp dviejų cilindrų vienu metu, arba tarp cilindrų porų.
Reguliuojamas ne vakuumas , o droselio sklendžių kampas.
Nusipirk porą tokių gaugių, šlangutes ir kokį nors vožtuvėlį ar ką nors, kad reguliuot srautą per šangutes ( be jų parodymai labai šokinės ) ir viskas. Kitas variantas tepaliniai, bet ten per daug pareguliaves turi galimybę variklį pamaitint tepalu ar kitu skysčiu, kurį naudosi.
MT-09 Tracer
Grįžti į “Remontas ir techniniai klausimai”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Google [Bot]