Motociklo pasirinkimas keliavimui
Motociklo pasirinkimas keliavimui
Fo! rašė:Žinutės nuoroda Для особо одарённых - padugnė A.K.A. padanga...
Na va, век живи - век учись!. Turesiu raumenoje
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Motociklo pasirinkimas keliavimui
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Su FJR mano kuro sąnaudų rekordas buvo 4,3l/100 km, ir čia yra 300kg sveriantis motociklas, plius dar aš su visu bagažu - virš 130kg. GTR, su 1,4 litro varikliu, pavyko priversti šimtui suvartoti 4,7l degalų.
FJR solo vartoja 100-170 ml. mažiau nei Tiger Explorer 2012 dvisėda. Patikrinta ne kartą....
GTR šimtui 4,7ltr., nebent laboratorijoj... Norgės patirtis sakė, kad vedantis GTR pylė 2,5-3ltr. daugiau nei važiuojantis paskutinis Tiger tam pačiam atstumui. Sekantis pagal ėdrumą buvo Varadero 1,5-2ltr., Yamaha FZS1000 0,3-0,8ltr. daugiau už Tiger tam pačiam atstumui nuvažiuot...
Motociklo pasirinkimas keliavimui
Nu tai jeigu bakas 21 litras ir pilną pilį, tai ir gaunasi tiek, po litrą per 100km papildomą. Norgej, jeigu ten apie mane, netaipiau visai. Kaip rašiau aukščiau, 4.7 buvo mano rekordas keliaujant vienam ramiai. Jokios laboratorijos, nesuprantu kodėl tave tai nustebino, jeigu teisingai interpretuoju mintį. Plius, mano variklis nei reguliuitas, nei aptarnautas 50+ kkm. Tai viską atlikus tikrai gerėtu rodikliai. Rašau gi bendrai.
Drop a gear and disappear.
Motociklo pasirinkimas keliavimui
Kažkada parašiau britų youtuberiui-instruktoriumi komentarų, jog nėra GTR taupus, kai anas šitą modelį paėmė. Tai jis mane "apdėjo" jog turimas žemiau 55mpg neina, čia 4,3l/100km.
Drop a gear and disappear.
-
- Pranešimai: 5
- Užsiregistravo: 2021-09-01 23:55
- Karma: 3
Motociklo pasirinkimas keliavimui
Na va, pavyko prisesti ant keliu motociklu.
Draugo senas BMW 1200GS (2004m tankas dramblys) nesvietiskai sunkus ir vos neuzsiverciau as jo ant saves kelis kartus...
nepatiko man jo vairas ir tai, kad posukiai skirtingose vairo pusese, plius posukiu isjungimas tik vienoj pusej. Gal ir priprantama bet nepatogu. Kol vaziuoji minkstas ir viskas kaip ir ok, bet kai reikia kamstyje stop start (nemegstu landziot tarp auto, tuo labiau ne su savo mocu) tai tragedija... plius dar ir nepilnai pasiekiu zeme, jei abiem kojom tai tik pirstu galais... Jei vaziuojant atsistot tai vairas per zemai ir tenka susilenkt. aukstint reiktu gana daug kad istaisyt, plius siaip vairas man kazkaip nepatogus pasirode, gali buti kad neoriginalus, bet abejoju.
Na ir kelis pardavimuose radau prasitestuot ta pacia diena, tik gerokai naujesnius tai nzn ar labai jau galima lygint kaip lygu su lygiais:
Honda Afrika Twin, poros metu senumo su automatine greiciu deze - fantastika, tik kad brangus velnias... sedesena po GS super patogi, vairas idealioj pozicijoj, zeme pasiekti lengviau bet jei viena pilnu padu tai kita tik pirstais... (cia zemiausioj pozicijoj sedyne). Vaziuot atsistojus galiu pilnai issitieses. automatas veikia nepriekaistingai ir tikrai patiko (pirma kart su automatu vazinejau) deja neregistruotas tai i gatve nelindau, nes kaip tycia ta diena daug policijos buvo
Yamaha Super Tenere - taip pat nelabai senas, sedesena patogi, zeme pasiekiu abiem kojom beveik pilnai. Vairas patogus, bet ne Africa twin lygio. Atsistojus vaziuojant reikia vos vos susilenkti, bet pakelus vaira minimaliai manau butu istaisyta problema. Motociklas ant popieriaus sunkesnis uz GS bet to tikrai nepajauciau, atvirksciai GS pasirode gerokai sunkesnis.
Taip pat neregistruotas, tad pasivazineti teko tik aiksteleje.
Na ir paskutinis motociklas buvo Honda VFR1200X Crosstourer - sitas jau biski senesnis, sedesena patogi, vairas panasiai kaip Super Tenere, patogus, bet po Africos skirtumas jauciamas. Atsistoti vaziuojant galiu pilnai, bet jo prosvaisa gerokai mazesne nei kitu tos klases motociklu ir jis visai neskirtas bekelei, geriausiu atveju zvyrkelis, tad nelabai ten stotis yra reikalo. Zeme lieciau panasiai kaip ant Africos Twin.
Jo didziausia problema svoris. Jei vaziuojant jo nesijaucia tai sustojus ir vos riedant jauciasi gana stipriai. (net savininkas sake kad ant slapios zoles su juo bijo vaziuot ) bet GS'as vistiek pasirode sunkesnis ir jis buvo vienintelis kuri tarp koju sukiojant buvo baimes jo neislaikyt.
Butu ydomu pasimegint KTM bei Triumph Tiger... Tik jau noretusi ne tik aiksteleje bet ir i uzmiescio keliuka isvaziuot.
Draugo senas BMW 1200GS (2004m tankas dramblys) nesvietiskai sunkus ir vos neuzsiverciau as jo ant saves kelis kartus...
nepatiko man jo vairas ir tai, kad posukiai skirtingose vairo pusese, plius posukiu isjungimas tik vienoj pusej. Gal ir priprantama bet nepatogu. Kol vaziuoji minkstas ir viskas kaip ir ok, bet kai reikia kamstyje stop start (nemegstu landziot tarp auto, tuo labiau ne su savo mocu) tai tragedija... plius dar ir nepilnai pasiekiu zeme, jei abiem kojom tai tik pirstu galais... Jei vaziuojant atsistot tai vairas per zemai ir tenka susilenkt. aukstint reiktu gana daug kad istaisyt, plius siaip vairas man kazkaip nepatogus pasirode, gali buti kad neoriginalus, bet abejoju.
Na ir kelis pardavimuose radau prasitestuot ta pacia diena, tik gerokai naujesnius tai nzn ar labai jau galima lygint kaip lygu su lygiais:
Honda Afrika Twin, poros metu senumo su automatine greiciu deze - fantastika, tik kad brangus velnias... sedesena po GS super patogi, vairas idealioj pozicijoj, zeme pasiekti lengviau bet jei viena pilnu padu tai kita tik pirstais... (cia zemiausioj pozicijoj sedyne). Vaziuot atsistojus galiu pilnai issitieses. automatas veikia nepriekaistingai ir tikrai patiko (pirma kart su automatu vazinejau) deja neregistruotas tai i gatve nelindau, nes kaip tycia ta diena daug policijos buvo
Yamaha Super Tenere - taip pat nelabai senas, sedesena patogi, zeme pasiekiu abiem kojom beveik pilnai. Vairas patogus, bet ne Africa twin lygio. Atsistojus vaziuojant reikia vos vos susilenkti, bet pakelus vaira minimaliai manau butu istaisyta problema. Motociklas ant popieriaus sunkesnis uz GS bet to tikrai nepajauciau, atvirksciai GS pasirode gerokai sunkesnis.
Taip pat neregistruotas, tad pasivazineti teko tik aiksteleje.
Na ir paskutinis motociklas buvo Honda VFR1200X Crosstourer - sitas jau biski senesnis, sedesena patogi, vairas panasiai kaip Super Tenere, patogus, bet po Africos skirtumas jauciamas. Atsistoti vaziuojant galiu pilnai, bet jo prosvaisa gerokai mazesne nei kitu tos klases motociklu ir jis visai neskirtas bekelei, geriausiu atveju zvyrkelis, tad nelabai ten stotis yra reikalo. Zeme lieciau panasiai kaip ant Africos Twin.
Jo didziausia problema svoris. Jei vaziuojant jo nesijaucia tai sustojus ir vos riedant jauciasi gana stipriai. (net savininkas sake kad ant slapios zoles su juo bijo vaziuot ) bet GS'as vistiek pasirode sunkesnis ir jis buvo vienintelis kuri tarp koju sukiojant buvo baimes jo neislaikyt.
Butu ydomu pasimegint KTM bei Triumph Tiger... Tik jau noretusi ne tik aiksteleje bet ir i uzmiescio keliuka isvaziuot.
Motociklo pasirinkimas keliavimui
Nu va kaip gerai. Ir pats išbandei ir įspūdžiais psdidalinai, kitiems taip pat įdomu paskaityti
Nuvažiuok į atstovybes, duos pavažiuoti. Užstato reikės. Kiek mačiau šeštadienį Triumph neturėjo, pardavę tigrus, bet turėtų gauti. Pasiskambink
Upd. Pagalvojau, kad dabar Tigras 900, tai skirsis nuo 800
Ritoaniajin rašė:Žinutės nuoroda Butu ydomu pasimegint KTM bei Triumph Tiger... Tik jau noretusi ne tik aiksteleje bet ir i uzmiescio keliuka isvaziuot.
Nuvažiuok į atstovybes, duos pavažiuoti. Užstato reikės. Kiek mačiau šeštadienį Triumph neturėjo, pardavę tigrus, bet turėtų gauti. Pasiskambink
Upd. Pagalvojau, kad dabar Tigras 900, tai skirsis nuo 800
Triumph Tiger 800 ABS 2014m
-
- Pranešimai: 5
- Užsiregistravo: 2021-09-01 23:55
- Karma: 3
Motociklo pasirinkimas keliavimui
Su atstovybem aisku imanoma bet tai neatspindetu to ka as planuoju isigyti. Visi nauji bus - nauji, pilni nauju pribumbasu ir t.t. ir pan. O kadangi mano biudzetas yra tik trecdalis ar puse naujo motociklo tai atitinkamai jie bus gerokai senesni ir netokios pilnos komplektacijos, greiciausiai senesne versija iki atnuajinimo... nors idomumo delei tai tikrai taip, galima ismeginti ir juos.
Motociklo pasirinkimas keliavimui
Ritoaniajin, ant kazkokio ne tokio GS pataikei, GS su zemesnes sedynes opcija ir atrodo plentiniais ratais, labai zemas ir svoris zemai.
Afrika su apsaugom ir pilnu baku, bet be deziu sveria 260kg, tai cia mocas plentui ir gero zvyro/grunto keliui. Tik plentui motoras nefainas, o endurui svoris netinka, miestui is viso netinka - toks kompromisas tarp visko. Bet automata kai bandziau, tada ir man motoras neuzkliuvo.
Pabandyk KTM 890 ar 790 Adventure zemesne versija - jie laisvai duoda demo pasivazinet. Bus ir zeme lengva siekt, ir svoris zemai. Atsistojes nevazineju, tai negaliu pasakyt, bet man pasirode patogus miestui, pakankamai galingas trasoj ir pakanakamai lengvas zvyrui/gruntui. Tik kainos/ patikimumo santykis man kelia abejones.
Naujas Tiger 660 plentinis, bet gali but smagus ekonominis ir tvarkingai padarytas variantas.
Tenere 700 gal jau yra iperkamu second hand - turetu but ne premium, bet paprastas ir patikimas daiktas, tik reiks pazemint. Sita pats noreciau pabandyt, kur pas ja svorio centras randasi ir kaip mieste filtrinasi.
Afrika su apsaugom ir pilnu baku, bet be deziu sveria 260kg, tai cia mocas plentui ir gero zvyro/grunto keliui. Tik plentui motoras nefainas, o endurui svoris netinka, miestui is viso netinka - toks kompromisas tarp visko. Bet automata kai bandziau, tada ir man motoras neuzkliuvo.
Pabandyk KTM 890 ar 790 Adventure zemesne versija - jie laisvai duoda demo pasivazinet. Bus ir zeme lengva siekt, ir svoris zemai. Atsistojes nevazineju, tai negaliu pasakyt, bet man pasirode patogus miestui, pakankamai galingas trasoj ir pakanakamai lengvas zvyrui/gruntui. Tik kainos/ patikimumo santykis man kelia abejones.
Naujas Tiger 660 plentinis, bet gali but smagus ekonominis ir tvarkingai padarytas variantas.
Tenere 700 gal jau yra iperkamu second hand - turetu but ne premium, bet paprastas ir patikimas daiktas, tik reiks pazemint. Sita pats noreciau pabandyt, kur pas ja svorio centras randasi ir kaip mieste filtrinasi.
Beverly 350 ST
Motociklo pasirinkimas keliavimui
KTM 790 Adventure be 4.5k apsukų, bet kuria pavara "joja". Aš jį labiau priskirčiau prie aukštasūkių. Jei mėgėjas nuolat laikyti apie 6-8 k apsukų, viskas ok, bet ramiai su juo nelabai paendurinsi. Jis Ready to Race, yra tame šiek tiek tiesos.
Gargždų motokroso klubas
Motociklo pasirinkimas keliavimui
Vidmantas, specialiai pafiltrinau mieste, nieko panasaus nepajauciau. Va Afrika tai tikrai joja, jei pavaros neatitaikai, kas mane juodai uzknisa, o 790 pavaros man kaip tik ilgesnes
Beverly 350 ST
Motociklo pasirinkimas keliavimui
Fo! rašė:Žinutės nuoroda Eksplotuoju KTM SMT 990 - lengvas, galingas, patogus. Su teisingom padugnėm galima paexplorinti ir žvyrkelius nes WP pakaba yra gėris!!! d-one
Teko ir po europa pakeliaut - tad tikrai rekomenduoju pasimatuot
Sveiki,
aš vienam užsienio forume ieškojau info apie padangas tolimoms kelionėms ir susidariau įspūdį, kad geriausiai vertinamos yra Pirelli Route. Sakykit, kas iš patirties esate naudoję ilgesnėms kelionėms - ar pasiteisina?
Motociklo pasirinkimas keliavimui
spotas rašė:Žinutės nuorodaFo! rašė:Žinutės nuoroda Eksplotuoju KTM SMT 990 - lengvas, galingas, patogus. Su teisingom padugnėm galima paexplorinti ir žvyrkelius nes WP pakaba yra gėris!!! d-one
Teko ir po europa pakeliaut - tad tikrai rekomenduoju pasimatuot
Sveiki,
aš vienam užsienio forume ieškojau info apie padangas tolimoms kelionėms ir susidariau įspūdį, kad geriausiai vertinamos yra Pirelli Route. Sakykit, kas iš patirties esate naudoję ilgesnėms kelionėms - ar pasiteisina?
Kokiam čia motociklui? panašu kad amerikietiškus forumus žiūri
Motociklo pasirinkimas keliavimui
Pirelli Route yra lengvesniu (senesniu) cruiser’iu padangos. Turejau, nieko ispudingo. Ant slapio isvis blogai.
Bet sonao grazus, kam patinka mada baltai raides nusidazyt su piestuku is Depo
Bet sonao grazus, kam patinka mada baltai raides nusidazyt su piestuku is Depo
Grįžti į “Pradedančiųjų klausimai”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra