Nepažįstamas "TRIUMPH"
Nepažįstamas "TRIUMPH"
domantasTi rašė:Žinutės nuoroda Ruošiuosi kažkaip norėtųsi, kas su 800 tuku važinėja/jo, kad palygintų
Sestadieni galima butu? Privaziuociau su 800, palygintume
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Turejau 2 mocus su nerealiom sviesom: tai Panonia ir Triumph Tiger. Sudejau lemputes kur Katys rekomendavo, nerealios sviesos. Ypac su priesrukinem lempom. Dar ismokau pasireguliuoti pakrauta Katys pagelba
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Bėda, kad nie rozumiem języka polskiego ani słowa, o subtitrų nėra :-/ Manau TA be šansų praeiti
Triumph Tiger 800 ABS 2014m
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Debesys rašė:Žinutės nuoroda Bėda, kad nie rozumiem języka polskiego ani słowa, o subtitrų nėra :-/ Manau TA be šansų praeiti
Kad ten tik pavartė rankose ir va - padariau, nėra prasmės titrus daryt
- domantasTi
- Pranešimai: 206
- Užsiregistravo: 2017-03-04 20:25
- Karma: 79
Nepažįstamas "TRIUMPH"
TWIN rašė:Žinutės nuorodadomantasTi rašė:Žinutės nuoroda Ruošiuosi kažkaip norėtųsi, kas su 800 tuku važinėja/jo, kad palygintų
Sestadieni galima butu? Privaziuociau su 800, palygintume
Triumph Moto Lietuva, dirba ir šeštadienį, su Jais ir derinti reiktų. Pasiskambinkit, rezervuokit ir lyginkit į sveikatą
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Debesys rašė:Žinutės nuoroda Bėda, kad nie rozumiem języka polskiego ani słowa, o subtitrų nėra :-/ Manau TA be šansų praeiti
Teisingai Debesai, be šancų
Nepažįstamas "TRIUMPH"
TWIN rašė:Žinutės nuoroda
Debesys rašė:
Žinutės nuoroda Bėda, kad nie rozumiem języka polskiego ani słowa, o subtitrų nėra :-/ Manau TA be šansų praeiti
Teisingai Debesai, be šancų
paprasykit mozek, , jis przetlumaczi
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Greičio limitų laikytis(nu beveik) verta-
4,300ltr./100km. Exploreris, solo važiavimas....
4,300ltr./100km. Exploreris, solo važiavimas....
- domantasTi
- Pranešimai: 206
- Užsiregistravo: 2017-03-04 20:25
- Karma: 79
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Neperseniausiai teko išbandyti Triumph Tiger 900 Rally Pro.
Pasak MCN : It feels more like a lumpy twin than a turbine triple. . Paprastai tariant jausmas, kad su dviejų cilindrų motociklu važiuotum, (garsas nebe kaip mikserio, ar feno, o labiau primenantis klasikinius Triumph dviejų cilindrų motorus )...
Priekiniai stabdžiai gal net per geri pasirodė
Didelis prietaisų skydelis
Gera trauka ir prie mažų sūkių
Quickshifteris tiek keičiant pavaras į aukštesnę tiek į žemesnę laikai gazo rankenėlę tolygiai ir tiesiog kaitalioji pavaras, aukštyn/žemyn. Pergazuot nereikia, keičiant į žemesnę pavarą viską už tave padaro elektronika. Ir tai lengvina važiavimą ypač naujokams ar neįgudusiems vairuotojams
Pasak MCN : It feels more like a lumpy twin than a turbine triple. . Paprastai tariant jausmas, kad su dviejų cilindrų motociklu važiuotum, (garsas nebe kaip mikserio, ar feno, o labiau primenantis klasikinius Triumph dviejų cilindrų motorus )...
Priekiniai stabdžiai gal net per geri pasirodė
Didelis prietaisų skydelis
Gera trauka ir prie mažų sūkių
Quickshifteris tiek keičiant pavaras į aukštesnę tiek į žemesnę laikai gazo rankenėlę tolygiai ir tiesiog kaitalioji pavaras, aukštyn/žemyn. Pergazuot nereikia, keičiant į žemesnę pavarą viską už tave padaro elektronika. Ir tai lengvina važiavimą ypač naujokams ar neįgudusiems vairuotojams
Paskutinį kartą redagavo domantasTi 2021-06-24 11:38, redaguota 1 kartą.
- domantasTi
- Pranešimai: 206
- Užsiregistravo: 2017-03-04 20:25
- Karma: 79
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Nuoširdžiai pasakysiu, kad nežinau ir nepajaučiau, nes bandžiau tik mieste. Pavingiavau nuo vienos važiuojamos dalies krašto iki kitos, tai 21' colio ratas pasijautė, aš pratęs prie 17.
O tas pats MCN rašo:
Twin radiators allow the engine to be moved forward, and a smaller sump allows the crankshaft to be lower in the frame. So, you get more ground clearance, but a lower centre of gravity and the weight bias moves forward slightly. All of this results in greater low speed agility, better high-speed stability and no loss of ground clearance.
O tas pats MCN rašo:
Twin radiators allow the engine to be moved forward, and a smaller sump allows the crankshaft to be lower in the frame. So, you get more ground clearance, but a lower centre of gravity and the weight bias moves forward slightly. All of this results in greater low speed agility, better high-speed stability and no loss of ground clearance.
Nepažįstamas "TRIUMPH"
domantasTi rašė:Žinutės nuoroda Quickshifteris tiek keičiant pavaras į aukštesnę tiek į žemesnę laikai gazo rankenėlę tolygiai ir tiesiog kaitalioji pavaras, aukštyn/žemyn. Pergazuot nereikia, keičiant į žemesnę pavarą viską už tave padaro elektronika. Ir tai lengvina važiavimą ypač naujokams ar neįgudusiems vairuotojams
Atrodė, kad t.y marketingas nukreiptas į naujus vartotojus. Pravažiavau 6kkm. su quicku ir neatrodė, kad man to reikia. Paskui nutiko kalnai ir serpantinai. O taip, geras daiktas, mėgstu jį
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Turiu nuolat pasikartojančią bėdą su Triumph Tiger 800, kad gesta variklis prie laisvų apsukų. Reikia labai palengva atleidinėti akseleratorių, kol elektronika pagauna ir laiko apsukas. Jei tik greičiau atleidi, gesta.
Vienintelis sprendimas, kurį iki šiol buvau radęs, tai nuimti baką ir valyti stepper motor. Jau vieną kartą tai buvo daryta, bet padėjo neilgam, o vėl nuiminėti baką vis neprisiruošiu.
Tai ką tik radau viename forume sprendimą, kurį ką tik išbandžiau ir atrodo veikia (jei vėl kartosis bėda ir nebepadės, parašysiu).
Taigi, įjungiam degimą, palaukiam kol kompas sugros muzikėlę, starterio nesukam ir išjungiam degimą. Po kiek laiko kairėje pusėje pasigirs garsas panašus į fakso, jei kas dar pamenat tokį Tuo metu reikia pasukti akseleratoriaus rankenėlę iki galo. Taip priverčiame nusivalyti stepper motor.
Kuriam variklį ir mėgaujamės variklio laisva eiga
Vienintelis sprendimas, kurį iki šiol buvau radęs, tai nuimti baką ir valyti stepper motor. Jau vieną kartą tai buvo daryta, bet padėjo neilgam, o vėl nuiminėti baką vis neprisiruošiu.
Tai ką tik radau viename forume sprendimą, kurį ką tik išbandžiau ir atrodo veikia (jei vėl kartosis bėda ir nebepadės, parašysiu).
Taigi, įjungiam degimą, palaukiam kol kompas sugros muzikėlę, starterio nesukam ir išjungiam degimą. Po kiek laiko kairėje pusėje pasigirs garsas panašus į fakso, jei kas dar pamenat tokį Tuo metu reikia pasukti akseleratoriaus rankenėlę iki galo. Taip priverčiame nusivalyti stepper motor.
Kuriam variklį ir mėgaujamės variklio laisva eiga
Triumph Tiger 800 ABS 2014m
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Ganėtinai reta situacija mano praktikoje, bet rezultatas visuomet vienodas: kai privažiuoju gan greitai prie raudonos šviesoforo šviesos, stabdant varikliu antru bėgiu; prie (netiksliai, bet maždaug) 3k apsukų perjungiant bėgį į laisvą ir atleidžiant gazą - variklio apsukos visuomet staigiai krenta iki 700-800 (norma 900-1000 nustatyta šilto), variklis pradeda čiaudėti ir beveik užgesta. Minimalus akceleratoriaus rankenos judinimas momentaliai atsistato darbą į normos ribas.Debesys rašė:bėdą su Triumph Tiger 800, kad gesta variklis prie laisvų apsukų. Reikia labai palengva atleidinėti akseleratorių, kol elektronika pagauna ir laiko apsukas.
Iš 'gatvės' garsų prie sankryžų yra panašu kad su tuo susiduria gan dažnas motociklininkas. Galimai tas buvo su 1100 shadow'u, bet tikrai ne su FJR ir GSF600.
Drop a gear and disappear.
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Debesys rašė:Žinutės nuoroda Turiu nuolat pasikartojančią bėdą su Triumph Tiger 800
Ir tu tiekiesi, kad zmogus paskaites sita tema su nuolatinemis Trumpfu bedomis, ji pasirinks vietoje HD?
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Nepažįstamas "TRIUMPH"
draginoid rašė:Žinutės nuoroda Ir tu tiekiesi, kad zmogus paskaites sita tema su nuolatinemis Trumpfu bedomis, ji pasirinks vietoje HD?
na nėra tiek jau daug nuolatinių bėdų. Tiesa, nekalbu apie HD bėdas
Triumph Tiger 800 ABS 2014m
Nepažįstamas "TRIUMPH"
draginoid rašė:Žinutės nuoroda Ir tu tiekiesi, kad zmogus paskaites sita tema su nuolatinemis Trumpfu bedomis, ji pasirinks vietoje HD?
Tai ne Triumph bėda, t.y neaptarnavimo bėda. Mocas bėga, viskas dyla. Stepperio darbas yra glaudžiai susijęs su sklendžiu padėtim ir daviklio išstatymu. Daviklis išsistato griežtose ribose.... Ką čia pasakysi, visos markės eina į vieną pusę, uždirba ant serviso...
Na ir triumphistai neslepia savo bėdų
Paskutinį kartą redagavo Katys 2021-08-10 15:11, redaguota 1 kartą.
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Dar geriau papasakosiu...
Turiu Tiger 1200 Alpine edition, kuris yra Tiger XRX, bet su papildomais saldainiais. Tai vat, anglas išleidžia Alpine edition, bet neduoda jai hill hold assist.... Nu angliškas jumoras... Klausiu dylerio, kaip taip, juk pats pavadinimas įpareigoja... Jamk XRT už dar plius kelis K eurų ir viskas bus. FUCK.
Nu netikiu tuo ir skambinu lenkams, latviams- sako ok padarysim. Skambinu lietuviams- ok padarysim, po kiek laiko, oi ne nes lenkai perspėjo, kad maklės...
Grįžtu iš Alpių ir varau į Rygą. 20 minučių ir turiu veikiantį hill hold. Klausiu, tai ką padarėt? Tiesiog atnaujinom softą....
Blet, nu kaip? Eee, nu Triumph nieko nesako oficialiai, bet išleido atnaujinimą. Žodžiu, kainuoja tik pastatymas ant kompo. Rygos įkainiais t.y 90eur.
Hill hold assist- super daiktas.
Turiu Tiger 1200 Alpine edition, kuris yra Tiger XRX, bet su papildomais saldainiais. Tai vat, anglas išleidžia Alpine edition, bet neduoda jai hill hold assist.... Nu angliškas jumoras... Klausiu dylerio, kaip taip, juk pats pavadinimas įpareigoja... Jamk XRT už dar plius kelis K eurų ir viskas bus. FUCK.
Nu netikiu tuo ir skambinu lenkams, latviams- sako ok padarysim. Skambinu lietuviams- ok padarysim, po kiek laiko, oi ne nes lenkai perspėjo, kad maklės...
Grįžtu iš Alpių ir varau į Rygą. 20 minučių ir turiu veikiantį hill hold. Klausiu, tai ką padarėt? Tiesiog atnaujinom softą....
Blet, nu kaip? Eee, nu Triumph nieko nesako oficialiai, bet išleido atnaujinimą. Žodžiu, kainuoja tik pastatymas ant kompo. Rygos įkainiais t.y 90eur.
Hill hold assist- super daiktas.
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Katys rašė:Žinutės nuoroda Hill hold assist- super daiktas
Veikia automatiskai, ar nuo stabdzio paspaudimo?
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Grįžti į “Motociklų aprašymai pagal gamintoją/modelį”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra