TET Balkanai 19'
TET Balkanai 19'
Katys rašė:Žinutės nuoroda Idealūs vaizdai. Norim ten .Įmeskit maršrutą, prašom
Jei TET, tai visų šalių maršrutai čia: https://www.transeurotrail.org/
HONDA CRF1000
TET Balkanai 19'
Oho, nežinojau apie tokį puslapį, didelis dėkui
TET Balkanai 19'
Katys rašė:Žinutės nuoroda Oho, nežinojau apie tokį puslapį, didelis dėkui
Net nedėjau, galvojau, kad visi žino... Prieš kelionę verta atsinaujinti, nes vis atsiranda naujesnės versijos...
HONDA CRF1000
TET Balkanai 19'
Katys, zr., reikalas tame, kad ju pasivazinejimai neisivaizduojami be voliojimo. Realiai tai is fotkiu matosi, ne visur eina pastatyt moca ant atramines kojos, reikia guldyt ant akmenu. Afrikos Givi apsaugas dejau pats ir dristu teigti, kad ganetinai padoriai jos apgaubia motocikla. Tuo tarpu is TEX, muset, nemazai prabangiu plastmasiu pazirtu, pargriovus ant akmenu.
Beverly 350 ST
TET Balkanai 19'
Smagus reportazelis ir Jusu ir Mindaugo. Smagu matyti buvusi savo matacikliuka . Dar labai patiko Plasnart pilka tuba is sono
Paskutinį kartą redagavo TWIN 2019-05-26 12:02, redaguota 1 kartą.
TET Balkanai 19'
turistux rašė:Žinutės nuoroda Tuo tarpu is TEX, muset, nemazai prabangiu plastmasiu pazirtu, pargriovus ant akmenu.
Gan dažnai tas sulaiko nuo "aš galiu" veiksmų...Taip yra ir nėra kur dėtis...Dar ir tai, kad daugiausiai važiuoju su keleive
TET Balkanai 19'
Katys rašė:Žinutės nuorodaturistux rašė:Žinutės nuoroda Tuo tarpu is TEX, muset, nemazai prabangiu plastmasiu pazirtu, pargriovus ant akmenu.
Gan dažnai tas sulaiko nuo "aš galiu" veiksmų...Taip yra ir nėra kur dėtis...Dar ir tai, kad daugiausiai važiuoju su keleive
Viskas ne taip tragiškai. TET turi pakankamai nemažai asfaltuotų ar gerų žvyrkelių atkarpų kur dažnai važinėja standartiniai automobiliai. Bet yra kur net su hardu būtų reikalų. Taip, kad nelendant kur nereikia galima kai kurias atkarpas važiuoti net dvisėda
HONDA CRF1000
TET Balkanai 19'
Važiuot ir bandyt kaip matom Plasnart ir su plika padanga ne plentinius maršrutus pralekia, tad nėra ko stabdyt
2005 XL650V Transalp
TET Balkanai 19'
Marionis rašė:Žinutės nuoroda Važiuot ir bandyt kaip matom Plasnart ir su plika padanga ne plentinius maršrutus pralekia, tad nėra ko stabdyt
Ne kiekvienas turintis motocikla su plika plentine padanga yra Plasnart
Beverly 350 ST
TET Balkanai 19'
5 diena. Ketvirtadienis
Vakar sutikti enduristai pataria, kad nelįstume į BIH tracka, nes daug sniego ir miškovėžių išmaltų provezių, Albanijoje keliukai dar aukščiau ir viskas dar balčiau…
Svarstom ką daryti ir nusprendžiam esfaltais važiuoti i Mostar ir ten vel bandyti laimę TET. 300 km važiuojam visą dieną. Po vakarykščio enduro viską skauda, entuziazmo rezervai irgi aptirpę. Kirtę BIH sieną patenkam i antrų golfų rojų. Lietuvoj ju tiek nebuvo ir prieš 20 metų. Netrūksta senų jettų, trasporterių ir caravelių. Šiaip BIH bendrai man primena Gruziją.
Apsistojame Mostar. Pasivaikštom, pavalgom. Už 27 eur gauname milžinišką porciją įvairių keptų mėsų, troškinų su ryžiais, bachlavos ir espresso desertui. Restoranas ir aptarnavimas puikus, personalas su nacionaliniais rūbais. Mostar matome nemažai per karą aptrupintų pastatų, kuriu niekas neskuba tvarkyti. Svarstau, gal tai kultūrinis palikimas, bet Doncė sako, kad pinigu trukūmas. Turbut reiks gryžti i Balkanų TET, kad išsiaiškintume šiuos niuansus!..
TET Balkanai 19'
turistux rašė:Žinutės nuorodaMarionis rašė:Žinutės nuoroda Važiuot ir bandyt kaip matom Plasnart ir su plika padanga ne plentinius maršrutus pralekia, tad nėra ko stabdyt
Ne kiekvienas turintis motocikla su plika plentine padanga yra Plasnart
Ta pastebejau dar pavasari, apie padanges
TET Balkanai 19'
5 diena. "Athodniakas"
Iš pat ryto jaučiasi, ką veikėm vakar. Supažindinti slovėnų apie būsimą realią padėtį TET nusprendžiam netampyti likimo už ausų ir praleidžiam dalį kelio iki Mostaro miesto. Prigąsdinti apartamentų prižiūrėtojo apie dažnai patruliuojančius policininkus stengiamės neviršyti greičio. Ir iš tikrųjų tame kelyje beveik kiekviename miestelyje daug policijos ekipažų matuojančių greitį. 10 km/h virš toleruojama, bet greičiau nerekomenduojama. Pro vieną iš jų lenkdami automobilius prasinešam ženkliai viršydami, bet rodaras ne į tą pusę nusuktas tai pasiseka išvengti sankcijų. Pakeliui bandom išvengti lietaus ir Garminas vėliau suranda labai siaurą asfaltuotą serpentinuką su tiltu medinėmis grindinis. Bosnijos pasienyje pasieniečiai nelabai kalba angliškai – kažkodėl labai detaliai apžiūri visus motociklo dokumentus. Bosnijoje greitai pajuntam, kad motociklininkai reti svečiai. Pravažiuojantys su golfais net pypsina ir džiaugsmo. Kaip pas mus prieš keletą dešimtmečių: pilna daug vokiškos markės senų automobilių (ypač Golf), pakelėse pilna servisų, laužynų. Internetas nejuokingai brangus 6 eur už Megabaitą. Laimei padoresnėse degalinėse galima pasinaudoti nemokamai Wifi. Degalinėse įprasta atsiskaityti grynais ir neišlipti iš automobilio kol kolonėlės darbuotojas pripils degalų. Prieš pat miestą vienoje iš degalinių Domas suranda fantastiškus apartamentus miesto centre. Komunikabilus degalinės darbuotojas labai susidomi iš kur mes atvažiavę ir pasidalina puikiomis žiniomis apie Lietuvos krepšininkus. Pastatę apartamentų vidiniame kieme motociklus aplankom senamiestį, senąjį Mostar tiltą, paskanaujam patiekalų rekomenduotame restorane. Po sočios vakarienės dar ratukas tamsiomis senamiesčio gatvėmis ir tiesiai į lovas. Rytoj laukia kiti TET iššūkiai.
Iš pat ryto jaučiasi, ką veikėm vakar. Supažindinti slovėnų apie būsimą realią padėtį TET nusprendžiam netampyti likimo už ausų ir praleidžiam dalį kelio iki Mostaro miesto. Prigąsdinti apartamentų prižiūrėtojo apie dažnai patruliuojančius policininkus stengiamės neviršyti greičio. Ir iš tikrųjų tame kelyje beveik kiekviename miestelyje daug policijos ekipažų matuojančių greitį. 10 km/h virš toleruojama, bet greičiau nerekomenduojama. Pro vieną iš jų lenkdami automobilius prasinešam ženkliai viršydami, bet rodaras ne į tą pusę nusuktas tai pasiseka išvengti sankcijų. Pakeliui bandom išvengti lietaus ir Garminas vėliau suranda labai siaurą asfaltuotą serpentinuką su tiltu medinėmis grindinis. Bosnijos pasienyje pasieniečiai nelabai kalba angliškai – kažkodėl labai detaliai apžiūri visus motociklo dokumentus. Bosnijoje greitai pajuntam, kad motociklininkai reti svečiai. Pravažiuojantys su golfais net pypsina ir džiaugsmo. Kaip pas mus prieš keletą dešimtmečių: pilna daug vokiškos markės senų automobilių (ypač Golf), pakelėse pilna servisų, laužynų. Internetas nejuokingai brangus 6 eur už Megabaitą. Laimei padoresnėse degalinėse galima pasinaudoti nemokamai Wifi. Degalinėse įprasta atsiskaityti grynais ir neišlipti iš automobilio kol kolonėlės darbuotojas pripils degalų. Prieš pat miestą vienoje iš degalinių Domas suranda fantastiškus apartamentus miesto centre. Komunikabilus degalinės darbuotojas labai susidomi iš kur mes atvažiavę ir pasidalina puikiomis žiniomis apie Lietuvos krepšininkus. Pastatę apartamentų vidiniame kieme motociklus aplankom senamiestį, senąjį Mostar tiltą, paskanaujam patiekalų rekomenduotame restorane. Po sočios vakarienės dar ratukas tamsiomis senamiesčio gatvėmis ir tiesiai į lovas. Rytoj laukia kiti TET iššūkiai.
Paskutinį kartą redagavo Plasnart 2019-05-27 15:45, redaguota 2 kartus.
HONDA CRF1000
TET Balkanai 19'
Sorry už floodą, bet toks jausmas, kad du bekelės slibinai prigąsdino turistux iki ligos
TET Balkanai 19'
Tai jau tryse vaziuojate ar dar Turistux liko kitame viesbutyje?
TET Balkanai 19'
TWIN rašė:Žinutės nuoroda Tai jau tryse vaziuojate ar dar Turistux liko kitame viesbutyje?
Mano kelione TET baigesi Senj. 4 dienas pragulejau apartamentuose, tada kazkaip grizau autostradom namo. Ir vis dar pabaigineju sirgt.
Skaitant ju TET nuotykius, galvoju, kad bronchitas tikrai ne blogiausia, kas galejo nutikt
Beverly 350 ST
TET Balkanai 19'
Katys rašė:Žinutės nuoroda Sorry už floodą, bet toks jausmas, kad du bekelės slibinai prigąsdino turistux iki ligos
Jo....... "Enduro slibinai"
TET Balkanai 19'
Vadink dalykus savo vardais, pensija ir tiek. Nieko naujo
Drop a gear and disappear.
TET Balkanai 19'
O geras, save radau pasakojime
Mes 2018 metais važinėjomės balkanuose mašina, vietomis įlysdavom i TET maršrutus, tai pamenu, kaip norėjos transformuot mašiną į motciką.
Mes 2018 metais važinėjomės balkanuose mašina, vietomis įlysdavom i TET maršrutus, tai pamenu, kaip norėjos transformuot mašiną į motciką.
TET Balkanai 19'
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Vadink dalykus savo vardais, pensija ir tiek. Nieko naujo
Ei, giedro veido jaunikaiti, ateis ir tamstai
TET Balkanai 19'
6 diena
Iš senamiesčio aplink žvalgantis nerimą kelia aukšti kalnai. Kyla abejonių kaip mes juos įveiksim bekele, bet nėra kur trauktis reikia ieškoti kelio per juos. Pradžiai tradiciškai asfaltinis serpentinas, puiki Mostar miesto panorama užkilus auksčiau. Kalnuose nemažas ruožas siauro asfaltuoto kelio, bet tuoj Garminas nurodo tracką link tolumoje matomo kalnų masyvo ir enduro nuotykiai vėl prasideda. Kuo auksčiau tuo kelio būklė prastėja. Jau ir taip stambių akmenų grįstas nestabilus kelio paviršius pasikeičia į dar didesnius. Įkalnėje sustojus tampa labai sudėtinga vėl startuoti iš naujo. Poilsio sustojimai vis dažnėja, atsiranda dar ir aukščio nerimas. Šiaip ar taip organizmas nėra pratęs prie greito pakilimo iki 1,5 km aukščio virš jūros lygio. Viršūnėje kelias susiaurėja iki vienos vėžės dėl dar neištirpusio sniego, o kai šalia skardis ir tenka kartais važiuoti pasišokinėjant per akmenis tai švelniai tariant nejauku... Pasiekus aukščiausią vietą kelias veda žemyn, bet leidimasis nelengvesnis. Šiaurinėje pusėje sausus akmenis pakeičia molingų balų baseinai, po kurių šlapios molinos padangos ant akmenų neturi jokio sukibimo. Leidžiamės labai lėtai, dažniausiai pasiremdami abiem kojomis, kol nors kiek apsivalo padangos. Atsiveria nuostabus vaizdas iš kitos kalnų masyvo pusės. Nusileidus dar žemiau kelias lygesnis, šlapi akmenys po lietaus nėra pats patogiausias grindinys, bet pasirodo tai dar ne pabaiga. Atsiranda ekskavatorių perkasto kelio barjerai. Vienas už kitą gilesni ir sudėtingesni (kažkam labai nepatinka enduro turai). Jau aplanko mintys ar tik nereiks visą tą sudėtingą ruožą grįžti atgal... Viename griovyje atsiguliu skersas – molis dugne kaip šviežiai išmuštas močiutės kaime sviestas... Pasiekus viežkelį pasidaro ramiau, kad tokių barjerų nebebus. Dar pavažiavus pasiekiame aukštikalnių slėnį (beveik 900m aukštyje). Su gyvenvietėmis atsiranda ir atsikvėpimas ant asfalto. Vėl pasirinkimo kryžkelė asfaltas ir nakvynė ar dar nemažas ratukas bekele. Pasistiprinus sutariam, kad jei nebus didelių iššūkių pavažiuosim dar bekele. Ir tikrai nusukus nuo asfalto važiuojame pakankamai ilgai žvyrkeliais. Per daug įsidrąsinus viename iš daugelio posūkių vos spėju išvengti kaktomušos su sunkvežimiu (realiai vietos ant kelio tai tik vienam automobiliui). Sulėtinu tempą per posūkius, nes pasirodo kalnuose gyvenimas nesustoja. Viename kelių namų kaimuke prie upės pamatome kavinę, bet „barmenas“ nepriima eurų tai tenka pasitenkinti turimais užkandžiais ir vandeniu. Važiuojame pakankamai ilgai aukštikalnių pievomis, miško keliukais. Drėgna, molinga, slidoka, bet neskubant išvengiam batonų. Viename grandinių patepimo sustojime pastebiu, kad įtartinai laisva Tenerės rato eiga – greičiausiai išsidėvėjo gumos. Technika duoda suprasti, kad ne tik mums sunku. Navigacijoje jau pasirodo TET susikirtimo su asfaltu vieta, bet ji tik žemėlapyje atrodo artima. Brasta, prapliupęs lietus ir staiga suprastėjusi kelio būklė perspėja, kad pasiekti asfaltą nebus lengva. Tuoj prieš akis išvystame perėją ir už vieno posūkio dar nespėjusį ištirpti sniego pusnį ant kelio. Pirmąjį sniego barjerą dar su naujomis padangomis „prapjauna“ Domas, bet tuoj pasirodo dar didesnis, o perėjos viršaus net nesimato. Tenka grįžti ir apsukti labai ilgą lanką aplink. Pabėgame nuo lietaus, vėl vakarėja. Kalnuose nėra degalinių tai neplanuoti apsisukimai priverčia sunerimti ar užteks degalų. Leidžiantis asfaltuotais keliais degalų sąnaudos nedidelės. Užsipylus degalų paaiškėja, kad bake buvo likę tik keli šimtai gramų degalų. Čia pat susirandame nakvynę pakelės motelyje. Motelyje randame apsistojusius ir prie alaus bokalo įspūdžiais besidalinančius vokiečius – gaila, bet jų GS-ai tikriausiai niekada nematys TET
Iš senamiesčio aplink žvalgantis nerimą kelia aukšti kalnai. Kyla abejonių kaip mes juos įveiksim bekele, bet nėra kur trauktis reikia ieškoti kelio per juos. Pradžiai tradiciškai asfaltinis serpentinas, puiki Mostar miesto panorama užkilus auksčiau. Kalnuose nemažas ruožas siauro asfaltuoto kelio, bet tuoj Garminas nurodo tracką link tolumoje matomo kalnų masyvo ir enduro nuotykiai vėl prasideda. Kuo auksčiau tuo kelio būklė prastėja. Jau ir taip stambių akmenų grįstas nestabilus kelio paviršius pasikeičia į dar didesnius. Įkalnėje sustojus tampa labai sudėtinga vėl startuoti iš naujo. Poilsio sustojimai vis dažnėja, atsiranda dar ir aukščio nerimas. Šiaip ar taip organizmas nėra pratęs prie greito pakilimo iki 1,5 km aukščio virš jūros lygio. Viršūnėje kelias susiaurėja iki vienos vėžės dėl dar neištirpusio sniego, o kai šalia skardis ir tenka kartais važiuoti pasišokinėjant per akmenis tai švelniai tariant nejauku... Pasiekus aukščiausią vietą kelias veda žemyn, bet leidimasis nelengvesnis. Šiaurinėje pusėje sausus akmenis pakeičia molingų balų baseinai, po kurių šlapios molinos padangos ant akmenų neturi jokio sukibimo. Leidžiamės labai lėtai, dažniausiai pasiremdami abiem kojomis, kol nors kiek apsivalo padangos. Atsiveria nuostabus vaizdas iš kitos kalnų masyvo pusės. Nusileidus dar žemiau kelias lygesnis, šlapi akmenys po lietaus nėra pats patogiausias grindinys, bet pasirodo tai dar ne pabaiga. Atsiranda ekskavatorių perkasto kelio barjerai. Vienas už kitą gilesni ir sudėtingesni (kažkam labai nepatinka enduro turai). Jau aplanko mintys ar tik nereiks visą tą sudėtingą ruožą grįžti atgal... Viename griovyje atsiguliu skersas – molis dugne kaip šviežiai išmuštas močiutės kaime sviestas... Pasiekus viežkelį pasidaro ramiau, kad tokių barjerų nebebus. Dar pavažiavus pasiekiame aukštikalnių slėnį (beveik 900m aukštyje). Su gyvenvietėmis atsiranda ir atsikvėpimas ant asfalto. Vėl pasirinkimo kryžkelė asfaltas ir nakvynė ar dar nemažas ratukas bekele. Pasistiprinus sutariam, kad jei nebus didelių iššūkių pavažiuosim dar bekele. Ir tikrai nusukus nuo asfalto važiuojame pakankamai ilgai žvyrkeliais. Per daug įsidrąsinus viename iš daugelio posūkių vos spėju išvengti kaktomušos su sunkvežimiu (realiai vietos ant kelio tai tik vienam automobiliui). Sulėtinu tempą per posūkius, nes pasirodo kalnuose gyvenimas nesustoja. Viename kelių namų kaimuke prie upės pamatome kavinę, bet „barmenas“ nepriima eurų tai tenka pasitenkinti turimais užkandžiais ir vandeniu. Važiuojame pakankamai ilgai aukštikalnių pievomis, miško keliukais. Drėgna, molinga, slidoka, bet neskubant išvengiam batonų. Viename grandinių patepimo sustojime pastebiu, kad įtartinai laisva Tenerės rato eiga – greičiausiai išsidėvėjo gumos. Technika duoda suprasti, kad ne tik mums sunku. Navigacijoje jau pasirodo TET susikirtimo su asfaltu vieta, bet ji tik žemėlapyje atrodo artima. Brasta, prapliupęs lietus ir staiga suprastėjusi kelio būklė perspėja, kad pasiekti asfaltą nebus lengva. Tuoj prieš akis išvystame perėją ir už vieno posūkio dar nespėjusį ištirpti sniego pusnį ant kelio. Pirmąjį sniego barjerą dar su naujomis padangomis „prapjauna“ Domas, bet tuoj pasirodo dar didesnis, o perėjos viršaus net nesimato. Tenka grįžti ir apsukti labai ilgą lanką aplink. Pabėgame nuo lietaus, vėl vakarėja. Kalnuose nėra degalinių tai neplanuoti apsisukimai priverčia sunerimti ar užteks degalų. Leidžiantis asfaltuotais keliais degalų sąnaudos nedidelės. Užsipylus degalų paaiškėja, kad bake buvo likę tik keli šimtai gramų degalų. Čia pat susirandame nakvynę pakelės motelyje. Motelyje randame apsistojusius ir prie alaus bokalo įspūdžiais besidalinančius vokiečius – gaila, bet jų GS-ai tikriausiai niekada nematys TET
Paskutinį kartą redagavo Plasnart 2019-05-28 09:24, redaguota 1 kartą.
HONDA CRF1000
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra