Alpes 2022
Alpes 2022
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Pavadinti alų ir junk foodą kaip picos gastro turizmu negalėčiau
Aišku, neragauti vietinio maisto kelionėje yra sunkus nusikaltimas.
Kitą kartą paieškokit casu martzu, čia jau būtu unikali gastro patirtis
Kas kaip nori, taip ir elgiasi kelioneje. Kas ant bomžpakiu, kas restoranuose maitinasi. Bet man pirmoje vietoje pats važiavimas ir bendravimas. Nors ir su junk foodu.
Ieškau geresnių kelių, o ne maisto. Maistas tai kelionės prieskonis
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Alpes 2022
Nepriimk mano komentaro kaip priekaišto, draginoid. Tiesiog norėjau pasakyti kad gastroturu tai tikrai nepavadinti. Keliauja kas kaip gali ir nori, visiškai teisingai.
Drop a gear and disappear.
Alpes 2022
Vaziuojam toliau.
Sesta diena prasidejo, kaip ir zadeta oru prognozes – nuo lietaus, pereinancio i smarku.
Kol pusryciavome viesbutyje ir ruosiames i kelia, lietus nekiek nenusilpo, dar ir zaiboti pradejo.
Pasidziaugem, kad nelikome kempinge palapineje
Sokam i lietaus aprangas ir pirmyn.
Pagal balas matesi, kad lyjo tikrai puse nakties, bet po pusvalandzio lietus eme silpneti, kol nenustojo visai, ir islindo saule.
Musu pirmas sustojimas Venecija, ir iki jos gavome dar kelis kartus lietucio.
O Venecija, tai tikrai patiko. Net labiau, nei tikejausi nuo tokio nuvalkioto turizmo traukos objekto.
Su parkavimu, tiesa, cia nera labai jau paprasta, net ir motociklams, nekalbant apie masinas, kurios stovi nesibaigianciame kamstyje.
Radome privatu parkinga po 5 eur/val ir isejome pasivaikscioti po miesta.
Na ir tikrai grazu! Tie kanalai, seni namai, parduotuvytes, kavynukes ir daug dar ko.
Prisedame vienoje is kavyniu paragauti vietinio maisto ir gerimu.
Kas alaus, kas Aperol Spritz atsigaivinti. Pietums nereliai skani lazanija, kuri uzkepta tiesiog molinieje gylioje leksteje.
Apsiperkame suvenyrias ir toliau i kelia.
Siandien dienos tikslas pasiekti Kroatija, Umag miesta. Kas nera toli.
Tik kirte siena su Slovenija, stojome degalineje ir as pasiulau nusipirkti vinjetes, kad galetume paskutinius 40 km iveikti normaliais keliais. Bet kolegoms tai pasirode neidomu, ir dar Googlas parode, kad prisides tik 30 km ir 40 minuciu kelio, jeigu vaziuosime nemokamais.
Ok, nemokamais, tai nemokamais
Jau tik pradejus vaziuoti ir pamacius zenklus, kur pavaizduotas krentantis motociklininkas, kazkaip pasirode idomiai.
O problema visa siaurose vingiuotuose keliukose, kurie padengti kazkokia neaiskia danga, tipo asfalto. Bet slidu nerealiai, dar lyti pradejo po truputi. Paslydome ne viena karta ant posukiu, bet atsargiai sumazine greiti judame toliau.
Jau ir siena su Kroatija kirtome kazkur kalnu miskelije. Be musu ten motociklu nebuvo. Kad ir masina pasitaike tik viena kita. Lietus tik stipreja.
Ateinu i i viena is posukiu apie 50 km/h greiciu ir vos-vos nenuciuoziu sonu, kazkaip keiksmazodziu pagalba pavyko issilaikyti, bet to nepavyksta padaryti paskui mane vaziuojanciam draugui, kuris bande panasiu budi iveikti posuki, bet visgi nuslido. Matau ji ciuozianti ant sono tame posukyje nuo kalno.
Stoju, pribegu, kai jis atsistojes ir su treciu draugu jau ta motocikla pakelia ir pastato kelio viduryje.
Kojos slysta, kaip ant ledo, nieko nuostabaus, kad nukrito,
Patraukiam motocikla i salikeli ir po apziuros matome, kad nieko baisaus neatsitiko – atlaike apsauginiai lankai ir dalinai pasibraize duslintuvas. Pats herojus kolkas dar nesupranta, skauda jam kasnors ar ne.
Iki Umag lieka tik 10 km, kurios jau iveikiame be nuotykiu.
Paklaidzioje, randame apartamentus prie juros ir isitaisome poilsiui.
Islindo po truputi ir skausmas, krituliaui stipriai skauda koja, kuria jis bande islaikyti krentanti 350 kg sverianti baika.
Iseiti i miesta variantas atkrito, tad dviesi sveiki apsiperkame netoli esancoje parduotuveje ir ramiai sau vakarojame.
Pagaminau cevapi, kurie man labai patiko. Gavosi neprasciau, nei kavineje
Dienos rida 382km
Sekanti, septinta diena buvo poilsio diena.
Ji taip ir prasidejo, nuo Spritzo
Pusrytukai terasikeje po kiviais ir vynuogemis salia priparkuotu motociklu.
O tada laisva programa: kas dirba su kompu (nes negali niekur eiti), as i miesta pasivaiksciuoti, treciais i kita puse cigareciu .
Umag miestas suzavejo savo kompatiskumu ir ramuma. Niekur nesigirdejo garsios muzikos, bet turistu pilna ir gatvese ir kavinese.
Veliau nueiname prie juros pasimaudyti ir tiesiog pasisildyti sauluteje, nes zinojome kad Lietuvoje tokio negausime rugsejo menesi.
Vakare niekaip nesinori iseiti is papludimio kavines, norejosi, kad vakaras nesibaigtu.
Bet laikrodzio neapgausi
Einame miegoti dar pries 12, zinodami, kad sekancia diena laukia 850 km tranzito iki Lenkijos.
Sesta diena prasidejo, kaip ir zadeta oru prognozes – nuo lietaus, pereinancio i smarku.
Kol pusryciavome viesbutyje ir ruosiames i kelia, lietus nekiek nenusilpo, dar ir zaiboti pradejo.
Pasidziaugem, kad nelikome kempinge palapineje
Sokam i lietaus aprangas ir pirmyn.
Pagal balas matesi, kad lyjo tikrai puse nakties, bet po pusvalandzio lietus eme silpneti, kol nenustojo visai, ir islindo saule.
Musu pirmas sustojimas Venecija, ir iki jos gavome dar kelis kartus lietucio.
O Venecija, tai tikrai patiko. Net labiau, nei tikejausi nuo tokio nuvalkioto turizmo traukos objekto.
Su parkavimu, tiesa, cia nera labai jau paprasta, net ir motociklams, nekalbant apie masinas, kurios stovi nesibaigianciame kamstyje.
Radome privatu parkinga po 5 eur/val ir isejome pasivaikscioti po miesta.
Na ir tikrai grazu! Tie kanalai, seni namai, parduotuvytes, kavynukes ir daug dar ko.
Prisedame vienoje is kavyniu paragauti vietinio maisto ir gerimu.
Kas alaus, kas Aperol Spritz atsigaivinti. Pietums nereliai skani lazanija, kuri uzkepta tiesiog molinieje gylioje leksteje.
Apsiperkame suvenyrias ir toliau i kelia.
Siandien dienos tikslas pasiekti Kroatija, Umag miesta. Kas nera toli.
Tik kirte siena su Slovenija, stojome degalineje ir as pasiulau nusipirkti vinjetes, kad galetume paskutinius 40 km iveikti normaliais keliais. Bet kolegoms tai pasirode neidomu, ir dar Googlas parode, kad prisides tik 30 km ir 40 minuciu kelio, jeigu vaziuosime nemokamais.
Ok, nemokamais, tai nemokamais
Jau tik pradejus vaziuoti ir pamacius zenklus, kur pavaizduotas krentantis motociklininkas, kazkaip pasirode idomiai.
O problema visa siaurose vingiuotuose keliukose, kurie padengti kazkokia neaiskia danga, tipo asfalto. Bet slidu nerealiai, dar lyti pradejo po truputi. Paslydome ne viena karta ant posukiu, bet atsargiai sumazine greiti judame toliau.
Jau ir siena su Kroatija kirtome kazkur kalnu miskelije. Be musu ten motociklu nebuvo. Kad ir masina pasitaike tik viena kita. Lietus tik stipreja.
Ateinu i i viena is posukiu apie 50 km/h greiciu ir vos-vos nenuciuoziu sonu, kazkaip keiksmazodziu pagalba pavyko issilaikyti, bet to nepavyksta padaryti paskui mane vaziuojanciam draugui, kuris bande panasiu budi iveikti posuki, bet visgi nuslido. Matau ji ciuozianti ant sono tame posukyje nuo kalno.
Stoju, pribegu, kai jis atsistojes ir su treciu draugu jau ta motocikla pakelia ir pastato kelio viduryje.
Kojos slysta, kaip ant ledo, nieko nuostabaus, kad nukrito,
Patraukiam motocikla i salikeli ir po apziuros matome, kad nieko baisaus neatsitiko – atlaike apsauginiai lankai ir dalinai pasibraize duslintuvas. Pats herojus kolkas dar nesupranta, skauda jam kasnors ar ne.
Iki Umag lieka tik 10 km, kurios jau iveikiame be nuotykiu.
Paklaidzioje, randame apartamentus prie juros ir isitaisome poilsiui.
Islindo po truputi ir skausmas, krituliaui stipriai skauda koja, kuria jis bande islaikyti krentanti 350 kg sverianti baika.
Iseiti i miesta variantas atkrito, tad dviesi sveiki apsiperkame netoli esancoje parduotuveje ir ramiai sau vakarojame.
Pagaminau cevapi, kurie man labai patiko. Gavosi neprasciau, nei kavineje
Dienos rida 382km
Sekanti, septinta diena buvo poilsio diena.
Ji taip ir prasidejo, nuo Spritzo
Pusrytukai terasikeje po kiviais ir vynuogemis salia priparkuotu motociklu.
O tada laisva programa: kas dirba su kompu (nes negali niekur eiti), as i miesta pasivaiksciuoti, treciais i kita puse cigareciu .
Umag miestas suzavejo savo kompatiskumu ir ramuma. Niekur nesigirdejo garsios muzikos, bet turistu pilna ir gatvese ir kavinese.
Veliau nueiname prie juros pasimaudyti ir tiesiog pasisildyti sauluteje, nes zinojome kad Lietuvoje tokio negausime rugsejo menesi.
Vakare niekaip nesinori iseiti is papludimio kavines, norejosi, kad vakaras nesibaigtu.
Bet laikrodzio neapgausi
Einame miegoti dar pries 12, zinodami, kad sekancia diena laukia 850 km tranzito iki Lenkijos.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Alpes 2022
Serbiojoj tokio pat asfalto gavau mieste, kur vos pristabdydamas pries gulinciu policininku priekinis ratas tesiog nuslydo i sona--pasisieke, kad laiku sureagavau isstates koja. Antras numeris net nesuprato, kas ivyko, o as keleta plytu i kelnes pridejau... Paskui vel tas pats. Ir cia tik kokie 10km/h buvo. Veliau pradedavau stabdyt uz puse kilometro. Kitur tokios dangos nebuvom mate
Alpes 2022
Na taip, Balkanuose buvo nekarta pasitaikes panasu baltas asfaltas, gal tik ne toks slidus.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Alpes 2022
Astunta diena pabundame jau po astuoniu (kalmaburas )
Nelabai skubedami papusryciaujame. Jau be Aperolio
Susirenkame visus daiktus ir atsisveikiname su silta Kroatija ir jos jura.
Laukia tranzitas iki Lenkijos, kurio as labai nuobodziu nepavadinciau. Nors vaziuosime autostradomis, vaizdai Slovenijoje ir Austrijoje tikrai neblogi, ir pacios autostrados nera tokios tiesios ir mygdancios, kaip Lenkijoje.
Kazkiek pakeliui dar gauname lietaus, bet nebaisiai. Taip, stodami kas kokius 250 km, ir pakeliui pasitiprine Makdake, vakare pasiekiame nakvynes vieta Lenkijos, vos 20 km nuo sienos su Cekija, kaimuke Mszana, zajazde.
Kaip iprasta, zajazdas turi restauracija su skaniais lenkiskais patiekalais ir saltu alumi.
Vakariene, kazkiek pokalbiu prie Zolondkowos, ir miegot.
Dienos rida 850 km.
Devinta diena tai paskutine keliones diena. Ir net kazkaip ir liudnoka, kad kelione i pabaiga ir smagu, kad pamatysiu seima. Dar susimasciau. Kad tos keliones dienos prabego, kaip pora dienu, taip laikas greitai sukosi.
Jau ir vaziuoti nekarsta, Lenkijoje tik apie 20 laipsniu ir vietomis pakrapnuoja.
Sustojimas uzkasti garsiame Lomzos Bistro. Kas nebuves, koordinates: 53.155455850691226, 22.052235764602315.
Ir stai, jau mes 19 val Vilniuje, namuose.
Dienos rida 840 km.
Visos keliones rida 4535 km.
Tokia ta idomesne keliones dalis be PL ir CZ tranzito.:
Jeigu apidentrinti islaidas, tai gavosi apie 1000€, is kuriu apie 400€ sudare kuras.
Kuro sanaudu vidurkis gavosi 5.1 ltr/100km, kas visai nudziugino, nors apie 2500 km buvo iveikti padidintu greiciu, apie 140-150 km/h.
Tai buvo mano pirma ilgesne kelione situo motociklu, ir jis pasiteisino 100%. Palyginus su ankstesniu, nuovargio tokio vakare nesijausdavo, visad dar buvo noro ir jegu vaziuoti toliau. Na ir dziaugiuosi, kad technika nepavede (tpfu tpfu)
Nelabai skubedami papusryciaujame. Jau be Aperolio
Susirenkame visus daiktus ir atsisveikiname su silta Kroatija ir jos jura.
Laukia tranzitas iki Lenkijos, kurio as labai nuobodziu nepavadinciau. Nors vaziuosime autostradomis, vaizdai Slovenijoje ir Austrijoje tikrai neblogi, ir pacios autostrados nera tokios tiesios ir mygdancios, kaip Lenkijoje.
Kazkiek pakeliui dar gauname lietaus, bet nebaisiai. Taip, stodami kas kokius 250 km, ir pakeliui pasitiprine Makdake, vakare pasiekiame nakvynes vieta Lenkijos, vos 20 km nuo sienos su Cekija, kaimuke Mszana, zajazde.
Kaip iprasta, zajazdas turi restauracija su skaniais lenkiskais patiekalais ir saltu alumi.
Vakariene, kazkiek pokalbiu prie Zolondkowos, ir miegot.
Dienos rida 850 km.
Devinta diena tai paskutine keliones diena. Ir net kazkaip ir liudnoka, kad kelione i pabaiga ir smagu, kad pamatysiu seima. Dar susimasciau. Kad tos keliones dienos prabego, kaip pora dienu, taip laikas greitai sukosi.
Jau ir vaziuoti nekarsta, Lenkijoje tik apie 20 laipsniu ir vietomis pakrapnuoja.
Sustojimas uzkasti garsiame Lomzos Bistro. Kas nebuves, koordinates: 53.155455850691226, 22.052235764602315.
Ir stai, jau mes 19 val Vilniuje, namuose.
Dienos rida 840 km.
Visos keliones rida 4535 km.
Tokia ta idomesne keliones dalis be PL ir CZ tranzito.:
Jeigu apidentrinti islaidas, tai gavosi apie 1000€, is kuriu apie 400€ sudare kuras.
Kuro sanaudu vidurkis gavosi 5.1 ltr/100km, kas visai nudziugino, nors apie 2500 km buvo iveikti padidintu greiciu, apie 140-150 km/h.
Tai buvo mano pirma ilgesne kelione situo motociklu, ir jis pasiteisino 100%. Palyginus su ankstesniu, nuovargio tokio vakare nesijausdavo, visad dar buvo noro ir jegu vaziuoti toliau. Na ir dziaugiuosi, kad technika nepavede (tpfu tpfu)
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Alpes 2022
draginoid rašė:Žinutės nuoroda Tiesa, kas vaziuos I tokius kalnus su BMW K1600GT (draugo), bukit pasiruose stoti kas pora km, kad motoras atvestu ir nespygintu raudona ausinimo skyscio lempute
Vat šitą pastebėjimą galit pakomentuot? Čia konkretaus moco, konkretaus modelio ypatybė ar tiesiog nesavo stichijoj mocas?
Alpes 2022
Skamba kaip gedimas... rugpjūčio galas tikrai nėra karščiausias laikas vasaros, o važiuoja jų šimtai (jeigu ne tūkstančiai). Niekada negirdėjau tokių skundų nors ir nelabai domėjausi, bet, manau, tirkai rašytu žmonės.
Drop a gear and disappear.
Alpes 2022
Gal sistema pasikimsusi, gal radiatorius kiek uzsisikes. Bet kai kilimas i kalna buvo su kamsciu, pakankamai greitai uzkaisdavo iki raudonos ribos. Kai kilome be kamsciu, viskas puse velnio.
O kas liecia oro temperatura, buvo iki 30 ir kalnuose tuo metu.
Viska parodys ziemos isardymas, tada pamatysim.
Esu skaites, kad mieste per karscius su GT nebuna saldu - ventikas pastoviai sukasi.
O kas liecia oro temperatura, buvo iki 30 ir kalnuose tuo metu.
Viska parodys ziemos isardymas, tada pamatysim.
Esu skaites, kad mieste per karscius su GT nebuna saldu - ventikas pastoviai sukasi.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Alpes 2022
Ka dar galiu prideti apie navigacija sioje kelioneje: visa marsruta pravaziavau su BMW Navigator 6. Marsrutas buvo paruostas ir mazesnemis atkarpomis namuose importuotas i Navigatoriu. Galima sakyti, pravede 90% taip, kaip buvo planuota. Nera labai jau ten lengvas marsruto planavimas Base Campe .
Pora kart pasinaudojome Google maps, kai reikedavo rasti apartamentus.
Savo telefone turimo Sygic taip ir nepanaudojau.
Bet Navigatoriaus labai didelis privalumas, kad nereikia kaip telefono stebeti ar pasikroves ar ne, tap pat paprastesnis valdymas vaziuojant (lengviau pataikyti i mygtukus). Na ir maziau trauki telefona is kisenes, maziau sansu ji sudauzyti ar pamesti pakeliui.
Pora kart pasinaudojome Google maps, kai reikedavo rasti apartamentus.
Savo telefone turimo Sygic taip ir nepanaudojau.
Bet Navigatoriaus labai didelis privalumas, kad nereikia kaip telefono stebeti ar pasikroves ar ne, tap pat paprastesnis valdymas vaziuojant (lengviau pataikyti i mygtukus). Na ir maziau trauki telefona is kisenes, maziau sansu ji sudauzyti ar pamesti pakeliui.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Alpes 2022
draginoid rašė:Žinutės nuoroda Ka dar galiu prideti apie navigacija sioje kelioneje: visa marsruta pravaziavau su BMW Navigator 6. Marsrutas buvo paruostas ir mazesnemis atkarpomis namuose importuotas i Navigatoriu. Galima sakyti, pravede 90% taip, kaip buvo planuota. Nera labai jau ten lengvas marsruto planavimas Base Campe .
Pora kart pasinaudojome Google maps, kai reikedavo rasti apartamentus.
Savo telefone turimo Sygic taip ir nepanaudojau.
Bet Navigatoriaus labai didelis privalumas, kad nereikia kaip telefono stebeti ar pasikroves ar ne, tap pat paprastesnis valdymas vaziuojant (lengviau pataikyti i mygtukus). Na ir maziau trauki telefona is kisenes, maziau sansu ji sudauzyti ar pamesti pakeliui.
Sygic as naudojau save kelioneje kartu su Google Maps. Siap pagal savo galimybes Sygic yra pranasesnis, bet nerealiai uzknysa keleta kartu pasikartojantys pranesimai prie kiekvieno posukio. Tuo paciu per pranesimus atjungia interkoma dar. Google Maps kiek silpnesnis, bet pasako viena karta foniniam rezime ir uztenka.
Alpes 2022
bobitto rašė:Žinutės nuoroda Siap pagal savo galimybes Sygic yra pranasesnis, bet nerealiai uzknysa keleta kartu pasikartojantys pranesimai prie kiekvieno posukio. Tuo paciu per pranesimus atjungia interkoma dar
As su Sygic vaziuodamas, kaip ir su kitomis navigacijomis, visada atjungiu garsa, uztenka tik grafiniu pranesimu ekrane.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Alpes 2022
draginoid rašė:Žinutės nuorodabobitto rašė:Žinutės nuoroda Siap pagal savo galimybes Sygic yra pranasesnis, bet nerealiai uzknysa keleta kartu pasikartojantys pranesimai prie kiekvieno posukio. Tuo paciu per pranesimus atjungia interkoma dar
As su Sygic vaziuodamas, kaip ir su kitomis navigacijomis, visada atjungiu garsa, uztenka tik grafiniu pranesimu ekrane.
Kai nedaug posukiu, tai gal ir taip uztenka, pats atjungineju, kai nera poreikio. Bet mieste, tarkim, cia jau skonio ir iprocio reikalas. Butu ten daugiau "fine tuning", kad sumazinti pasikartojanciu pranesimu kieki, butu idealu.
Alpes 2022
bobitto rašė:Žinutės nuoroda Kai nedaug posukiu, tai gal ir taip uztenka, pats atjungineju, kai nera poreikio. Bet mieste, tarkim, cia jau skonio ir iprocio reikalas. Butu ten daugiau "fine tuning", kad sumazinti pasikartojanciu pranesimu kieki, butu idealu.
Nepastebejau tokios problemos. Labai viskas aisku ir mieste ir uzmiestyje ir be garsiniu pranesimu. Naudoju Sygic jau nuo kokiu 2015 metu.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Alpes 2022
GTR1400 ventiliatorius irgi praktiškai visada vasara mieste sukasi, todėl piliau tepalus geresnius (nežinau ar padėjo, bet morališkai buvo šiek tiek lengviau). FJR1300 tokios 'problemos' neturėjo, naudojo ventiliatorių santūriai.draginoid rašė:Esu skaites, kad mieste per karscius su GT nebuna saldu - ventikas pastoviai sukasi.
Dėl navigacijos programų, Google arkliukas yra kamščių info - jeigu yra internetas, jis tiksliau skaičiuoja. Be interneto (arba jį tausojant, Sygic gerai viską kompensuoja. Google minusas - kad gali parodyti uždaryta kelią arba kokias provažas, nes 'statistika' kitų userių jam pranešė jog judėjimas yra - tai ir tu bandyk. Bet jis nežino, kad tai yra kokie nors dviračiai arba traktoriai, ne plentiniai motociklai. Giedrius, Bencis ir Slavka gerai prisimena kokiom pievom su google važiavome Lenkijoje
Drop a gear and disappear.
Alpes 2022
As irgi su Goggle savaitgali sociai beveika kiemais pavazinejau Maltoje. Sygic tokiu sunkeliu nerodo. Beje rode vaziuoti keliais, pazymetais "plytomis", tik gyventojams skirtais.
O del kamsciu, tai ir Sygis turi "traffic info". Bent jau as tokia esu nusipirkes kaip prieda.
O del kamsciu, tai ir Sygis turi "traffic info". Bent jau as tokia esu nusipirkes kaip prieda.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Alpes 2022
Siandien gavau "dovanu" is Austrijos - tik dabar pasivyjo bauda uz greicio virsyjima: uz 23km/h 60 euriuku.
Teks moketi.
Net nezinau, kur prigavo.
Dar apie greicio matuoklius: Italijoje tu inkilu beprotiskai didelis kiekis, ant kiekvieno kampo stovi skirtingu spalvu tokios siuksliadezes su langiukais. Kur i viena puse, kur i abi.
Teks moketi.
Net nezinau, kur prigavo.
Dar apie greicio matuoklius: Italijoje tu inkilu beprotiskai didelis kiekis, ant kiekvieno kampo stovi skirtingu spalvu tokios siuksliadezes su langiukais. Kur i viena puse, kur i abi.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Alpes 2022
draginoid rašė:Siandien gavau "dovanu" is Austrijos - tik dabar pasivyjo bauda uz greicio virsyjima: uz 23km/h 60 euriuku.
Teks moketi.
Net nezinau, kur prigavo.
Dar apie greicio matuoklius: Italijoje tu inkilu beprotiskai didelis kiekis, ant kiekvieno kampo stovi skirtingu spalvu tokios siuksliadezes su langiukais. Kur i viena puse, kur i abi.
Butent del to ir gerai tureti garsinius pranesimus ijungtus, jei taip neerzintu Waze kiek geriau veikia, bet pas mane su Cardo kazkodel nera garso.
Lenkam mokejau 170 uz 33 ar 35km/h
Alpes 2022
bobitto rašė:Žinutės nuoroda Butent del to ir gerai tureti garsinius pranesimus ijungtus, jei taip neerzintu Waze kiek geriau veikia, bet pas mane su Cardo kazkodel nera garso.
As, panasu, ant nezymetos masinos uzsiroviau kazkur. Ten ir priekabu su radarais maciau stovinciu. Apie tokius mobilius radaras niekas neispeja.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Alpes 2022
draginoid rašė:Žinutės nuorodabobitto rašė:Žinutės nuoroda Butent del to ir gerai tureti garsinius pranesimus ijungtus, jei taip neerzintu Waze kiek geriau veikia, bet pas mane su Cardo kazkodel nera garso.
As, panasu, ant nezymetos masinos uzsiroviau kazkur. Ten ir priekabu su radarais maciau stovinciu. Apie tokius mobilius radaras niekas neispeja.
Tokia lenkiska nezymeta ir aplenkiau +35km Isivaizduoju, kaip tie nustebo
O del priekabu tikrai taip, Vengrijoj ar Serbijoj irgi pora buvau mates, bet i prieki saude, tai nekreipiau demesio ypac Man menuo praejo po keliones,
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra