Puslapis 11

Ar galima programiskai sumazint kW pas BMW R1200GS LC?

Parašytas: 2019-11-21 13:48
DainiusM
Labi,
toks visiskai skersas klausimas cia mums islindo... gal kas susidures, ar kazkur skaites- ar galima (ir jei taip tai kiek) numesti arklius pas BMW R1200GS LC? O paskui po metu-dvieju, aisku, atstatyti... :) Klausimas filosofinis- turim nauja pradinuka, kuris nenori pirkti moco trumpam laikui, geriau geresni ir ilgam. Kodel 1200GS- salyginai maziau jautrus vartymams, turi gyva velnia auklyciu kurios saugo visokiose situacijose, kardanas, patogus, salyginai zemas svorio centras.
Na... trypkit ir spardykit dabar. :mrgreen:
p.s. pas oficiala klausem- tureja n variantu is prancuzijos kuriems reikejo atstatyt galia- sita moka, o va su sumazinimu nesuidure ir nebande.

Ar galima programiskai sumazint kW pas BMW R1200GS LC?

Parašytas: 2019-11-21 14:26
turistux
Iki 35 kW galima mažinti tik ne daugiau kaip 2X galingesnius. Pas tave yra 92kW - prie A2 kategorijos jo niekaip nepritempsi.

Ar galima programiskai sumazint kW pas BMW R1200GS LC?

Parašytas: 2019-11-21 14:50
DainiusM
Nera tikslo tampyt prie kategoriju, yra noras pritempt prie saugumo zaliam. :roll:

Ar galima programiskai sumazint kW pas BMW R1200GS LC?

Parašytas: 2019-11-21 15:38
rusnietis
O tiesiog vazineti su silpniausiu rezimu ne variantas? Teko testuoti, tai jis visuose standartiniuose rezimuose gan bukokas, ypac kai tai liecia staigia akseleracija, kokias dvi sekundes galvoja po gazo pasukimo ar jau tikrai reikia begetis, ar netycia atsukai. Rain mode visai bukas. Aisku jau kai pagalvoja, tai vaziuoja i prieki linksmai. Dynamic jau veikia kiek stipriau, o norint, kad tikrai pilnai suktusi ir butu toks astrus kaip gali, reikia specialiai aktyvuoti Dynamic Pro mode.

Jeigu su Rain mode mocas vis tiek per stiprus, tai gal tiesiog reiketu pradeti nuo silpnesnio mopedo? Kokio NX750X, jo isigijimo savikaina ir nuvertejimas ziurint per GS biudzeto prizme neturetu buti limituojantis faktorius. GS gi vis tiek mocas liks aukstas, sunkus, kas gali naujokui kisti koja mokantis moto vairavimo ABC.

Ar galima programiskai sumazint kW pas BMW R1200GS LC?

Parašytas: 2019-11-21 16:58
turistux
rusnietis rašė:Žinutės nuoroda O tiesiog vazineti su silpniausiu rezimu ne variantas? Teko testuoti, tai jis visuose standartiniuose rezimuose gan bukokas, ypac kai tai liecia staigia akseleracija, kokias dvi sekundes galvoja po gazo pasukimo ar jau tikrai reikia begetis, ar netycia atsukai. Rain mode visai bukokas. Aisku jau jau pagalvoja, tai vaziuoja i prieki linksmai. Dynamic jau veikia kiek stipriau, o norint, kad tikrai pilnai suktusi ir butu toks astrus kaip gali, reikia specialiai aktyvuoti Dynamic Pro mode.

Jeigu su Enduro mode mocas vis tiek per stiprus, tai gal tiesiog reiketu pradeti nuo silpnesnio mopedo? Kokio NX750X, jo isigijimo savikaina ir nuvertejimas ziurint per GS biudzeto prizme neturetu buti limituojantis faktorius. GS gi vis tiek mocas liks aukstas, sunkus, kas gali naujokui kisti koja mokantis moto vairavimo ABC.


Kai galvojau apie GS12 LC, užsilipau ant tokio su pažeminta sėdyne, nustebau - kaip čioperis pagal aukštį ir svorio centrą. Bet aš iš savo ir žmonos patirties siūlyčiau kokį NC750X arba CB500X, arba 790 Adventure, jei dyyydelis biudžetas. Žmona važiavo ir su Sprint 1050, ir su Tiger 800, šiaip su Intruder 800. Bet, išskyrus Intruderį - užmiesty. Aš apie tą važiavimą galvoju taip: važiuoja gerai tol, kol viskas gerai. O kai bus kažkas extra ar posūkis staigesnis, gerumas gali baigtis, nes nejauku su dideliu motociklu, nėr pasitikėjimo, o kai nėr pasitikėjimo, nėr laisvumo veiksmuose. O tada jau važiuoja motociklas, o ne šoferis.
Todėl į rimtą ratuką ar su grupe ji manęs ir neprikalbina. Sutiktų persėst bent ant NC750X, manau įkalbėt mane būtų lengviau.

Ar galima programiskai sumazint kW pas BMW R1200GS LC?

Parašytas: 2019-11-22 18:48
DainiusM
Nu bet velgi... tas pats NC750x lengvesnis 20kg (jeigu i gs ipilt kuro ne pilna baka, o tiek kiek telpa i nc tai isvis tik 14kg), su zema sedyne gs aukstis bus labai panasus. Manyciau esminis momentas 54hp vs 125hp- jei eitu nusmaugt per puse, tai is esmes nematau labai didelio skirtumo tarp ju. Plius pas gs "nianku" daugiau ir jos protingesnes. :roll:

Ar galima programiskai sumazint kW pas BMW R1200GS LC?

Parašytas: 2019-11-23 07:48
4xRG
Ne kilovatus reikia mazinti o kelt kvalifikacija ir pasitikejima savim.
Oro padavimo mazinimas
Kuro padavimo mazinimas
Ismetimo ribojimas. Minusas variklio kaitimas
Niekas nesako kad pradinukas turi sukt rankena iki galo ir kaip kolega minejo gali tapti vairavimo minusu nei pliusu

Ar galima programiskai sumazint kW pas BMW R1200GS LC?

Parašytas: 2019-11-23 08:18
turistux
Pas mane nuo tada kai nutirpsta sniegas iki kai vėl prisninga nenaudojami prastovi 2 aparatai: Afrika ir automobilis. Užtat visad važiuoja 330cc pyrda. Tiek mieste, tiek į užmiestį. Nes lengva važiuot, kai lengva, jutimiškai atrodo, kad saugu ir tai yra patogu. Nors pyrda ir sveria 170kg, tačiau svoris guli ant grindų - nesijaučia. Plius kompaktiška - kai kompaktiška, jutimiškai svorio neišpučia.
Greičiausiai dabar nepirkčiau Afrikos, o pirkčiau kažką tarpinio. NC750X arba kokį 500-uką, arba KTM 390 Adventure...
Mano kempinimo manta išmoko tilpti į vieną maišą (ačiū Plasnart ir Domui), tai aš su pyrda, kuri važiuja >100 km/h nesunkiai nuvažiuočiau iki Nordkapp, manau :)

Bet čia toks požiūris ne kiekvienam. Aš jaučiuosi mažumėlę atsivažinėjęs, gal dėl to, kad kasdien važiuoju. Todėl man motociklas yra lengvas == saugesnis transportas atostogų kelionei. Jaunam pradinukui reik, ka būt krūtai ir valintų narmalej :) GS12 == krūtai, neužginčysiu niekaip. Dar prieš 2 metus (sutampa - prieš įsigyjant 330cc pyrdą) man kokio 500 gaidžio niekas nebūtų įsiūlęs ir mano Sprintas 1050 valino labai narmalej :) Galvojau, kaip tas Klemkas su YBR125 važinėja?.. Dabar galvoju kitaip :)

Ar galima programiskai sumazint kW pas BMW R1200GS LC?

Parašytas: 2019-11-23 08:26
turistux
Prisiminiau, dėl NC750X tai būtinai reik pabandyt. Aš pats norėčiau pabandyt. Dėl kelių momentų:
-Ten ant popieriaus svoris didelis, bet motoras paguldytas, kaip pyrdos, tai jis mažiau jausis.
-Sako, buvo labai prasta pakaba, o nuo 2015 lyg pagerino biskį.
-Man po Triumfų, Hondos motorų sukimo momento trumpi diapazonai šūdinai atrodo (Afrikos irgi) - užknisa tuos bėgius makaluot nuolat, todėl žiūrėčiau DCT. Bet kas ne nuo Triumfų, gal jie net nepastebės.

Ar galima programiskai sumazint kW pas BMW R1200GS LC?

Parašytas: 2019-11-23 10:04
TWIN
po Triumfų, Hondos motorų sukimo momento trumpi diapazonai šūdinai atrodo (Afrikos irgi) - užknisa tuos bėgius makaluot nuolat, todėl žiūrėčiau DCT. Bet kas ne nuo Triumfų, gal jie net nepastebės


Tu teisus, Triumphui Tiger galetu buti 1 ir 6 šaiba. Kitos labai ir nereikalingos :lol:

Ar galima programiskai sumazint kW pas BMW R1200GS LC?

Parašytas: 2019-11-23 10:05
TWIN
4xRG rašė:Žinutės nuoroda Ne kilovatus reikia mazinti o kelt kvalifikacija ir pasitikejima savim.
Oro padavimo mazinimas
Kuro padavimo mazinimas
Ismetimo ribojimas. Minusas variklio kaitimas
Niekas nesako kad pradinukas turi sukt rankena iki galo ir kaip kolega minejo gali tapti vairavimo minusu nei pliusu

Gazo trosa padarei iki puses pasikelimo ir visa problema jei taip norisi sukti :D

Ar galima programiskai sumazint kW pas BMW R1200GS LC?

Parašytas: 2019-11-23 10:16
turistux
TWIN rašė:Žinutės nuoroda
4xRG rašė:Žinutės nuoroda Ne kilovatus reikia mazinti o kelt kvalifikacija ir pasitikejima savim.
Oro padavimo mazinimas
Kuro padavimo mazinimas
Ismetimo ribojimas. Minusas variklio kaitimas
Niekas nesako kad pradinukas turi sukt rankena iki galo ir kaip kolega minejo gali tapti vairavimo minusu nei pliusu

Gazo trosa padarei iki puses pasikelimo ir visa problema jei taip norisi sukti :D

Nu jau tau bus gazo trosas pas GS12 LC :mrgreen:

Ar galima programiskai sumazint kW pas BMW R1200GS LC?

Parašytas: 2019-11-23 20:24
DainiusM
fain kai daug pasiulymu, bet klausimas buvo apie elektronini apribojima, tipo mapsus kompui perrasyt ar kazka tokio, na bet kaip suprantu niekas nesusidures, tai tuom kart aciu. :mrgreen:

Ar galima programiskai sumazint kW pas BMW R1200GS LC?

Parašytas: 2019-11-24 08:41
TWIN
DainiusM rašė:Žinutės nuoroda fain kai daug pasiulymu, bet klausimas buvo apie elektronini apribojima, tipo mapsus kompui perrasyt ar kazka tokio, na bet kaip suprantu niekas nesusidures, tai tuom kart aciu. :mrgreen:

Labai paprasta, paskambink Mardosui ir pasakys. Turi tylypona? :lol:

Ar galima programiskai sumazint kW pas BMW R1200GS LC?

Parašytas: 2019-12-16 16:28
gorila22
As vazineju su 1200GS LC (2014m) kuriam BUVO sumazinti kW, bet dabar jau padidinti. Kadangi jis pirktas Belgijoje cia labai daznai daroma kad naujai parduodamam mocui (arba masinai) yra sumažinama kw kda jie tilptu i kita mokestini langeli (pvz 1200GS: nuo 90kw iki 79kw. susitaupo apie 400eur registracijos mokescio). Tech pase (ir certificate of conformity) buna uzrasyti 79kw, BET(!) BMW tau pasako kad pravaziaves 1000km gali gryzti pas juos ir jie tau tuos kW padidins nes mokesciai jau tai laiko kaip naudota moca. Cia toks nerasytas susitarimas tarp pirkejo ir pardavejo. 99% belgu ta ir daro (yra istoriju kad hebra pasiima nauja, sauna i Nica savaitgaliui, po to atgal ir pirmadieniui jau BMW programuoja). Reziume: jeigu galima padidinti kw, tai manau logiska kad galima ir sumazinti. Aisku turesi aiskinti visiems kokio velnio ;-)
Manau kad koki programuotojai LT ta padrys per esys ir pan. - ides opcija "reduced power". sekmes