BMW R1200RT
BMW R1200RT
draginoid rašė:Žinutės nuoroda liko tradicine visu R1200 liga - sklende duslintuve.
Ligotas BMW, baikyt ar būna?



BMW R1200RT
Katys rašė:Žinutės nuoroda Ligotas BMW, baikyt ar būna?
Kuo naujesni baikai, tuo daugiau ligu.
Tikiuosi, tik bus maziau nei Trumpfe

Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
BMW R1200RT
Siandien pasikeiciau varykline alyva, zvakes ir uzsimaniau paskeisti oro filtra.
Taip ir nesupratau, kam ji taip toli slepti, kad reikia visus plastikus nuimti, atsukus kokius 30 varztu
Taip ir nesupratau, kam ji taip toli slepti, kad reikia visus plastikus nuimti, atsukus kokius 30 varztu

Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
BMW R1200RT
Jeigu nuspręsi pabandyti aptarnautį GTR'ą, tai jau pusę varžtų mokėsi išsukti oro filtrui. Bet jo tokios vietos, kaip ant lėkšturės - nelauk tikrai.draginoid rašė:Žinutės nuoroda Taip ir nesupratau, kam ji taip toli slepti, kad reikia visus plastikus nuimti, atsukus kokius 30 varztu
Drop a gear and disappear.
BMW R1200RT
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Jeigu nuspręsi pabandyti aptarnautį GTR'ą, tai jau pusę varžtų mokėsi išsukti oro filtrui.
Gal si sezona susimatysim kelyje?
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
BMW R1200RT
Afrikos irgi visus plastikus reik nurinkinet, kad pakeist du oro filtrus. O vat Tiger 800, priesingai... 

Beverly 350 ST
- informatikas
- Pranešimai: 441
- Užsiregistravo: 2015-10-24 07:29
- Karma: 196
BMW R1200RT
draginoid rašė:Žinutės nuoroda Taip ir nesupratau, kam ji taip toli slepti, kad reikia visus plastikus nuimti, atsukus kokius 30 varztu
Džiaukis , kad bako nereikėjo nuiminėt........
BMW R1200RT
informatikas rašė:Žinutės nuoroda Džiaukis , kad bako nereikėjo nuiminėt........
Kad mazai ten buvo likus.
Po bandito, kur viskas buvo prieinama 2-4 varztu atsukimu, dar neiprasta

Uztat zvakiu keitimui, reikia tik vien varzteli atsukti, alyvos keitumui tik 3.

Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
BMW R1200RT
informatikas rašė:Žinutės nuoroda manau atkabinti yra neteisinga,
reikia arba isprogramuot ta reikala ir tada atkabint
arba ji turi veikt, kaip numatyta gamintojo
Vakar isjudinau, bet ne iki tiek, kad labai laisvai judetu, valdoma varikliuko.
Ten apcioje turbut ivore uzsikisusi ar sudilusi, nes stovi apacioje ir gauna visa dregme nuo ismetamuju duju kondensato.
Senesneje RT versijoje sita sklende buvo kaip atskira dalis, ir ja pinka buvo galima isimti. Cia gi ji duslintuvo kelniu dalyje ir nera ardoma.
Atkabinau troselius ir surinkau viska.
Palikau iki siltesniu laiku, nes garaze dar vesoka, tik +5.
Bandysiu su aluciu vasara judinti

Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
BMW R1200RT
draginoid rašė:Žinutės nuorodainformatikas rašė:Žinutės nuoroda manau atkabinti yra neteisinga,
reikia arba isprogramuot ta reikala ir tada atkabint
arba ji turi veikt, kaip numatyta gamintojo
Vakar isjudinau, bet ne iki tiek, kad labai laisvai judetu, valdoma varikliuko.
Ten apcioje turbut ivore uzsikisusi ar sudilusi, nes stovi apacioje ir gauna visa dregme nuo ismetamuju duju kondensato.
Senesneje RT versijoje sita sklende buvo kaip atskira dalis, ir ja pinka buvo galima isimti. Cia gi ji duslintuvo kelniu dalyje ir nera ardoma.
Atkabinau troselius ir surinkau viska.
Palikau iki siltesniu laiku, nes garaze dar vesoka, tik +5.
Bandysiu su aluciu vasara judinti
kokia tos sklendės funkcija?
BMW R1200RT
okuma rašė:Žinutės nuorodadraginoid rašė:Žinutės nuorodainformatikas rašė:Žinutės nuoroda manau atkabinti yra neteisinga,
reikia arba isprogramuot ta reikala ir tada atkabint
arba ji turi veikt, kaip numatyta gamintojo
Vakar isjudinau, bet ne iki tiek, kad labai laisvai judetu, valdoma varikliuko.
Ten apcioje turbut ivore uzsikisusi ar sudilusi, nes stovi apacioje ir gauna visa dregme nuo ismetamuju duju kondensato.
Senesneje RT versijoje sita sklende buvo kaip atskira dalis, ir ja pinka buvo galima isimti. Cia gi ji duslintuvo kelniu dalyje ir nera ardoma.
Atkabinau troselius ir surinkau viska.
Palikau iki siltesniu laiku, nes garaze dar vesoka, tik +5.
Bandysiu su aluciu vasara judinti
kokia tos sklendės funkcija?
https://en.wikipedia.org/wiki/Four-stro ... lve_system
Yamaha FZ1 Fazer
BMW R1200RT
okuma rašė:Žinutės nuoroda kokia tos sklendės funkcija?
Kiek skaiciau, dauguma atjungia blogai veikancia sklende. Kartais pasaudo motoras, numetant gaza.

Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
BMW R1200RT
draginoid rašė:Žinutės nuorodaokuma rašė:Žinutės nuoroda kokia tos sklendės funkcija?
Kiek skaiciau, dauguma atjungia blogai veikancia sklende. Kartais pasaudo motoras, numetant gaza.
O pagal skaitytą informaciją, kaip dažnai ta sklendė užkepa? Gal gerai išvalius verta įsitrauktį tai į kasmetinę patikrą ir tiek? Ar ji užstringa ir sezono metu, pvz po kokių 10k km?
Aš asmeniškai būčiau linkęs palikti taip, kaip numatė gamintojas. O jei šita atjungiama, tai ir piktesnį duslintuva sukonstruot, kas galbūt nes pasijaustų dinamikoje

BMW R1200RT
Marionis rašė:Žinutės nuoroda Aš asmeniškai būčiau linkęs palikti taip, kaip numatė gamintojas.
AS irgi visada uz tai.
Cia, matyt, kiek inzineriai apsiskaiciavo su konkstrukcija: apacioje ivore, kuri aklinai imontuota duslintuvo apacioje, kur ir kaupiasi dregme ir nesvarumai, kurie ir sudilina ta ivore. Prieiti isvalyti nera kaip, nebent bamdyti nuimti uzpresuota metaline akle is apacios.
Kolkas, kaip rasiau, palikau tai siltesniems orams.
Dabar ja isjudinau, bet pasipriesinimas islikes, kuris neleidzia pilnai lengvai sklendes valdyti varikliuko pagalba.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Grįžti į “Motociklų aprašymai pagal gamintoją/modelį”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra