Yamaha Tenere 700
Yamaha Tenere 700
Kazkoks kostmosas Cia dar ir su SX kroselka taip neprasuksi Gal sakau cia kompiuteristai rankas pridejo reklamai Joooo
Yamaha Tenere 700
TWIN rašė:Žinutės nuoroda Kazkoks kostmosas Cia dar ir su SX kroselka taip neprasuksi Gal sakau cia kompiuteristai rankas pridejo reklamai Joooo
Profas taip su bent kuo, nors ir su kruizeriu praleks. Niekas gi nezino, kiek buvo dubliu.
Grazus operatoriaus ir montuotoju darbas.
Vairuotojo profesionaluma jau paminejau.
Grazu.
Pamirso tik prideti: nebandykit tai pakartoti namuose (keliuose).
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Yamaha Tenere 700
Kas sake, kad Yamaha Tenere 700 nevaziuoja , vaziuoja ir dar kaip:
Idomus filmukai to kanalo. Kiek suprantu, jis gyvenantis Latvijoje.
Diadia Zora kartu su juo paziurekite kaip su Iz Planeta 3 valina
Idomus filmukai to kanalo. Kiek suprantu, jis gyvenantis Latvijoje.
Diadia Zora kartu su juo paziurekite kaip su Iz Planeta 3 valina
Yamaha Tenere 700
Sedyne reiktu ir svorio centra tos T7 pasimatuot. Rudens vakarais pasvarstau, ar nereiktu Afrikos i ja pakeist. O del galingumo, kazkaip pastebejau, jei vienas vazineji, tai ir dviracio galingumo uztenka. Litro reikia tik ratukuose Okumos TEX vytis. Man visai gana CB500X galingumo pasirode, tik kad po 40 minuciu vaziavimo, ilgiau nusedet ant jo negalejau.
Beverly 350 ST
Yamaha Tenere 700
turistux rašė:Žinutės nuoroda Sedyne reiktu ir svorio centra tos T7 pasimatuot. Rudens vakarais pasvarstau, ar nereiktu Afrikos i ja pakeist. O del galingumo, kazkaip pastebejau, jei vienas vazineji, tai ir dviracio galingumo uztenka. Litro reikia tik ratukuose Okumos TEX vytis. Man visai gana CB500X galingumo pasirode, tik kad pi 40 minuciu vaziavimo, ilgiau nusedet ant jo negalejau.
Nesueina galai: AT nevalina, o CB500X galingumo gana...
HONDA CRF1000
Yamaha Tenere 700
Plasnart rašė:Žinutės nuoroda Nesueina
Viskas sueina. Sveria kaip geras litras, o litrui nevalina. 500-kas valina... kaip 500-kas
Beverly 350 ST
- informatikas
- Pranešimai: 537
- Užsiregistravo: 2015-10-24 07:29
- Karma: 235
Yamaha Tenere 700
turistux rašė:Žinutės nuoroda
Teismo salė. Skyrybų procesas. Teisėjas klausia:
- Kodėl norite skirtis su savo vyru?
- Jis manęs nepatenkina lovoje.
Moterų balsai iš salės:
- Visas patenkina, o jos nepatenkina!
Vyrų balsai:
- Tai kad jos iš viso niekas nepatenkina!
KTM 1290 Super Adventure S
Yamaha Tenere 700
informatikas, rašė: bla bla bla...
Senatve, turbut, vis sunkiau issirinkt :-/
Senatve, turbut, vis sunkiau issirinkt :-/
Beverly 350 ST
Yamaha Tenere 700
Sveiki, pravažiavau šį sezoną jau apie 5k km. pagrinde miškais, žvyrkeliais ir truputi asfalto. Na kaip, kažkas rašė, kad nifiga nevalina, tai nesutikčiau su juo. Tikrai valina ir dar kaip . Gal pas jį tikrai 35kw . Po pirmo tūkstančio km. pasikeičiau padangas į piktesnes. Važiuoklė gan minkšta, tai važiuojant upsais jau per minkša, reikėtų susikietinti. Valdymas geras ir visai nesijaučia didelio svorio. Sėdynė labai nepatogi ir kieta, tai pasikeičiau į rally. Su rally sėdyne gana aukštas, ir mažesnio ūgio nei mano 186 būtų jau sudėtinga, reikėtų galvoti apie žeminimą. Bet sėdynė žymiai patogesnė. Nervina offroud rėžimas kurį reikia įjunginėti kiekvieną kartą užgesinus. Tokį moto pirkti kelionėms asfaltu, tikrai nepirkčiau, o keliauti dviems turbūt misija neįmanoma būtų. Turėjau galimybę išbandyti Afrika crf1000, tai važiavimas diena ir naktis, Tenerės naudai. Aš kalbu apie miškus ir žvyrkelius. Kelionėse laimėtų Afrika.
Yamaha Tenere 700
Labas. Čia man t7 nevalina . Dariau pernai pirma aptarnavimą, yamatechoj klausia kaip mocas. Sakau trūksta galios, jie man sako tai kad jis eina belenkaip pirma antra trečia pavara piestu kila. Ant vieno rato važiuot nemoku ir man to nereikia, bet vien iš gazo mocas net nebando kilt, gali drąsiai sukti rankena kiek nori. Maksimalus greitis pavėjui 185km/h. Tiek ant paso ir parašyta. Aš jį pirkau kelionėms prastesniais keliais. Asfaltu važiavom į Estiją , visai viskas buvo gerai. Paskui sugalvojau aplekt Lietuvą, nu tipo APL. Blin zvirkeli tokį voblinga pasigavau , vos sėdynė rudai nenusidaze. Taip suprantu su trim dezem ir turistiniu inventorium jis issibalansuoja tiek kad zvirkeli nevaldomas pasidaro. Arba aš kažką su pakabos nustatymais esu prigribaves. Tuo zvirkeliu su senukų transalpu būčiau lekes 100km/h ir stirnas laukuos ganes. Su T7 važiavau 70 į vairą įsikybes
Yamaha Tenere 700
VidasT7 rašė:Žinutės nuoroda Labas. Čia man t7 nevalina . Dariau pernai pirma aptarnavimą, yamatechoj klausia kaip mocas. Sakau trūksta galios, jie man sako tai kad jis eina belenkaip pirma antra trečia pavara piestu kila. Ant vieno rato važiuot nemoku ir man to nereikia, bet vien iš gazo mocas net nebando kilt, gali drąsiai sukti rankena kiek nori. Maksimalus greitis pavėjui 185km/h. Tiek ant paso ir parašyta. Aš jį pirkau kelionėms prastesniais keliais. Asfaltu važiavom į Estiją , visai viskas buvo gerai. Paskui sugalvojau aplekt Lietuvą, nu tipo APL. Blin zvirkeli tokį voblinga pasigavau , vos sėdynė rudai nenusidaze. Taip suprantu su trim dezem ir turistiniu inventorium jis issibalansuoja tiek kad zvirkeli nevaldomas pasidaro. Arba aš kažką su pakabos nustatymais esu prigribaves. Tuo zvirkeliu su senukų transalpu būčiau lekes 100km/h ir stirnas laukuos ganes. Su T7 važiavau 70 į vairą įsikybes
Šiųmet lėksiu APL su Honda CBR600F, galim pasiderint dieną kartu pavaziuot? Ar iki to? Bo kolkas žvyrkeliu ir CBR juda iki 100kmh be problemų. Gal tavo žvyrkelis buvo su metro duobėm ir 2,5bar slegiu padangose? Nors ankstesniaja tenere prisimenu kaip viena blogesniu enduro motociku kuriuos esu ciupinejes (naujosios dar nebandziau naujosios, gal ji visai kitas žvėris).
Yamaha Tenere 700
rusnietis rašė:Žinutės nuorodaVidasT7 rašė:Žinutės nuoroda Labas. Čia man t7 nevalina . Dariau pernai pirma aptarnavimą, yamatechoj klausia kaip mocas. Sakau trūksta galios, jie man sako tai kad jis eina belenkaip pirma antra trečia pavara piestu kila. Ant vieno rato važiuot nemoku ir man to nereikia, bet vien iš gazo mocas net nebando kilt, gali drąsiai sukti rankena kiek nori. Maksimalus greitis pavėjui 185km/h. Tiek ant paso ir parašyta. Aš jį pirkau kelionėms prastesniais keliais. Asfaltu važiavom į Estiją , visai viskas buvo gerai. Paskui sugalvojau aplekt Lietuvą, nu tipo APL. Blin zvirkeli tokį voblinga pasigavau , vos sėdynė rudai nenusidaze. Taip suprantu su trim dezem ir turistiniu inventorium jis issibalansuoja tiek kad zvirkeli nevaldomas pasidaro. Arba aš kažką su pakabos nustatymais esu prigribaves. Tuo zvirkeliu su senukų transalpu būčiau lekes 100km/h ir stirnas laukuos ganes. Su T7 važiavau 70 į vairą įsikybes
Šiųmet lėksiu APL su Honda CBR600F, galim pasiderint dieną kartu pavaziuot? Ar iki to? Bo kolkas žvyrkeliu ir CBR juda iki 100kmh be problemų. Gal tavo žvyrkelis buvo su metro duobėm ir 2,5bar slegiu padangose? Nors ankstesniaja tenere prisimenu kaip viena blogesniu enduro motociku kuriuos esu ciupinejes (naujosios dar nebandziau naujosios, gal ji visai kitas žvėris).
Zvirkeliukas buvo idialus, tiesus platus be duobių. Tik automobilių ratais išmuštas smulkiom tokiom bangelem ir truputį palaido žvyro ant viršaus. Be dėžių ten su transalpu galėtum lėkt kiek tik jis traukia, tikriausiai ir su T7 taip pat. Problema kad su dezem t7 galas stovėjo kaip įkaltas, o priekį tampė į visas puses . Aš jį pirkau tam reikalui , pasikraut daiktais ir lėkt zvirkeliukas. Reiks dar bandyt su pakabos nustatymais pažaisti. Tikiuosi kad ten kažką esu pridirbes.
Yamaha Tenere 700
VidasT7, mano nuomone ir mano patiritim su nauja Afrika - viskas ko tau reikia, tai susitvarkyti SAG. Afrika su 30kg bagažo irgi priekis menkai valdomas. Aš dėjau kietesnę spyruoklę. Dabar viskas liuks.
Derinant SAG reiktų žiūrėti 2 parametrus: 1) kad tiek priekis tiek galas nuo max ištemtos pakabos nusėstų apie 30% +/-. Tie 30% svarbu optimaliam pakabos darbui; 2) kad vienodai nusėstų priekis ir galas - šitą turėsi keisti, priklausomai nuo bagažo ir savo paties svorio.
Dabar tavo galas nusėdo daugiau nei priekis, vadinasi pažeidei suprojektutą geometriją ir palengvėjo priekis - nu tai jis ir neturi sukibimo. Tikėtina, kad tau neišeis sutvarkyt abiejų parametrų su kroviniu, tada teks pirkti kietesnę ir/arba ilgesnę Hyperpro spyruoklę. Arba pigus sprendimas, leist ir priekį tiek pat, kaip galą... Sužemės visas mocas, bet sužemės bent jau vienodai abu galai. Nu ir ne geriausiame savo diapazone dirbs pakaba, bet bus pigesnė išeitis iš padėties.
Man mažumėlę linksma lazdavoti bičiulius, kas nusipirko Afrikas, nes tipo enduro, gera, reguliuojama pakaba Tačiau kadangi su teisingu SAG nesiekia kojom žemės - sužemina SAG iki kokių 45% taip išdarkydami tą gerą pakabą ir prarasdami gamyklinę prošvaisą, dėl kurios ir pirko Afrikas Tai šitą irgi įsivertink.
P.S. taisykit, jei kažkur klystu.
Derinant SAG reiktų žiūrėti 2 parametrus: 1) kad tiek priekis tiek galas nuo max ištemtos pakabos nusėstų apie 30% +/-. Tie 30% svarbu optimaliam pakabos darbui; 2) kad vienodai nusėstų priekis ir galas - šitą turėsi keisti, priklausomai nuo bagažo ir savo paties svorio.
Dabar tavo galas nusėdo daugiau nei priekis, vadinasi pažeidei suprojektutą geometriją ir palengvėjo priekis - nu tai jis ir neturi sukibimo. Tikėtina, kad tau neišeis sutvarkyt abiejų parametrų su kroviniu, tada teks pirkti kietesnę ir/arba ilgesnę Hyperpro spyruoklę. Arba pigus sprendimas, leist ir priekį tiek pat, kaip galą... Sužemės visas mocas, bet sužemės bent jau vienodai abu galai. Nu ir ne geriausiame savo diapazone dirbs pakaba, bet bus pigesnė išeitis iš padėties.
Man mažumėlę linksma lazdavoti bičiulius, kas nusipirko Afrikas, nes tipo enduro, gera, reguliuojama pakaba Tačiau kadangi su teisingu SAG nesiekia kojom žemės - sužemina SAG iki kokių 45% taip išdarkydami tą gerą pakabą ir prarasdami gamyklinę prošvaisą, dėl kurios ir pirko Afrikas Tai šitą irgi įsivertink.
P.S. taisykit, jei kažkur klystu.
Beverly 350 ST
Yamaha Tenere 700
Ačiū už informaciją, būtent to man ir reikėjo.
Yamaha Tenere 700
Tai dabar jei gerai supratau reikia skaiciot taip: galo eiga 200mm - nusėsti gali 60mm. Priekio eiga 210mm - nusėsti gali 63mm.
Yamaha Tenere 700
Teoriskai taip.
Laiko yra, tai dar gali pabandyt kryzmini patikrinima, t.y. ar sita sena 30% taisykle nera pakitusi. Pamatuok kiek % pas tave abu galai nusede be keleivio ir krovinio. Speju, kad priekis bus daugiau, o galas maziau. Cia tam, kad mazdaug 70kg motociklininkui uzsedus, butu nusede vienodai %. Cia vadinamas static SAG. Jei tavo svoris apie 70kg ir vaziuojant be krovinio tau viskas gerai, tada gal verta reguliuoti, kad uzdejus krovini, bet paciam neuzsedus, nusedimo % butu panasiai toks kaip be nieko. Plius / minus biski nieko ten nesijaucia. Reik but tikru profu, kad pajaust.
Tada tau reikia zinoti, koks tas tavo krovinys buna. Pas mane ekipiruote kempinimui daugmaz nusistovejusi ir nesunki, todel priekio net nereguliuoju, tik keliais % skiriasi ja uzdejus.
Nu ir galiausiai kai atsirinksi, reikia uzsirasyt, kiek galo preload pasukimu yra be krovinio, su kroviniu, su keleiviu ir pan.
As ryskiais lipdukais esu prieki ir gala matavimo vietose suzymejes (dabar bandau atgamint, ka as ten suzymejau atrodo, kad abiejuose galuose po 500mm kai amortikai max isleisti ), tai jei pamirstu nustatymus, nesunku permatuot.
Laiko yra, tai dar gali pabandyt kryzmini patikrinima, t.y. ar sita sena 30% taisykle nera pakitusi. Pamatuok kiek % pas tave abu galai nusede be keleivio ir krovinio. Speju, kad priekis bus daugiau, o galas maziau. Cia tam, kad mazdaug 70kg motociklininkui uzsedus, butu nusede vienodai %. Cia vadinamas static SAG. Jei tavo svoris apie 70kg ir vaziuojant be krovinio tau viskas gerai, tada gal verta reguliuoti, kad uzdejus krovini, bet paciam neuzsedus, nusedimo % butu panasiai toks kaip be nieko. Plius / minus biski nieko ten nesijaucia. Reik but tikru profu, kad pajaust.
Tada tau reikia zinoti, koks tas tavo krovinys buna. Pas mane ekipiruote kempinimui daugmaz nusistovejusi ir nesunki, todel priekio net nereguliuoju, tik keliais % skiriasi ja uzdejus.
Nu ir galiausiai kai atsirinksi, reikia uzsirasyt, kiek galo preload pasukimu yra be krovinio, su kroviniu, su keleiviu ir pan.
As ryskiais lipdukais esu prieki ir gala matavimo vietose suzymejes (dabar bandau atgamint, ka as ten suzymejau atrodo, kad abiejuose galuose po 500mm kai amortikai max isleisti ), tai jei pamirstu nustatymus, nesunku permatuot.
Beverly 350 ST
Yamaha Tenere 700
turistux, ačiū tau gerasis žmogau ! Dabar aiškiau ir būti negali
- Andrius EK
- Pranešimai: 26
- Užsiregistravo: 2017-07-18 13:25
- Karma: 44
Yamaha Tenere 700
Na, ir tęsiant temą. Važiuojant žvyrų specialiai turi priekinį ratą apkrauti savo kūno svoriu, net ir tuo atveju, jei ir su SAGais viskas ok. ypač prieš posūkius. O kaip tai daryti kelionės metu, kaip balansuoti savo kūno svoriu prieš manevrus, balansuoti ne tik skersai, bet ir išilgai važiavimo krypties išmokome Enduro klubo organizuojamose mokyklose. Soft planuojama pavasarį. Informuosime.
2006-2007 Honda XL 600
2007-2014 Honda XRV 750 Africa Twin
2014-2021 KTM SXC 625
Nuo 2016 KTM Adventure 1190
Nuo 2020 KTM 500 EXC-F
2007-2014 Honda XRV 750 Africa Twin
2014-2021 KTM SXC 625
Nuo 2016 KTM Adventure 1190
Nuo 2020 KTM 500 EXC-F
Yamaha Tenere 700
Sveiki. Kaip ir pranašavo turistux, originalios spyruoklės kietumo galui sureguliuot nepakanka. Be daiktų ok, su daiktais ne. Radau googles pagalba spiruokliu K-Tech už 107eur Siūlo penkius variantus : 75N, 80N, 85N, 90N, 95N. Čia tas skaičius kaip suprantu standumą rodo. Tai kaip žinot kokia imt dabar Būsiu dėkingas jeigu kas apšvies šiuo reikalu .
Grįžti į “Motociklų aprašymai pagal gamintoją/modelį”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra