Netolygiai veikia, dūmina
-
- Pranešimai: 7
- Užsiregistravo: 2018-06-16 17:06
- Karma: 0
Netolygiai veikia, dūmina
Sveiki, moto gsf650 2005 banditas, neseniai plauti karbai ultragarsu ir pilnai prapūsti, pludžių lygiai ir mišinio varžtai - pagal manualą. Mocas kuriasi puikiai, bet yra keleta problemų: 1 nelabai gražus darbas laisva eiga (lyg po keletą taktų praleidžia), 2 po kelių minučių darbo laisvom pradeda eiti lengvas dūmelis, tirštas baltas, smirda nesudegusiu benzu (galvojau gal tepalas dega, bet jokio tepalo neužuodžiu tik aitrus benzo kvapas(čia tikrai ne kondensatas)). 3. Davus gazo apsukos šokteli staigiai ir labai iš lėto leidžiasi.
Praeitą sezoną atvažinėjau tvarkingai, po žiemos atidaviau karbus pravalyt profilaktiškai (ir dabar jau gailiuosi:D), šiaip buvo viskas ok prieš žiemą, bet tas nesudegusio kuro kvapas ant laisvų jausdavosi gan smarkiai tik dūmo to balto nebuvo.
Gal galit padėt atvest į protą žverį? Lauke +20 o banditas garaže kimarina
Praeitą sezoną atvažinėjau tvarkingai, po žiemos atidaviau karbus pravalyt profilaktiškai (ir dabar jau gailiuosi:D), šiaip buvo viskas ok prieš žiemą, bet tas nesudegusio kuro kvapas ant laisvų jausdavosi gan smarkiai tik dūmo to balto nebuvo.
Gal galit padėt atvest į protą žverį? Lauke +20 o banditas garaže kimarina
Netolygiai veikia, dūmina
GTR'as taip elgiasi kai oro filtras arba purvinas, arba drėgnas.barjulius12 rašė:Žinutės nuoroda Davus gazo apsukos šokteli staigiai ir labai iš lėto leidžiasi.
Drop a gear and disappear.
Netolygiai veikia, dūmina
kad taip elgtusi Banditas ant laisvu, turi buti skuduras ikistas vietoje oro filtro.
Uzsikisus oro filtrui, dusta ant didesnes apkrovos, atsukus gaza.
kaip variantas, pridirbo kazka su karbais, "valydami ultragarsu"
Uzsikisus oro filtrui, dusta ant didesnes apkrovos, atsukus gaza.
kaip variantas, pridirbo kazka su karbais, "valydami ultragarsu"
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Netolygiai veikia, dūmina
Panašu, kad karbai nesinchronizuoti...
Netolygiai veikia, dūmina
barjulius12 rašė:Žinutės nuoroda po žiemos atidaviau karbus pravalyt profilaktiškai (ir dabar jau gailiuosi:D), šiaip buvo viskas ok prieš žiemą,
Tu primam poste ir atsakei pats i savo klausima.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Netolygiai veikia, dūmina
jeigu yra laisvos eigos mišinio reguliavimas (varžtelis) - galbūt reikia pareguliuoti, paliesinti. Jeigu nuėmus filtrą dirba geriau - bus užkištas. BET aišku gali būti blogai išvalyti kanalai karbe, tokiu atveju gali pats išsivalyt
CB1300
-
- Pranešimai: 7
- Užsiregistravo: 2018-06-16 17:06
- Karma: 0
Netolygiai veikia, dūmina
Filtras naujas įkaltas.
Čia per lieso ar per riebaus mišinio požymiai?
Kas su tais dūmais gali būt?
Čia per lieso ar per riebaus mišinio požymiai?
Kas su tais dūmais gali būt?
Netolygiai veikia, dūmina
pagal tavo aprašymą tai riebus. Galima spręst iš žvakių spalvos prie elektrodų, jeigu labai nusivažiuota su mišiniu
CB1300
Netolygiai veikia, dūmina
barjulius12 rašė:Žinutės nuoroda Čia per lieso ar per riebaus mišinio požymiai?
Kas su tais dūmais gali būt?
Mano tau patarimas: arba varyk vel pas ta reguliotoja (pats to nedaryciau ), arba susirask tikrai normalu meistra su rekomendacijomis, kuris tau viska sutvarkys.
Nepradek sukioti viska is eiles ,ka tau patarineja aplinkui ir ypac kokiam FCB.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Netolygiai veikia, dūmina
Misinio riebuma gali nustatyt pagal daug dalyku.
Pirma pagal jausma is patirties . Cia negalioja
2. Ziurek kokia zvakiu spalva.
3. Kokia ismetimo temperatura kiekvieno cilindro. Matuoji ismetimo kolektoriaus prie pat variklio.
Jeigu pagazuoji ir letai krenta apsukos, o kuro lygis, laisvu apsuku varztai gerai sureguliuoti - ieskok oro siurbimo skyliu. Gal karbu pajungimo gumos kiauros. Gal sinchronizavimo stuceriai , zarneles arba zagluskes leidzia ora.
Pirma pagal jausma is patirties . Cia negalioja
2. Ziurek kokia zvakiu spalva.
3. Kokia ismetimo temperatura kiekvieno cilindro. Matuoji ismetimo kolektoriaus prie pat variklio.
Jeigu pagazuoji ir letai krenta apsukos, o kuro lygis, laisvu apsuku varztai gerai sureguliuoti - ieskok oro siurbimo skyliu. Gal karbu pajungimo gumos kiauros. Gal sinchronizavimo stuceriai , zarneles arba zagluskes leidzia ora.
MT-09 Tracer
Netolygiai veikia, dūmina
Prisidėsiu ir aš prie diagnostikos internetu. Spėčiau siurbia kažkur orą. Požymis turėtų būti liesas mišinys ir baltos žvakės. Pradėčiau ieškoti nuo čia bėdos. Karbų sinchronizacija daro įtaka tik laivų/žemų sukių depazone, kad tolygiau dirba variklis.
Netolygiai veikia, dūmina
Tiršti balti dūmai gali reikšti, jog aušinimo skystis patenka į cilindrą. Pažiūrėk aušinimo skysčio lygį ir stebėk ar jis nemažeja. Net ir mažiausias įtrūkimas cilindro galvos tarpinėje gali tai lemti. Dėl to nesudega kuras ir skiriasi garai, o variklis įkaitęs paleidžia aušinimo skystį debesimis.
patikrink kuris cilindras neveikia. Po vieną nuimk žvaklaidį ir stebėk ar nepasikeičia darbas. Kada aptiksi mirusį cilindrą, ten pažaisk su tais varžtukais kur kiti sako, pareguliuok mišinį. Jeigu niekas nepasikeičia, atjunk kuro padavimą nuo to karbo. Jeigu vistiek dūmys - ką gali žinot, ištroškęs cilindras tavo ir reikės imtis veiksmų, kad jį reabilituot.
^^^ čia, žinoma, jeigu tik vienas cilindras problematiškas ^^^
patikrink kuris cilindras neveikia. Po vieną nuimk žvaklaidį ir stebėk ar nepasikeičia darbas. Kada aptiksi mirusį cilindrą, ten pažaisk su tais varžtukais kur kiti sako, pareguliuok mišinį. Jeigu niekas nepasikeičia, atjunk kuro padavimą nuo to karbo. Jeigu vistiek dūmys - ką gali žinot, ištroškęs cilindras tavo ir reikės imtis veiksmų, kad jį reabilituot.
^^^ čia, žinoma, jeigu tik vienas cilindras problematiškas ^^^
Grįžti į “Remontas ir techniniai klausimai”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra