Honda NC700S 2012
Honda NC700S 2012
Kadangi nusprendžiau dar bent vieną sezoną važinėti su savo Honda (širdis neleidžia taip greitai atsisveikiti ), tad noriu turėti savo temą. Juk man dar tikrai kils klausimų, tad turbūt patogiau viskas vienoje vietoje, kas liečia mano Hondą.
O dabar tiesiog noriu pranešti, jog ir aš uždarau šį sezoną , bei pasidalinti savais įspūdžiais, kuo gyvenau visus šiuos 7-8 mėnesius.
Visų pirma, esu be galo dėkinga Decoy, kuris „užaugino“ mane kaip motociklininkę, taip pat tariu didelį AČIŪ Giedriui ir Beniui už visus patarimus, rūpestį bei priežiūrą. Ir dar vienas ačiū visiems, su kuriais teko susipažinti, už kompaniją, ratukus ir įsimintinas akimirkas.
Mano pirmasis sezonas buvo nuos-ta-bus! Prasukau ~12600 km.
Prisimenu savo pirmus kartus, kai patekau į jūsų gretas. Buvau visiškai žalia, net nemokėjau tinkamai įvažiuoti į posūkį. O dabar? Jaučiuosi puikiai ir drąsiai ant savo Hondos! Ačiū už visus ratukus, už patirtį, už tai, kad taip šiltai mane priėmėte! Su Honda važiavome po Lietuvą, po Latviją, Lenkiją ir Slovakiją, nekantrauju, kada ateis kitas sezonas ir lankysime kitas šalis.
Na, per šį sezoną būta ir kritimų, ir situacijų, kurios galėjo baigtis blogai, bet nesigailiu nei dėl vienos akimirkos, nei dėl vieno sprendimo. Jaučiuosi gerokai patobulėjusi, įgijusi šiek tiek važiavimo įgūdžių ir sukaupusi truputuką teorinių žinių.
Vairuoti motociklą - vienas geriausių sprendimų mano gyvenime, tad nežadu sustoti! Dar mane matysite ir girdėsite, patinka jums tai ar ne.
O dabar tiesiog noriu pranešti, jog ir aš uždarau šį sezoną , bei pasidalinti savais įspūdžiais, kuo gyvenau visus šiuos 7-8 mėnesius.
Visų pirma, esu be galo dėkinga Decoy, kuris „užaugino“ mane kaip motociklininkę, taip pat tariu didelį AČIŪ Giedriui ir Beniui už visus patarimus, rūpestį bei priežiūrą. Ir dar vienas ačiū visiems, su kuriais teko susipažinti, už kompaniją, ratukus ir įsimintinas akimirkas.
Mano pirmasis sezonas buvo nuos-ta-bus! Prasukau ~12600 km.
Prisimenu savo pirmus kartus, kai patekau į jūsų gretas. Buvau visiškai žalia, net nemokėjau tinkamai įvažiuoti į posūkį. O dabar? Jaučiuosi puikiai ir drąsiai ant savo Hondos! Ačiū už visus ratukus, už patirtį, už tai, kad taip šiltai mane priėmėte! Su Honda važiavome po Lietuvą, po Latviją, Lenkiją ir Slovakiją, nekantrauju, kada ateis kitas sezonas ir lankysime kitas šalis.
Na, per šį sezoną būta ir kritimų, ir situacijų, kurios galėjo baigtis blogai, bet nesigailiu nei dėl vienos akimirkos, nei dėl vieno sprendimo. Jaučiuosi gerokai patobulėjusi, įgijusi šiek tiek važiavimo įgūdžių ir sukaupusi truputuką teorinių žinių.
Vairuoti motociklą - vienas geriausių sprendimų mano gyvenime, tad nežadu sustoti! Dar mane matysite ir girdėsite, patinka jums tai ar ne.
2018-2019 Honda NC 700S 2012 m.
2020-dabar Triumph Tiger 800 2014 m.
2020-dabar Triumph Tiger 800 2014 m.
Honda NC700S 2012
atgimusi rašė:Žinutės nuoroda Dar mane matysite ir girdėsite, patinka jums tai ar ne.
Mums tai patinka
MT-09 Tracer
Honda NC700S 2012
atgimusi rašė:Žinutės nuoroda Mano pirmasis sezonas buvo nuos-ta-bus! Prasukau ~12600 km.
sita reikia reikia rodyt visokiem manekenonam, kuriem tokios ridos tolygu kelionei iki Marso ir atgal, ir kurie tiki 15 metu senumo mocais su 20k km rida
Honda NC700S 2012
Honda - tai toks matacyklas kuriam reikia pilt bendzinkos, keist tepala ir retkarciais kaladeles. Kaladeles deti minkstas, geriau dazniau pasikeisti nei po to keisti diskus
Honda NC700S 2012
Na, ir truputį apie patį motociklą. Deja, palyginti jo su jokiu kitu negaliu, nes prieš tai teko vairuoti tik mokyklinį Yamaha XJ6, bet tikiuosi, kad mano įžvalgos bus kam nors naudingos/įdomios.
Kodėl pasirinkau būtent šį motociklą? Ne paslaptis, kad visą gyvenimą norėjau čioperio, bet, deja (o gal ir ne), tuo metu, kai ruošiausi pirkti motociklą ir žiūrėjau skelbimus, nieko tinkamo iš tos kategorijos neradau. Vienintelis motociklas, iš visų tuo metu buvusių skelbimuose, patraukęs mano dėmesį buvo būtent NC. Tada dar neturėjau jokių lūkesčių, visgi nelabai ką ir nusimaniau apie motociklus (rinkausi savo pirmąjį), tad pagrindinis kriterijus buvo išvaizda. Na, nepaneigsi, kad ši Honda – tikrai patrauklus, kaip aš sakau, seksualus, motociklas.
Iš techninės pusės irgi nenuvylė: ekonomiškas, komfortiškas, stabilus, gerai subalansuotas, na, ir galios man, pradedančiajai, irgi užteko.
Vieni ryškesnių šio modelio privalumų: žemas svorio centras ir ekonomiškumas.
211 kg – deklaruojamas motociklo svoris – visiškai nejaučiamas važiuojant, motociklas staigus, manevringas, lengvai guldomas posūkuose, fantastiškas piko valandomis – visur puikiai telpu su juo pralįsti.
Bakas viso labo 14 litrų, bet kadangi motociklas taupus, benziną pildavausi tikrai ne dažniau nei kolegos. Deklaruojama, kad „suvalgo“ 3,5 l/100 km – pati tiksliai nepaskaičiavau, bet turbūt kažkas panašaus.
Na, ir dar vienas puikus dalykas, kurio negaliu nepaminėti - labai džiaugiuosi, kad ši Honda toje vietoje, kurioje įprastai rastumėte motociklo baką, turi gana nemažą talpą (bagažinę), kurioje labai patogu palikti šalmą, kai stojame kažkur turistauti.
Ant šio NC jaučiuosi saugiai, drąsiai, puikiai. Manau, dauguma sudvejotų, ar šis mažo galingumo miestinis motociklas yra tinkamas ilgesnės distancijoms. Pati išmėginau, ir nematau visiškai jokių problemų važiuoti juo į tolimesnę kelionę. Kol kas mano rekordas - ~860 km per vieną dieną - apart momentino užpakalio skausmo daugiau neigiamų aspektų nepajutau.
NC vairuoju 9 mėnesius. Per šį laikotarpį turėjau šiek tiek techninių gedimų, bet visi jie buvo iššaukti mano kritimų. Jokių gedimų „iš oro“ nepasitaikė, nei karto motociklas nepavedė kelionėje. Patikimas mažytis.
Vienareišmiškai rekomenduočiau šį motociklą pradedančiajam dėl visų šių pliusų, kuriuos paminėjau. Net neabejoju, kad visi (na, jei ne visi, tai dauguma) lygiai taip pat kaip aš įsimylėtų šį Hondos kūrinį. Pati nei karto nesigailėjau savo pasirinkimu. Vienintelis trūkumas – mažas galingumas (35 kW), daugiau jokių minusų nematau.
Kodėl pasirinkau būtent šį motociklą? Ne paslaptis, kad visą gyvenimą norėjau čioperio, bet, deja (o gal ir ne), tuo metu, kai ruošiausi pirkti motociklą ir žiūrėjau skelbimus, nieko tinkamo iš tos kategorijos neradau. Vienintelis motociklas, iš visų tuo metu buvusių skelbimuose, patraukęs mano dėmesį buvo būtent NC. Tada dar neturėjau jokių lūkesčių, visgi nelabai ką ir nusimaniau apie motociklus (rinkausi savo pirmąjį), tad pagrindinis kriterijus buvo išvaizda. Na, nepaneigsi, kad ši Honda – tikrai patrauklus, kaip aš sakau, seksualus, motociklas.
Iš techninės pusės irgi nenuvylė: ekonomiškas, komfortiškas, stabilus, gerai subalansuotas, na, ir galios man, pradedančiajai, irgi užteko.
Vieni ryškesnių šio modelio privalumų: žemas svorio centras ir ekonomiškumas.
211 kg – deklaruojamas motociklo svoris – visiškai nejaučiamas važiuojant, motociklas staigus, manevringas, lengvai guldomas posūkuose, fantastiškas piko valandomis – visur puikiai telpu su juo pralįsti.
Bakas viso labo 14 litrų, bet kadangi motociklas taupus, benziną pildavausi tikrai ne dažniau nei kolegos. Deklaruojama, kad „suvalgo“ 3,5 l/100 km – pati tiksliai nepaskaičiavau, bet turbūt kažkas panašaus.
Na, ir dar vienas puikus dalykas, kurio negaliu nepaminėti - labai džiaugiuosi, kad ši Honda toje vietoje, kurioje įprastai rastumėte motociklo baką, turi gana nemažą talpą (bagažinę), kurioje labai patogu palikti šalmą, kai stojame kažkur turistauti.
Ant šio NC jaučiuosi saugiai, drąsiai, puikiai. Manau, dauguma sudvejotų, ar šis mažo galingumo miestinis motociklas yra tinkamas ilgesnės distancijoms. Pati išmėginau, ir nematau visiškai jokių problemų važiuoti juo į tolimesnę kelionę. Kol kas mano rekordas - ~860 km per vieną dieną - apart momentino užpakalio skausmo daugiau neigiamų aspektų nepajutau.
NC vairuoju 9 mėnesius. Per šį laikotarpį turėjau šiek tiek techninių gedimų, bet visi jie buvo iššaukti mano kritimų. Jokių gedimų „iš oro“ nepasitaikė, nei karto motociklas nepavedė kelionėje. Patikimas mažytis.
Vienareišmiškai rekomenduočiau šį motociklą pradedančiajam dėl visų šių pliusų, kuriuos paminėjau. Net neabejoju, kad visi (na, jei ne visi, tai dauguma) lygiai taip pat kaip aš įsimylėtų šį Hondos kūrinį. Pati nei karto nesigailėjau savo pasirinkimu. Vienintelis trūkumas – mažas galingumas (35 kW), daugiau jokių minusų nematau.
2018-2019 Honda NC 700S 2012 m.
2020-dabar Triumph Tiger 800 2014 m.
2020-dabar Triumph Tiger 800 2014 m.
Honda NC700S 2012
Pritariu. Nuvažiavau su NC apie 45 tūkst. Prie trūkumų pridėčiau, kad po NC važinėjimo sunku susitaikyti su bet kokio kito galingesnio motociklo "neekonomišku" apetitu degalams
HONDA CRF1000
Honda NC700S 2012
atgimusi rašė:Žinutės nuoroda...Per šį laikotarpį turėjau šiek tiek techninių gedimų, bet visi jie buvo iššaukti mano kritimų...
Pagal postus forume atrodo kitaip... Vieną kartą neužsiveda, kitą kartą akumuliatorius nusėda, trečia kartą "gal kas galit padėti nuvežti"... Ir nei viena priežastis taip ir nebuvo įvardinta (bent jau forume...). Aš jau suabejojau, ar tas NC tikrai Honda
Honda NC700S 2012
Jei įdomu, va, visi paaiškinimai:
Na, su akumuliatoriumi ten įdomiai gavosi.. Perkant motociklą pardavėjas iškart perspėjo, kad teks pasikeisti akumuliatorių. Pakeitus, kažkas naująjį porą kartų iškrovė, bet vėliau tokios bėdos, tfu tfu tfu, nebeturėjau.
Na, o čia tas įvykis, kai užgesau miške ir reikėjo moto parvežti su traliuku, sekančią dieną nuvežti pas meistrą. Kelias dienas prieš tą įvykį buvau tik pasiėmusi moto iš serviso, kur buvo keičiamas vairas - atrodo, dėl sujudintų laidžiukų kažkur dingo kontaktas, kažkas pan., todėl ir užgesau.
TomasJ rašė:Vieną kartą neužsiveda, kitą kartą akumuliatorius nusėda,
Na, su akumuliatoriumi ten įdomiai gavosi.. Perkant motociklą pardavėjas iškart perspėjo, kad teks pasikeisti akumuliatorių. Pakeitus, kažkas naująjį porą kartų iškrovė, bet vėliau tokios bėdos, tfu tfu tfu, nebeturėjau.
TomasJ rašė:trečia kartą "gal kas galit padėti nuvežti"
Na, o čia tas įvykis, kai užgesau miške ir reikėjo moto parvežti su traliuku, sekančią dieną nuvežti pas meistrą. Kelias dienas prieš tą įvykį buvau tik pasiėmusi moto iš serviso, kur buvo keičiamas vairas - atrodo, dėl sujudintų laidžiukų kažkur dingo kontaktas, kažkas pan., todėl ir užgesau.
2018-2019 Honda NC 700S 2012 m.
2020-dabar Triumph Tiger 800 2014 m.
2020-dabar Triumph Tiger 800 2014 m.
Honda NC700S 2012
Reikia pradėti nuo to, kad, atsižvelgiant į lenktą radiatorių ir priekinį diską, dar aftermarket duslintuvą, motociklas buvo daužtas. Kažką (šakes, duslintuvą, plastikus, gal - žibintą ir t.t.), matyt, pakeitė gan kokybiškai. Dabar išlenda senos žaizdos ir yra tvarkomos viena po kitos. Gerai, kad jos nėra labai skausmingos - remontas apsiriboja laidų/jungčių tikrinimų ir teisingesniu išvedimu.
Drop a gear and disappear.
Honda NC700S 2012
Sveiki. Su JAWOM, IZAIS, motoroleriais TURIST esu pravaziaves bemaz 3 milijonus km. po Sovietu sajunga. Negalvojau, kad vel vairuosiu motocikla. Problema ta, kad motociklu pasaulis ir technika pasikeite neatpazistamai. Metus laiko INTERNETO pagalba rinkausi man tinkama motocikla. Issirinkau: HONDA NC700SA. 2012 metu gamybos. Kirvis atitiko kota. Britva senjorams, puikus sprendimas.
Honda NC700S 2012
Jurginas rašė:Žinutės nuoroda Sveiki. Su JAWOM, IZAIS, motoroleriais TURIST esu pravaziaves bemaz 3 milijonus km. po Sovietu sajunga. Negalvojau, kad vel vairuosiu motocikla. Problema ta, kad motociklu pasaulis ir technika pasikeite neatpazistamai. Metus laiko INTERNETO pagalba rinkausi man tinkama motocikla. Issirinkau: HONDA NC700SA. 2012 metu gamybos. Kirvis atitiko kota. Britva senjorams, puikus sprendimas.
Puikus pasirinkimas!
2005 XL650V Transalp
Honda NC700S 2012
Jurginas rašė:Žinutės nuoroda Issirinkau: HONDA NC700SA. 2012 metu gamybos. Kirvis atitiko kota. Britva senjorams, puikus sprendimas
Po ilgo tarpo be motociklo, tikrai geras variantas. Manau, už metų ar dviejų pradėsi dairytis galingesnio, o tada prasidės lyginimai
Triumph Tiger 800 ABS 2014m
Honda NC700S 2012
Išleidžiu savo mažytę į naujus namus...
Per du sezonus kartu nuvažiavome 24500 nuostabių kilometrų. Atsisveikinti emociškai man kiek skausminga, tuolab, kai neketinau taip anksti baigti šio sezono, bet, manau, tai yra protingiausias sprendimas.
Honda NC700S - pats nuostabiausias variantas pirmajam motociklui!! Be galo džiaugiuosi, turėjusi tokį motocikliuką! Myliu tave, Hondute.
Per du sezonus kartu nuvažiavome 24500 nuostabių kilometrų. Atsisveikinti emociškai man kiek skausminga, tuolab, kai neketinau taip anksti baigti šio sezono, bet, manau, tai yra protingiausias sprendimas.
Honda NC700S - pats nuostabiausias variantas pirmajam motociklui!! Be galo džiaugiuosi, turėjusi tokį motocikliuką! Myliu tave, Hondute.
2018-2019 Honda NC 700S 2012 m.
2020-dabar Triumph Tiger 800 2014 m.
2020-dabar Triumph Tiger 800 2014 m.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra