MoGe rašė:Žinutės nuoroda Aplankė ir mane Doohickey, reikia tikėtis nebus pridarės daug žalos, drožlių lyg ir neišbėgo kartu su tepalu, tai tikiuosi skilo gražiai per pusę.
Kaip rašiau seniau, išleidinėjant tepalą aplankė siurprizas - prie tepalo išleidimo varžto magneto - sugauta spyuoklės dalis (doohickey).
Padariau išvada, jog trūko spyruoklė, tad nieko nelaukdamas užsisakiau Eagle Mike Doohickey kit iš ebay (shipzee per 10d.d.).
Sulaukęs detalės, reikiamų tarpinių keitimui bei pasiskolinės įrankius magneto nuėmimui iš
Tinkladraskis, ėmiausi chirurginių darbų.
Nuėmęs magnetą likau švelniai tariant šokiruotas - Doohickey jau atliktas buvusio savininko iš Vokietijos. Prieš mane, dar buvo vienas savininkas iš Šilutės.
Mistika tame, jog motocikle daugiau tokių spyruoklių niekur nėra, tai darau prielaidą, jog Vokietis rado kitą doohickey pusę ir dėl to atliko Eagle Mike modą.
Motociklą turiu antrą sezoną, po pirmojo išleidau tepalus bei įsukau magnetinį varžtą (prieš tai buvo paprastas), o būtent šio sezono pradžioje išleidinėjant tepalą - sugauta spyruoklė. Labai tikiuosi, jog spyruoklė gulėjo kažkur kampe įsispraudusi ir nepridarė papildomos žalos (vizualiai atrodo viskas labai tvarkingai).
Belaukiant detalių iš už atlanto, sugalvojau patikrinį vožtuvus (tarpelius) - visi jie buvo 0.10 (visi 4), kadangi neatitinko normų, o vienos "šaibos" kaina apie 20e, nutariau, jog nuvešiu nušlifuoti - nušlifavus, rodmenys atitiko tobulai (max riba).
Kadangi viskas iki to momento atrodė tobula, viskas prisisuko su dinamometriniu raktu - uždedant Vožtuvų dangtelį prasukau 2 varžtus
Iš Lenkijos užsakiau Helicoil remonto komplektuką, pozityviai nusiteikęs maniau įsuksiu nesunkiai.. pozityvas greitai dingo, kai sužinojau, jog pas mane dvi kairios rankos ir kreivai įsukau Helicoil, tad dangtelio varžtas prisiveržia netolygiai..
Vis gi, ant garbės žodžio prisukęs dangtelį ir supylęs Motulį, užkūriau (šiek tiek pastumdžiau) pradėjo garažas kvepėti Motul'iu, pasirodo pučia pro dangtelį (ir būtent pro tą varžtą) na ir priedo dar kartais pašaudo iš duslintuvo ir šiaip nenoriai dirba...
Visi remonto darbai prasidėjo būtent dėl doohickey problemos (kurios nebuvo), viską surinkus, būtent ten viskas funkcionuoja gerai.. gerai pagalvojus, velniai matė reikėjo ten kišt man nagus prie vožtuvų
Niekur dabar nedingsi, principo reikalas tvarkingai prasriegti naujus sriegius ir tikėtis, jog pokšėjimas iš duslintuvo ir nenoras dirbti yra būtent dėl to (arba dėl to, jog vožtuvų tarpeliai pasikeitė (exhaust) dvigubai). Gal būt reikia susireguliuoti karbą