Bėda (kažkas iškrauna akumuliatorių)
Bėda (kažkas iškrauna akumuliatorių)
Sveiki,
nenorėjau dėl savo problemos kurti atskiros temos, bet neradau, kur „prisiglausti“.
Turiu problemėlę su elektra. Kažkas iškrauna akumuliatorių, bet nežinau, kaip susekti, kas. Su pačiu akumuliatoriumi viskas gerai - jis visiškai naujas. Nežinau, kaip aiškiau aprašyti problemą, kadangi nelabai ką nusimanau šituose dalykuose, bet bent jau tikiuosi, kad parekomenduosite meistrą/servisą, kur man pagelbėtų. Ačiū.
nenorėjau dėl savo problemos kurti atskiros temos, bet neradau, kur „prisiglausti“.
Turiu problemėlę su elektra. Kažkas iškrauna akumuliatorių, bet nežinau, kaip susekti, kas. Su pačiu akumuliatoriumi viskas gerai - jis visiškai naujas. Nežinau, kaip aiškiau aprašyti problemą, kadangi nelabai ką nusimanau šituose dalykuose, bet bent jau tikiuosi, kad parekomenduosite meistrą/servisą, kur man pagelbėtų. Ačiū.
2018-2019 Honda NC 700S 2012 m.
2020-dabar Triumph Tiger 800 2014 m.
2020-dabar Triumph Tiger 800 2014 m.
Bėda (kažkas iškrauna akumuliatorių)
Apibūdink prašau, kaip išsikrauna akumuliatorius, ir kaip tu padarei išvada kad būtent jis išsikrauna. Motociklas po kelių dienų neužsiveda? Po savaitės? Ar jis važiuojant užgęsta, ar kažkur tiksliai matai mažą įtampą?
Jeigu motociklas išties nekrautu (iškrovinėtu) akumuliatoriaus - jis staiga pradėtu gesti ir nebevažiuotu visai.
Jeigu jis pastovėjus 2 savaites nesikuria - tai yra 'beveik' normalu, ir visiškai normalu turint signalizaciją.
Pirmoje eilėje reikia paimti testerį ir patikrinti baterijos voltažą dirbančio ir nedirbančio motociklo (turėtu būti šiek tiek virš 12v ir šiek tiek virš 14v). Toliau, reikia pamatuoti visiškai atjungto akumuliatoriaus voltažą, jeigu jis yra didesnis nei pajungti bet nedirbančio moto - kažkie prietaisai veikia arba trumpina.
Testeris yra privalomas garažo atributas, kainuoja porą eur visur.
P.S. iš ramiai parašyto teksto, atrodo, kad su motociklu viskas yra gerai. Jeigu taip ir yra - arba kažkas pasakė kad akumuliatorius naujas, bet jis toks nėra, arba jis yra naujas, bet gerai neįkrautas (ką geriau padaryti atskirų įkrovikliu). Arba minėtą signalizaciją siurbia elektrą, jeigu ji yra, siūlyčiau atjungti. Aišku, tai yra tik mano teoretinės spelionės. Mano motociklas, dėl elektroninės visada įjungtos keyless sistemos išsikrauna per 1,5 savaitės prastovos, su geru akumuliatoriumi. Tai per savaitę nors vieną dieną palieku besikraunantį nakčiai.
P.P.S. Tema pavadimu "bėda" nuskabėjo taip, tarsi kažkas visai baisaus atsitiko, pervadinau šiek tiek.
Jeigu motociklas išties nekrautu (iškrovinėtu) akumuliatoriaus - jis staiga pradėtu gesti ir nebevažiuotu visai.
Jeigu jis pastovėjus 2 savaites nesikuria - tai yra 'beveik' normalu, ir visiškai normalu turint signalizaciją.
Pirmoje eilėje reikia paimti testerį ir patikrinti baterijos voltažą dirbančio ir nedirbančio motociklo (turėtu būti šiek tiek virš 12v ir šiek tiek virš 14v). Toliau, reikia pamatuoti visiškai atjungto akumuliatoriaus voltažą, jeigu jis yra didesnis nei pajungti bet nedirbančio moto - kažkie prietaisai veikia arba trumpina.
Testeris yra privalomas garažo atributas, kainuoja porą eur visur.
P.S. iš ramiai parašyto teksto, atrodo, kad su motociklu viskas yra gerai. Jeigu taip ir yra - arba kažkas pasakė kad akumuliatorius naujas, bet jis toks nėra, arba jis yra naujas, bet gerai neįkrautas (ką geriau padaryti atskirų įkrovikliu). Arba minėtą signalizaciją siurbia elektrą, jeigu ji yra, siūlyčiau atjungti. Aišku, tai yra tik mano teoretinės spelionės. Mano motociklas, dėl elektroninės visada įjungtos keyless sistemos išsikrauna per 1,5 savaitės prastovos, su geru akumuliatoriumi. Tai per savaitę nors vieną dieną palieku besikraunantį nakčiai.
P.P.S. Tema pavadimu "bėda" nuskabėjo taip, tarsi kažkas visai baisaus atsitiko, pervadinau šiek tiek.
Drop a gear and disappear.
- informatikas
- Pranešimai: 535
- Užsiregistravo: 2015-10-24 07:29
- Karma: 234
Bėda (kažkas iškrauna akumuliatorių)
Ką čia buriat iš kavos tirščių
reikia matuot amperažą esant išjungtam degimui, norma berods ne daugiau 0,03A
jei daugiau, trauki po viena saugiklius ir žiuri, kurį ištraukus amperažas sumažėja.
kaip matuot amperažą, ir ieskot gedimo
čia mašinai, bet tiks ir mocui
reikia matuot amperažą esant išjungtam degimui, norma berods ne daugiau 0,03A
jei daugiau, trauki po viena saugiklius ir žiuri, kurį ištraukus amperažas sumažėja.
kaip matuot amperažą, ir ieskot gedimo
čia mašinai, bet tiks ir mocui
KTM 1290 Super Adventure S
Bėda (kažkas iškrauna akumuliatorių)
aš prisijungiu prie diskusijos, kaip žinot iki kiek akumo įtampai galima nukrist kurimo metu.? ar išvis tokia info prieinama?
Bėda (kažkas iškrauna akumuliatorių)
drh rašė:Žinutės nuoroda aš prisijungiu prie diskusijos, kaip žinot iki kiek akumo įtampai galima nukrist kurimo metu.? ar išvis tokia info prieinama?
Turi būti 12v, jeigu nėra - motociklas neužsives, na, prie 11,7v lygtais, dar prasuka vieną kartą, vėliau tik traška. Gerai įkrautas standartinis motociklo akumas turi 12,7v. Įkrovimo (važiavimo) metu - 14,4v dažniausiai būna.
Nematau prasmės sudėtingesniu būdu matuoti amperų, nes šitas parametras, baterijos atveju, yra tiesiogiai susietas su įtampa. Jeigu voltažas krenta - indikacijos jau pilnai pakanka.
Mintis atjunginėti saugiklius ir matuoti - labai teisinga, tuomet žinosi kuris mazgas 'valgo' energiją.
Drop a gear and disappear.
Bėda (kažkas iškrauna akumuliatorių)
paskaičiau Decoy ats. ir supratau reikia grįžti į mokykla įtampos ir voltažo mokytis
Bėda (kažkas iškrauna akumuliatorių)
Tiesą sakant nesu fizikos specialias, tačiau žinau, kad ne veltui transporto priemonių dash'ai rodo voltus. O ten, kur nerodo - žmonės montuoja būtent voltmetrus. Taip pat, kaip grandinės įtampa reaguoja į įrenginių įjungimą (pvz šviesų).
Pirmu žingsniu siūlau patikrinti ar motociklas pats įkrauna bateriją. Jeigu taip - važinėjimas yra saugus, kas, mano manymu, yra prioritetas. Plius, tai gali būti patikrintas paprasčiausiu įrankiu Antras žingsnis yra informatiko instrukcija, pastebėti "leak'ą", ir saugiklių pagalba rasti kokia grandinės dalis švaisto energiją.
Vienaip ar kitaip, kažkokio elektriko kol kas tikrai nereikia, reikia tik skirti 15 min laiko atsukti plastikus ir pakelti sėdinę.
Pirmu žingsniu siūlau patikrinti ar motociklas pats įkrauna bateriją. Jeigu taip - važinėjimas yra saugus, kas, mano manymu, yra prioritetas. Plius, tai gali būti patikrintas paprasčiausiu įrankiu Antras žingsnis yra informatiko instrukcija, pastebėti "leak'ą", ir saugiklių pagalba rasti kokia grandinės dalis švaisto energiją.
Vienaip ar kitaip, kažkokio elektriko kol kas tikrai nereikia, reikia tik skirti 15 min laiko atsukti plastikus ir pakelti sėdinę.
Drop a gear and disappear.
Bėda (kažkas iškrauna akumuliatorių)
Jeigu išsikrovė važiuojant, reikia stebėt krovimo įtampą (V) , turi būt nuo 13,7-14,5 V.
Jeigu išsikrovė stovint, reikia matuot srovę (A) . Nusiperki pigų multimetrą, nustatai ant 10A padalos, atjungi akumuliatoriaus + klėmą, tada vieną multimetro laidą jungi prie akumuliatoriaus + , kitą prie klėmo kurį atjungei. Parodymai turėtu būt beveik 0.
Jeigu motocikle įrengta signalizacija, gali nieko nebeieškot. Arba lupi lauk signalizaciją arba susitaikai, kad visad po poros savaičių stovėjimo, arba net po savaitės, rasi iškrautą akumą . Visi kiti papildomi prietaisai, tokie kaip šildomos rankenėlės, navigatoriaus įkrovikliai ir t.t. turi būti atjungiami.
Jeigu išsikrovė stovint, reikia matuot srovę (A) . Nusiperki pigų multimetrą, nustatai ant 10A padalos, atjungi akumuliatoriaus + klėmą, tada vieną multimetro laidą jungi prie akumuliatoriaus + , kitą prie klėmo kurį atjungei. Parodymai turėtu būt beveik 0.
Jeigu motocikle įrengta signalizacija, gali nieko nebeieškot. Arba lupi lauk signalizaciją arba susitaikai, kad visad po poros savaičių stovėjimo, arba net po savaitės, rasi iškrautą akumą . Visi kiti papildomi prietaisai, tokie kaip šildomos rankenėlės, navigatoriaus įkrovikliai ir t.t. turi būti atjungiami.
MT-09 Tracer
Bėda (kažkas iškrauna akumuliatorių)
Net ir labai uzsienieciu keikiama signalizacija Datatool, neiskrauna per 2 savaites (bet tikrint arba dakraut jau reiktu po tiek stovejimo). Per 1 savaite tikrai neiskrauna. Cia jei viskas su ja gerai. Bet keikia del to, kad daznai su ja buna ne viskas gerai
Ant visu mano motociklu yra LED voltmetriukas, kad realiu laiku matyciau krovima. Jis kelis eurus tekainuoja.
Ant visu mano motociklu yra LED voltmetriukas, kad realiu laiku matyciau krovima. Jis kelis eurus tekainuoja.
Beverly 350 ST
Bėda (kažkas iškrauna akumuliatorių)
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Apibūdink prašau, kaip išsikrauna akumuliatorius, ir kaip tu padarei išvada kad būtent jis išsikrauna. Motociklas po kelių dienų neužsiveda? Po savaitės? Ar jis važiuojant užgęsta, ar kažkur tiksliai matai mažą įtampą?
Jeigu motociklas išties nekrautu (iškrovinėtu) akumuliatoriaus - jis staiga pradėtu gesti ir nebevažiuotu visai.
Jeigu jis pastovėjus 2 savaites nesikuria - tai yra 'beveik' normalu, ir visiškai normalu turint signalizaciją.
Pirmoje eilėje reikia paimti testerį ir patikrinti baterijos voltažą dirbančio ir nedirbančio motociklo (turėtu būti šiek tiek virš 12v ir šiek tiek virš 14v). Toliau, reikia pamatuoti visiškai atjungto akumuliatoriaus voltažą, jeigu jis yra didesnis nei pajungti bet nedirbančio moto - kažkie prietaisai veikia arba trumpina.
Testeris yra privalomas garažo atributas, kainuoja porą eur visur.
P.S. iš ramiai parašyto teksto, atrodo, kad su motociklu viskas yra gerai. Jeigu taip ir yra - arba kažkas pasakė kad akumuliatorius naujas, bet jis toks nėra, arba jis yra naujas, bet gerai neįkrautas (ką geriau padaryti atskirų įkrovikliu). Arba minėtą signalizaciją siurbia elektrą, jeigu ji yra, siūlyčiau atjungti. Aišku, tai yra tik mano teoretinės spelionės. Mano motociklas, dėl elektroninės visada įjungtos keyless sistemos išsikrauna per 1,5 savaitės prastovos, su geru akumuliatoriumi. Tai per savaitę nors vieną dieną palieku besikraunantį nakčiai.
Kad ne po savaitės ar dviejų, o jau kitą dieną neužsikuria. Važiuojant viskas gerai, jokių problemų, tfu tfu tfu. Akumuliatorius naujas - patys pirkom, keitėm. Kol kas laikinas sprendimas buvo prieš paliekant motociklą garaže akumuliatorių atjungti, o prieš važiuojant prijungti, bet nebegaliu taip gyventi. Kadangi nei įrankių, nei žinių neturiu, gal parekomenduosite meistrą, kuris pagelbėtų?
2018-2019 Honda NC 700S 2012 m.
2020-dabar Triumph Tiger 800 2014 m.
2020-dabar Triumph Tiger 800 2014 m.
Bėda (kažkas iškrauna akumuliatorių)
drh rašė:Žinutės nuoroda reikia grįžti į mokykla įtampos ir voltažo mokytis
sviesta sviestuota parasei:) itampos ir sroves santykio. dar nepamaisytu varza ir elektrine galia. spargalke - Omo desnis
drh rašė:Žinutės nuoroda aš prisijungiu prie diskusijos, kaip žinot iki kiek akumo įtampai galima nukrist kurimo metu.? ar išvis tokia info prieinama?
minimum 10-9 voltu.
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Nematau prasmės sudėtingesniu būdu matuoti amperų,
tai, kad ten paprasciausias budas pamatuot sroves nuoteki. tik itampas ziuredamas nuotekio nepamatysi.
tereikia nusipirkti, kad ir toki elemantaru multimetra https://www.lemona.lt/?page=item&i_id=171309
Bėda (kažkas iškrauna akumuliatorių)
atgimusi rašė:Kad ne po savaitės ar dviejų, o jau kitą dieną neužsikuria. Važiuojant viskas gerai, jokių problemų, tfu tfu tfu. Akumuliatorius naujas - patys pirkom, keitėm. Kol kas laikinas sprendimas buvo prieš paliekant motociklą garaže akumuliatorių atjungti, o prieš važiuojant prijungti, bet nebegaliu taip gyventi. Kadangi nei įrankių, nei žinių neturiu, gal parekomenduosite meistrą, kuris pagelbėtų?
Reiktų dėl visa ko pasimatuoti krovimą - įtampą ant gnybtų dirbant varikliui. Jei tvarkoje, o turiu negerą nuojautą, kad taip ir bus, tai srovės nuotėkio paieškos gali būt gan bjaurus dalykas. Gal bandyk su Žiurke kalbėti...
Beverly 350 ST
Bėda (kažkas iškrauna akumuliatorių)
Pabandyk paskambinti į bikeshop.lt, jie jau turi servisiuką šiaurės miestelyje, su tokiu reikalu, manau, tikrai padėtu. Dar yra pakankamai padorus žmogus čia: https://goo.gl/rcQGMo, http://tavomoto.lt/ (tel apačioje).
Bet, faktiškai, čia reikia pažįstamo žmogaus su visiškai paprastais įrankiais ir pusvalandžiu laiko. Gal kas čia gali pasiūlyti pagalbos trumpos? Asmeniškai išskrendu savaitei.
Gal geriau ne Žiurke. Nebent norite čia apie jį antros kliento temos delfi styliaus. O gal ir pasitaisė jau kažkas, nežinau.
Bet, faktiškai, čia reikia pažįstamo žmogaus su visiškai paprastais įrankiais ir pusvalandžiu laiko. Gal kas čia gali pasiūlyti pagalbos trumpos? Asmeniškai išskrendu savaitei.
turistux rašė:Gal bandyk su Žiurke kalbėti...
Gal geriau ne Žiurke. Nebent norite čia apie jį antros kliento temos delfi styliaus. O gal ir pasitaisė jau kažkas, nežinau.
Drop a gear and disappear.
Bėda (kažkas iškrauna akumuliatorių)
Jei ka, galiu padet elementariai pamatuot tampa, paziuret ar yra sroves nuotekis uzgesinus. Giliau nelysiu.
Bėda (kažkas iškrauna akumuliatorių)
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Pabandyk paskambinti į bikeshop.lt, jie jau turi servisiuką šiaurės miestelyje, su tokiu reikalu, manau, tikrai padėtu. Dar yra pakankamai padorus žmogus čia: https://goo.gl/rcQGMo, http://tavomoto.lt/ (tel apačioje).
Ačiū! Sutariau su Bikeshop personalu, kad antradienį mane priims.
monte rašė:Žinutės nuoroda Jei ka, galiu padet elementariai pamatuot tampa, paziuret ar yra sroves nuotekis uzgesinus. Giliau nelysiu.
Būčiau labai dėkinga! Galiu pati privažiuoti, kur tamstai patogiau.
Ačiū visiems už atsakymus! Labai noriu mokytis ir suprasti, kaip kas veikia motocikle, tad nepykite, jei dar kils įvairių durnų klausimų (o jų tikrai kils!).
2018-2019 Honda NC 700S 2012 m.
2020-dabar Triumph Tiger 800 2014 m.
2020-dabar Triumph Tiger 800 2014 m.
- Crazybingo-SELEVI
- Pranešimai: 218
- Užsiregistravo: 2015-11-10 14:25
- Karma: 61
Bėda (kažkas iškrauna akumuliatorių)
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Apibūdink prašau, kaip išsikrauna akumuliatorius, ir kaip tu padarei išvada kad būtent jis išsikrauna. Motociklas po kelių dienų neužsiveda? Po savaitės? Ar jis važiuojant užgęsta, ar kažkur tiksliai matai mažą įtampą?
Jeigu motociklas išties nekrautu (iškrovinėtu) akumuliatoriaus - jis staiga pradėtu gesti ir nebevažiuotu visai.
Jeigu jis pastovėjus 2 savaites nesikuria - tai yra 'beveik' normalu, ir visiškai normalu turint signalizaciją.
Pirmoje eilėje reikia paimti testerį ir patikrinti baterijos voltažą dirbančio ir nedirbančio motociklo (turėtu būti šiek tiek virš 12v ir šiek tiek virš 14v). Toliau, reikia pamatuoti visiškai atjungto akumuliatoriaus voltažą, jeigu jis yra didesnis nei pajungti bet nedirbančio moto - kažkie prietaisai veikia arba trumpina.
Testeris yra privalomas garažo atributas, kainuoja porą eur visur.
P.S. iš ramiai parašyto teksto, atrodo, kad su motociklu viskas yra gerai. Jeigu taip ir yra - arba kažkas pasakė kad akumuliatorius naujas, bet jis toks nėra, arba jis yra naujas, bet gerai neįkrautas (ką geriau padaryti atskirų įkrovikliu). Arba minėtą signalizaciją siurbia elektrą, jeigu ji yra, siūlyčiau atjungti. Aišku, tai yra tik mano teoretinės spelionės. Mano motociklas, dėl elektroninės visada įjungtos keyless sistemos išsikrauna per 1,5 savaitės prastovos, su geru akumuliatoriumi. Tai per savaitę nors vieną dieną palieku besikraunantį nakčiai.
P.P.S. Tema pavadimu "bėda" nuskabėjo taip, tarsi kažkas visai baisaus atsitiko, pervadinau šiek tiek.
per dvi savaites nei vienas mocas/masina neturi iskrauti akumo - pas mane mocas su laikrodziu - aisku jis mazai eda ale vis tiek yra nuotekis ir per +/- 4 menesius esant temp apie 0 suka starteri ir uzsikuria. Jei temp kur laikomas mocas -10-20 tai kas be ko per dvi savaites yra tikimybe.
o del testerio kaip ir pasake, kad neturi ziniu kaip ka daryti tai kolege gal net nezinotu kur ji kisti ar kaip pajungti
Bėda (kažkas iškrauna akumuliatorių)
Crazybingo-SELEVI rašė:per dvi savaites nei vienas mocas/masina neturi iskrauti akumo - pas mane mocas su laikrodziu - aisku jis mazai eda ale vis tiek yra nuotekis ir per +/- 4 menesius esant temp apie 0 suka starteri ir uzsikuria. Jei temp kur laikomas mocas -10-20 tai kas be ko per dvi savaites yra tikimybe.
Deja, su Keyless FOB'ais tai ir signalizacija tai yra normalu. Visi tuo pačiu skundžiasi, kas turi naują akumą - pratempia papildomą savaitę. Nebent atjungia pliusą ar minusą.
Dėl testerio aš kreipiausi į aplinką, ne į problemos turėtoją.
Drop a gear and disappear.
Bėda (kažkas iškrauna akumuliatorių)
Crazybingo-SELEVI rašė:Žinutės nuoroda o del testerio kaip ir pasake, kad neturi ziniu kaip ka daryti tai kolege gal net nezinotu kur ji kisti ar kaip pajungti
bele jis butu, o kur ir kaip jungt paaiskinsim.
Bėda (kažkas iškrauna akumuliatorių)
Dar pasiklauskit BMW ( po kokiu 2014m gamybos) ownerius, kiek laiko pas juos akumai laiko (kalamburas gavosi )
Pazystamas keicia akuma kas 2 metus (BMW 1600GT 2016).
Bet senesni baikai be papildomu sigmalizaciju/FOB'u neturetu nusodinti akuma bent pora menesiu.
Cia minetas laikrodis net ir per metus akumo neiskraus. Greiciau issikraus nuo saviiskrovos.
Pazystamas keicia akuma kas 2 metus (BMW 1600GT 2016).
Bet senesni baikai be papildomu sigmalizaciju/FOB'u neturetu nusodinti akuma bent pora menesiu.
Crazybingo-SELEVI rašė:Žinutės nuoroda pas mane mocas su laikrodziu - aisku jis mazai eda ale vis tiek yra nuotekis
Cia minetas laikrodis net ir per metus akumo neiskraus. Greiciau issikraus nuo saviiskrovos.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Bėda (kažkas iškrauna akumuliatorių)
Ar pavyko patikslinti kame "Bėda"? Ką nustatėte?
Drop a gear and disappear.
Grįžti į “Remontas ir techniniai klausimai”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra