2019 metu kelione iki Meteora

Kelionės, kelionių aprašymai.
Vartotojo avataras
draginoid
Pranešimai: 2482
Užsiregistravo: 2015-10-26 12:46
Karma: 977

2019 metu kelione iki Meteora

Standartinė draginoid » 2019-12-31 17:17

Siandien pavyko skirti laiko suklijuoti video is siu metu keliones i Balkanus.
Aprasysiu, kaip ten buvo ir kas veliau, nes laikas svesti Naujuosius! :)


Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Vartotojo avataras
okuma
Pranešimai: 780
Užsiregistravo: 2015-10-30 12:05
Karma: 363

2019 metu kelione iki Meteora

Standartinė okuma » 2019-12-31 17:44

Jums tai sniegą nuo kelio pravalė.. o mums teko apsisukti... teks grįžt
Prikabinti failai
sniegas.png
Vartotojo avataras
TWIN
Pranešimai: 1095
Užsiregistravo: 2016-07-26 15:22
Karma: 260

2019 metu kelione iki Meteora

Standartinė TWIN » 2020-01-01 21:44

okuma rašė:Žinutės nuoroda Jums tai sniegą nuo kelio pravalė.. o mums teko apsisukti... teks grįžt

Vietoje priekinio rato reikejo veztis slidę :lol:
Vartotojo avataras
draginoid
Pranešimai: 2482
Užsiregistravo: 2015-10-26 12:46
Karma: 977

2019 metu kelione iki Meteora

Standartinė draginoid » 2020-01-01 21:51

okuma rašė:Žinutės nuoroda Jums tai sniegą nuo kelio pravalė.. o mums teko apsisukti... teks grįžt

kada jus buvot ten?
Mes irgi pora valandu laukem
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Vartotojo avataras
okuma
Pranešimai: 780
Užsiregistravo: 2015-10-30 12:05
Karma: 363

2019 metu kelione iki Meteora

Standartinė okuma » 2020-01-01 22:42

draginoid rašė:Žinutės nuoroda
okuma rašė:Žinutės nuoroda Jums tai sniegą nuo kelio pravalė.. o mums teko apsisukti... teks grįžt

kada jus buvot ten?
Mes irgi pora valandu laukem


prasilenkėm 1 metais :) 2018-05-20
Vartotojo avataras
Debesys
Pranešimai: 1048
Užsiregistravo: 2018-04-24 10:18
Karma: 428

2019 metu kelione iki Meteora

Standartinė Debesys » 2020-01-02 14:18

liux vaizdai, dūsavau žiūrėdamas :)
O vėžliukas parodė, kad nėra reikalo visko nuo kelio imti į rankas :D
Triumph Tiger 800 ABS 2014m
Vartotojo avataras
draginoid
Pranešimai: 2482
Užsiregistravo: 2015-10-26 12:46
Karma: 977

2019 metu kelione iki Meteora

Standartinė draginoid » 2020-01-02 18:22

Kaip zadejau, prauzus sventems, bandau aprasyti, ka gi mes veikeme, ko nesimato keliones video.
Nesu koks ipatingas metrastininkas ar blogeris, tad rasau trumpai ir be pagrazinimu :)

Keliones planavima pradejome dar ziema, kaip visada, susitikimu metu, prie alaus ir ko nors stipresnio :)
Po 2018 keliones I Balkanus supratome, kad pirma kelione buvo labia pavistutinska ir trumpa, per kuria tiesiog pravaziavome Balkanu salis, ir tai ne visas. :)

Man kilo mintis kiek palengvinti kelione ir maksimaliai isnaudoti turima laiko tarpa. Dazniausia tai buna 10-11 dienu. Ta mintis buvo apie buso nuoma. Du baikus talpinti i busa ir dar du i prikabinta priekaba.
Startas, pasiderinus visu su darbais ir zmonomis buvo numatytas geguzes 22-a diena.
Priekaba jau turejome. Tad reiketu tik busa susirasti, kas tada atrode, kaip du pirstus I asfalta. :)

Planas buvo toks: startuojame su busu ir priekaba is Vilniaus geguzes 22-a diena ir per para vaziavimo, vairuojant paeiliui, pasiekti Podgorica jau kitos dienos vakare. Atstumas turetu gautis apie 2000 km.
Tada busa paliekame pirmos nakvynes vietoje ir apvaziuojame per 7 dienas Juodkalnija, Albanija, Graikija (su dienos pause kempinge), Makedonija su grizimu I Podgorica pernakvoti ir is ten su busu ir baikais per ta pacia para grizti namo.
Galiu pasakyti – planas buvo geras, tokia mintis musu kompanijai patiko.
As uzsiemiau jo detaliu planavimu, palikes buso paieska 2019 pavasariui.

Likus porai menesiu iki starto dienos, pradejau ieskoti buso ir po pirmu kokiu 30 skambuciu, supratau, kad taip paprasta nebus. Problema tame, kad rasti busa su 4-iom sedimom vietomis ir 2,5 metru krovinio skyriumi.
Per savaite paiesku issigrynino 4 variantai: Vilniuje (damustas lavonas), Kaune, Klaipedoje ir Siauliuose. Paskutiniai du buvo atmesti iskarto del perdidelio atstumo juos varineti, o pirmas del labia jau prastos buso bukles. Tai vat, liko tik Kavianskas variantas. Sutarem del nuomos sumo sir salygu, ir likome su nekantrumu laukti starto dienos, o as derinti paskutinius marsruto taskus virs i.

Marsrutas galutinai sudeliotas buvo toks:


Vaziuoti per diena nuo 200 iki 350km, kas leidzia aplankyti pakeles objektus ir tiosiog megautis aplinkui supancia gamta, kuri ten tikrai labai grazi.
Kas vaziavo panasiu marsrutu, zino, kad ir tuos 200km reikia viestiek pravaziuoti, kai greicio vidurkis buna iki 40km/val.
Dienos, likusios iki keliones slinko labai letai, tik atejus geguzei, pagaliau, isibegejo. :)

Likus porai savaiciu, susiskambinau su Kauno buso seimininku ir dar karta pastvirtinom datas ir salygas.
Diena pries vakare nuvaziavau i Kauno, pasiraseme sutarteles ir iagliojimus del viso pikto, po ko parsvivariau Tranzita iki namu. Ta pati vakara susikroveme viska i busa ir ant priekabos ir palikome laukti rytojaus starto valandos.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Vartotojo avataras
draginoid
Pranešimai: 2482
Užsiregistravo: 2015-10-26 12:46
Karma: 977

2019 metu kelione iki Meteora

Standartinė draginoid » 2020-01-02 21:03

Pirma diena. 2019.05.22

Su sąlyga, kad man vienam reikėjo starto diena i darbą, nes nepavyko suderinti tos dienos, kaip kitiems laimingiems, keliausi 6.30 ryto.
Darbe laikas sliauze letokai iki paskutines planuojamos darbo valandos, nes tik tada pas visus atsiranda extra darbai.
Bet, atidirbes be pietu, ir dar pasitrumpines darbo laika, jau 14.30 islekiau link namu, kad sokti i busa ir skristi visus metus pasiilgtu Balkanu link.

Chebra jau lauke pasiruose, tad paskutinis padangu slegio patikrinimas, ir mes jau isvaziuojame.
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Sekmingai kertame Lenkijos siena ir, po kokiu 20 km mus stabdo lenku pasienieciai.
20 minuciu pauze dokumentu patikrai ir misko pasinaudojimui gamtinems reikmems, ir mes vel judame toliau.

Tiesa, tik pajudejus, niekaip nenorejo uzgesti genero raudona lempute, bet po varyklio uzgesinimo ir uzvedimo, viskas susitvarke. Visi tik atsiduso su palengvejimu. :)

As sedau vairuoti nuo namu ir po kokiu 800 km nakti uz Krakowo nusprendziu kiek pailseti ir perleisti savanoriui pavairuoti.
Patogiai, kiek imanoma, isitaisau ant kiedes ir greitai atsijungiu.

Buvau pazadintas Slovakijos vieno is nacinonalionio parko keliuke atsargiu klausimu is vairuojancio kolegos, kad paziureciau i veidrodeli, ar viskas ok su priekaba.
Suprantu iskarto, kad vienas is baiku pavojingai pasvyres ant šono. Stabdome, kaip imanoma greitai, vietoje, kur tai imanoma padaryti.
Islype, matome kad BMW 1600GT priekinio rato tvirtinimas luzo, ir atsilaisvimo ji laike dirzai.
Tik per stebukla ji neisvirto per sono.
Paveikslėlis
Kaip tycia, tai buvo vairavusio tuo metu kolegos baikas.:)
Na ka, reikia tvarkyti reikala. Tik pradejo svysti, lauke lyja, kokie 12 laipsniu silumos.
Reikejo tik nusikelti BMW, persukti kita priekinio rato laikykli, ir, pririsus baika atgal, testi kelione.
Gavosi kiek kitaip: tvirtinimas to vamzdelio, kuris laiko priekini rata tvirtinasi varztais ir vezlemis ant 13, o mocu irankiu komplektuose nera tokio rakto (galite pas save pasitikrinti), o galvučių ir raktu komplektai liko guleti mano garaze pamiršti paimti, nors buvo planuota.
Siaip netaip 14 raktu ir monetu pagalbu buvo atsuktos visos reikiamos verzles, isskyrus viena, kuri buvo labai gyliai, ir prie jos prieiti galima tik 13 galvutes pagalba.
Laikas bega, mes slapi ir salam, busas stovi.....
Pamaciau netoliese nakvojancia fura ir nubegau iki jos. Numeriai slovakiski, bet lentele uz stiklo „Серёжа“. Ot cia tai sekasi! Kokiu 10 minuciu beldziau, kol pazadinau furista ir paaiskinau, ko man reikia. Jis sako:paziurek dezeje, bet raktu turiu mazu, o galvuciu, isvis tik viena. Ta viena galvute ir buvo 13!

Greitai, kiek imanoma atsisukam, prisisukam sveika tvirtinima i vieta, priverziam BMW i vieta ir judame toliau.
Vairuoju vel as.
Pasiekiam Vengrija, is kazkokio pakeles Lidlo apie 8 ryto nusiperkam pusrytiniu sumustiniu ir lekiam toliau.

Dar po valandeles jauciu, kad jau pervarges perduodu sekanciam kolegai pavairuoti.
Autostrados kelais lygus, riedame tolygiai, tad atsijungiu per pora minuciu.
Po geros valandos vel mane zadina: uzsidege genero lempute, ir jokie fintai su uzgesinimu ir uzvedimu nepadeda.
Jau artejame sienos su Serbija, salia Szegedo miesto autostrada.
Priimam sprendima siame gana stambiame mieste ieskoti serviso, kad susitvarkyti problema.
Persoku uz vairo ir ant akumo vaziuome ieskoti serviso.
Tik treciame servise, prie ivaziavimo i kuri, jau mire akumas, ir starterio nesuko, sutiko mus priimti, su salyga kad busa paliksime.. Po pirmines greitos apziuros diagnozavo starterio mirti nuo ant jo pribegusio dyzelio, taip pat ir akumo mirti.
Sutaisyti gales tik po trijų dienu.

Nieko nepadarysi, lieka 680 km iki Podgoricos, lauke jau 14 val. vietos laiku, teks važiuoti savo eiga.
Nusikrauname baikus, persirengiame, ir apie 15.30 isvaziuojame savo eiga Juodkalnijos link.
Atrode, kad si atstuma praleksime per kokias 8-9 val, ir, dar iki 23 val busime nakvynes vietoje.
Gana greitai, be eiles praeiname siena ir skrendame autostarda link Belgrado.
Pirmi 200 km iki Belgrado, didziaja dali nebloga autostrada buvo iveikti su vejeliu per nepilnas 2 valandas, ir viskas atrode, kad taip ir bus.
Paveikslėlis

Bet po Belgrado ivaziavome i tikra Serbija su siaurais keliukais, dideliu darbo dienos pabaigos srautu.
Kilometrais pradejo rinktis labai letai, pradejo temti, kol visai sutemo, kaip tik pradejus vaziuoti kalnu keliuku serpantinais. Kiek pakylus auksciau, atveso iki 6 laipsniu ir pradejo lyti.
Sulindome i letaus apranga, kas sitauacia kiek pagerino, neskaitant visiskos tamsos ir ruko.

Apie 23 val buvome ant sienos su Juodkalnija, kuria prasokame labai greitai.

Lieka dar 150 km serpantinu, kurie, pirma karta gyvenime, nedziugino.
Apie 1.30 nakties pasiekiame Podgorica, susirnadame nakvines vieta, dar pora valandu paburbuliujome nusimete apranga ir isimete i vidu alaus, maisto, dar alaus ir rakijos.
Ramus atsigulame miegoti, kad atsikelti po penkiu valandu miego ir toliau testi kelione.
Paveikslėlis
Ufff, prisirasiau, daugiau, pazadu, tiek daug raidziu neisspausiu :)
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Vartotojo avataras
Debesys
Pranešimai: 1048
Užsiregistravo: 2018-04-24 10:18
Karma: 428

2019 metu kelione iki Meteora

Standartinė Debesys » 2020-01-03 00:41

negailėk raidžių, labai gerai skaitosi, atrodo visai nedaug parašei :) kaip gera knyga, kai kelis šimtus lapų per dieną perskaitai
Triumph Tiger 800 ABS 2014m
Vartotojo avataras
draginoid
Pranešimai: 2482
Užsiregistravo: 2015-10-26 12:46
Karma: 977

2019 metu kelione iki Meteora

Standartinė draginoid » 2020-01-04 15:10

Negaliu neklausyti forumiecio noru, tad bandau dar maigyti klavos mygtukus :)
Trečia diena.
Nors prieš tai praleidau be miego beveik dvi paras su finalu naktiniais Serbijos ir Juodkalnijos serpantinais, penkios valandos miego jėgas atstatė pilnai (bent taip atrodė). O gal tas pats adrenalinas, kuris tempe mus per kalnus naktį taip pat suteikė žvalumo, xz?
Bent atskeleme visi su zadintuvu be jokiu problemu. Greitai pusryciaujame ir i kelione.
Si diena zadejo nemazai superiniu vaizdu kalnuose per nacinonalini parka Durmitor, bei pakeliui aplankyti vienuolyną kalne „Ostrog“.
3.jpg

Nuoroda i zemelapi:
https://goo.gl/maps/4VhfKgJyxXRrQYyAA

Dienos atstumas 317 km, kas nera nei mazai , nei daug. Tik, su salyga, kad kelemes 10-a valanda vietoje iprastos 8, finisas turejo būti apie 20 val, kas jau ant ribos tuo metu salia kalnu, kur temsta pakankamai anksti.

Saule sviecia, lauke apie 25 lapsnius silumos, tad dienos pradzia dziugininanti.
Iki Ostrog monastyriaus apie 60 km svelniai vingiojancio kelia salia kalnu. Motociklams leidziama privaziuoti iki pat to vienolyno, bet keliukas labai staigiai kylantis su 180 laipsniu vingiais.
Apžiurime ta vienolyna, kuris tikrai palieka ispudi savo architektūra ir vaizdais is jo.

DSC_3641.jpg
DSC_3642.jpg
DSC_3644.jpg
DSC_3646.jpg
DSC_3648.jpg


Skyrėme apžiurai nepilna valanda, nes toliau musu laukia gamtos architektūriniai stebuklai
Leidziantis nuo venuolyno kalno, viename is vingiu kazkaip neislaikau pusiasvyros ir krentu ant sono. Iskaro pibegu prie baiko ir is kazkur atsiradusiu jega pagalba pakeliu i kalno puse 300 kg .
Nukentejo tik sankabos rankenele ir desines puses posūkis. Ismetu lemputes likucius sedu ant baiko ir leidziames nuo kalno toliau.
Tai visiskai negudanio nei nuotaikos nei nusitekimo smagiai pasivazineti.:)

Sekantis stopas „Nevidio Canyon“, kurio mes niekaip negalejome pastebeti, stovedami uz 150 metru :)
Stai taip jis atrodo:

DSC_3651.jpg


Dar 70 kilu ir mes Durmitoro parke. Zadejau chebrai, kad sniego turesime, bet kad tiek, tikrai ir pats nesitikejau 
Pirmos kruveles sniego suteike vaikisko dziaugsmo ir nora pasimėtyti. :)

Vaizdas labai grazus: zalia zole, salia sniegas, apacioje zali ezeriukai nuo istirpusio sniego.
DSC_3677.jpg
DSC_3684.jpg
DSC_3688.jpg
DSC_3692.jpg
DSC_3693.jpg


Dar pora km ir pasiekeme ta tarpa, kur sniegas dar nebuvo istirpes, nes gulejo pavesiuke.
Is visu jeigu snigo valymo masina bande pramusti tuos 20 metru sniego sienos, bet aks penkias minutes nuraudavo spilkes nuo sniego kasimo rotorio. Darbininkai traukdavo naujus varztus ir ramiai taisydavo. Po ko vel sturmuodavo sniega. Is abieju snigo pusiu lukuriavo apie 20 masinu.
DSC_3706.jpg
DSC_3704.jpg

Nusprendeme ir mes palaukti, kad pravaziuoti graziu 1,5 metro plocio keliuku i kita kalno puse.
Po valandos laukimo sniegas prakastas ir mes pirmieji prasokam pirmyn.
Važiuojame ir tiesiog grožimės vaizdeliais.
Panorama3.jpg
DSC_3728.jpg
DSC_3729.jpg
DSC_3730.jpg


Nusileidus nuo kalnu, gauname tradicinio lietaus ir vienam is kolegu baiginejasi kuras.
Navigacija rodo kolonele uz 40 km, ir mes ramiai vaziuojame toliau. Atvaziavus i kolonele, pamatome, kad ji dirba tik iki sesiu vakaro, o laiko jau puse septyniu. :)
Padarau netiketa triuka: istraukiu is dezes zarnele, kuri ir buvo skirta tokiam atvejui .
Benzo donoras BMW GT su savo dideliu baku ir pakankamai mazomis kuro sanaudomis. Is jo siurbiamas benzas, pries tai gerai jo atsigerus. :)

Iki nakvines Kotoro ilankoje lieka tik kokie 40 km, kurios iveikaime be kazkokiu nuotykiu.
Apsistojome tipo kempinge „Autocamp Todorovic, Kostanjica“. Tai tokia pievele su pora tresniu ir lauko tuliku ir salto vandens kranu. Mes buvome ten vieni, tad galejome rinktis vieta, kokia norime. Atejo seimininkas, susimokejome 20 Euriuku uz 4 baikus ir palapine ir gavome netgi interneta is namo per kelia . Reikejo tik ateiti arciau keliio, kad bent kiek trauktu.
Iprastas apsipirkimas pardeje ir vakariene prie pat vandenuko.
DSC_3738.jpg
DSC_3741.jpg

Diena buvo labai turininga, pati graziausia is visos keliones. Buvom kiek nuvarge per visa diena, tad, pasedejus kelias valandas prie siltos vakarienes, vietinio skanuas vyno, alaus ir rakijos, sulendame i palapine ir greitai uzmiegame, kad negirdeti vieno is draugu knarkima, kai jis irgi uzmigs :)
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Vartotojo avataras
draginoid
Pranešimai: 2482
Užsiregistravo: 2015-10-26 12:46
Karma: 977

2019 metu kelione iki Meteora

Standartinė draginoid » 2020-01-06 23:39

Diena ketvirta.
Puikiai išsimiegojome palapinėje naktį atvirame lauke prie pat Kotoro įlankos vandenuko.
Atsikėlėme, kaip visada, pagal mano telefono žadintuvą 7 ryto vietiniu laiku.
Saule šviečia, oras puikus, nuotaikos dar geresnes.
Aš užsiimu pusryčiais, likę surinkinėja palapine bei po truputi vyniojasi savo daiktus ir dedasi i dėžes.
Lašinukai su svogūniukais jau čirška keptuvėje ir laukia kiaušiniu ant viršaus.
DSC_3742.jpg
DSC_3743.jpg


Ir staigiai pakyla vejas ir nuo kalno atneša juoda debesį. Vis tikimės, kad „proneset“, ir pagreitinam daiktu rinkimą bei pusryčiu gamyba.
Ne proneslo, driokstelėjo, kaip iš kibiro, ir as matau, kaip kiaušiniene, ne kepa, bet verda lietaus vandenyje. :) Greitai nupilu ta vandeni ir bėgte i vienintele vieta po stogu – i tuliką!:)
DSC_3163.jpg


Uzmetam ant baiku uzdangalus ir ten pat paslepiam daiktus nuo vandens.
Pusryčiu kava artu su kiaušiniene tenka susileisti, apsirengus lietaus aprangas.:)
Lietus, kaip staigiai prasidėjo, taip ir baigėsi. Vėl išlindo saulute ir, kaip niekur niekas šildė musu pilna balu kempingą.
DSC_3164.jpg
DSC_3745.jpg


Susikrauname mantas ir išvažiuojame pasikrauti dar vienos dienos įspūdžiu.
Dienos maršrutas:
4.jpg



Nuoroda i žemėlapi:
https://goo.gl/maps/vqEbKD5gabeTeS5C9
Ir tai 300 km, kurie atrode pakankamai lengvi ir greiti, nes nemaža dalis driekiasi per Albanijos lygumas.
Pavažiavę vos kelis km palei ilanka, įvažiavome i Kotoro miesta, kuris pasitiko mus tradiciniu kruiziniu laineriu. Atrodė, kad jis prišvartuotas tiesiog gatvėje. :)
DSC_3769.jpg



Pasivaikščiojome senomis Kotoro senamiesčio gatvelėmis. Atrodo, kad vaikštai kokiame Italijos sename miestelyje.
DSC_3757.jpg
DSC_3762.jpg
DSC_3752.jpg



Toliau turėjome kilti i kalną link Lovcen nacionalinio parko.
Serpantinas, kuris veda i virsu, pazystamas visiems, kas lankese Kotore. Visi zino apie tuos 26 posukius.
Serpantinas is palydovo atrodo taip:
Серпантин-из-Котора-на-Ловчен.jpg



Kilome i viršų, ir, matyt, artėjome prie to paties debesies, kuris mus išmaudė kempinge ryte.
DSC_3773.jpg
DSC_3776.jpg
DSC_3777.jpg


Kilome, kol ir sulindome i debesi. Važiuojant tuo siauru keliuku, matesi vos keli metrai priekyje, o dar ir lyti pradėjo. Teko labai atsargiai judeti tarp turistiniu autobusiuku ir masinu.
Per ta ruka ir lietu ir prašokome posūki link Njegosev Mavzolej. Kai tai supratau, grįžti atgal nenorėjome, nes ir vaizdo butu per lietu nelabai. O gaila. Gal kita karta? :)

Taip, siaurais vingiuotais keliukais nusileidome prie Budva miestelio ir Adrijos juros pakrantes.
Cia jau buvome pernai, todel laiko miesteliams neskyrėme, nes musu lauke dar kelias per Albanija iki nakvyne vietos Durres mieste. Norėjome ji pasiekti kuo anksčiau, kad susipažinti su vietine albaniška virtuve ir pažiūrėti miestą.
Pakankamai greitai pasiekiame Albanijos siena, ir be eiles, kartu su pėsčiaisiais ir dviratininkais ja kertame.
Albanija pasitinka daugybe greičio ribojimo ženklų, kiekviena sankryža užmiestyje iki 60km/h, miestuose iki 40, o vietomis buvo iki 20 ir ne 10km/h.
Bet vietiniai i tuos ženklus dėmesio nekreipia, nors policijos keliuose buvo pakankamai daug, ir visur jie, kažką susistabdę, skalpuodavo.
150 km ir mes Durrese. Navigacija kiemais ir uzkampiais nuveda tiesiai iki viesbucio. Jis turi uzdara nuo gatves vidini kiema su aikstele, tad paliekame baikus daugmaž saugiai.
Stagmena manes laukia, kai, uzejes i viesbuti su Booking.com atspausdintu lapu, o man resepsene pasako: viskas ok, tik tai rytojaus jusu nakvynes rezervacija!:)
Truputis kalbu, ir ta problema isprendeme net be papildomu pingu (labai nustebau).
Gavome 2 svarius kambarius su balta pataline 3 zvaigzduciu viesbutyje uz 40 euru keturiems. Dar ir su pusryčiais.

Tradicinis dienos pabaigos alus, rakija ir mes pasiruose iseiti i miesta prie juros (viešbutis 200 iki juros).
Paplūdimys atrodė keistai: visas išartas perartas.

DSC_3175.jpg
DSC_3180.jpg


Visur palej jura pirmoje linijoje pustusti viesbuciai, nes dar ne sezonas, bet žmonių kavines ir prie juros nemažai.
Kaip issukis, buvo susirasti viesbuti su padoresniu maistu ir, svarbiausia, alumi, nes ju ten dauguma halialiniai.
Radome, gavome alaus su praktiškai nevalgomu persūdytu perkeptu maistu.
DSC_3182.jpg


O dar ir apgauti padavejas norėjo, viena papildoma porcija.

Viska pataiso vietines kavinukes kebabas su vietiniu alumi. :)

DSC_3183.jpg



Ilgai vaikščioti nesigauna, del pakankamai turiningos dienos, tad griztame iki viesbucio, ramiai ir saikingai pavakaroti su pakeleje Juodkalnijoje nupirktais gėrimais.
DSC_3186.jpg


Šiai dienai tiek...
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.

Grįžti į “Kelionių aprašymai”

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Google [Bot]