Kawasaki GTR 1400 2007+

Honda, Yamaha, Harley-Davidson, Suzuki, Kawasaki, BMW ir t.t.
Vartotojo avataras
civic
Pranešimai: 160
Užsiregistravo: 2015-10-23 09:04
Karma: 130

Kawasaki GTR 1400 2007+

Standartinė civic » 2016-07-08 15:09

Sveiki,

Tai trumpai drūtai iš savo varpinės. 50 k km per du metus, importuotas iš Amerikos, sertifikaciją ir TA praėjo iš pirmo karto. Važiavau nuo +10 iki +40, padangos abu kartus buvo Pilot Road 4 GT. Moto buvo 2009 metų, nuo 2011 eina ir su ABS, ETC ir TRC, eco režimas, čiut padailinti plastikai ir išspręsta variklio oro pūtimo į vairuotojo kojas "problema". Moto turi tris pavadinimus - GTR 1400 (Europietiškas), Concours 14 (Japoniškas) ir ZG1400 (Amerikietiškas), visose rinkose komplektacija ta pati.

Pradžioj abstrakčiai: Na ką, moto yra didelis, tad ir važiuoti reikia ne kaip su britva o planuojant savo sustojimą iš anksto, nes jei moto nuspręs kristi ant šono, jis ten ir kris. Nuostabus vėjo apipūtimas - tiek vairuotojas tiek keleivis sėdi oro maiše, realiai šala tik keleiviui rankos ir vairuotojui kojos žemiau kauliukų. Iki +10 galima laisvai važinėti su striuke ir džinsais. Dar kas nustebino, tai kad prieš tai per sezoną prasukdavau iki 10 k, su šiuo pirmam sezone nežinau kaip, bet gavosi 30 k km, po to sekė dar 20k - kilometrai tirpsta lyg sniegas ant pavasario saulės. Vadinti karve šito motociklo nesiverčia liežuvis - na taip, su britvomis nepalenktyniausi ant posūkių. Mieste irgi kažkiek galbūt atsiliksi besifilterindamas per kamščius, bet kai mane per patį piką geležiake padarė Goldwingas, tai nors ir nesijaučiu prastas vairuotojas, bet vistik viskas priklauso nuo tarpinės tarp vairo ir sėdynės :-D Aukštadvaryje irgi visokie GS, CBR ir kiti mažyliai darydavo pro šoną kaip reikalas net ir su kreivomis trajektorijomis, bet kalnų serpentinuos, kur didesni greičiai, SV ir kažkoks HD nepavydavo :) Ir nuvažiuoti su šituo motu 400 km nepadėjus kojos ant žemės - vienas malonumas, ko su jokia britva nepadarysi. Su šiomis padangomis moto ant asfalto laikydavosi kaip įkaltas, resurso užtekdavo virš 25 k km, tiesa joms nepašilus tekdavo paslidinėti. Pavarų dėžė tyki, pavaros jungiasi sklandžiai. Motui yra gan nemažai aftermarket detalių.

Pliusai:
  • Nuostabus moto vėsiu oru.
  • Variklis - nuostabiai tolygus ir tylus 4 inline darbas, girdisi tik vėjo ošimas šalme
  • Padangų slėgio matavimas ir kiti parodymai - nieko stebuklingo, bet malonu matyti kiek oro liko, kiek kuro vartoja šiuo metu ar kiek dar galima nuvažiuoti.
  • Reguliuojamas stikliukas - neįsivaizduoju kaip į top touringą Goldwing kūrėjai nesugebėjo įdėti mygtuku reguliuojamo stiklo aukščio, bet šitai yra must be kelioniniame motocikle.

Minusai:
  • Kai kuriem svorio centras per aukštai.
  • Gan greitai užšyla ir pučia orą vairuotojui į kojas, bet čia minusas tik vasarą, žiemą tas pavirsta į pliusą.
  • Prastokas ground clearance - moto nesunku pasidėti ant pakojų, dėl ko man jie gan greit dildavo. Bet čia turbūt buvo labiau moto konfigūracijos problema, nes pas mane jie buvo truputį žeminti.
  • Karvė - norint pasiekti rezultatų Aukštadvaryje ar Kačerginėje šio moto pasirinkimas bus netinkamas, nors savo malonumui smagu pasisukioti.

Reziume: Šis moto leidžia padaryti iron butą ar per tris dienas numinti 3 k km, truputį mažiau patogus ir mažiau galimybių, nei Goldwinge, tačiau manau tai yra geriausia alternatyva savo klasėje iš FJR 1300, ST 1300, R1200RT ir Trophy. Toliau perleidžiu žodį Decoy ar kitiems šio modelio turėtojams.


Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Re: Kawasaki GTR 1400 2007+

Standartinė Decoy » 2016-07-09 01:36

Apart Kipass problemų, su motociklu (modeliu), atrodo, viskas yra gerai.

Kol kas nepravažiavau net 1000km, todėl negaliu kažko ypatingo papasakoti.
Nepatinka daugiau kosmetiniai ar dizaino elementai, prie ko reikia tiesiog priprasti ir suprasti.

Šią akimirką man nepatinka:
1) Veidrodėliai ir "dash"as yra labai žemai: kad pamatyti greitį, ar kas darosi gale - tenka traukti žvilgsni nuo kelio, kas jaučiasi labai pavojingai.
2) Motociklo dizainas yra sukurtas tam, kad sėdėtum tiesiai, todėl judinti užpakalį, kad geriau imti posūkį, yra nepatogu (su FJR buvo labai-labai paprasta ir patogu).
3) Motociklas yra labai ramus.
4) Prastesnio kojytės dizaino sugalvoti, turbūt, neįmanoma - reikia taikyti koja į mažą tarpą, o kai jau trauki - kelnės pastoviai kabinasi už šalia esančio pakojo. Kiek motociklų vairavau - niekur tokio nebuvo. Nekritiška, bet kiekvieną kartą labai nervina.
5) Prie +25 ir aukštesnės oro temperatūros aušintuvai įsijungia vos sustojus, nekritiška, bet triukšmas pastovus - užknisa.
6) Nors modelis yra iš prabangesnių, yra labai daug vietų, kur akivaždžiai sutaupyta. Vietomis - plastikai ir jų tvirtinimai ir varžtai, "mini" daiktadėžė su kvailu mygtuku ir be apsaugos nuo pašalinių, šoniniai krepšiai - atidarai ir dangtis tiesiog nukrenta iki taško, kur suveikia troselis prilaikantis, iš akies - nelabai hermetiški, bako dangtelis - išvis tragėdija, kaip LADA kokios.
7) Važiuojant legaliu greičiu (iki 100) rodo dideles kuro sąnaudos.
8) Po FJR, keleivis skundėsi, kad rankenos (už ko laikytis) yra keistos formos, verčia laikytis tik vienoje pozicijoje, kuri yra "už užpakalio". Kitur pirštai arba netelpa dėl priglaustų krepšių, arba yra forma iškreipta. Žodžiu, ne taip patogu, nes FJR'e galima laikytis įvairiai: pavargsti vienaip - laikai rankas kitaip.
9) Nors ir nedaug, bet 3 litrais mažesnės talpos bakas, kas yra papildomi 50-70km.
10) Nissin stabdžiai, nepalyginti su Brembo (gal kaladėlės ir/ar diskai prasti, dar nežinau).

Kas patinka:
1) Lyginant su FJR, neįprastai žemas svorio centras, kad išlaikyti tiesiai stovintį reikia ženkliai mažiau jėgų, tikriausiai dėl akumo vietos ir bako formos.
2) Kreiserinis greitis virš 110km/h.
3) Overdrive (6) pavara yra labai taupi, važiuojant dviese 120km/h, rodo 5l/100. Ir, svarbiausia, kad jaučiasi pakankamas galingumas greitai lenkti.
4) Variklio beveik nesigirdi, kaip ir nesijaučia vibracijos.
5) Patogioje vietoje reguliavimas galinio amortizatoriaus, kuris gerai jaučiasi keleiviui.
6) Dash'as rodo oro slėgį padangose, akumo įtampą, taip pat range "iki degalinės" (mažiau spėlioti važiuojant vienodu tempu).
7) Minėta, akivaizdžiai geresnė, apsauga nuo lietaus ir vėjo, ypač kojų.
8) Visiškai tiesi sėdėsena.
9) Nesijaučia greičio, visai.
10) Atrodo, geresni žibintai.

Nors galingumas, svoris, išvaizda ir klasė yra ganėtinai panašūs FJR ir GTR parametrai, motociklai yra labai skirtingi. Vienas - žymiai agresyvesnis ir reikalaujantis daugiau pastangų (išlaikyti, pajudėti), tuo ir įdomesnis, gyvesnis. Antras - skirtas gyventi ramiau ir patogiau, per dieną nuvažiuoti šiek tiek toliau bet tiesiau. Rytoj deginsiu trečią baką, žiūrėsim ar kas pavyks įdomesnio.
Drop a gear and disappear.
Vartotojo avataras
draginoid
Pranešimai: 2482
Užsiregistravo: 2015-10-26 12:46
Karma: 977

Kawasaki GTR 1400 2007+

Standartinė draginoid » 2016-08-07 19:36

Labai idomus aparatas. Grazus ir galingas. Labai man primena R1200RT ir vairu ir dizainu.
Neradau kokios kuro sanaudos, vaziuojant kelioneje iki 120kmh?
Taip pat kokia talpa originaliu krepsiu?
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Kawasaki GTR 1400 2007+

Standartinė Decoy » 2016-08-07 19:41

So OverDrive pavara 120km/h turetu lengvai tilpi į 6 litrus.
Pagal kompą bent jau, dažniausiai jis rodo tarp 5,2 ir 5,7 važiuojant tiesiai.
Nuo kalno ~4.0 , į kalną ar lenkiant +20km/h ~6,5 l/100.

Krepšiai standartiniai, kaip ir visų - telpa XL šalmas, talpos skirtumo nepastebėjau.
Bet, dizainas prastesnis - ne tokie sandarūs kaip Yamaha ir reikia pastoviai ranka prilaikyti dangtį, kai atidarai, nes jis tiesiog nukrenta iki kol juostelę apsauginė nepagauna. Vėl gi, Yamahoj ta juostelė turi pasipriešinimą kol išsisuka, todėl krepšiai atsidaro minkštai o ne staigiai "atšoka". Storis plastiko irgi mažesnis, bet šitas, aišku, netrukdo :-)
Drop a gear and disappear.
Vartotojo avataras
draginoid
Pranešimai: 2482
Užsiregistravo: 2015-10-26 12:46
Karma: 977

Kawasaki GTR 1400 2007+

Standartinė draginoid » 2016-08-07 19:45

O realiai, kiek, be kompo?
Nes baikas sunkus, motoras didelis, turetu ir valgyti virs sesiu litru. Gal as klystu...
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Kawasaki GTR 1400 2007+

Standartinė Decoy » 2016-08-07 19:50

draginoid rašė:Žinutės nuoroda O realiai, kiek, be kompo?
Nes baikas sunkus, motoras didelis, turetu ir valgyti virs sesiu litru. Gal as klystu...

Tiksliai kol kas negaliu pasakyti, bet paskutiniuose ratukuose man gavosi apie 6,4 vidurkis.
330-340 km / 21l~

Kol kas apie šitą mintis paskutinėje vietoje, toli nevažiavau niekur.
Turiu omenyje, kokius bent 600km per dieną, tai nėra informacijos kaip jis atrodo tikros kelionės metu.

Vis dar slegia momentas, kad su pilnu FJR baku esu pravažiavęs 450km :cry: o čia iki 350 kol kas baisu prie mirksinčio rezervo sukti.
Bet ten ir ribas jaučiau žymiai geriau, kada kokią pavarą jungti taupymo režimu, kad iš kiekvieno lašo benzo išspausti maksimumą efektyvumo.
Drop a gear and disappear.
Vartotojo avataras
civic
Pranešimai: 160
Užsiregistravo: 2015-10-23 09:04
Karma: 130

Kawasaki GTR 1400 2007+

Standartinė civic » 2016-08-08 08:28

Man pačiam jis valgo 5,1 l kelionėse, tiesa mano kreiserinis greitis "tik" 120 tebūna. Su balastu ir 140km/h jis valgė 5,7. Po mirksinčios lemputės tvarkingu režimu dar 50 km gali laisvai nuvažiuot. Su baku paprastai nuvažiuodavau 400 km. Teko padaryt ir iron butt su juo - sėdynė aišku kustominė, nežinau, kaip būtų su originalia, bet su šita nulipęs jaučiausi gerai, 1000 km per dieną šitam motociklui tikrai toli gražu dar ne riba.
Beje, Decoy, jei pamirščiau, tai padangose dedasi CR2032 baterijos, Lemonoj rasi lituojamų. Va šitas maunasi ant ventilio ir jame yra va kas, kadais skaičiau, kad žmonės yra pasidarę modų jam, kad būtų paprasčiau keisti bateriją. Ir davikliai yra trijų spalvų, jei sugalvosi dėt nuo kito - uždėti gali tik savo spalvos, kažkur taškiukas pažymėtas.
Vartotojo avataras
draginoid
Pranešimai: 2482
Užsiregistravo: 2015-10-26 12:46
Karma: 977

Kawasaki GTR 1400 2007+

Standartinė draginoid » 2016-08-08 15:27

Na, jei toks apetitas kuklus, tai ir savo kaina atperka po truputi patogumu ir ekonomija.
Idomu butu prasivaziuoti...
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Aciputes
Pranešimai: 10
Užsiregistravo: 2016-09-25 21:21
Karma: 3

Kawasaki GTR 1400 2007+

Standartinė Aciputes » 2016-09-25 21:28

Sveiki. Parkeliauja is USA 2013 metu modelis... Beduke ta, kad lygtais dingo pultelis. :o
Kiek beguglinau, tai didelis shudas. pigiausias variantas siusti kompa ir spynele i Lenkija, kur uz 600 euru padaro nauja pulteli ir rakteli ir parsiuncia atgal. Lenkai
Kitas variantas pirkti nauja kompa su 2 pulteliais uz 800-900 euru... bet sita komplektuka vis tiek tektu pririsineti prie likusiu davikliu ir kompu, ko Lietuvoje lygtais niekas nedaro...
Gal kas turi kokiu minciu?....
drh
Pranešimai: 694
Užsiregistravo: 2015-10-30 22:59
Karma: 181

Kawasaki GTR 1400 2007+

Standartinė drh » 2016-09-25 22:45

Aciputes rašė:Sveiki. Parkeliauja is USA 2013 metu modelis... Beduke ta, kad lygtais dingo pultelis. :o
Kiek beguglinau, tai didelis shudas. pigiausias variantas siusti kompa ir spynele i Lenkija, kur uz 600 euru padaro nauja pulteli ir rakteli ir parsiuncia atgal. Lenkai
Kitas variantas pirkti nauja kompa su 2 pulteliais uz 800-900 euru... bet sita komplektuka vis tiek tektu pririsineti prie likusiu davikliu ir kompu, ko Lietuvoje lygtais niekas nedaro...
Gal kas turi kokiu minciu?....

Lenkai siaip geras variantas, nors kaina gal ir nemaza kawasakiui :shock: , girdejau jiems siusdavo hondu su hiss sistema blokus, padaro gerai ir nesiskundzia :) tik kad hondai uz 150£..
Vartotojo avataras
Pooshkis
Pranešimai: 130
Užsiregistravo: 2016-04-22 19:57
Karma: 21

Kawasaki GTR 1400 2007+

Standartinė Pooshkis » 2016-09-30 12:07

Aciputes rašė:Žinutės nuoroda Sveiki. Parkeliauja is USA 2013 metu modelis... Beduke ta, kad lygtais dingo pultelis. :o
Kiek beguglinau, tai didelis shudas. pigiausias variantas siusti kompa ir spynele i Lenkija, kur uz 600 euru padaro nauja pulteli ir rakteli ir parsiuncia atgal. Lenkai
Kitas variantas pirkti nauja kompa su 2 pulteliais uz 800-900 euru... bet sita komplektuka vis tiek tektu pririsineti prie likusiu davikliu ir kompu, ko Lietuvoje lygtais niekas nedaro...
Gal kas turi kokiu minciu?....

Bandyk pasiteirauti www.saugusauto.lt (Karolis), draugui Hondai pririšo naują raktą prie seno kompo (buvo ardomas pats kompas :) ), gal ką pasiūlys..
Aciputes
Pranešimai: 10
Užsiregistravo: 2016-09-25 21:21
Karma: 3

Kawasaki GTR 1400 2007+

Standartinė Aciputes » 2016-10-07 22:51

tai va.... Darausi raktą Lenkijoje. Siunčiu spynele, du kompus ir 600 (šešis šimtus) baksų. Gaunu atgal tą patį plius 1 Key Fob ir 1 Spare fob pririštus prie mano kompo. Kompas nenusimuša, lieka prisirišęs prie ABS, slėgio daviklių ir t.t.
ta prasme, naujo KEY FOB pririšimas prie išjungto kompo kainuos 300 USA pinigų. 270 KEy fobas ir 30 spare fobas. Padaro per 1 dieną. Jie ten daro visus raktus, ne vien GTR.
Kontaktai jei kam reikės: SKYPE: awaria93 tel.+48504834187 (turi whatsup) http://otwieramysamochody.pl . Bičas maladec, atsiuntė filmukus, fotkes kaip isimti raktą iš spynelės be FOB, vienu žodžiu, komunikacija A+++ . Norint galima nuvykti į vietą (Poland, Radom) ir ten padarys.

Tikiuosi info kam nors pravers, nes bent jau aš sugaišau virš porą savaičių klausinėdamas ir guglindamas...
Aciputes
Pranešimai: 10
Užsiregistravo: 2016-09-25 21:21
Karma: 3

Kawasaki GTR 1400 2007+

Standartinė Aciputes » 2016-10-24 22:17

Na ka... raktus gavau, viskas veikia...
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Kawasaki GTR 1400 2007+

Standartinė Decoy » 2017-03-05 20:47

Šiandien teko gerai paprakaituoti, labiau ne dėl jėgų pritaikytų, o kad nesulaužyti kokio tvirtinimo.
Tikrinkite sunkiausiai pasiekiamus dalykus... net nzn kaip aš su tokiu filtru pravažinėjau sezoną...

Yamaha, šitoje vietoje, turi ženkliai geresnį sprendimą - orą motociklas siurbia iš po sėdinės, tad nei drėgmė pakliūna, nei musės. O šitas jama tiesiai iš priekio, nei nuo drėgmės apsauga nei nuo purvo, nei nuo musių visokių. Labai keistas sprendimas touring motociklui, kuris turėtu per lietų visą savaitę važiuoti.... :(

Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Drop a gear and disappear.
Aciputes
Pranešimai: 10
Užsiregistravo: 2016-09-25 21:21
Karma: 3

Kawasaki GTR 1400 2007+

Standartinė Aciputes » 2017-03-05 22:23

...o man ryt iš Australijos (!!!) ateina paskutinė (tikiuosi) trūkstama detalė ir baigsiu surinkinėti. tada laukia dažymas. Blemba kaip sunku išsirinkti spalva..... :D
Vartotojo avataras
domas
Pranešimai: 466
Užsiregistravo: 2015-10-22 08:13
Karma: 740

Kawasaki GTR 1400 2007+

Standartinė domas » 2017-03-05 22:25

sitas modelis irgi ima ora tiesiai is priekio, ir paties filtro forma labai panasi :lol:
Prikabinti failai
darth-vader.jpg
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Kawasaki GTR 1400 2007+

Standartinė Decoy » 2017-03-05 23:23

Aciputes rašė:Žinutės nuorodaBlemba kaip sunku išsirinkti spalva..... :D

Tik žaliai - saugu, gražu, originali spalva kawos:
Paveikslėlis
Drop a gear and disappear.
Aciputes
Pranešimai: 10
Užsiregistravo: 2016-09-25 21:21
Karma: 3

Kawasaki GTR 1400 2007+

Standartinė Aciputes » 2017-03-06 23:13

hm..... na gal.... tik man kazkaip per ryski gal
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Kawasaki GTR 1400 2007+

Standartinė Decoy » 2017-03-06 23:21

That's the point, and it looks awesome.
Drop a gear and disappear.
Aciputes
Pranešimai: 10
Užsiregistravo: 2016-09-25 21:21
Karma: 3

Kawasaki GTR 1400 2007+

Standartinė Aciputes » 2017-03-06 23:26

idomu butu viso foto pamatyti. neturi?

Grįžti į “Motociklų aprašymai pagal gamintoją/modelį”

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra