Nepažįstamas "TRIUMPH"
Nepažįstamas "TRIUMPH"
turistux rašė:Žinutės nuoroda Neseniai su Garmin is Gdansko ciut nenuvaziavau i Vilniu per Varsuva ir Baltarusija. Gerai, kad pries startuodamas sumasciau pasitikrint ka rodo.
Ta pati istorija ir pas mane buvo
Nepažįstamas "TRIUMPH"
turistux rašė:Žinutės nuoroda Neseniai su Garmin is Gdansko ciut nenuvaziavau i Vilniu per Varsuva ir Baltarusija.
Tokiam marsrutui reikia navigacijos patarimu, kai visi keliai tiesus?
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Nepažįstamas "TRIUMPH"
draginoid rašė:Žinutės nuorodaturistux rašė:Žinutės nuoroda Neseniai su Garmin is Gdansko ciut nenuvaziavau i Vilniu per Varsuva ir Baltarusija.
Tokiam marsrutui reikia navigacijos patarimu, kai visi keliai tiesus?
As tai po senobei, visa laika po ranka turiu zemelapius. Juos nusiperku atvaziaves i ta sali, nes pas mus zemelapiai brangoki. Vietos neuzima, isimeti. O Garmin Zumo 395 L ir mano keistai vedzioja . Dar tel Sygic navigacija pasitikrinu, tai ta parodo visai kitaip
Nepažįstamas "TRIUMPH"
TWIN rašė:Žinutės nuoroda Gal spidas nesamones rodo, neteko girdet tokiu bajeriu?
Sakyčiau, normaliai spidas rodo
Nepažįstamas "TRIUMPH"
draginoid rašė:Žinutės nuorodaturistux rašė:Žinutės nuoroda Neseniai su Garmin is Gdansko ciut nenuvaziavau i Vilniu per Varsuva ir Baltarusija.
Tokiam marsrutui reikia navigacijos patarimu, kai visi keliai tiesus?
Man visur reikia Be jos net iš Gdansko neišvažiuočiau.
Beverly 350 ST
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Gal forumo dzentelmenus sudomins
https://www.motociclismo.it/triumph-uff ... e-gt-73834
https://www.motociclismo.it/triumph-uff ... e-gt-73834
Nepažįstamas "TRIUMPH"
domas rašė:Žinutės nuoroda Gal forumo dzentelmenus sudomins
https://www.motociclismo.it/triumph-uff ... e-gt-73834
Idomu idomu, kubatūrą padidino taip suprantu
Nepažįstamas "TRIUMPH"
TWIN rašė:Žinutės nuorodadomas rašė:Žinutės nuoroda Gal forumo dzentelmenus sudomins
https://www.motociclismo.it/triumph-uff ... e-gt-73834
Idomu idomu, kubatūrą padidino taip suprantu
Del euro 5 visiems pritruko galios, damete kas po 50, kas po 100 kubiku
Beverly 350 ST
- domantasTi
- Pranešimai: 206
- Užsiregistravo: 2017-03-04 20:25
- Karma: 79
Nepažįstamas "TRIUMPH"
domas rašė:Žinutės nuoroda Gal forumo dzentelmenus sudomins
https://www.motociclismo.it/triumph-uff ... e-gt-73834
Visas toks liaunas, truputį į hypermotard'ą panašus :
- domantasTi
- Pranešimai: 206
- Užsiregistravo: 2017-03-04 20:25
- Karma: 79
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Džentelmenų teismui : Triumph Tiger 900 GT, Triumph Tiger 900 Rally
https://ultimatemotorcycling.com/2019/1 ... ast-facts/
https://ultimatemotorcycling.com/2019/1 ... ast-facts/
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Ką tik gavau email'ą, skaičiau. Man patinka Žiūriu, atsisakė KTM amortikų. Marzochi kažkokie visai negirdėti.
Pliusas, kad galinis subframe ant varžtų. Sėdynė 810-830 mm.
Beverly 350 ST
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Variklio galingumas tas pats 70 kw paliktas. Parametrai lyg ir nesiskiria.
Nepažįstamas "TRIUMPH"
The Tiger 900 is updated with a higher-capacity, 12-valve inline three-cylinder engine that produces 10 percent more torque than the outgoing Tiger 800. Total numbers are now 64 ft/lbs of torque at 7250 rpm, with nine-percent more torque in the mid-range. The horsepower remains the same – 94 at 8750 rpm.
The 900’s engine now features a 1-3-2 firing order vs the 1-2-3 of the 800. Triumph says the revamped firing order replicates the stronger throttle character, sound and feel of an inline twin in the lower RPM while maintaining the stronger power mid-to-top-range power of an inline-three.
The 900’s engine now features a 1-3-2 firing order vs the 1-2-3 of the 800. Triumph says the revamped firing order replicates the stronger throttle character, sound and feel of an inline twin in the lower RPM while maintaining the stronger power mid-to-top-range power of an inline-three.
Trans Alp
Nepažįstamas "TRIUMPH"
ltd rašė:Žinutės nuoroda The Tiger 900 is updated with a higher-capacity, 12-valve inline three-cylinder engine that produces 10 percent more torque than the outgoing Tiger 800. Total numbers are now 64 ft/lbs of torque at 7250 rpm, with nine-percent more torque in the mid-range. The horsepower remains the same – 94 at 8750 rpm.
The 900’s engine now features a 1-3-2 firing order vs the 1-2-3 of the 800. Triumph says the revamped firing order replicates the stronger throttle character, sound and feel of an inline twin in the lower RPM while maintaining the stronger power mid-to-top-range power of an inline-three.
Nu blin, nereik replikuot 2-cilindrio. Tikiuosi netapo toks vangus kaip Afrika, kuri ant popieriaus turi ir torque ir power, o realiai motoras kaip tirštame kisieliuje į gazą respondina
Beverly 350 ST
Nepažįstamas "TRIUMPH"
ltd rašė:Žinutės nuoroda The 900’s engine now features a 1-3-2 firing order vs the 1-2-3 of the 800. Triumph says the revamped firing order replicates the stronger throttle character, sound and feel of an inline twin in the lower RPM while maintaining the stronger power mid-to-top-range power of an inline-three.
Jei, bent pusė realios teisybės, tai - idealus variklis. Trauka nuo žemu, ko truko žemesnės kubatūros triplams ir nepadusimas ant aukštų, kaip V-twin. Nepraeis nei 5-ki metai ir sužinosim Sužinosim kas geriau, elektra ar teisingas triplas...
- domantasTi
- Pranešimai: 206
- Užsiregistravo: 2017-03-04 20:25
- Karma: 79
Nepažįstamas "TRIUMPH"
turistux rašė:Žinutės nuorodaltd rašė:Žinutės nuoroda The Tiger 900 is updated with a higher-capacity, 12-valve inline three-cylinder engine that produces 10 percent more torque than the outgoing Tiger 800. Total numbers are now 64 ft/lbs of torque at 7250 rpm, with nine-percent more torque in the mid-range. The horsepower remains the same – 94 at 8750 rpm.
The 900’s engine now features a 1-3-2 firing order vs the 1-2-3 of the 800. Triumph says the revamped firing order replicates the stronger throttle character, sound and feel of an inline twin in the lower RPM while maintaining the stronger power mid-to-top-range power of an inline-three.
Nu blin, nereik replikuot 2-cilindrio. Tikiuosi netapo toks vangus kaip Afrika, kuri ant popieriaus turi ir torque ir power, o realiai motoras kaip tirštame kisieliuje į gazą respondina
Gal kada važiuosi pro Varšuvą, pratestuosi ir papasakosi mums ai ir dar pratęsimą 1050 sport praktiškai namų darbai kitiems metams
Nepažįstamas "TRIUMPH"
turistux rašė:Žinutės nuoroda Tikiuosi netapo toks vangus kaip Afrika
Tiesiog noriu paklaust, kaip yra įmanoma įsigyt tokį, ne "savo" mocą, kad pastoviai keiktis?
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Katys rašė:Žinutės nuorodaturistux rašė:Žinutės nuoroda Tikiuosi netapo toks vangus kaip Afrika
Tiesiog noriu paklaust, kaip yra įmanoma įsigyt tokį, ne "savo" mocą, kad pastoviai keiktis?
Nu, pvz., jei manyti, kad burys musiu klysti negali
Motoro charakteristikos sudinos, palyginus su Triumph tricilindriu. Bet gal ir visi dvicilindriai L2 tokie buki, ktm 790 biski elastiskesnis, bet ciongo irgi ne kazka. Turi Afrika kitu pliusu, panasu, kad patvari, apart priekiniu sakiu. Tiek ju pripirko, bet kritiniu gedimu nesigirdi. Svorio centras zemas. Vejo apsauga gera kai uzdedi kitaiska stikliuka ant originalaus ir palstmases kavalka virs amortiku. Beje, po sito upgreido man atsirado meile Afrikai. Tiesiog reik iprast vaziuot ramiai ir geru keliu, ne Triumph'as juk
Beverly 350 ST
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Katys rašė:Žinutės nuorodaturistux rašė:Žinutės nuoroda Tikiuosi netapo toks vangus kaip Afrika
Tiesiog noriu paklaust, kaip yra įmanoma įsigyt tokį, ne "savo" mocą, kad pastoviai keiktis?
Nevalingai beveik kiekviena turistux posta apie africas noriisi vertinti "-3" Bet pazystu, gerbiu zmogu, tai kazkaip susivaldau Pagrindinis africos minusas tas, kad neturi pilno autopiloto, kuris be pastangu praveztu sunkeliais kaip ta daro profai youtube Reiskia reikia paciam pasistengti.. o ir noro turistux nelabai yra ir africos braizyt nesinori.. belieka endurint klaviatura
Grįžti į “Motociklų aprašymai pagal gamintoją/modelį”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra