Nepažįstamas "TRIUMPH"
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Kažkodėl nesinorėjo liet detalės, tad papjausčiau anglį...
Manau, kad dar bus pakeitimų...
Manau, kad dar bus pakeitimų...
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Tik per stipriai nepritvirtink, nes stiklas tai ant gumu eina, kad lengviau nukristu, jei per prieki skrendi, kad nepapjautu skraiduno.
Beverly 350 ST
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Vakarienė ir patiekalas-
Cocpito plastikas pastorintas 1,5- 3mm. pagal mano supratimą. Tikiuosi, kad to užteks ir navigacija vibruos(nevibruos) pakenčiamai
Cocpito plastikas pastorintas 1,5- 3mm. pagal mano supratimą. Tikiuosi, kad to užteks ir navigacija vibruos(nevibruos) pakenčiamai
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Nu kažkaip taip, ateinantis sezonas parodys
Nepažįstamas "TRIUMPH"
https://www.carlrosner.co.uk/used-motorcycles/triumph/tiger-1200-xrx-low/62079.htm
Vat, kaip galima tiek pramint per du metus ir išlaikyt tokią moco būklę?
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Katys rašė:Žinutės nuoroda
https://www.carlrosner.co.uk/used-motorcycles/triumph/tiger-1200-xrx-low/62079.htm
Vat, kaip galima tiek pramint per du metus ir išlaikyt tokią moco būklę?
Parvarys mocą į LT, ir niekas nenustebs, nes rida taps apie 5k mylių
Gargždų motokroso klubas
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Cia gal koks karalienes kurjeris vazinejo, pasta veziojo
- domantasTi
- Pranešimai: 206
- Užsiregistravo: 2017-03-04 20:25
- Karma: 79
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Technikos stebuklas. Nors gal ne technikos, meno kurinys Kai visokios hondos ir jamahos kisa visoki sudina trupanti plastika, prastus amortikus ir kt. suda, kad tik butu pigiau, Teiuph eina biski kitu keliu: sudeta Ohlins, Brembo, vel matyti demesys detalems.
Nors vieno dalyko as biski nesuprantu. Man atrodo, kad jau tiek isplito automatiniai fotikai, vidutinio greicio matuokliai, kad tokios raketos tiesiog nebera kur panaudot... Net buvau pradejes manyti, kad galingi mocai pamazu iseina is mados ir juos keiciai lengvesni ir pigesni... Arba stilingi.
Nors vieno dalyko as biski nesuprantu. Man atrodo, kad jau tiek isplito automatiniai fotikai, vidutinio greicio matuokliai, kad tokios raketos tiesiog nebera kur panaudot... Net buvau pradejes manyti, kad galingi mocai pamazu iseina is mados ir juos keiciai lengvesni ir pigesni... Arba stilingi.
Beverly 350 ST
Nepažįstamas "TRIUMPH"
O jums neatrodo, kad dabartiniai baikai 150-180AG nevaziuoja geriau, greiciau, kaip kokiu 10 metu senumo, turintis tik 100-130AG?
Kalbu apie stritus ar adventure ir kitus panasius, ne britvas.
Kalbu apie stritus ar adventure ir kitus panasius, ne britvas.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Nepažįstamas "TRIUMPH"
draginoid rašė:Žinutės nuoroda O jums neatrodo, kad dabartiniai baikai 150-180AG nevaziuoja geriau, greiciau, kaip kokiu 10 metu senumo, turintis tik 100-130AG?
Kalbu apie stritus ar adventure ir kitus panasius, ne britvas.
Atrodo. Su ktm superadventure vaziavom dviese, 160Ag. Visokie ten traction, antiwheelie ir panasiai navarotai - darinek tu ta jushka kaip nori, nei jis baidosi, nei baime kelia, vaziuoja kaip begiais ir tiek.
Manau isjungus navarotus, vaziuotu tikrai geriau nei 10 metu senumo mocas su 100ag ir be navarotu
Nepažįstamas "TRIUMPH"
draginoid rašė:Žinutės nuoroda O jums neatrodo, kad dabartiniai baikai 150-180AG nevaziuoja geriau, greiciau, kaip kokiu 10 metu senumo, turintis tik 100-130AG?
Kalbu apie stritus ar adventure ir kitus panasius, ne britvas.
Taip ir yra dėl variklio valdymo programos. Originaliai pilna galia atiduodama tik nuo tam tikro greičio, tik pvz nuo 3 ar 4 pavaros ir dar krūva glušinimo priemonių. Norint naudot tą visą galią kaip senuose motocikluose reikia operacijos tiek kompo , tiek sklendžių ir kitų mazgų. Tik klausimas ar to reikia
Plius net gear ratio būna dar pailgintas, dėl ko galinguose modeliuose maksimalų greitį gali pasiekt jau 3-4 pavara iš šešių , bet taip krenta dinamika . Ir 200 ag "jauti subine " kaip 130 .
MT-09 Tracer
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Koks kelioninis mocas turi 180AG?
FJR1300 yra 141, GTR1400 yra 154, RT1600 - 158. Plius svoris visų wet 300+ kg, o važinėja dažnai dviese (vidutiniškai +200kg). Dar, manau, mažai kas važinėja grand toureriais ant auštų apsukų ir 160+ greičiais... ir FJR ir GTR važiuojat ~110 suvartoja tarp 4,5 ir 6l kuro, 140 - jau 10-12. Vargu, ar keliaujant dešimt tūkstančių norėtųsi piltis dvigubai daugiau benzo, visgi tai sudaro iki pusės kelionės išlaidų sumos. Manau, galios rezervas yra reikalingas tik lenkimams ir jeigu jau visai kažkur nespėji - galima paspausti vieną valandą, tačiau tai labai vargina - man nelabai derinasi su poilsine kelione motociklu.
FJR1300 yra 141, GTR1400 yra 154, RT1600 - 158. Plius svoris visų wet 300+ kg, o važinėja dažnai dviese (vidutiniškai +200kg). Dar, manau, mažai kas važinėja grand toureriais ant auštų apsukų ir 160+ greičiais... ir FJR ir GTR važiuojat ~110 suvartoja tarp 4,5 ir 6l kuro, 140 - jau 10-12. Vargu, ar keliaujant dešimt tūkstančių norėtųsi piltis dvigubai daugiau benzo, visgi tai sudaro iki pusės kelionės išlaidų sumos. Manau, galios rezervas yra reikalingas tik lenkimams ir jeigu jau visai kažkur nespėji - galima paspausti vieną valandą, tačiau tai labai vargina - man nelabai derinasi su poilsine kelione motociklu.
Drop a gear and disappear.
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Koks kelioninis mocas turi 180AG?
FJR1300 yra 141, GTR1400 yra 154, RT1600 - 158. Plius svoris visų wet 300+ kg, o važinėja dažnai dviese (vidutiniškai +200kg). Dar, manau, mažai kas važinėja grand toureriais ant auštų apsukų ir 160+ greičiais... ir FJR ir GTR važiuojat ~110 suvartoja tarp 4,5 ir 6l kuro, 140 - jau 10-12. Vargu, ar keliaujant dešimt tūkstančių norėtųsi piltis dvigubai daugiau benzo, visgi tai sudaro iki pusės kelionės išlaidų sumos. Manau, galios rezervas yra reikalingas tik lenkimams ir jeigu jau visai kažkur nespėji - galima paspausti vieną valandą, tačiau tai labai vargina - man nelabai derinasi su poilsine kelione motociklu.
Aš galios pasigendu išskirtinai tik lenkimams. Su Sprintu jausdavausi kažkaip saugiau, nes jis tiksliai vykdė komandas. Net jei kažkur apsiskaičiavau, dar papildomai rankenėlę pasuki ir jis iškart atiduoda dar Nm Kas yra downshifting buvau tik iš kalbų girdėjęs. Su Afrika jau turiu gerai paplanuot, kai reikia daryt lenkima, gaunas toks neužtikrintumas, mikčiojimas. O su 300cc pyrda tiesiog važiuoju atsilikęs nuo automobilio, važiuojančio 90-100 ir nedarau nieko... medituoju... Tai net ir nežinau, ar už lenkimą norėčiau sumokėti ženkliai didesniu svoriu - Afrikos atveju, kur 260 kg - tikrai ne. Speed Tripple RS sveria tik 200kg - nedaug. Na, bet tai naked mocas tad nlb galima lygint.
Beverly 350 ST
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Manau, galios rezervas yra reikalingas tik lenkimams
turistux rašė:Žinutės nuoroda Aš galios pasigendu išskirtinai tik lenkimams.
Manau... Pasigendu... Bla Bla, bet, galia lenkiant yra PIZDEC rodiklis, ypač važiuojant paskui crazy vedantįjį
Grįžti į “Motociklų aprašymai pagal gamintoją/modelį”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra