HONDA 450L
HONDA 450L
Siandien Nippon Auto turejau galimybe isbandyti ilgai laukta 450L. Kaip ir tikejausi motociklas nenuvyle priekini rata nesunkiai kelia 3 begiu, galios per akis, valdosi puikiai. Esu turejes Husaberga 450 kuris buvo lengvesnis uz CRF'a taciau vaziuojant atrodo kad Honda kurkas lengvesne. Nezinau kodel Honda ji vadina dual sportu, nes su tokiais aptarnavimu intervalais labiau panasus i harda. Tepalu keitimas kas 1000km, sumoklio, voztuvu keitimas kas 30 tukstanciu. Be to dar kaina apie 11 gabalu. Bent jau man ieskanciam universalaus motociklo teks ziuret i Husqvarnos701/KTM 690 puse.
https://youtu.be/pWoUAphvlDQ
https://youtu.be/pWoUAphvlDQ
HONDA 450L
Na, tai ir yra hard'as. amerikoje ir EXC350 vadina dualsport'u. Kodėl? Nes važinėjant "į parduotuvę bandelių" rėžimu jie tarnauja ilgai ir užtikrintai. Kaip ir visų kitų žinomų gamintojų endurikai. Planuojant važiuoti į Ispaniją gal tas 1000km tepalų keitimo intervalas ir būtų nepatogus, bet pirdinėti po aplinkines šalis ir kas keletą mėnesių įpilti po litrą tepalo tikriausiai nesukeltų didelių sunkumų?
Tikiu, kad Honda atras savo pirkėjų jodama ant arklio, kad pas juos "Dual sport" (nes nurodo jo aptarnavimo intervalus važiuojantiems į parduotuvę bandelių), kai tuo tarpu, pvz. Beta 480RR važiuotų tiek pat ilgai "bandelių" rėžimu, bet kai gamintojas nurodo "race use" aptarnavimo intervalus, tai visiem pasirodo labai per HARD, net kai motociklas daugiau nei 2k pigesnis.
P.S. kai Estijos Hondos atstovui užsiminiau po demo važiavimo užsiminiau, kad su 250L važinėjau į varžybas, tai jis sakė, kad aptarnavimo intervalus reikėtų trumpinti bent 3kartus norint ilgo gyvavimo laiko, ir iš žadamų 10k lieka 3k, beveik hard'as
Tikiu, kad Honda atras savo pirkėjų jodama ant arklio, kad pas juos "Dual sport" (nes nurodo jo aptarnavimo intervalus važiuojantiems į parduotuvę bandelių), kai tuo tarpu, pvz. Beta 480RR važiuotų tiek pat ilgai "bandelių" rėžimu, bet kai gamintojas nurodo "race use" aptarnavimo intervalus, tai visiem pasirodo labai per HARD, net kai motociklas daugiau nei 2k pigesnis.
P.S. kai Estijos Hondos atstovui užsiminiau po demo važiavimo užsiminiau, kad su 250L važinėjau į varžybas, tai jis sakė, kad aptarnavimo intervalus reikėtų trumpinti bent 3kartus norint ilgo gyvavimo laiko, ir iš žadamų 10k lieka 3k, beveik hard'as
HONDA 450L
1irmis1 rašė:Žinutės nuoroda Siandien Nippon Auto turejau galimybe isbandyti ilgai laukta 450L. Kaip ir tikejausi motociklas nenuvyle priekini rata nesunkiai kelia 3 begiu, galios per akis, valdosi puikiai. Esu turejes Husaberga 450 kuris buvo lengvesnis uz CRF'a taciau vaziuojant atrodo kad Honda kurkas lengvesne. Nezinau kodel Honda ji vadina dual sportu, nes su tokiais aptarnavimu intervalais labiau panasus i harda. Tepalu keitimas kas 1000km, sumoklio, voztuvu keitimas kas 30 tukstanciu. Be to dar kaina apie 11 gabalu. Bent jau man ieskanciam universalaus motociklo teks ziuret i Husqvarnos701/KTM 690 puse.
https://youtu.be/pWoUAphvlDQ
Tai kad Europoje daugiau nieko dual sport ir nėra, tik 701/690. Ir šitie nesveikai aukšti. Dar papildomai pinigų sukišt reik, kad iki žmoniško aukščio sužemint ir stiklą priekiui gerą atrast ilgiems važiavimams. Apie patvarumą kalbėt lyg ir neverta, nes alternatyvos nėra ir nenusimato.
Beverly 350 ST
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra