Vidmantas rašė:Kuomet įvardinu problemą (požeminis garažas) tikiuosi reflektavimo, kiek ta problema reali ir kaip ji sprendžiama. Galbūt konkretaus modulio GPS neblokuoja keli metrai betono ar randami kiti sprendimai.
Šiuo atveju naudojami SMS pranešimai kuriuos sugeneruoja įrangos akselerometras.
Pats produktas - aprašymai, pavadinkim neišbaigti ir netolygūs. Nesupratau jokio skirtumo tarp produktų.
Kaip su vizualizacijomis, kaip veikia sprendimas? Pradedant softu ir techninėmis galimybėmis, kurios gali būti kukliai tariant nepatogios.
Nuoroda į gamintojo puslapį, ten visi detalūs aprašymai:
https://teltonika.lt/lt/product/fmt100/https://teltonika.lt/lt/product/fmb920/FMT100 esminis skirtumas ir privalumas lengvas montavimas ir IP65 atsparumo klasė.
Buvau įsitikinęs, jog jau visi žino kaip veikia (kokiu principu) Gps sekliai:)
Serveriai du, susidomėjusiems duodame demo prisijungimus.
"Į įrangos kainą įskaičiuotas "LIFETIME" serverio palaikymas." Sutartis? Kas to serverio savininkas? Dviejų žmonių įmonės garantija? I don't buy it.
Sutartis-taip. Nemanau, jog klientui reikia žinoti kas yra serverio savininkas. Įrangos gamintojas privalo, nuo gaminio gamybos nutraukimo, tris metus teikti techninį-programinį palaikymą. Yra įrangų kurių gamyba nutraukta 2008 metais, ir jos vis dar "sukasi" mūsų serveryje. Kol įranga fiziškai veikia, serveryje ji palaikoma.
Kiek žmonių turi būti IT įmonėje, kad būtu patikima garantija? Čia retorinis klausimas.
Yra klientai kurie žino ko nori ir užduoda konkrečius klausimus. Į visus juos atsakome. Šiuo atveju matau labiau norą prisikabinti prie pateikimo, nei realų susidomėjimą.
O apie vaitones tai sorry, neturiu ką pakomentuoti:)
"Nuoroda į gamintojo puslapį, ten visi detalūs aprašymai:
https://teltonika.lt/lt/product/fmt100/https://teltonika.lt/lt/product/fmb920/FMT100 esminis skirtumas ir privalumas lengvas montavimas ir IP65 atsparumo klasė.
Buvau įsitikinęs, jog jau visi žino kaip veikia (kokiu principu) Gps sekliai:)
Serveriai du, susidomėjusiems duodame demo prisijungimus. "
Taip, aš googlint moku ir norint viską surandu. Vis tik kuomet bandau su mažiausiomis pastangomis rasti sprendimą ir netapt n-tosios srities specialistu, nes nepavyksta susidurti su adekvačiu konsultavimu randant balansą tarp geekiško techninių detalių blusinėjimo ir beatodairiško perteklinio šlamšto stūmimo, tenka vėl gilintis į tai ką visai nenoriu.
Lengvas montavimas? Ką man tai reiškia? Pigiau, ar galiu pasiimt instrukciją ir sumontuot vieną per valandą, kitą per dieną? Galbūt galima konkretumo?
Čia tas pats kas sakyt kostiumas 110S audinio. O man reikia to? Nors, ai. Čia gi visiems ir taip aišku, kurie bent kartą dėvėjo vilnonį audinį... Iki šiol neišgirdau jokio klausimo ar kažko panašaus į konsultavimą apart padrikos informacijos.
""Į įrangos kainą įskaičiuotas "LIFETIME" serverio palaikymas." Sutartis? Kas to serverio savininkas? Dviejų žmonių įmonės garantija? I don't buy it.
Sutartis-taip. Nemanau, jog klientui reikia žinoti kas yra serverio savininkas. Įrangos gamintojas privalo, nuo gaminio gamybos nutraukimo, tris metus teikti techninį-programinį palaikymą. Yra įrangų kurių gamyba nutraukta 2008 metais, ir jos vis dar "sukasi" mūsų serveryje. Kol įranga fiziškai veikia, serveryje ji palaikoma.
Kiek žmonių turi būti IT įmonėje, kad būtu patikima garantija? Čia retorinis klausimas.
Yra klientai kurie žino ko nori ir užduoda konkrečius klausimus. Į visus juos atsakome. Šiuo atveju matau labiau norą prisikabinti prie pateikimo, nei realų susidomėjimą.
O apie vaitones tai sorry, neturiu ką pakomentuoti:)"
Na va, apie sutartį pirmą kartą sužinau. Apie palaikymą tolimesnį irgi. Tai, o kodėl to nepasakyt?
Ne, žinoma nereikia, bet kažkokį suvokimą apie patikimumą ir kas jo laukia veikiausiai būtų pravartu turėt. Ir neuždavus klausimo, būtų šiandien jau norma. Nors common sense is not so common.
Beletristika išsikalinėjant nusprendus (nežinau pagal ką), kad nesu pirkėjas (nes nepasakiau, kad perku katę maišę, o čia gi dar ir klausimų man kilo, et koks nedorėlis) panašu, kad jums yra norma.
Rastųsi čia ir daugiau klausimų, kurių mano supratimu pirmiausiai net neturėčiau užduoti, bet mano patirtis byloja iš bandymo geek'am kalti orientaciją į klientą, kad tam veikia tik itin specifiniai būdai. Tad ties čia tiesiog ir pabaigsiu. Amatininkai tas pamokas dažniausiai išmoksta per verslo ciklų svyravimus. Veikiausiai tokios smulkmenos ilgame laikotarpyje ir atskiria amatus nuo verslo.
Beje, buvau įsitikinęs, kad jau visi moka bendrauti su potencialiais klientais
Visi pateikti klausimai tėra retorinio pobūdžio. Ačiū už informaciją ir sėkmės darbuose