Tai va, labai greitai ir pigiai viską padarė
http://www.autoradiatorius.lt/radiatoriai/Šiek tiek baisoka, kad yra sakoma "iš greitai, pigiai ir kokybiškai visada galima pasirinkti tik 2", tai mano atveju, teorija ne kažką atrodo
Bet, iš akies viskas normaliai, užpile aliuminiu ir pagrindinėje vietoje, ir kur rodžiau papildomai (ventiliatorius šiek tiek pritrinė), užpurškė dažais, viskas per vieną dieną. Tikriausiai, realiai, ten 15 min reikėjo. Na ir dar kai atvykau paimti nelauktai, pasakė "tuoj, beveik viskas padaryta, luktelėkit kelias minutes". Kol bandžiau mintyse vizualizuoti kaip ir ką jis ten daro, darbuotojas atnešė užpurkštą kažkokiom putom radiatorių, padėjo ant grindų prie kanalizacijos ir pradėjo ruošti aukšto slėgio Bosh vandens siurblį. Galvoju - taip taip, sėkmės, visą vakarą krapščiau, ten (kaip išsireiškė Storms) "užbetonuota" viskas.
Ir ką jūs manote? Paleido pareguliuotą srovę, ir tas Bosh'as paėmė "betoną" visą per 15 sekundžių
Už viską paprašė vos 25 eurus.
Iš to džiaugsmo viską per porą valandų sudėjau: nieko nelaša, motociklas dirba, temperatūra lygtais laikosi žema, iš akies - ženkliai geriau nei buvo. Man rodos, pastovaus aušintuvų darbo problema yra išspręsta. Ir dar, po plovimo, šlapias radiatorius man garaže tokią sauną organizavo, kad pradžioje net išsigandau kas vyksta
rūkas su 3 metrų matomumu
prikolas.
Dar patikrinau atstumą nuo radiatoriaus iki aušintuvų - niekaip negaliu suprasti, kaip jie liečia jį, iš akies - 2mm atstumo, nors 'sėdi' ant gumų - bet lufto jokio nėra. Kokios smugio reikia, kad kontaktas įvyktu... labai keista.
Tariuosi dėl plastikų tvarkymo, tikiuosi pavyks priduoti ir atgauti per savaitę ateinančią. Vėliau gal ir perdažyti vieną-kitą.
Aj, prie to pačio pakėliau baką ir atidariau variklio skyriaus rėmo dangtį. Maniau, ten rasiu pačio variklio dangtį, skyrių kažką reguliuoti... bet atidariau 'langą' į erdvų skyrių su oro vožtuvais. Nesuprantu, tai kaip čia reguliuoti pačius vožtuvus? Variklį išiminėti pilnai? kažkokia pieva
... kawasaki...