Alpes 2022
Alpes 2022
Na ka, atejo laikas ir mano kelionei 2022.
Rytoj anksti ryte tryse startuojame Alpie link.
Pirma nakvyne numatyta uz Vienos.
Veliau papasakosiu, kaip ir kas
Rytoj anksti ryte tryse startuojame Alpie link.
Pirma nakvyne numatyta uz Vienos.
Veliau papasakosiu, kaip ir kas
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Alpes 2022
Šįmet nuo Vienos per dieną grįžau, tiesiog važiuoji o ne stovinėji po 30 min. Matematika paprasta - važiuojant autostradomis 120 km/h: per 1min-2km, tad jei prastovi su hotdogu kas 100 km po pusę valandos, tai tikrai sunku toli važiuot
Alpes 2022
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Hmm, pirmą dieną 'ironbuttinti' - quite a bad idea, IMHO.
Da ladna, o į Norvegiją su tamsta ne taip važiavom? Pirmom dienom ir reikia mint , vėliau dasideda nuovargis ir viskas tampa sudėtinga. Okuma- furistas yra išimtis
Alpes 2022
Netiesa, KatyKatys rašė:Žinutės nuorodaDecoy rašė:Žinutės nuoroda Hmm, pirmą dieną 'ironbuttinti' - quite a bad idea, IMHO.
Da ladna, o į Norvegiją su tamsta ne taip važiavom? Pirmom dienom ir reikia mint , vėliau dasideda nuovargis ir viskas tampa sudėtinga. Okuma- furistas yra išimtis
Į Norvegiją važiavome žymiai trumpesnėmis atkarpomis ir tikrai ne pirmą dieną. Pirmą atvarėme į Rygą - 310km, vėliau Stockholme dieną praleidome - 20km, ir tik trečią dieną kirtome visą Švediją - 860km. Ramiais tiesiais keliais be jokio eismo (apart, gal, 100km atkarpos kalnų kelių su elniais). Tikrai nepalyginsi su Lenkiškais ir Austriškais (https://i.postimg.cc/ZRBrvXqC/netiesa.jpg). Visų kitų dienų vidurkis buvo 230km/diena (ilgiausiai - 460km/diena)
O pavargom ne nuo kelio, o nuo lipimo kalnais. Be to jūs mažiau lipot, nei aš su Mantu - iki Trolio liežuvio važiavome 130km, ten iki jo ir atgal nubėgome kalnais ~27km per 8 val (kai rašė jog reikės 12val) ir grįžome 130km - tą dieną atgal tirkai buvo sunku važiuot mums dviese
Drop a gear and disappear.
Alpes 2022
Sorry, gailiuosi... O pirmos dienos nebuvo padiktuotos geografijos?
Alpes 2022
Katys rašė:Žinutės nuoroda Sorry, gailiuosi... O pirmos dienos nebuvo padiktuotos geografijos?
Vilnius - Viena, 1230 tiesiu keliu. Geografija nebent Stanciju paliwy ir Karczhmų pakeliui
Drop a gear and disappear.
Alpes 2022
Moderatoriau, istrinkit mano postus šioje temoje nes vėl prasidėjo... Dėkui
Alpes 2022
Labas vakaras. Kiek be manęs aptarimo!
Kelionės tikslas Alpės, ne Lenkijos keliukai
Rašau is viešbučio, prie Vienos. Pravažiuoti 1161km, ir jėgų dar būtų užtekę 100 mažiausia.
Kiek pallynojo 200km gal, bet nesuslapome.
Ryt busime Alpėse.
Kelionės tikslas Alpės, ne Lenkijos keliukai
Rašau is viešbučio, prie Vienos. Pravažiuoti 1161km, ir jėgų dar būtų užtekę 100 mažiausia.
Kiek pallynojo 200km gal, bet nesuslapome.
Ryt busime Alpėse.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
- informatikas
- Pranešimai: 537
- Užsiregistravo: 2015-10-24 07:29
- Karma: 235
Alpes 2022
draginoid rašė:Žinutės nuoroda Rašau is viešbučio, prie Vienos. Pravažiuoti 1161km
man tai jau per daug tiek.........
KTM 1290 Super Adventure S
Alpes 2022
Trūksta laiko rašymui, vakarais bendraujame, tad gal kiek vėliau aprasysiu. Trumpai: vakar pravažiuotas Grossglokner, Nakvynė kempinge Lienz. Šiandien sočiai prisukone passais, per dieną pravažiuota arti 300 km. Nakvynė kalnuose kaime netoli Merano.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Alpes 2022
Vakar vakare jau grizome namo.
Viso gavosi prasukti 4535 km.
Pasistengsiu rasti laiko ir trumpai aprasyti savo kelione.
Viso gavosi prasukti 4535 km.
Pasistengsiu rasti laiko ir trumpai aprasyti savo kelione.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Alpes 2022
Na ka, bandysiu kazkaip aprasyti siu metu kelione I Alpes.
Istikruju, ji turejo ivykti dar pries metus, 2021, bet, likus kokioms 2 savaitems, gyvenimas pakeite planus pas mano bendrakeliauninka, ir as ta kelione atidejau, nenoredamas vaziuoti vienas. Nes tipo ner su kuo pakalbeti keliones metu, vakare islenkti alaus bokaliuka ir taurele, ir siaip, kazkaip smagiau (gal?) ne vienam.
Siu metu keliones planavima reiekjo tik patobulinti, planas liko panasus: 9 dienos keliones, viena is ju “Day off”. Keliones tikslas – Alpes.
Dar geguzes menesi nezinojau, ar pavyks kam is draugu kartu vaziuoti. Bet, po ilgu derinimu, pradziai vienas, o po to ir kitas draugas priderino mano siuloma laika (tiksliau as prisiderinau prie abieju )
Startas pirmadieni (furadieni) rugpjucio 22 diena 5.30 ryte.
Prasidejo nuo smulkiu nesklandumu vienam is keliautoju nesugebejausiam uzsipilti kuro is vakaro, uzsipilti vienojo is degaliniu ryte – kazkodel neprieme korteles apmokejimui automatas.
Na nieko, ko jau ko, o degaliniu Vilnius apstu.
Pirmos dienos tikslas pasiekti moteli salia Vienos.
Vaziuojame pakankamai geru tempu, bet smarkiai nevarome, max +15-20 km/h prie leistimo greicio.
Stojome kas mazdaug 250 km, kai vienam is keliautojo likdavo viena padala kuro bake. Bet ir siaip jau buvo gerai kauliukus prasimankstinti.
Tokiu budu, esant tikrai neblogam orui, pasiekieme Brno, nuo kur ir prasidejo lietus ir kamsciai Austrijos link.
Bet mums tai nei kiek nesutrukde pasiekti tikslo – jau 19 val vietos laiku (20 musu) stovejome prie AVIA Motel Bisamberg duru.
Check-inas degalineje prie pat, kur gaunu kortele nuo kambario.
Bet man dar buvo pazadetas ir garazas motociklams!
Kai aipe tai pasakiau moteriskei, kur dare check ina, prasidejo ilgi aiskinimai vokieciu kalba, nes kitos ji nezino. Tuomet buvo pakviestas dar darbuotojas, po to dar vienas, keli skambuciai kazkam, ir labai nepatenkitas austras eina su rakciu nuo garazo kartu su manimi.
Mocai saugiai ir sausai stove garaze, galima ir mums pailseti su uzkandziais, cekisku alumi ir cekiska slivovica..
Dienos rida gavosi, kaip ir rasiau, 1161 km.
Rytoj musu laukia Alpes, tad nuotaika puki ir uzmiegame tik kokia 12- val...
Antra diena.
Keliames 7- a ryto, uz lango cepelininis dangus ir gerai lyja.
Papusryciaujame degalineje, kur mums priklause motelio pusryciai, ir jie visai neblogi.
Susipakuojame i lietaus aprangas, isridename savo zirgus I slapuma ir pasiledziame Alpie link.
Pirmi 200 km buvo lietuje, nuo vidutinio stiprumo iki labai smarkaus, tad tekdavo numesti greiti iki kokiu 60kmh autobane.
Keliautoju gretose pasigirdo abejones, ar pamatysime siandien Grossglokneri be lietaus ir debesu,o as, budamas optimistas, tikinu, kad viskas bus gerai.
Ir tikrai lietus staiga baigesi, islindo saule, temperature nuo 18 laipsniu pakilo iki 25.
Visi issisiepe, nusimauname lietaus aprangas, geriame degalineje kava ir lekiame puikiais Austrijos autobanais Zalcburgo ir Alpiu link.
Autobanai Austrijoe puiku, ir puki benzo kaina degalinese palei autostradas – brangiausia mateme 2.42 uz litra.
Bet vos nusukus I sona kelis km, jau gali pilti, kaip Lietuvoje po 1.68.
Issukame is autobanu ir vaziuojame jau krasto keliiais Grossgloknerio link.
Pacioje kalno papedeje nusprendziame pasistiprinti, ir kaip gi Austrijoje be vienos snicelio ir alaus bokalo?
Kiek pakilus i kalna, kasa, kur nusiperkame dienos bilietus.
Bet tai buvo pirmas didelis kalnas, tad net tu 28 eur buvo negaila
Vos tik pradejus kilti, norejosi stoti ir viska is eiles fotkinti bei grozetis atsiveriancias vaizdais.
Dar diena ten buvo kazkoks Bugatti savininku ir viso pasaulio suvaziavimas, tai dar ir I super auto prisiziurejome ir prisiklauseme
Virsune pasiekta, vaizdu is kalno prisiziurejo, tad laikas keliauti toliau.
Pasakysiu tiesa – is Grossgloknerio tikejausi kazko daugiau, nei tik gero kelio ir graziu vaizdu.
Tolaiu – jau kelias zemyn alpiniais keliais. Kur bepasuktum, visur grazu.
Bet laikas jau eijo link vakaro, ir reikejo ieskoti nakvynes.
Ta nakti buvo nuspresta apsistoti kempinge, kad matyti kalnus.
Taip ir padareme: apsistojome kempinge salia Lienz miesto.
Uz 40 euru gavome gera vieta palapinei ir dar kempingo baseina
Dienos rida gavosi 501 km, is kuriu apie 420 ik ikalno papedes.
Vakarienei nagetsai ir kiti uzkandziai su austrisku alumi ir obstleriu.
Nakti vaizdas nerealus, zvaigzdziu tiek daug Lietuvoje niekad nesu mates…
Miegojosi super po tokios ispudziu dienos...
Istikruju, ji turejo ivykti dar pries metus, 2021, bet, likus kokioms 2 savaitems, gyvenimas pakeite planus pas mano bendrakeliauninka, ir as ta kelione atidejau, nenoredamas vaziuoti vienas. Nes tipo ner su kuo pakalbeti keliones metu, vakare islenkti alaus bokaliuka ir taurele, ir siaip, kazkaip smagiau (gal?) ne vienam.
Siu metu keliones planavima reiekjo tik patobulinti, planas liko panasus: 9 dienos keliones, viena is ju “Day off”. Keliones tikslas – Alpes.
Dar geguzes menesi nezinojau, ar pavyks kam is draugu kartu vaziuoti. Bet, po ilgu derinimu, pradziai vienas, o po to ir kitas draugas priderino mano siuloma laika (tiksliau as prisiderinau prie abieju )
Startas pirmadieni (furadieni) rugpjucio 22 diena 5.30 ryte.
Prasidejo nuo smulkiu nesklandumu vienam is keliautoju nesugebejausiam uzsipilti kuro is vakaro, uzsipilti vienojo is degaliniu ryte – kazkodel neprieme korteles apmokejimui automatas.
Na nieko, ko jau ko, o degaliniu Vilnius apstu.
Pirmos dienos tikslas pasiekti moteli salia Vienos.
Vaziuojame pakankamai geru tempu, bet smarkiai nevarome, max +15-20 km/h prie leistimo greicio.
Stojome kas mazdaug 250 km, kai vienam is keliautojo likdavo viena padala kuro bake. Bet ir siaip jau buvo gerai kauliukus prasimankstinti.
Tokiu budu, esant tikrai neblogam orui, pasiekieme Brno, nuo kur ir prasidejo lietus ir kamsciai Austrijos link.
Bet mums tai nei kiek nesutrukde pasiekti tikslo – jau 19 val vietos laiku (20 musu) stovejome prie AVIA Motel Bisamberg duru.
Check-inas degalineje prie pat, kur gaunu kortele nuo kambario.
Bet man dar buvo pazadetas ir garazas motociklams!
Kai aipe tai pasakiau moteriskei, kur dare check ina, prasidejo ilgi aiskinimai vokieciu kalba, nes kitos ji nezino. Tuomet buvo pakviestas dar darbuotojas, po to dar vienas, keli skambuciai kazkam, ir labai nepatenkitas austras eina su rakciu nuo garazo kartu su manimi.
Mocai saugiai ir sausai stove garaze, galima ir mums pailseti su uzkandziais, cekisku alumi ir cekiska slivovica..
Dienos rida gavosi, kaip ir rasiau, 1161 km.
Rytoj musu laukia Alpes, tad nuotaika puki ir uzmiegame tik kokia 12- val...
Antra diena.
Keliames 7- a ryto, uz lango cepelininis dangus ir gerai lyja.
Papusryciaujame degalineje, kur mums priklause motelio pusryciai, ir jie visai neblogi.
Susipakuojame i lietaus aprangas, isridename savo zirgus I slapuma ir pasiledziame Alpie link.
Pirmi 200 km buvo lietuje, nuo vidutinio stiprumo iki labai smarkaus, tad tekdavo numesti greiti iki kokiu 60kmh autobane.
Keliautoju gretose pasigirdo abejones, ar pamatysime siandien Grossglokneri be lietaus ir debesu,o as, budamas optimistas, tikinu, kad viskas bus gerai.
Ir tikrai lietus staiga baigesi, islindo saule, temperature nuo 18 laipsniu pakilo iki 25.
Visi issisiepe, nusimauname lietaus aprangas, geriame degalineje kava ir lekiame puikiais Austrijos autobanais Zalcburgo ir Alpiu link.
Autobanai Austrijoe puiku, ir puki benzo kaina degalinese palei autostradas – brangiausia mateme 2.42 uz litra.
Bet vos nusukus I sona kelis km, jau gali pilti, kaip Lietuvoje po 1.68.
Issukame is autobanu ir vaziuojame jau krasto keliiais Grossgloknerio link.
Pacioje kalno papedeje nusprendziame pasistiprinti, ir kaip gi Austrijoje be vienos snicelio ir alaus bokalo?
Kiek pakilus i kalna, kasa, kur nusiperkame dienos bilietus.
Bet tai buvo pirmas didelis kalnas, tad net tu 28 eur buvo negaila
Vos tik pradejus kilti, norejosi stoti ir viska is eiles fotkinti bei grozetis atsiveriancias vaizdais.
Dar diena ten buvo kazkoks Bugatti savininku ir viso pasaulio suvaziavimas, tai dar ir I super auto prisiziurejome ir prisiklauseme
Virsune pasiekta, vaizdu is kalno prisiziurejo, tad laikas keliauti toliau.
Pasakysiu tiesa – is Grossgloknerio tikejausi kazko daugiau, nei tik gero kelio ir graziu vaizdu.
Tolaiu – jau kelias zemyn alpiniais keliais. Kur bepasuktum, visur grazu.
Bet laikas jau eijo link vakaro, ir reikejo ieskoti nakvynes.
Ta nakti buvo nuspresta apsistoti kempinge, kad matyti kalnus.
Taip ir padareme: apsistojome kempinge salia Lienz miesto.
Uz 40 euru gavome gera vieta palapinei ir dar kempingo baseina
Dienos rida gavosi 501 km, is kuriu apie 420 ik ikalno papedes.
Vakarienei nagetsai ir kiti uzkandziai su austrisku alumi ir obstleriu.
Nakti vaizdas nerealus, zvaigzdziu tiek daug Lietuvoje niekad nesu mates…
Miegojosi super po tokios ispudziu dienos...
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Alpes 2022
Po ramios nakties isauso trecia keliones diena.
Ryte, kaip visada kelionese, as pasirupinau pusryciais ir kava, like dalyviai surinko palapine.
Siandien musu lauke jau gerokai ramesnis tempas (taip atrode ispradziu): pravaziuoti kalnu keliukais ir iveikti 2 passus.
Isvaziavpome is Lienzo, ir net nepastebejau, kaip kirtome siena su Italija kazkokiame kaimuke (miestelyje). Realiai niekas nepasikeite: uzrasai, kaip buvo, taip ir liko dviem kalbom – vokieciu ir italu. Gal tik padaugejo italisku masinu.
Negalejome nesustoti prie ezero kalnuose Dürrensee.
Ten istorine vieta, kur buvo susireme italai su austrai dvidesimto amziaus pradzioje. Gerokai padaugejo haikintoju – pavienu, poromis seimomis, didellemis kompanijomis. Matyt, cia taip priimta.
Tokiu ramiu tempu pasiekeme pirma passa – Falcarego.
Iveikeme gal kokius 60 km, tai uztruko apie 2 valandas istisiniu kamsciu, sudarytiu is motociklu, masinu ir autobusu, dalis kuriu buvo marsrutiniai, kylant I kalna. Noreciau taip, is Pilaites sesti I autobusa ir nuvaziuoti iki kalno virsunes .
Dar pagalvojome pakilti funikulieriumi iki kalno virsunes ir ir atgal, bet kaina 39 eur zmogui pasirode nevisai demokratiska, tad apsiribojome pietumus su alaus bokalu skardine ant skardzio (turejome nemazai likuciu nuo vakrienes).
Leidziames zemyn labai graziais keliukai zemyn, kad vel kilti spustyje I sekanti kalna.
Passo Fedaio buvo dar grazesnis uz pirma. Ir darosi iprasta sukti tuos 180° kampus kalnuose.
Tiesa, kas vaziuos I tokius kalnus su BMW K1600GT (draugo), bukit pasiruose stoti kas pora km, kad motoras atvestu ir nespygintu raudona ausinimo skyscio lempute
Stai taip vaziuodami, pasiekeme Merano miesta, kur stabtelejome kavos pertraukeles ir pavesio nuo saules, nes lauke buvo jau 33 karscio ir 4 val. Popiet. Pasizvalgeme nakvynes ir radome, ko ieskojome – namo italiskame kaime kalnuose. Atstumas pasirode vaikiskas, tik 50 km.
Apsiperkame prie pat esanciame Spare, kur labai nustebina duonos kaina, ir pasileidziame nakvynes link.
Tie 50 km kalnuotais keliais kartu su autobusais ir sunkvezimiais, per tunelius su temperature ir 34 ir 12 laipsniu, po 1.5 valandos pasiekeme kaimuk. Ir tai buvo tik 19 val.
Nakvynes vieta nuostabi, ramu ir vaizdas pro langa pukus.
Bet artimiausia kavyne tik uz 10 km.
Teko viska nusikrauti ir su maikutemis nulekti iki tos Terazzos.
O restoranelis tikrai fainas – jokiu pizzu ar kazko, kaip mes isivaizduojane Italija.
Atejo padavejas, kuris kalba tik italiskai, vietoje meniu pas ji uzrasine italu kalba ir pradejo klausineti, ko pageidausime
Galiausiai uzsakeme patiekala, kuris patiko uz gretimo stalo. Tai, pasirodo, buvo bulviniai blynai! Bet nerealaus skonio. Ir uzkandziams italiska rinkinuka.
Prie ju, kad nebutu sausa, alaus. Nu ir dar grapes namines. Kaip gi be jos.
Sociai pavalge, jau tamsoje grizome I savo namuka. Dar kazkiek pavakarojame ir miegot.
Si karta be jokiu zadintuvu
Dienos rida 260km
Ryte, kaip visada kelionese, as pasirupinau pusryciais ir kava, like dalyviai surinko palapine.
Siandien musu lauke jau gerokai ramesnis tempas (taip atrode ispradziu): pravaziuoti kalnu keliukais ir iveikti 2 passus.
Isvaziavpome is Lienzo, ir net nepastebejau, kaip kirtome siena su Italija kazkokiame kaimuke (miestelyje). Realiai niekas nepasikeite: uzrasai, kaip buvo, taip ir liko dviem kalbom – vokieciu ir italu. Gal tik padaugejo italisku masinu.
Negalejome nesustoti prie ezero kalnuose Dürrensee.
Ten istorine vieta, kur buvo susireme italai su austrai dvidesimto amziaus pradzioje. Gerokai padaugejo haikintoju – pavienu, poromis seimomis, didellemis kompanijomis. Matyt, cia taip priimta.
Tokiu ramiu tempu pasiekeme pirma passa – Falcarego.
Iveikeme gal kokius 60 km, tai uztruko apie 2 valandas istisiniu kamsciu, sudarytiu is motociklu, masinu ir autobusu, dalis kuriu buvo marsrutiniai, kylant I kalna. Noreciau taip, is Pilaites sesti I autobusa ir nuvaziuoti iki kalno virsunes .
Dar pagalvojome pakilti funikulieriumi iki kalno virsunes ir ir atgal, bet kaina 39 eur zmogui pasirode nevisai demokratiska, tad apsiribojome pietumus su alaus bokalu skardine ant skardzio (turejome nemazai likuciu nuo vakrienes).
Leidziames zemyn labai graziais keliukai zemyn, kad vel kilti spustyje I sekanti kalna.
Passo Fedaio buvo dar grazesnis uz pirma. Ir darosi iprasta sukti tuos 180° kampus kalnuose.
Tiesa, kas vaziuos I tokius kalnus su BMW K1600GT (draugo), bukit pasiruose stoti kas pora km, kad motoras atvestu ir nespygintu raudona ausinimo skyscio lempute
Stai taip vaziuodami, pasiekeme Merano miesta, kur stabtelejome kavos pertraukeles ir pavesio nuo saules, nes lauke buvo jau 33 karscio ir 4 val. Popiet. Pasizvalgeme nakvynes ir radome, ko ieskojome – namo italiskame kaime kalnuose. Atstumas pasirode vaikiskas, tik 50 km.
Apsiperkame prie pat esanciame Spare, kur labai nustebina duonos kaina, ir pasileidziame nakvynes link.
Tie 50 km kalnuotais keliais kartu su autobusais ir sunkvezimiais, per tunelius su temperature ir 34 ir 12 laipsniu, po 1.5 valandos pasiekeme kaimuk. Ir tai buvo tik 19 val.
Nakvynes vieta nuostabi, ramu ir vaizdas pro langa pukus.
Bet artimiausia kavyne tik uz 10 km.
Teko viska nusikrauti ir su maikutemis nulekti iki tos Terazzos.
O restoranelis tikrai fainas – jokiu pizzu ar kazko, kaip mes isivaizduojane Italija.
Atejo padavejas, kuris kalba tik italiskai, vietoje meniu pas ji uzrasine italu kalba ir pradejo klausineti, ko pageidausime
Galiausiai uzsakeme patiekala, kuris patiko uz gretimo stalo. Tai, pasirodo, buvo bulviniai blynai! Bet nerealaus skonio. Ir uzkandziams italiska rinkinuka.
Prie ju, kad nebutu sausa, alaus. Nu ir dar grapes namines. Kaip gi be jos.
Sociai pavalge, jau tamsoje grizome I savo namuka. Dar kazkiek pavakarojame ir miegot.
Si karta be jokiu zadintuvu
Dienos rida 260km
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Alpes 2022
Ketvirtos dienos ryte prabundame pries astuonias, nors miegot pavyko nueiti gal kokia pirma nakties.
Greitos ryto proceduros ir prie pusryciu stalo, kuri paruose namo seimininkas. Nustebome, kad be musu buvo dar gyventojai is dvieju kambariu. Pusrytukai lengvi, klasikiniai europiniai. Bet to uzteko pasisotinti pries dar viena diena kalnuose.
O lauke musu siandien Stelvio pass, apie kuri nemazai skaites, ir visi tikriausia mate tas serpantino nuotraukas.
Mes isvakarese del nakvynes kalnuose kiek nukrypome nuo pradinio marsruto su kelio I Stelvio. Tuos pacius 50 km. Tad reikejo tup paciu grizti iki Merano. Ryte tie kilometrai susisuko gerokai greiciau, nei vakare. Matyt, noras pasiekti greiciau ta passa ijunge kita pavara.
O nuo Merano jau tik 70 km iki Stelvio.
Tempas ramus, vaziuojame graziais Italijos keliukai. Pakeliui sustojome mazame graziame miestelyje Glorenza, kuris suzavejo savo bokstais. Tiesiai cenrineje aiksteje atisegeriame ramiai kavos ir toliau Stelvio link.
O nuo ten jau koks pusvalandukas ir mes kilame I kalna.
Tas pakilimas buvo techniskai sudentigiausias. O ypac tie desinieji posukiai 180° kampu mazu radiusu ir su nemazu kelimo kampu I virsu. Nuo kalno judejo motociklai, dviraciai, net tokie:
Taip pat leidosi ir masinos ir autobusai. Ant vieno vos neuzsokau beveik pakyles ant galinio rato .
Dar vis renkuosi, kokia is nuotrauku nusipirkti is pakeles fotografuotuju
Bet 10-15 posukiu ir pradedu vaziuoti kaip vietinis, net nestabdydamas ant visu posukiu. Jegu ir itampos pareikalaves pakilimas atsipirko su kaupu, kai nuo kalno atsivere pasakiskai grazus vaizdai.
Dar ten sugalvojome kiek palipeti I kalniuka pavadinimu Dreisprachenspitze. Ten istorine vieta – iki I pasaulinio karo ten buvo triju valstybiu siena – Austro -Vengrijos, Sveicarijos ir Italijos. Dabar tik Sveicarijos ir Italijos.
Cia ir buvo pasiektas didziausias keliones auktis 2843m virs juros lygio.
Pasigrozejome vaizdais ir laikas lestis zemyn.
Nusileidimas gerokai lengvesnis uz kylima, bet irgi labai vaizdingas.
Sekantis ir jau paskutinis keliones passas – Gavia pass.
Per pora valandu pasiekiame ir ji.
Kildami I kalna, misko pavesiuke sustojame uzkasti ir atsipusti nuo saules kaitros.
Pakilimas visiskai nieko ypatingas, didzioje dalis veda per miska, ir aplinkui matosi tik egles .
Uztat, pakylus I virsa, atsivere visai kitokie vaizdai, negu buvo kitose virsunese. Vaizdas nerealus. Taip ir norejosi cia pasivaiksciuoti kalnais, bei pernakvoti palapineje.
Bet planas buvo kitoks.
O vat nusileidimas buvo labai vaizdingas labai siauru keliuku, kur masinu jau nepasitaike, tik baicai ,ir tai nedaug, nes prasilenkti buti praktiskai neimanoma.
Nusileidome nuo kalno, sustojome degalineje uzsipilti kuro, atsigerti kavos ir paieskoti nakvynes.
Geriausia varianta radome Sondrio mieste apartamentus salia centro. Tad liko prasukti tik tuos 70 km. Tie “tik 70 km” buvo iveikti per 1.5 valandos, nes kelias vede per daug miesteliu ir kaimuku su nemazu eismu. Tad, tik apie 19.30 buvome kazkur salia apartamentu. Salia, del to, kad Google zyme tu apartamentu buvo uzdeta blogai, savininke kalbejo tik italiskai. Tad paieskos, kur mes nakvosime, uztruko virs puse valandos, kol su vietiniu pagalba, radome ko reikia. Kazkaip anglu kalba ten pas juos nelabai populiari. Populiaresne vokieciu.
Ir vel gavome garaza po namu, kur saugiau uzrakinome savo baikus ir su dideliu malonumu nusimeteme aprangas ir batus ir isokome I sliures bei sortus su maikemis.
Lauke +34.
Apartamentai erdvus, dusas su karstu vandeniu yra, ir tai buvo svarbiausia.
Nusiprausiame ir atsigaiviname alumi ir vynu, truputi atsipuciame ir iseiname I miesta suvalgyti konors skanaus italisko vakrienei.
Pagal Tripadvisori randame restorana miesto centre ir visi uzsisakome po pica ir alaus bei vyno.
Labai nustebau, kai musu picas iskepe per maziau nei desimt minuciu, nor restoranas buvo pilnas lauke ir vyduje.
Pica nuostabi, vynas superinis, vakariene pasakiska
Po vakarienes dar kiek prasieiname naktinemis gatvemis ir I savo apartamentus.
O ten tradiciskai dienos ivykiu aptarimas, ramus vynelio gursnojimas ir apie 12-a miegot.
Dienos rida 270km.
Greitos ryto proceduros ir prie pusryciu stalo, kuri paruose namo seimininkas. Nustebome, kad be musu buvo dar gyventojai is dvieju kambariu. Pusrytukai lengvi, klasikiniai europiniai. Bet to uzteko pasisotinti pries dar viena diena kalnuose.
O lauke musu siandien Stelvio pass, apie kuri nemazai skaites, ir visi tikriausia mate tas serpantino nuotraukas.
Mes isvakarese del nakvynes kalnuose kiek nukrypome nuo pradinio marsruto su kelio I Stelvio. Tuos pacius 50 km. Tad reikejo tup paciu grizti iki Merano. Ryte tie kilometrai susisuko gerokai greiciau, nei vakare. Matyt, noras pasiekti greiciau ta passa ijunge kita pavara.
O nuo Merano jau tik 70 km iki Stelvio.
Tempas ramus, vaziuojame graziais Italijos keliukai. Pakeliui sustojome mazame graziame miestelyje Glorenza, kuris suzavejo savo bokstais. Tiesiai cenrineje aiksteje atisegeriame ramiai kavos ir toliau Stelvio link.
O nuo ten jau koks pusvalandukas ir mes kilame I kalna.
Tas pakilimas buvo techniskai sudentigiausias. O ypac tie desinieji posukiai 180° kampu mazu radiusu ir su nemazu kelimo kampu I virsu. Nuo kalno judejo motociklai, dviraciai, net tokie:
Taip pat leidosi ir masinos ir autobusai. Ant vieno vos neuzsokau beveik pakyles ant galinio rato .
Dar vis renkuosi, kokia is nuotrauku nusipirkti is pakeles fotografuotuju
Bet 10-15 posukiu ir pradedu vaziuoti kaip vietinis, net nestabdydamas ant visu posukiu. Jegu ir itampos pareikalaves pakilimas atsipirko su kaupu, kai nuo kalno atsivere pasakiskai grazus vaizdai.
Dar ten sugalvojome kiek palipeti I kalniuka pavadinimu Dreisprachenspitze. Ten istorine vieta – iki I pasaulinio karo ten buvo triju valstybiu siena – Austro -Vengrijos, Sveicarijos ir Italijos. Dabar tik Sveicarijos ir Italijos.
Cia ir buvo pasiektas didziausias keliones auktis 2843m virs juros lygio.
Pasigrozejome vaizdais ir laikas lestis zemyn.
Nusileidimas gerokai lengvesnis uz kylima, bet irgi labai vaizdingas.
Sekantis ir jau paskutinis keliones passas – Gavia pass.
Per pora valandu pasiekiame ir ji.
Kildami I kalna, misko pavesiuke sustojame uzkasti ir atsipusti nuo saules kaitros.
Pakilimas visiskai nieko ypatingas, didzioje dalis veda per miska, ir aplinkui matosi tik egles .
Uztat, pakylus I virsa, atsivere visai kitokie vaizdai, negu buvo kitose virsunese. Vaizdas nerealus. Taip ir norejosi cia pasivaiksciuoti kalnais, bei pernakvoti palapineje.
Bet planas buvo kitoks.
O vat nusileidimas buvo labai vaizdingas labai siauru keliuku, kur masinu jau nepasitaike, tik baicai ,ir tai nedaug, nes prasilenkti buti praktiskai neimanoma.
Nusileidome nuo kalno, sustojome degalineje uzsipilti kuro, atsigerti kavos ir paieskoti nakvynes.
Geriausia varianta radome Sondrio mieste apartamentus salia centro. Tad liko prasukti tik tuos 70 km. Tie “tik 70 km” buvo iveikti per 1.5 valandos, nes kelias vede per daug miesteliu ir kaimuku su nemazu eismu. Tad, tik apie 19.30 buvome kazkur salia apartamentu. Salia, del to, kad Google zyme tu apartamentu buvo uzdeta blogai, savininke kalbejo tik italiskai. Tad paieskos, kur mes nakvosime, uztruko virs puse valandos, kol su vietiniu pagalba, radome ko reikia. Kazkaip anglu kalba ten pas juos nelabai populiari. Populiaresne vokieciu.
Ir vel gavome garaza po namu, kur saugiau uzrakinome savo baikus ir su dideliu malonumu nusimeteme aprangas ir batus ir isokome I sliures bei sortus su maikemis.
Lauke +34.
Apartamentai erdvus, dusas su karstu vandeniu yra, ir tai buvo svarbiausia.
Nusiprausiame ir atsigaiviname alumi ir vynu, truputi atsipuciame ir iseiname I miesta suvalgyti konors skanaus italisko vakrienei.
Pagal Tripadvisori randame restorana miesto centre ir visi uzsisakome po pica ir alaus bei vyno.
Labai nustebau, kai musu picas iskepe per maziau nei desimt minuciu, nor restoranas buvo pilnas lauke ir vyduje.
Pica nuostabi, vynas superinis, vakariene pasakiska
Po vakarienes dar kiek prasieiname naktinemis gatvemis ir I savo apartamentus.
O ten tradiciskai dienos ivykiu aptarimas, ramus vynelio gursnojimas ir apie 12-a miegot.
Dienos rida 270km.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Alpes 2022
5 diena.
Atsikeliame neperanksti, pusrytukai apartamentuose, susiruosiam, apsirengiam ir isriedame is garazo.
Dienos tikslas – Komo ir Garda ezerai.
Komo ezera pasiekieme labai greitai, per nepilna valanda.
Taip, ezeras atrodo ispudingai. Bet, gal po kalnu jau akys uzsimuilino, jis buvo tik grazus, su graziais miesteliais aplink ji. Ir tiek.
Sustojome kelis kartus, vaziuodami keliu palei ezera, stojome atsigaivinti, nes lauke kepa saule ir nusprendizame toliau nevaziuoti palei Komo, o sukti link Garda.
Kelias per daugybe tuneliu veda link Bergamo. Bet nusukame I regionini kelia, ir, po kokios valandos vaziavimo per kaimukus ir miestelius.
Pakeliui sustoju nufotkinki reiksminga ivyki - o butent mano RT pasieke 50.000km rida. Tai ir atsvesime vakare
Pravaziave 45 km, nusprendeme sukti link greitkelio, kuirio gana greitai pasiekiame Garda apylinkes.
O ten jau panasiau I kurorta, kaip prie juros – pilna turistu ir kempingu vienas prie kito ant ezero kranto.
Jau pradejome ieskote, kuriame is tu kempingu palapineje apsistoti, kai pamatome oru prognose, kuri nieko gero nezadejo. O butent jau vakare artejanti ciklona su stipriu lietumi.
Todel atsisakem minties nakvoti kempinge ir uzsibookinu nakvyne viesbutyje 10 km nuo Gardos.
Dar turime laiko, tad pasivazinejame ezero pakrante ir patraukiame visbucio link.
Apsistojome viesbutyje miestelio Castelnuovo del Garda centre. Miestelis visai zavus, kaip dauguma italisku miesteliu.
Pasivaikscioje dar pasedime kavinukeje ir griztam ilsetis.
Atsikeliame neperanksti, pusrytukai apartamentuose, susiruosiam, apsirengiam ir isriedame is garazo.
Dienos tikslas – Komo ir Garda ezerai.
Komo ezera pasiekieme labai greitai, per nepilna valanda.
Taip, ezeras atrodo ispudingai. Bet, gal po kalnu jau akys uzsimuilino, jis buvo tik grazus, su graziais miesteliais aplink ji. Ir tiek.
Sustojome kelis kartus, vaziuodami keliu palei ezera, stojome atsigaivinti, nes lauke kepa saule ir nusprendizame toliau nevaziuoti palei Komo, o sukti link Garda.
Kelias per daugybe tuneliu veda link Bergamo. Bet nusukame I regionini kelia, ir, po kokios valandos vaziavimo per kaimukus ir miestelius.
Pakeliui sustoju nufotkinki reiksminga ivyki - o butent mano RT pasieke 50.000km rida. Tai ir atsvesime vakare
Pravaziave 45 km, nusprendeme sukti link greitkelio, kuirio gana greitai pasiekiame Garda apylinkes.
O ten jau panasiau I kurorta, kaip prie juros – pilna turistu ir kempingu vienas prie kito ant ezero kranto.
Jau pradejome ieskote, kuriame is tu kempingu palapineje apsistoti, kai pamatome oru prognose, kuri nieko gero nezadejo. O butent jau vakare artejanti ciklona su stipriu lietumi.
Todel atsisakem minties nakvoti kempinge ir uzsibookinu nakvyne viesbutyje 10 km nuo Gardos.
Dar turime laiko, tad pasivazinejame ezero pakrante ir patraukiame visbucio link.
Apsistojome viesbutyje miestelio Castelnuovo del Garda centre. Miestelis visai zavus, kaip dauguma italisku miesteliu.
Pasivaikscioje dar pasedime kavinukeje ir griztam ilsetis.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Alpes 2022
Debesys rašė:Žinutės nuoroda gurmaniška kelionė. Ir gomuriui ir akims
Gastroturizmas. Visad taip stengiames
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Alpes 2022
Pavadinti alų ir junk foodą kaip picos gastro turizmu negalėčiau
Aišku, neragauti vietinio maisto kelionėje yra sunkus nusikaltimas.
Kitą kartą paieškokit casu martzu, čia jau būtu unikali gastro patirtis
Aišku, neragauti vietinio maisto kelionėje yra sunkus nusikaltimas.
Kitą kartą paieškokit casu martzu, čia jau būtu unikali gastro patirtis
Drop a gear and disappear.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra