TET Balkanai 19'
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2606
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1151
TET Balkanai 19'
Plasnart rašė:... atsiranda dar ir aukščio nerimas. Šiaip ar taip organizmas nėra pratęs prie greito pakilimo iki 1,5 km aukščio virš jūros lygio
"Although aircraft cabins are pressurized, cabin air pressure at cruising altitude is lower than air pressure at sea level. At typical cruising altitudes in the range 11 000–12 200 m (36 000–40 000 feet), air pressure in the cabin is equivalent to the outside air pressure at 1800–2400 m (6000–8000 feet) above sea level"
TET Balkanai 19'
TomasJ rašė:Žinutės nuorodaPlasnart rašė:... atsiranda dar ir aukščio nerimas. Šiaip ar taip organizmas nėra pratęs prie greito pakilimo iki 1,5 km aukščio virš jūros lygio
"Although aircraft cabins are pressurized, cabin air pressure at cruising altitude is lower than air pressure at sea level. At typical cruising altitudes in the range 11 000–12 200 m (36 000–40 000 feet), air pressure in the cabin is equivalent to the outside air pressure at 1800–2400 m (6000–8000 feet) above sea level"
Skaičiai lieka skaičiais. Turėjau labiau jutiminį aspektą. Gulinčią ant asfalto 20cm pločio lenta su motociklu matyt daugelis pavažiuotų, o jei ją pakelti nuo žemės 1m, 10m. - jau reiktų paieškoti kas išdrįs Taip ir čia: iš nuotraukų atrodo keistai, kodėl čia mes vartomės ant kelio, bet jei keliukas 1,5km. aukštyje su šalia esančia skardžiu kurio pabaigos nesimato, jei nuokalnė niolikos procentų ir 1 km ilgio, Lietuvoje tokių nėra ir nebus, todėl ir turėjau omeny, kad tai neįprastas organizmui potyris... Net slovėnai mūsų klausė koks Lietuvoje aukščiausias kalnas - sužinoję situacijją nustebo kaip mes nebijom iš viso trankytis po kalnus mums neįprastoje aplinkoje, nes jiems tai kasdienybė
HONDA CRF1000
TET Balkanai 19'
Blemba, blemba Plasnartai, ir vėl ne tas nuotraukas sudėjai... Kiek galima
Decoy, sakai mum jau pensija? Žinau, su tavim neverta ginčytis...
Šiaip buvo rašymas truputį užstrigęs, nes savaitgalį buvau ant Mindsu video užsikabliavęs: kaip mocų varė į pirkti, kaip šuniui būdą prie moco tvirtino ir tt ir tt
Decoy, sakai mum jau pensija? Žinau, su tavim neverta ginčytis...
Šiaip buvo rašymas truputį užstrigęs, nes savaitgalį buvau ant Mindsu video užsikabliavęs: kaip mocų varė į pirkti, kaip šuniui būdą prie moco tvirtino ir tt ir tt
TET Balkanai 19'
Kas tiesa tas ne melasKatys rašė:Ei, giedro veido jaunikaiti, ateis ir tamstaiDecoy rašė:Vadink dalykus savo vardais, pensija ir tiek. Nieko naujo
Va tiems dviems pūkiams baisalusams? Kur gi, šitam jaunimui jūra iki kelių.domas rašė:Decoy, sakai mum jau pensija? Žinau, su tavim neverta ginčytis...
Drop a gear and disappear.
TET Balkanai 19'
Technika be nuostolių? Matau paprasta apranga, čia jau enduro batų ir šarvų reikia..
Triumph Tiger 800 ABS 2014m
TET Balkanai 19'
Katys rašė:Žinutės nuorodaDecoy rašė:Žinutės nuoroda Vadink dalykus savo vardais, pensija ir tiek. Nieko naujo
Ei, giedro veido jaunikaiti, ateis ir tamstai
Nepastebetai
TET Balkanai 19'
Debesys rašė:Žinutės nuoroda Technika be nuostolių? Matau paprasta apranga, čia jau enduro batų ir šarvų reikia..
Visai nepaprasta apranga, aš net su tam pritaikytais kalnų batais buvau (Prisipažįstu kaltas, bet turėjo būti alinantis 25 laipsnių karštis) Ir kodėl mes vežiotos palapinės ir virtuvės komplekto taip ir neištraukėm... Ai čia tik dėl Domo, kuris mane pensininką pastoviai ragino varom varom... O techniką grįžęs nuploviau, apžiūrėjau lyg ir viskas vietoj iškyrus virtimų pėdsakus ant lankų, dugno ir pamesto vieno Givi "grybuko" nuo galinių šonių lankų, kurį jau spėjo padovanoti Bikeshopas (Respectas: likau skolingas)
HONDA CRF1000
TET Balkanai 19'
7 diena.
Pagal vakar ir ne tik susiklosčiusius įvykius (draugo liga, netradiciškai šaltas oras, per ankstyvas kelionės startas, reali TET būklė, motociklų stovis) nusprendžiama šiam kartui kol neprisižaidėm baigti TET pažintį. Pravažiavom didžiają dalį Kroatijos ir nemažai Bosnijos ir Hercegovinos TET. Reziumuojant pasidarėme išvadas, kad tikrai būtinos geros padangos, geriausia važiuoti rugpjūčio mėn.. Rugpjūtį gali būti karštoka, bet karštis ir sausuma geriau nei šaltis ir sniegas. Nuo pat ryto pradedu kelionę į namus. Iki namų 2000 km. Užsibrėžiu nuvažiuoti bent pusią. Pradžia kaip visada kalnuose rūkas ir šaltis (tik 5 laipsniai šilumos). Gerai, kad nėra vėjo. Pervažiuodamas per Bosnia iki Kroatijos sienos nesutinku nei vieno motociklininko – dar tikrai ankstyvas sezonas ir per šaltas oras. Daug vingiuotų kelių, policininkų ir eismo. Vis nepraleidžiu progos pasinaudoti „sponsorių“ paslaugomis. Rezultatus pasitikrinsiu pašto dėžutėje grįžęs. Pasiekus magistrales belieka pilkas, bet greitas tranzitas. Toks jausmas lyg judėčiau link pietų. Su kiekviena valanda saulės ir šilumos daugiau. Degalai, užkandžiai, trumpi atsikvėpimai degalinėse – pakankamai greitai judu į priekį. Kažkur Čekijoje pradeda labai imti nuo šilumos ir nuovargio miegas. Sustojęs vienoje iš aikštelių prie fūristų ant nuošalesnio suoliuko nusnaudžiu keliolika minučių tiesiog su šalmu (dežavu – kažkur kažkada tai esu jau daręs... ) Keliolika minučių perkrovos labai padeda – nebereikia rizikuoti užmigti tiesiog magistralėje. Kažkur prieš Lenkijos sieną baigiasi „batareikos“ ir nusprendžiu neperspausti, nes ir taip nuvažiuota 1100km., o rytoj dar apie 900 km likutis.
8 diena
Susirašom su kolega kuris pasirodo už 100 km priekyje. Neramiai miegasi, bet ryte išlaukus vėlyvų pusryčių bandau vytis. Tik kaip tokiais atvejais dažnai nutinka kažkur dėl kelio remontų pražiopsau posūkį – prisideda keliasdešimt km sugrįžimas magistrale. Lenkijoje sponsorių pilna tik spėk vaikytis. Viename ruože per vėlai pastebiu mažą likutį degalų bake ir kaip tyčia neveikia ar uždarytos trys iš eilės sekančios degalinės. Paskutinius dešimt kilometrų tenka birbinti taupant degalus su viltimi, kad nereiks eiti pėsčiom iki degalinės, nes degalų indikatorius neberodo, kad dar jų yra – o jis pas AT labai tikslus. Degalinėje supilu 18,74 kai realiai tiek ir telpa – nedaug trūko iki stūmimo. Prisipildęs degalų vėl suku drąsiai rankeną. Bandau užsukti dar lauktuvių, bet pasirodo sekmadieniais Lenkijoje prekybos centrai nedirba (kaip sunku atprasti nuo lietuviško gero gyvenimo). Dar keli sustojimai ir jau siunčiu žinutę namiškiams pagal tradiciją Lazdijuose. Lietuvoje tenka sulėtinti tempą (nesinori prarasti teisių), dar prasifiltravimas prieš Vilnių tarp grįžtančių po savaitgalio automobilių ir jau namie. Neužilgo sužinau, kad ir kolega jau namie. Džiaugiuosi patyręs be ypatingų nuostolių dar vieną afigieną, nerealų, trumpą, bet nepakartojamą nuotykį motociklu.
Galutinė kelionės statistika:
8 dienos; 4680 km (585km/dieną)
Degalų sąnaudos 4,74 ltr/100km (CRF1000)
Pagal vakar ir ne tik susiklosčiusius įvykius (draugo liga, netradiciškai šaltas oras, per ankstyvas kelionės startas, reali TET būklė, motociklų stovis) nusprendžiama šiam kartui kol neprisižaidėm baigti TET pažintį. Pravažiavom didžiają dalį Kroatijos ir nemažai Bosnijos ir Hercegovinos TET. Reziumuojant pasidarėme išvadas, kad tikrai būtinos geros padangos, geriausia važiuoti rugpjūčio mėn.. Rugpjūtį gali būti karštoka, bet karštis ir sausuma geriau nei šaltis ir sniegas. Nuo pat ryto pradedu kelionę į namus. Iki namų 2000 km. Užsibrėžiu nuvažiuoti bent pusią. Pradžia kaip visada kalnuose rūkas ir šaltis (tik 5 laipsniai šilumos). Gerai, kad nėra vėjo. Pervažiuodamas per Bosnia iki Kroatijos sienos nesutinku nei vieno motociklininko – dar tikrai ankstyvas sezonas ir per šaltas oras. Daug vingiuotų kelių, policininkų ir eismo. Vis nepraleidžiu progos pasinaudoti „sponsorių“ paslaugomis. Rezultatus pasitikrinsiu pašto dėžutėje grįžęs. Pasiekus magistrales belieka pilkas, bet greitas tranzitas. Toks jausmas lyg judėčiau link pietų. Su kiekviena valanda saulės ir šilumos daugiau. Degalai, užkandžiai, trumpi atsikvėpimai degalinėse – pakankamai greitai judu į priekį. Kažkur Čekijoje pradeda labai imti nuo šilumos ir nuovargio miegas. Sustojęs vienoje iš aikštelių prie fūristų ant nuošalesnio suoliuko nusnaudžiu keliolika minučių tiesiog su šalmu (dežavu – kažkur kažkada tai esu jau daręs... ) Keliolika minučių perkrovos labai padeda – nebereikia rizikuoti užmigti tiesiog magistralėje. Kažkur prieš Lenkijos sieną baigiasi „batareikos“ ir nusprendžiu neperspausti, nes ir taip nuvažiuota 1100km., o rytoj dar apie 900 km likutis.
8 diena
Susirašom su kolega kuris pasirodo už 100 km priekyje. Neramiai miegasi, bet ryte išlaukus vėlyvų pusryčių bandau vytis. Tik kaip tokiais atvejais dažnai nutinka kažkur dėl kelio remontų pražiopsau posūkį – prisideda keliasdešimt km sugrįžimas magistrale. Lenkijoje sponsorių pilna tik spėk vaikytis. Viename ruože per vėlai pastebiu mažą likutį degalų bake ir kaip tyčia neveikia ar uždarytos trys iš eilės sekančios degalinės. Paskutinius dešimt kilometrų tenka birbinti taupant degalus su viltimi, kad nereiks eiti pėsčiom iki degalinės, nes degalų indikatorius neberodo, kad dar jų yra – o jis pas AT labai tikslus. Degalinėje supilu 18,74 kai realiai tiek ir telpa – nedaug trūko iki stūmimo. Prisipildęs degalų vėl suku drąsiai rankeną. Bandau užsukti dar lauktuvių, bet pasirodo sekmadieniais Lenkijoje prekybos centrai nedirba (kaip sunku atprasti nuo lietuviško gero gyvenimo). Dar keli sustojimai ir jau siunčiu žinutę namiškiams pagal tradiciją Lazdijuose. Lietuvoje tenka sulėtinti tempą (nesinori prarasti teisių), dar prasifiltravimas prieš Vilnių tarp grįžtančių po savaitgalio automobilių ir jau namie. Neužilgo sužinau, kad ir kolega jau namie. Džiaugiuosi patyręs be ypatingų nuostolių dar vieną afigieną, nerealų, trumpą, bet nepakartojamą nuotykį motociklu.
Galutinė kelionės statistika:
8 dienos; 4680 km (585km/dieną)
Degalų sąnaudos 4,74 ltr/100km (CRF1000)
HONDA CRF1000
TET Balkanai 19'
Šeštadienis- Sekmadienis (paskutinės dienos)
Ryte atsisveikinam su Donce, jis suka link Lietuvos, aš link Maltos. Pasiūlau už kelių kilometrų esančioje degalinėje prisėst ir išgert kavos, pradžioj lyg ir sutinka, bet paskui sako, kad išgers vėliau. Vėliau tai vėliau
Suvalgau sotų vietinį buterdbrodą, prasiskalauju burną kava ir startuoju. Truputį sunku, truputį liūdna, truputį drėgna ir šalta. Apvažinėdamas karves judu link Juodkalnijos sienos, o tada toliau kalnų ežero pakrante pro neapšviestus tunelius, kuriuose pasitaiko nevaikiškų duobių ir palaidų akmenų. Stengiuosi per daug nesiblaškyti ir laikyti pastoviai įjungtą PX rėžimą. Besileidžiant link Albanijos po truputį šyla. Prastoviu pusvalandį prie Albanijos sienos, kur susireikšminę oficieriai uoliai tikrina bagažines. Nesinori bandyti jų kantrybės ir užlindinėti be eilės
Albanijoje kelių kokybė gerėja, iš debesų išlenda saulė, antrus golfus keičia 'prabangūs' mersai. Žmonės renkantys ir rūšiuojantys atliekas, vežantys iš pyrdų sukonstruotomis rikšomis, marmurinės pilys- žodžiu kontrastu netrūksta.
Pakelėje pamatau stovintį šveicarą su nauju 790 adv. Sustoju paklausti, gal reikia pagalbos. Sako, viskas ok, minu į Graikiją, truputį paplepam apie šį bei tą, paklausiu kaip mocas, santūriai nusišypso pavargusia šypsena ir sako “normaliai”.
Pasiekiu Durres uosta- 4 valandomis anksčiau nei reikia. Dukra užsisako lauktuvių, skambinu pasitikslinti kokių, nekelia. Po dvidešimt minučių žmona perskambina ir iš balso nustato, kad su lauktuvem nepataikiau… Jos balsas artėjant gryžimui proporcingai abejingeja. Siūlo neskubeti ir 'pasidžiaugti'...AK TA POLITIKA...
Naktis kelte, ryt turėsiu įveikti ‘greičio ruožą’ Bari- Pozallo.
Ryte išvažiuoju iš kelto, vos nenusibatoninu lėtai manevruodamas. Išvažiuoju į kelią, pirmoje degalinėje prisipilu benzino, kavos ir kruasanų. Važiuoju per regioną, kur gyvenome pusę metų ir daug kelių išmaišiau motoroleriu. Bet negaliu per daug užsisvajoti, nes laukia tolimas kelias. Po truputį pasiekiu Villa san Giovanni, persikeliu į Siciliją ir jau gerai žinomais keliais artėju prie Pozzallo. Spėju supermarkete paiimti truputį lauktuvių ir su maltiečiu motociklistų banda važiuoju į keltą kur užmiegu neramiu enduro miegu.
Kitame krante mane pasitinka ir šiltai apkabina!!! (nesitikėjau). Sakau: mocas užkniso juodai! Sako palik uoste! Su šypsena nubirbiu iki namų
Dėkui skaičiusiems!
Dėkui Doncei, su kuriuo dar kartą puikiai pakeliavom!
Dėkui tenerei, kuri puikiai vežė!
Ryte atsisveikinam su Donce, jis suka link Lietuvos, aš link Maltos. Pasiūlau už kelių kilometrų esančioje degalinėje prisėst ir išgert kavos, pradžioj lyg ir sutinka, bet paskui sako, kad išgers vėliau. Vėliau tai vėliau
Suvalgau sotų vietinį buterdbrodą, prasiskalauju burną kava ir startuoju. Truputį sunku, truputį liūdna, truputį drėgna ir šalta. Apvažinėdamas karves judu link Juodkalnijos sienos, o tada toliau kalnų ežero pakrante pro neapšviestus tunelius, kuriuose pasitaiko nevaikiškų duobių ir palaidų akmenų. Stengiuosi per daug nesiblaškyti ir laikyti pastoviai įjungtą PX rėžimą. Besileidžiant link Albanijos po truputį šyla. Prastoviu pusvalandį prie Albanijos sienos, kur susireikšminę oficieriai uoliai tikrina bagažines. Nesinori bandyti jų kantrybės ir užlindinėti be eilės
Albanijoje kelių kokybė gerėja, iš debesų išlenda saulė, antrus golfus keičia 'prabangūs' mersai. Žmonės renkantys ir rūšiuojantys atliekas, vežantys iš pyrdų sukonstruotomis rikšomis, marmurinės pilys- žodžiu kontrastu netrūksta.
Pakelėje pamatau stovintį šveicarą su nauju 790 adv. Sustoju paklausti, gal reikia pagalbos. Sako, viskas ok, minu į Graikiją, truputį paplepam apie šį bei tą, paklausiu kaip mocas, santūriai nusišypso pavargusia šypsena ir sako “normaliai”.
Pasiekiu Durres uosta- 4 valandomis anksčiau nei reikia. Dukra užsisako lauktuvių, skambinu pasitikslinti kokių, nekelia. Po dvidešimt minučių žmona perskambina ir iš balso nustato, kad su lauktuvem nepataikiau… Jos balsas artėjant gryžimui proporcingai abejingeja. Siūlo neskubeti ir 'pasidžiaugti'...AK TA POLITIKA...
Naktis kelte, ryt turėsiu įveikti ‘greičio ruožą’ Bari- Pozallo.
Ryte išvažiuoju iš kelto, vos nenusibatoninu lėtai manevruodamas. Išvažiuoju į kelią, pirmoje degalinėje prisipilu benzino, kavos ir kruasanų. Važiuoju per regioną, kur gyvenome pusę metų ir daug kelių išmaišiau motoroleriu. Bet negaliu per daug užsisvajoti, nes laukia tolimas kelias. Po truputį pasiekiu Villa san Giovanni, persikeliu į Siciliją ir jau gerai žinomais keliais artėju prie Pozzallo. Spėju supermarkete paiimti truputį lauktuvių ir su maltiečiu motociklistų banda važiuoju į keltą kur užmiegu neramiu enduro miegu.
Kitame krante mane pasitinka ir šiltai apkabina!!! (nesitikėjau). Sakau: mocas užkniso juodai! Sako palik uoste! Su šypsena nubirbiu iki namų
Dėkui skaičiusiems!
Dėkui Doncei, su kuriuo dar kartą puikiai pakeliavom!
Dėkui tenerei, kuri puikiai vežė!
TET Balkanai 19'
Dėkui skaičiusiems ir komentavusiems
Dėkui Domui ir Arvydui už kompaniją
Dar radau filmuotą ištrauką iš mūsų avantiūros Čia iš serijos kai tikrai pagalvojai, kad sunkiausią perėjos dalį įveikei, bet gyvenimas tau pateikia siurprizų...
Dėkui Domui ir Arvydui už kompaniją
Dar radau filmuotą ištrauką iš mūsų avantiūros Čia iš serijos kai tikrai pagalvojai, kad sunkiausią perėjos dalį įveikei, bet gyvenimas tau pateikia siurprizų...
HONDA CRF1000
TET Balkanai 19'
O ar neturėtų tokioje vietoje abu XT-uko ratai pakilti virš žemės? Nu, tipo kad būtų, kaip ten būna jutubėj prifilmuota.
Beverly 350 ST
TET Balkanai 19'
turistux rašė:Žinutės nuoroda O ar neturėtų tokioje vietoje abu XT-uko ratai pakilti virš žemės? Nu, tipo kad būtų, kaip ten būna jutubėj prifilmuota.
Buvo dar daugiau visko tik iškrpau, kad nebūtų kitiems taip baisu važiuoti TET
HONDA CRF1000
TET Balkanai 19'
"nusprendžiu neperspausti, nes ir taip nuvažiuota 1100km"
Man čia kažkoks kosmosas. Jei čia neperspaudei, tai kiek daugiausiai yra tekę nuvažiuot per dieną?
Man čia kažkoks kosmosas. Jei čia neperspaudei, tai kiek daugiausiai yra tekę nuvažiuot per dieną?
TET Balkanai 19'
mindsu rašė:Žinutės nuoroda "nusprendžiu neperspausti, nes ir taip nuvažiuota 1100km"
Man čia kažkoks kosmosas. Jei čia neperspaudei, tai kiek daugiausiai yra tekę nuvažiuot per dieną?
Magistralemis 1100 nėra daug. Rekordas neispudingas 1200km tik tada buvo mažai magistralių... dauguma regioninių kelių, su kamščiais, sienų kirtimu...prisimenu, kad tada tikrai buvo sunku...
HONDA CRF1000
TET Balkanai 19'
Nėra daug? 10 valandų nenutrūkstamo važiavimo 110 Km/val greičiu.
TET Balkanai 19'
mindsu rašė:Žinutės nuoroda Nėra daug? 10 valandų nenutrūkstamo važiavimo 110 Km/val greičiu.
Panašiai... Tik magistralemis greičiau... Ant spidometro 160 (realiai navigacija rodo 145) Galima būtų dar greiciau, bet endurines padangos turi greičio apribojima iki 160, todėl susitaupo laiko sustojimas, pasieniams ir popiečio poguliui..
HONDA CRF1000
TET Balkanai 19'
Plasnart rašė:Žinutės nuorodamindsu rašė:Žinutės nuoroda Nėra daug? 10 valandų nenutrūkstamo važiavimo 110 Km/val greičiu.
Magistralemis greičiau... Ant spidometro 160 (realiai navigacija rodo 145) Galima būtų dar greiciau, bet endurines padangos turi greičio apribojima iki 160
Stebinančiai mažos degalų sanaudos važiuojant tokiu tempu
- informatikas
- Pranešimai: 535
- Užsiregistravo: 2015-10-24 07:29
- Karma: 234
TET Balkanai 19'
hmm.........
grizinejau nuo cekijos sienos iki utenos, per lenkija, tiesa ne magistralemis, gavosi 860
tai man jau buvo vos ne iki apsis.......
grizinejau nuo cekijos sienos iki utenos, per lenkija, tiesa ne magistralemis, gavosi 860
tai man jau buvo vos ne iki apsis.......
KTM 1290 Super Adventure S
TET Balkanai 19'
Mes, pamenu, iš Laplandijos 900 km pavarėm iki Helsinkio, ant suoliuko pralaukėm iki ryto ir tada nuo Talino iki Vilniaus 600. Maniau realiai užmigsiu už Sprinto vairo. Afrika nemigdo net prie 100 - purto, vibruoja, kriokia.
Beverly 350 ST
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra