Pirmas moto
Pirmas moto
Aš irgi nespjaučiau, bent pažiūrėčiu gyvai. Iš nuotraukų matosi surūdijusi grandinė - vadinasi ilgai buvo netepta ir stovėjo. Tikrai gausi išmest ir keist nauja. Priekinaii diskai - matosi išdilimas, reikia važiuoti ir žiūrėt ar nemuša. Gal per sezoną kaip pirmam mocui, jei nemuša, ir užteks. Plastmasės - nebuvo prižiūrėtos ir natūraliai nusitrynę, bet jei jos originaliam dažyme tai didelis pliusas, nes tiek metų sunkiai įtikėtina kad neperdažinėtų. Nežinau kokie buvo originalūs dažymai reiktų googlint ir lygint ar viskas atitinka. Variklio ir pavarų dėžės darbo, tepalų prasisunkimo, rėmo būklės ir kelio laikymo deja iš skelbimo įvertinti neįmanoma. Tokių metų mocams jau pliusas jei run&drive ir dar su TA
Pirmas moto
Šis konkretus atvejis iš vietinių vežėjų Oldmoto. Kiek mačiau jie atsiveža tokių egzempliorių, bet nieko jiems nedaro (analogiškai ir DK Motors). Iš pastarųjų pats esu pirkęs. Lyg dar yra viena kontora Moto Inn, pas juos atrodo bent jau išvalyti moto skelbimuose, bet gyvai neteko lankytis ir aiškintis ar jie kažkiek patvarko prieš pardavimą. Visada loterija kokios būklės gausi tokį atvežta, nes niekas jo istorijos nežino. Jei tik grandinė bėda tai dar nieko tokio, bet dažniausiai tokiems stovėjusiems reikia ir karbiuratorius valyt, stabdžių sistemą valyt (supartų ardymas), o dar pakeliui būna ir dalių pasikeist, ypač visur kur gumos (o motocikle jų itin daug) - tada jau pradedi lipti iš biudžeto.
Mano siūlymas būtų susirast, kas jau pavažinėjęs vietoj ir yra padaręs tokį seno moto atgaivinimą į daugmaž naudojamą būseną. Tikrai yra tokių, kas prižiūri techniką ir parduoda tvarkingesnius moto. Ir kaina dažnai būna artima, gal koks šimtas kitas užmest, bet ne veltui.
Mano siūlymas būtų susirast, kas jau pavažinėjęs vietoj ir yra padaręs tokį seno moto atgaivinimą į daugmaž naudojamą būseną. Tikrai yra tokių, kas prižiūri techniką ir parduoda tvarkingesnius moto. Ir kaina dažnai būna artima, gal koks šimtas kitas užmest, bet ne veltui.
Pirmas moto
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Kad ir kaip suktum, motociklo išvaizda yra tiesiogiai susieta su jo technine būkle. Ir krosniai motociklai išplauti atrodo puikiai. Jeigu perekupai nesugebėjo išplauti motociklo ir parduoda kaip yra - nuleido rankas užkelti kainą. Tikrai neturėtu kilti kažkokių rožinių minčių, nebent reikia antro ardymui.
Besirenkant motociklą visuomet reikia vertinti, kiek reikės investuoti į jo 'atnaujinimą'. Čia, panašu, kad be kokių papildomų 500-700 eur tikrai neapsieisi. Jeigu turi dar tiek pat ir kelis mėn laiko - na, esu tikras kad juo pavažinėsi vieną-antrą sezoną, kol nesutaupysi kitam. Būkime materialistais, 500 yra tikrai mažiau pinigų, nei gauna Maximos kasininkas per mėn. Gal palaukti antros algos, gal ir trečios - tuomet pirkti kas patinka ir objektyviai geriau, nei kas yra prekyboje už maksimaliai žemą kainą?
Mylima katana kainuoja 1500 eur, manau, nuderėti 200 eur yra visai tikėtina.
Nevarčiau skelbimų, gal, pusantrų metų. Tuštoka. Iš kelioninių patiko šitas skelbimas: https://autogidas.lt/skelbimas/klasikin ... 22419.html stulbinančiai gerai atrodo. Tokių nedrožia, labai toli nevažiuoja, ir marozai sau neperka. Plius lankai ir nurodyti aksesuarai yra labai praktiški. Pusantro šimto eur taupa. Krepšiai ir į kelią!
Nežinau, ar tokį galima traktuoti kaip gerą pirmą - nėra jis nei galingas, ko visada labai norisi. Nei, jeigu apversi - pigiai tvarkomas dėl plastikų. Tačiau tai yra lengvas, universalus (labiau kelioninis), patikimiausio gamintojo, milijoną kartų save užrekomentavęs modelis. Jeigu nesitrini mieste, nori ramiai pakeliauti - puikus variantas. (įmonė, gali imti ir lizingu ir turėsi grąžinimo teisę, jeigu kažkas akivaizdžiai yra blogai)
Kas ten per modelis buvo. Nes jau skelbimo nebera
Pirmas moto
Siaip paziurejus video, turint masina(nes tvarkai ja) ir ardant atrodo gali nusipirkti kazka pigiai ir gerai nors nieko nesupranti. Isrinkau tuos du modelius nes man jie patiko bent jau is skelbimo, imetus cia ir isgirdus jusu komentarus supratau geriau pasitaupyti dar negu paskui kisti begales pinigu. Aciu uz nuomones.
Pirmas moto
exis159 rašė:Žinutės nuoroda Siaip paziurejus video, turint masina(nes tvarkai ja) ir ardant atrodo gali nusipirkti kazka pigiai ir gerai nors nieko nesupranti. Isrinkau tuos du modelius nes man jie patiko bent jau is skelbimo, imetus cia ir isgirdus jusu komentarus supratau geriau pasitaupyti dar negu paskui kisti begales pinigu. Aciu uz nuomones.
Tikriausiai turejai omenyje ne modelius (su kuriais viskas OK), o vienetus, kurie atrodo mire. Ir stipriausia arkli galima nuvaryti Pats pries gera pusmeti nupirkau CBR600 F2 uz 850eur. Pakeiciau grandine/zvaigzdes (100eur), dariau bako elektrolize (nes buvo parudijes is vidaus). Keiciau bako kraniuka, nes buvo sudirbtas bandant tvarkyti pries mane. Pakeiciau barskanti grandines itempeja (modelio niuansas). Sumoj uz lygiai 1000eur turiu gan faina vaziuojanti motocikla, kuris dabar kuriasi ir vaziuoja puikiai. Dar pora simtu euru zemiau jau prasideda ne "truputi pasitvarkysiu", o "nebera ka tvarkyti" zona. Aisku galima ir uz tukstancius lavona nusipirkti, bet uz 650eur nusipirkti kazka tvarkytino (tikrai ne vaziuojancio), prilyginciau galimybei garsioje loterijoje uzbraukti istrizaines
Pirmas moto
Buvo Yamaha Diversion 600, 2000 metų.exis159 rašė:Kas ten per modelis buvo. Nes jau skelbimo nebera
Drop a gear and disappear.
Pirmas moto
Sveiki, kad nekurti naujos temos, nusprendžiau parašyti čia. Irgi esu naujokas (178cm/74 kg). Ieškau pirmo motociklo, sakyčiau pakankamai universalaus. Planuoju važiuoti 70proc asfaltu ir 30 proc miško keliais, žvyrkeliais (be purvynų). Buvau apsistojęs ties BMW F650GS. Planuotas biudžetas 3000e. 2300 mocas, 300-400e pirminės išlaidos remontui, registracijai, 300-400e apranga. Išgirdau iš draugo nuomonę, kad šitas pasirinktas variantas "nevažiuoja", o už tokią sumą ilgiau reiks remontuoti nei važiuoti arba nebus saugumo jausmo kelionėje (turint omeny gėdimus). Siūlė pataupyti ir biudžetą pakelti iki 4000e, t.y. motociklui skirti 3000-3400e. Kaip pvz Honda XL transalp. Įsivaizduoju, kad pirmas motociklas man tarnaus 1-2 sezonus, kad susivogti ir pajausti kas patinka. Pilnai suprantu, kad perkant už didesnę sumą yra didesnę tikimybę pasirinkti patvaresnį daiktą. Tačiau perku pirmą motociklą, norisi suprasti kas patinka, kaip seksis, norisi atsargiau elgtis su finansais. Norėčiau išgirsti jūsų nuomonę.
Pirmas moto
Draugas blogo nepalinkės,
Biudžetas normalus, modelis jei ten su rotax'o varikliu tai bšk išlenda bėdų.
70% asfalto tai net nežinau ką pasiūlyti bet turbūt į suzuki vstrom 650 pasidairyk ir honda transalp 650
Ūgiui turėtų tikt asfaltui irgi.
Biudžetas normalus, modelis jei ten su rotax'o varikliu tai bšk išlenda bėdų.
70% asfalto tai net nežinau ką pasiūlyti bet turbūt į suzuki vstrom 650 pasidairyk ir honda transalp 650
Ūgiui turėtų tikt asfaltui irgi.
Pirmas moto
exis159 rašė:Žinutės nuoroda Siaip paziurejus video, turint masina(nes tvarkai ja) ir ardant atrodo gali nusipirkti kazka pigiai ir gerai nors nieko nesupranti. Isrinkau tuos du modelius nes man jie patiko bent jau is skelbimo, imetus cia ir isgirdus jusu komentarus supratau geriau pasitaupyti dar negu paskui kisti begales pinigu. Aciu uz nuomones.
Čia pažiūrėk
Pirmas moto
Galima plačiau, kas ten per problemos su Rotax'u? Kažkaip negirdėjau apie variklio problemas. Lėktuvai su Rotax'ais iki šiol skraido.
Pirmas moto
klemkas rašė:Žinutės nuoroda
Galima plačiau, kas ten per problemos su Rotax'u? Kažkaip negirdėjau apie variklio problemas. Lėktuvai su Rotax'ais iki šiol skraido.
Jeigu problemą galima išspręsti pinigais, tai ne problema, o išlaidos. Ko norėt iš 20m senumo variklio?
Pirmas moto
klemkas rašė:Žinutės nuoroda
Galima plačiau, kas ten per problemos su Rotax'u? Kažkaip negirdėjau apie variklio problemas. Lėktuvai su Rotax'ais iki šiol skraido.
Taip skraido ir nesiskundžia, gal nuo priežiūros priklauso.
Nežinau kas ten tiksliai silpna vieta bet turiu du atsiliepimus kur atsižegnojo ir nebežiūri į šitą pusę.
Grįžti į “Pradedančiųjų klausimai”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra