Motociklo pasirinkimas keliavimui

Klausimai ir atsakymai pradedantiesiems. A, A2 kategorijų klausimai, egzamino klausimai ir t.t.
Ritoaniajin
Pranešimai: 5
Užsiregistravo: 2021-09-01 23:55
Karma: 3

Motociklo pasirinkimas keliavimui

Standartinė Ritoaniajin » 2021-09-02 00:24

Sveiki,

Jau keletą metų važinėjau su street tipo motociklu, paskutiniu metu noriu pakeliauti truputį.
Kadangi keliauti norisi ne tik po miestus tai ieškausi soft Enduro tipo motociklo. (70-80% asfaltu). Ūgis 187cm.
Tačiau susidūriau su šiokia tokia dilema. Motociklų variantų dešimtys, jei ne šimtai, laiko ant visų užlipti ir išmeginti deja nėra...
Ieškausi nebaisiai seno (nuo ~2005 metų) ir nebaisiai brangaus naudoto motociklo iki maždaug 6000-7000 eurų ir maždaug nuo 800cc.
Labiausiai dominantys variantai (Honda Africa Twin) nelabai įkandami, nes +- prasideda nuo 8000.
Dar patinka BMW GS ir jų nemažai variantų yra, tačiau rida dažniausiai nemaža, virš 100,000 km.
Ir vat čia yra man ydomiausias klausimas.
Ar verta žiūrėti tokius motociklus kaip kad pvz 2008 metų BMW R1200 GS su 170,000 km rida uz 5500 eurų? Ar dar bus likę resursų tam varikliui, greičių dėžei ir kitiems komponentams? ar geriau žiūrėti kokius nors mažiau populiarius variantus kaip kad 2013 metų Triumph Tiger 800cc su 30,000 rida už 6300 eurų...
Kadangi nesiruošiu keliauti aplink pasaulį, bent jau kol kas, tai tikrai neplanuoju į jį sukišti visų savo santaupų, bet norėtūsi turėti kuo mažiau problemų, ypač kelionėse...

Puikiai suprantu kad neatsisėdus ir nepamėginus išsirinkti bus sunkiau, o ir rida ne viską pasako, bet nuo kažko pradėti reikia :)

Tad iš anksto dėkoju už atsakymus ir patarimus.


Schumio fanas
Pranešimai: 31
Užsiregistravo: 2015-11-19 20:22
Karma: 17

Motociklo pasirinkimas keliavimui

Standartinė Schumio fanas » 2021-09-02 08:18

Labas,
pažiūrėk mano parduodama BMW F800 GS 2012 metų. Pilnai sukomplektuotas kelionėms, trys metalinės dėžės + GIVI daiktadėžė priekyje. Padangos tinka lengvam nuvažiavimui nuo asfalto. Motociklas pirktas Latvijos BMW atstovybėje. Aš antras savininkas. Rida tikra. Parduodu, nes sau nupirkau BMW R1200 GSA. Kaina derinama proto ribose.


https://autoplius.lt/skelbimai/bmw-f-80 ... 71255.html
Vartotojo avataras
draginoid
Pranešimai: 2482
Užsiregistravo: 2015-10-26 12:46
Karma: 977

Motociklo pasirinkimas keliavimui

Standartinė draginoid » 2021-09-02 08:32

Manau, visa pirma, tau reikia Adventure tipo moto, tikrai ne soft enduro :).
Su tokiu biudzetu pasirinkimas turetu buti tikrai ne menkas.
Tau jau pradejo siulyti beveik 10-ies metu senumo motociklus uz 70-80% kainos nuo naujo baiko is salono.
Patarciau kiek paziurineti Youtube ar kur kitur Adventure baiku apzvalgas, kad palyginti ir issirinkti, kas tau tinka ir kas svarbiausia kelionese. Tokiu apsvalgu tikrai begale ir anglu ir rusu kalbomis. kas tau labiau suprantama ir priimtina.
daug rasi siose kanalose:
rusu kalba:

https://www.youtube.com/playlist?list=P ... kgX_xXWBx0



anglu kalba:



Kiek matau aplinkui, kelionese tavo parasyti 70-80% asfaltu virsta 95% :)
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Vartotojo avataras
atgimusi
Pranešimai: 335
Užsiregistravo: 2017-10-03 20:08
Karma: 413

Motociklo pasirinkimas keliavimui

Standartinė atgimusi » 2021-09-02 18:37

Aš su Triumph Tigeriu 800 važinėju. Du sezonai su juo atvažinėti, jokių problemų, tfu tfu tfu. Visus mano poreikius tenkina. Važiuoju ir džiaugiuosi, šiuo metu į jokį kitą nekeisčiau. Tikrai neblogas variantas, siūlau apsvarstyti. :)
2018-2019 Honda NC 700S 2012 m.
2020-dabar Triumph Tiger 800 2014 m.
Vartotojo avataras
Debesys
Pranešimai: 1048
Užsiregistravo: 2018-04-24 10:18
Karma: 428

Motociklo pasirinkimas keliavimui

Standartinė Debesys » 2021-09-03 09:54

Aš taip pat pradžioje žiūrinėhau BMW GS, bet pasirinkau Triumph Tiger 800. Prilipo jis man. Dabar seilę varvinu į Tiger 900 :) Dėl asfalto/bekelės kuo toliau, tuo rečiau nulipu nuo asfalto. Bet kol kas nekeisčiau motociklo tipo, nes vis tiek kartais ramiai nusuku nuo asfalto kad ir palapinei pasistatyti ar prie kokio objektuko privažiuoti :)
Nežinau, ar tikrai verta mokėti daugiau, kad sėdėtum ant BMW
Triumph Tiger 800 ABS 2014m
Vartotojo avataras
draginoid
Pranešimai: 2482
Užsiregistravo: 2015-10-26 12:46
Karma: 977

Motociklo pasirinkimas keliavimui

Standartinė draginoid » 2021-09-03 13:55

Visi turi savo privalumu/trukumu. Tie jusu Trumpfai taip pat su nemazai lygu.
R1200GS vienas is tu pervertintu motociklu. Bet, esu mates ne karta, kaip krenta GS-ai ant asfalto ir ciuozia prie nedidelio greicio. Ji pakeli ir vaziuoi toliau be jokiu apgadinimu. Tas tai man patiko ziauriai, kad atsparus kritimams.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
mefistofelis
Pranešimai: 45
Užsiregistravo: 2017-04-23 23:27
Karma: 13

Motociklo pasirinkimas keliavimui

Standartinė mefistofelis » 2021-09-04 21:26

I vertinima itraukciau ar vienas ar su antru numeriu vazinesi, pamatysi kaip ratas pasirinkimo susiaures ir visi soft enduro iki/ir 900 atkris del sedines nedraukiskumo keleiviui, nekarto maciau kaip antra puse atrodo po kokiu 500 km per diena pravaziuotu.
Ritoaniajin
Pranešimai: 5
Užsiregistravo: 2021-09-01 23:55
Karma: 3

Motociklo pasirinkimas keliavimui

Standartinė Ritoaniajin » 2021-09-07 23:14

Dekoju uz patarimus, bet kuo daugiau video ziuriu tuo labiau suprantu kad teks ieskoti budu kaip ant tu motociklu prisesti ir ismeginti...

Kas liecia pacias keliones tai planai vazineti vienam. Jei su keleiviu tai tik trumpos keliones mieste ar iki sodybos ir atgal (kas i abi puses +- 160 km)
Siaip is pagrindiniu variantu ko ieskau, tai manau:
Africa Twin, Super Tenere (paprastas Tenere manau daugiau i off-road orientuotas nei i asfalta), GS (tik kad ju gyvas galas variantu... o ir noretusi adventure varianto kad bakas didesnis butu), Tiger, KTM...
Suzuki kazkaip nesuzavejo manes apszvalgose, Kawasaki taip pat. Multistrada stipriai per brangu, Pan America tas pats.
Dar apzvalgose maciau Moto Guzi bet neisivaizduoju kaip su ju dalim ir aptarnavimu butu, kaip ne kaip naudota pirkciau.

Idealus, mano nuomone, variantas butu su kardanu. Daug maziau prieziuros bet ir variantu kiekis daugiau nei per puse sumazeja, tokiu atveju manau geriau butu veztis is kitos EU salies...
Vartotojo avataras
draginoid
Pranešimai: 2482
Užsiregistravo: 2015-10-26 12:46
Karma: 977

Motociklo pasirinkimas keliavimui

Standartinė draginoid » 2021-09-08 09:33

Ritoaniajin rašė:Žinutės nuoroda Idealus, mano nuomone, variantas butu su kardanu. Daug maziau prieziuros bet ir variantu kiekis daugiau nei per puse sumazeja, tokiu atveju manau geriau butu veztis is kitos EU salies...

Nieko baisaus ir grandine tepti kas 1000km, ypac jei yra centrine kojele. Uztat ir svorio gale maziau.
O kita EU salis, tai musu kaimyne Lenkija, kur tikrai pasirinkimas nemazas ir atstumas nera labai didelis.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Vartotojo avataras
Debesys
Pranešimai: 1048
Užsiregistravo: 2018-04-24 10:18
Karma: 428

Motociklo pasirinkimas keliavimui

Standartinė Debesys » 2021-09-08 11:56

Grandinė mane labai gasdino, bet pripratau. Nors labai jau retai prisiruošiu ją nuplauti.. :-/ O tepimo intervalus imu paprastai - užsipilu pilną baką benzo, sutepu grandinę. Vieną kartą jau keičiau, komplektas su žvaigždėmis ir keitimas ne taip ir pigus malonumas, o dar įvertinus tepalus + plovimą, tai tikrai labiau norėčiau kardano, bet yra kaip yra.
mefistofelis rašė:Žinutės nuoroda visi soft enduro iki/ir 900 atkris del sedines nedraukiskumo keleiviui, nekarto maciau kaip antra puse atrodo po kokiu 500 km per diena pravaziuotu.

Manau jokio skirtumo iki ar daugiau 900. Soft enduro ir lieka soft enduro, t.y. daugiau solo važinėjimams. Jei rūpiniesi dar vienu užpakaliu, jau reikia žiūrėti kokio cruiser.
Triumph Tiger 800 ABS 2014m
Ritoaniajin
Pranešimai: 5
Užsiregistravo: 2021-09-01 23:55
Karma: 3

Motociklo pasirinkimas keliavimui

Standartinė Ritoaniajin » 2021-09-08 20:10

Dar siandien uzveizejau Honda VFR1200X Crosstourer. Kardanas, daugiau asfaltui orientuotas baikas, tik va sveria kaip tankas... Kaip suprantu savo klasej sunkiausias. Slapio svoris su lankais ir krepsiais apie 300kg ir tas svoris jauciasi...
Super Tenere irgi ne islengvuju (266kg?), o ir orientuotas 50/50, o gal ir daugiau i off-road, bet kazkaip patinka jis man :D ir kiek suprantu labai komfortiskas. Abu baikai beveik be vibraciju, bet cia nuo review priklauso, vieni jaucia kiti ne...

Kas liecia grandines tai ne tai kad as ju bijau, labiau nebenoriu :D
Jei butu variantai su dirzais tai tada ziureciau juos ir kardanus. Veikia tyliau, reikalauja maziau laiko gaisimo...
O tai grandines valyk, tepk, patempinek... :lol:

Suprantu, kad Africa Twin su grandine, bet sitas baikas tiesiog vaikystes svajone ir patinka iki siol, tai is dalies gal ir gerai kad per brangus :lol:

Kas liecia BMW tai kuo toliau tuo maziau man jie patinka :roll: ypac 1200 ir 1250. 850 butu gal ir neblogas variantas bet dar pakankamai nauji tad kaina laiko. Ir cia dar ne Adventure variantai, kurie dar brangesni.

Triumph Tiger kogero geriau nei GS butu manau.

Kol kas ieskau toliau :D
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Motociklo pasirinkimas keliavimui

Standartinė Decoy » 2021-09-09 00:21

Svoris didelis tik stovint jaučiasi. Arba kai pakelti bandai vienas. Važiuojant - jokio skirtumo. "Didelius" motociklus reikia bandyti, labai skiriasi patirtys nuo svorio centro. Dėl to BMW bokserius ir mėgsta pvz.

Crosstourer yra nuostabus universalus motociklas.
Drop a gear and disappear.
Vartotojo avataras
draginoid
Pranešimai: 2482
Užsiregistravo: 2015-10-26 12:46
Karma: 977

Motociklo pasirinkimas keliavimui

Standartinė draginoid » 2021-09-09 08:47

Draugas turi Crosstourer 2014 metu. Esu juo vaziaves. Man jis po RT pasirode maziau stabilus didesniais greiciais, gerai atkrato rankas per nelygumus.
Bet, siaip valdosi labai lengvai, tie jo kilogramai tikrai nesijaucia.
Tik nereikia tureti iliuziju juo vaziuoti bekele. Zvirkeliukas ok, bet ne per daug. Labiau asfaltui skirtas baikas. Sedesena pakankamai patogi. Stkliuka butinai keisti i koki Givi, aukstesni.
Bet uztat kaina nera auksta, palyginant. Variklis visai neblogai subalansuotas ir patikimas.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Fo!
Pranešimai: 146
Užsiregistravo: 2015-10-31 11:36
Karma: 34

Motociklo pasirinkimas keliavimui

Standartinė Fo! » 2021-09-09 17:11

Eksplotuoju KTM SMT 990 - lengvas, galingas, patogus. Su teisingom padugnėm galima paexplorinti ir žvyrkelius nes WP pakaba yra gėris!!!
Teko ir po europa pakeliaut - tad tikrai rekomenduoju pasimatuot
Vartotojo avataras
draginoid
Pranešimai: 2482
Užsiregistravo: 2015-10-26 12:46
Karma: 977

Motociklo pasirinkimas keliavimui

Standartinė draginoid » 2021-09-09 22:56

Fo! rašė:Žinutės nuoroda Su teisingom padugnėm galima paexplorinti ir žvyrkelius

Cia tavo tokie pakeleiviai? :)
padugnės

padugn|ės dgs.
1. kas ant dugno nusistoja, nuosėdos: Alaus, vyno padugnės
2. prk. smukę žmonės, visuomenės atmatos: Visuomenės padugnės Iš padugnių (viską) sužinoti.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
mefistofelis
Pranešimai: 45
Užsiregistravo: 2017-04-23 23:27
Karma: 13

Motociklo pasirinkimas keliavimui

Standartinė mefistofelis » 2021-09-10 06:24

Jei keliausi vienas kam tada kam tokie drambliai, nes pasiimus mažesnio cc ir svorio, kuro ekonomija o tai pinigai ir atstumas kas svarbu keliaujant ir dinamikos per akis jau nuo 650 cc jei neplanuoji kabinti ant motociklo nereikalingo svorio.
Vartotojo avataras
draginoid
Pranešimai: 2482
Užsiregistravo: 2015-10-26 12:46
Karma: 977

Motociklo pasirinkimas keliavimui

Standartinė draginoid » 2021-09-10 08:27

mefistofelis rašė:Žinutės nuoroda Jei keliausi vienas kam tada kam tokie drambliai,

Dabar madoje ne maziau 1200cc ir 150HP :)
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Motociklo pasirinkimas keliavimui

Standartinė Decoy » 2021-09-10 11:03

Abejoju ar kažkas labai skaičiuoja kuro ekonomiją keliaujant motociklu... Kiek ryja tiek ir rys. Ir, beje, kuro ekonomija yra labai klastinga. Mažos kubatūros motociklai kaip tik 'išsisuka' greičiau, atitinkamai naudoja ir daugiau benzino. Su FJR mano kuro sąnaudų rekordas buvo 4,3l/100 km, ir čia yra 300kg sveriantis motociklas, plius dar aš su visu bagažu - virš 130kg. GTR, su 1,4 litro varikliu, pavyko priversti šimtui suvartoti 4,7l degalų.

Esmės dvi:
- Penkta pavara leidžia važiuoti 40km/h - tuo metu variklis sukasi vos ant 1k rpm.
- važiuojant 100-110km laikosi ~3k apsukų ir labai didelė enercija.

Manau, jog ekonomiški yra būtent 500-700cc talpos dviejų ir/ar vieno cilindro motociklai, dėl tų pačių apsukų ir gero sukimo momento. Vienintelė man žinoma anomalija yra Honda NC750, tas civiko variklis yra kažkoks nesveikai efektyvus (3l/100km)

Na ir tokie 'drambliai' yra labai didelis patogumas - ir pačiam už vairo, ir bagažo daug paima. Ypač jeigu kalbėtume apie palapines visokias ir 1k kilometrų 'all weather' tranzitines dienas.
Drop a gear and disappear.
Fo!
Pranešimai: 146
Užsiregistravo: 2015-10-31 11:36
Karma: 34

Motociklo pasirinkimas keliavimui

Standartinė Fo! » 2021-09-10 11:45

draginoid rašė:Žinutės nuoroda
Fo! rašė:Žinutės nuoroda Su teisingom padugnėm galima paexplorinti ir žvyrkelius

Cia tavo tokie pakeleiviai? :)
padugnės

padugn|ės dgs.
1. kas ant dugno nusistoja, nuosėdos: Alaus, vyno padugnės
2. prk. smukę žmonės, visuomenės atmatos: Visuomenės padugnės Iš padugnių (viską) sužinoti.


Tu čia rimtai??? :?

Для особо одарённых - padugnė A.K.A. padanga...
Vartotojo avataras
draginoid
Pranešimai: 2482
Užsiregistravo: 2015-10-26 12:46
Karma: 977

Motociklo pasirinkimas keliavimui

Standartinė draginoid » 2021-09-10 11:45

Decoy rašė:Žinutės nuoroda Su FJR mano kuro sąnaudų rekordas buvo 4,3l/100 km, ir čia yra 300kg sveriantis motociklas, plius dar aš su visu bagažu - virš 130kg. GTR, su 1,4 litro varikliu, pavyko priversti šimtui suvartoti 4,7l degalų.

Man su R1200RT be jokiu pastangu, sukant ratuka 80-120, kuro sanaudos 4.5l. labai taupant, kai reikia datepmti iki koloneles, manau pavyktu vaziuojant 70 sesta pavara tilpti i 4 litrus. Cia 2 cilindru privalumas.
Uztat vaziuojant greiciau, 140-160, jau jauciasi vibracijos ant vairo, kuriu poveiki sumazina kruiz - kontrole, kai nereikia buti ikibusiam i vaira smarkiai, arba kartais visais paleisti.
Su 4 cilindrais tokiu vibraciju buna maziau.
Decoy rašė:Na ir tokie 'drambliai' yra labai didelis patogumas - ir pačiam už vairo, ir bagažo daug paima. Ypač jeigu kalbėtume apie palapines visokias ir 1k kilometrų 'all weather' tranzitines dienas.

visiskai pritariu.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.

Grįžti į “Pradedančiųjų klausimai”

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra