Puslapis 917

Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.

Parašytas: 2019-05-06 11:49
Speedster
Tinkladraskis rašė:Žinutės nuoroda Reikėjo pakentėti per smėlio atkarpą. Po to smėlis baigėsi ir buvo žymiai patogiau važiuoti.
Netoli Aukštadvario išsiskaidėme į grupes. Vieni, norintys važiuoti greičiau, nuvažiavo, o aš pravedžiau pageidaujančius važiuoti švelniau. Mūsų tarpe buvo ir vyrukas su TDM'u ir priekine asfaltine padanga. Įveikė viską. :)

Ir galinė pas jį asfaltinė, jam iš mano pusės didelis respectas, nes lėkė už mane greičiau :)
Pasitvirtina posakis, kad dažniausiai mocas gali žymiai daugiau nei draiveris.

Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.

Parašytas: 2019-05-06 12:22
turistux
Pas mane tai prieky Karoo 3, o gale Mitas E07+, tačiau kažkaip negreit mano Afrika važiavo :lol:

Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.

Parašytas: 2019-05-06 13:28
Speedster
Algis su Afrika Adventure su plikom padangom smėlyne pro mane kaip pro stovintį pralėkdavo :)
Nu pas mane ne plikos, bet plentinės padangos :)

Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.

Parašytas: 2019-05-23 09:48
Plasnart
Linksminasi fotoshopininkai :lol:

Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.

Parašytas: 2019-05-23 09:58
turistux
Cia Guzzi varikli idejo?

Beje, man biski nepasiseke su kelione, sveikata pavede, tai pratestavau Afrika 3300km autostradom. Bet manau, kad nenoresit isgirst ispudziu :mrgreen:

Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.

Parašytas: 2019-05-23 10:03
Plasnart
turistux rašė:Žinutės nuoroda Cia Guzzi varikli idejo?

Beje, man biski nepasiseke su kelione, sveikata pavede, tai pratestavau Afrika 3300km autostradom. Bet manau, kad nenoresit isgirst ispudziu :mrgreen:


Nesikuklink. Cia visi savi :mrgreen:

Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.

Parašytas: 2019-05-23 10:05
turistux
Ai, kad kai pasakoji tai, ko nenori girdet, minusu prideda. Nesvarbu, kad ismano tik teoriskai, o praktiskai nesusidure...

Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.

Parašytas: 2019-05-23 10:10
informatikas
tai rėžk, ką jau čia........

Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.

Parašytas: 2019-05-23 10:11
Plasnart
turistux rašė:Žinutės nuoroda Ai, kad kai pasakoji tai, ko nenori girdet, minusu prideda. Nesvarbu, kad ismano tik teoriskai, o praktiskai nesusidure...


Tai tu viską parašyk kaip yra, tik pakeisk priešingai :mrgreen:

Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.

Parašytas: 2019-05-23 10:23
Speedster
Plasnart rašė:Linksminasi fotoshopininkai :lol:

ST1300 motoras, tik tada dar ir kardanas turi atsirasti :)

Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.

Parašytas: 2019-05-23 11:17
turistux
Nu ok. Marsrutas buvo Vilnius - Senj ir atgal. Keliai tusti, nes taikiau ant sestadienio, sekmadienio. Greitis iki 140, daziau 130. Kas uzknisa:
1. Vejas baladoja galva tiek, kad stikliuka pakelus vaizdas liejasi. Ir siaip liejasi. Tas ziauriai vargina, net pykina. Bandziau ranka uzdengt skyle virs amortiku, atrodo, kad Okumos plastikinis deflektorius turetu pagerint situacija.
2. Triuksmas. Triuksmas nuo visko: ir vejo, ir variklio, ir padangu. Pas mane E07+ ir prieky Karoo 3. Plentines padangos eleiminuotu dali triuksmo. Esu kazkada, kai vazinejau Sprintu, pirkes Alpine ausu kamstukus, bet nenaudojau, nes kazkaip nereikejo. Dabar mane jie isgelbejo, isprotet galima be ju.
3. Prastas valdymas posukiuose. Sorry, bet serpantine stabdau, tada vaziuoju, nes kas vyksta su tabaluojanciu, neapkrautu priekiniu ratu, dar ir apautu isretinto rasto Karoo 3 as nesuprantu. Gaunasi, kad vingiuose nera smagumo uzguldant iki pakoju.
4. Variklis. Variklis sudas is esmes. Traukos virs 100 nebera, kad paprastai aplenkt automobili. Tenka atsukt rankena iki atsiremimo ir laukt, kol mes ten kazkaip pradesim greitet bent iki 150. Keliuose po viena eismo juosta neina taip paprastai pyst ir aplenkt fura. Reik didelio laisvo atstumo priekyje. Vel gi, po 1050, kuris tiesiog ima ir teleportuoja i norima taska, man keista, kaip litras gali taip nevaziuot. Bet kadangi senstu, prie to priprasiu. Juk prie pyrdos 330cc irgi pripratau. Variklis linkes uzgesti mazu greiciu pirmu begiu. Reik zaist su sankaba, nes letai manevruojant jis neturi tokio svelnumo, kaip pas Triumphus ir gali iskrest sposa. Skaiciau, kad deda priekyje 15T zvaigzdute. Visame savo diapazone variklis reiklus pavaros pasirinkimui. Belekokio begio neijungsi - kratosi.
5. Vaziuokle. Net su maza rida amortikai jau mala suda. Spyruokles per minkstos, SAG nesusiveda. Gal del to ir tas priekis laisvokas atrodo. Beje, vaziuojant priekis linkes sokineti - kaip kvadratiniais ratais vaziuotum :mrgreen:
6. Kazkas nesigauna su automatiniu grandines tepimu. Nesuprantu, gal turbulencija istasko, kad sanaudos dideles, mocas aptaskytas, o tepimas menkas.
- Kaip ir viskas is trukumu. Ne plentais vazinet motociklas, labai vargina ir nedziugina posukiuose.

Privalumai:
1. Zemas svorio centras ir sedyne. Ir ant sedynes uzdetas bagazas 30kg kazkaip neitakoja "sunkumo" jausmo. Kazkaip nesunku vaziuoti.
2. Ergonomika. Viskas patogu. Enduristai gaki sedeti, kaip ant unitazo - prie bako. As, nuo sporto - sikna dedu iki pat keleivio sedynes, man pats geriausias stuburo islinkis. Mano sup**stas stuburas dziaugesi ir net pasveiko tokiame tranzite. Galima atsistoti ant pakoju pailset. Posukiai issijungia patys, jei pamirsti. Kartais issijungia visai ne tada kai reikia :) Ergonomika man patinka, yra, kur kabint GPS ir kt. devaisus.
3. Kai baigiasi asfaltas, Afrika vaziuoja toliau. Jo, cia jau toks motociklas. Is tikro net atpratau ziuret po ratais, kad neprakirst, nes jai su minksta pakaba, nelygumai kaip ir ne tokie baisus.
4. Kuro sanaudos. Siaip ryja daugokai, bet ne tiek daug, kaip kai kurie kiti. 130km/h apie 5.3 litro - daug. Iki 100km/h apie 4.8 - normaliai. Tiger 800 ryja gerokai daugiau, bet Sprint 1050 - maziau.
5. Ziauriai geras, tikslus kuro lygio indikatorius - nesu anksciau tokio gerio turejes, kai ne pagal trip, o pagal skydeli gali zinot, kiek kuro :)

Nu vat kiek prisiminiau, kas labiausiai istrigo.

Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.

Parašytas: 2019-05-23 13:17
informatikas
hmm......... toks vaizdas tarytum skirtingais mocais vazinejam
raik sustikt ir padaboti :lol:

Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.

Parašytas: 2019-05-23 14:27
turistux
informatikas rašė:Žinutės nuoroda hmm......... toks vaizdas tarytum skirtingais mocais vazinejam
raik sustikt ir padaboti :lol:

Nu, jie skirtingi isskyrus varikli. Be to tu juk dar nespejai nei patranzitint tukstanciu km, nei i kalnu serpantino posuki (ne)uzguldyt... Be to, pas tave nera begiu :)
Atkreipk demesi, kad diduma mano negatyvo susije su tranzitu greitkeliais. Pereinam ant kaimo keliuku ir is to, ka prirasiau, dauguma reiktu braukt.

Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.

Parašytas: 2019-05-24 08:39
informatikas
nu ratas tai 21, ne 17 gi priekinis
tai kazkiek prasciau gal i tuos posukius eina
o va del variklio tai biski netiesa, jis kaip tik ir skiriasi siek tiek ;) kiek skaiciau, dasidėjo biski sukimo momento ant zemu ir vidutiniu

Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.

Parašytas: 2019-05-24 10:30
turistux
informatikas rašė:Žinutės nuoroda nu ratas tai 21, ne 17 gi priekinis
tai kazkiek prasciau gal i tuos posukius eina
o va del variklio tai biski netiesa, jis kaip tik ir skiriasi siek tiek ;) kiek skaiciau, dasidėjo biski sukimo momento ant zemu ir vidutiniu

Nuo 2018 perdarinejo varikli, tai mano naujesnis. Maniau, kad viskas tas pats ir ATAS.

Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.

Parašytas: 2019-05-31 09:58
Plasnart
Va čia tai africa... :mrgreen:

Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.

Parašytas: 2019-06-25 09:20
Tinkladraskis
Africa Twin sugeba daugiau nei žmonės įsivaizduoja.


Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.

Parašytas: 2019-06-25 10:58
turistux
Ne Afrika sugeba, o žmonės :)

Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.

Parašytas: 2019-06-30 12:39
turistux
Gavau pasibandyti 790 Adventure (ne-R). Visų įspūdžių nerašysiu, ne ta tema, bet ant Kauno plento 6-a pavara atsukau, tai jo, gal tiek ir turi netraukti Afrikos 70kW, nes 790 net menkiau rauna. Ir jo sukimo momentas mažesnis. Ko aš nepabandžiau, tai pažiūrėt ciongo nuo kokių 7000 rpm - gal ten kitas kvėpavimas atsidaro :) O šiaip 790 pavaros man prašos prie 4000 rpm perjungiamos jei švelniai važiuojant.
Dar pasimatė, kad buvau teisus, sakydamas, jog AT motoras šūdas prie žemų apsukų ir mažo greičio bei kad AT reik labai preciziškai parinkinėt pavaras, kad ji nesipurtytų, ar dar blogiau - neužgestų. 790 visai kas kita. Nuo 1800 antra pavara atsukus gazo juntamas susipurtymas, tačiau nedidelis. O šiaip pirmo bėgio kad ir lėtu duobėtu žvyrkeliu nereikia, pajudi, įjungi antrą ir ramiu tempu jis sau rieda. AT - užgestų prie tokių žemų sūkių. Iš vietos 790 pajuda labai lengvai, skirtingai nuo AT, kur reik prilaikyti, pasvilinti sankabą, idant neužgesti užsidegus žaliai šviesai.
Bet valdymo įtaisais, plastikais jausmu, garsu - Afrika jaučiasi premium (net būdama kitaiskos kokybės), o 790 - tik eko :) Jei nežinočiau, kad 790 naujas motociklas, pagal variklio garsus manyčiau, kad KTM tuoj tuoj subyrės :) Bet čia jau toks specifinis dalykas.
Po teisybei, aš į Motoshopą atvykęs ant savo pyrdos ir persėdęs ant 790, beveik nepajaučiau, kad būtų sunkiau valdyti - ant tiek lengva važiuoti ta plentine 790 Adv versija, kad drąsiai rekomenduočiau merginai ar vaikinui, ką tik išsilaikiusiems A kategoriją. Neplanavau svetimu brangiu motociklu sukiotis mieste, tačiau nepajutau, kaip iš užmoiesčio grįžau į centrą pasivažinėti :) Su demo AT to tikrai nedaryčiau, ir su savo AT beveik niekada nevažiuoju mieste...

Jei prieš mane dabar stovėtų Teleloto vedėjas ir sakytų, kurį imi? Blemba, tikrai nežinau... :)

Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.

Parašytas: 2019-07-02 13:56
informatikas
Nu pirmą kartą matau, kad tokia NEMEILĖ savam motociklui būtų :mrgreen: