Nu ok. Marsrutas buvo Vilnius - Senj ir atgal. Keliai tusti, nes taikiau ant sestadienio, sekmadienio. Greitis iki 140, daziau 130. Kas uzknisa:
1. Vejas baladoja galva tiek, kad stikliuka pakelus vaizdas liejasi. Ir siaip liejasi. Tas ziauriai vargina, net pykina. Bandziau ranka uzdengt skyle virs amortiku, atrodo, kad Okumos plastikinis deflektorius turetu pagerint situacija.
2. Triuksmas. Triuksmas nuo visko: ir vejo, ir variklio, ir padangu. Pas mane E07+ ir prieky Karoo 3. Plentines padangos eleiminuotu dali triuksmo. Esu kazkada, kai vazinejau Sprintu, pirkes Alpine ausu kamstukus, bet nenaudojau, nes kazkaip nereikejo. Dabar mane jie isgelbejo, isprotet galima be ju.
3. Prastas valdymas posukiuose. Sorry, bet serpantine stabdau, tada vaziuoju, nes kas vyksta su tabaluojanciu, neapkrautu priekiniu ratu, dar ir apautu isretinto rasto Karoo 3 as nesuprantu. Gaunasi, kad vingiuose nera smagumo uzguldant iki pakoju.
4. Variklis. Variklis sudas is esmes. Traukos virs 100 nebera, kad paprastai aplenkt automobili. Tenka atsukt rankena iki atsiremimo ir laukt, kol mes ten kazkaip pradesim greitet bent iki 150. Keliuose po viena eismo juosta neina taip paprastai pyst ir aplenkt fura. Reik didelio laisvo atstumo priekyje. Vel gi, po 1050, kuris tiesiog ima ir teleportuoja i norima taska, man keista, kaip litras gali taip nevaziuot. Bet kadangi senstu, prie to priprasiu. Juk prie pyrdos 330cc irgi pripratau. Variklis linkes uzgesti mazu greiciu pirmu begiu. Reik zaist su sankaba, nes letai manevruojant jis neturi tokio svelnumo, kaip pas Triumphus ir gali iskrest sposa. Skaiciau, kad deda priekyje 15T zvaigzdute. Visame savo diapazone variklis reiklus pavaros pasirinkimui. Belekokio begio neijungsi - kratosi.
5. Vaziuokle. Net su maza rida amortikai jau mala suda. Spyruokles per minkstos, SAG nesusiveda. Gal del to ir tas priekis laisvokas atrodo. Beje, vaziuojant priekis linkes sokineti - kaip kvadratiniais ratais vaziuotum
6. Kazkas nesigauna su automatiniu grandines tepimu. Nesuprantu, gal turbulencija istasko, kad sanaudos dideles, mocas aptaskytas, o tepimas menkas.
- Kaip ir viskas is trukumu. Ne plentais vazinet motociklas, labai vargina ir nedziugina posukiuose.
Privalumai:
1. Zemas svorio centras ir sedyne. Ir ant sedynes uzdetas bagazas 30kg kazkaip neitakoja "sunkumo" jausmo. Kazkaip nesunku vaziuoti.
2. Ergonomika. Viskas patogu. Enduristai gaki sedeti, kaip ant unitazo - prie bako. As, nuo sporto - sikna dedu iki pat keleivio sedynes, man pats geriausias stuburo islinkis. Mano sup**stas stuburas dziaugesi ir net pasveiko tokiame tranzite. Galima atsistoti ant pakoju pailset. Posukiai issijungia patys, jei pamirsti. Kartais issijungia visai ne tada kai reikia
Ergonomika man patinka, yra, kur kabint GPS ir kt. devaisus.
3. Kai baigiasi asfaltas, Afrika vaziuoja toliau. Jo, cia jau toks motociklas. Is tikro net atpratau ziuret po ratais, kad neprakirst, nes jai su minksta pakaba, nelygumai kaip ir ne tokie baisus.
4. Kuro sanaudos. Siaip ryja daugokai, bet ne tiek daug, kaip kai kurie kiti. 130km/h apie 5.3 litro - daug. Iki 100km/h apie 4.8 - normaliai. Tiger 800 ryja gerokai daugiau, bet Sprint 1050 - maziau.
5. Ziauriai geras, tikslus kuro lygio indikatorius - nesu anksciau tokio gerio turejes, kai ne pagal trip, o pagal skydeli gali zinot, kiek kuro
Nu vat kiek prisiminiau, kas labiausiai istrigo.