domas rašė:Žinutės nuoroda Turistux, bet ar paties vaziavimo igudziai pakankami tokius review daryt? Ar zmogus svajojantis nusipirkti africa gali priimti tavo zodzius uz "grynus pinigus"? Pvz, kad reikia sankaba padegint isvaziuojant is vietos? Kam ta antra begi iskarto jungti, jei galima vaziuoti pirmu?
Žmogus svajojantis apie Afriką gali tik atkreipti daugiau dėmesio į paminėtus trūkumus (ar specifiką) ir priimti savo emocijomis paremtą sprendimą.
Ar pakankami įgūdžiai? Skirtingų žmonių įgūdžiai yra labai plačiame diapazone, tai kaip dabar pamatuoti, kokiu rodikliu, kada jie pakankami daryti review, o kada ne? Be to, prisideda tas "point of view". Aš žiūriu labiau iš ADV pusės, kaip ją pats suprantu - plentas ir kažkiek kieto grunto. Tu arba Plasnart paprastai žiūrit iš hard enduro pusės ir man šiek tiek darot įtakos, todėl prastai vertinu AT šiame kontekste, nors lyginant su kokiu Varadero ar TEX - Afrika stovėtų aukščiau hard enduro kontekste, bet gerokai žemiau plento kontekste.
Tęsiant mintį apie palyginimą ir santykinį vertinimą, tai iš esmės mano review ir turėjo atrodyti labiau kaip palyginimas, nei kad absoliutus vertinimas, nes gi nemažai turiu su kuo lyginti
Pvz., Afrikos plastikų ir geležies kokybė atrodė kitaiska, ar itališka, palyginus su Triumph, bet palyginus su 790 adv - jau atrodo premium
P.S. Kito tokio variklio (Afrika) su tokiom jautriai trumpom pavarom ir ilga pirma pavara, matyt, kad aš nepamenu iš paskutinių metų savo vairavimo. Ir 790 adv testas tik patvirtina, kad man nesivaidena. Jei ne šitas ir dar jei sudėjus kietesnes spyruokles, kad eitų normaliai SAG suvest - visai faina ta Afrika. Nors su 790 adv galima nuveikti daug daugiau ir lengviau enduro srityje
Tačiau 790 adv kol kas dar neįrodė savo patikimumo.