Yamaha TT600R

Honda, Yamaha, Harley-Davidson, Suzuki, Kawasaki, BMW ir t.t.
Vartotojo avataras
MindeM
Pranešimai: 163
Užsiregistravo: 2016-03-23 18:09
Karma: 47

Yamaha TT600R

Standartinė MindeM » 2021-01-21 12:13

Yamaha TT600R
Kadangi ilgais žiemos vakarais nėra ką veikti, sugalvojau padaryti savo senutės apžvalgą.
Motociklas buvo gaminamas 1998-2002 Italijoje ir yra įvardinamas kaip priklausantis Enduro kategorijai. Jo svoris 154 kg, galia 31,5 kW, max sukimo momentas 50 Nm. Motociklas turi Ohlins amortizatorių ir Paioli šakes (viskas reguliuojama). Nėra el. starterio taigi ir akumuliatoriaus.
Sausų faktų internete pilna, tad toliau nesiplėsiu.
Problemos ir trūkumai, su kuriais susidūriau:
1. Itališka elektra... Bet kadangi schemą galima rasti internete ir ji yra paprasta, tai problemos apsiriboja dažnokai perdegančiomis galinėmis lemputėmis (užvedimo metu privaloma išjungti visas šviesas ir neliesti stabdžių!) ir kartais dingstančiais posūkiais.
2. Nėra stebuklingojo starterio mygtuko (tiksliau jis yra... bet prie nieko neprijungtas). Per lengvus pasivažinėjimus tai jokia bėda. Motociklas kojele vedasi puikiai- iš 1-2 kick'ų. Tačiau kaip ir visi karbiuratoriniai modeliai kartais (po batono arba gazo "dročinimo") užsisiurbia. Jei esi tokioje situacijoje ir be jėgų viduryje smėlyno ar purvyno, ypač jei negali patogiai atsistoti ir išlaikyti moco kaire koja - greitai tikrai neužsivesi. Esu patyręs tokių situacijų, kuomet vienam užvesti fiziškai buvo neįmanoma.
3. Trapus galinis sparnas. Plastikas tikrai pigus, lengvai lūžta, sunkiai lituojasi.
4. Sankabos trosas. Gal čia tik man taip sekasi, bet tvarkau kartą per metus. Iš dalies problema, turbūt, pavargęs šarvas.
5. Motociklas senas, todėl reikalauja meilės. Keli varžtai prasukti, sunkiasi tepalas...
Privalumai:
1. Paprastumas 1. Jokių išsikrovusių akumuliatorių, jokių tekančių radiatorių.
2. Paprastumas 2. Motociklas aptarnaujamas lengvai ir greitai. Įgudusios rankos gali pakeisti tepalą su filtru, žvakę, sureguliuoti vožtuvus per porą val. (Tikiu, įmanoma tilpti ir į valandą).
3. Oro filtras pasiekiamas per 3 sekundes ir jis plaunamas.
4. Vienas geriausių savo (dual sport) klasėje galios ir svorio santykių. Priekis kyla super lengvai (dėl to su mano įgūdžiais agresyviai rauti iš vietos yra gan baisu :D).
5. Lengvas svoris. Palyginus su prieš tai turėtu BMW F650 GS Dakar žyyyymiai lengvesnis. Miške valdosi tiesiog puikiai. MX trasoje sunkokas, bet važiuoti ir lavinti įgūdžius tikrai įmanoma.
6. Su lengvais šuoliukais pakaba susitvarko puikiai.
7. Plieninis porėmis tinka vežti keleivį ar bagažą. Yra specialiai modeliui pritaikytas rėmelis bagažo tvirtinimui.

Jeigu trumpai, tai nerekomenduoju pirkti kaip pirmojo motociklo dėl amžiaus ir el. starterio nebuvimo. Jeigu to nebijote - pirkite, nesigailėsite. Tikrai išvardinau ne viską, tad jei yra kažkokių klausimų - rašykit.

6A6C4CB7-DF30-40E0-B3AC-4916CE2276AF.jpeg


Grįžti į “Motociklų aprašymai pagal gamintoją/modelį”

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra