2018 Transfaragasan adventure
2018 Transfaragasan adventure
Sveiki visi.
Gal biškį pavėluotai, bet ir aš pasidalinsiu savo tripu.
Seniai niežiejo šikna padaryti kokį didesnį tripą su mocu, ir šiais metais išpuolė puiki proga. Vienas geriausių draugų išmynė gyventi į Bulgariją - ką tai reiškia?
Ogi tai kad vingiuosim Slovakijos tatrais, dusinsimės nuobodžia Vengrija, bėgsim nuo čigonų Rumunijoj, mirkysim kojas Bulgarijos paplūdimiuose, ir išbandysim Ukranios (ne)gerus kelius!
Ekipažas - Aš su moterim.
Transportas
Suzuki GSF1200s
Išvažiavom vakar ryte su tikslu kaip įmanoma greičiau pasiekti Slovakiją, Štrbske pleso kurortą. Maršrtuas driekėsi magistralėmis, kadangi PL yra ir taip pakankamai išmaišyta norėjosi tik kuo treičiau prašokt.
Ir sekėsi visai neblogai, stojom maždaug kas 150, minant 14 kilometrai rinkosi kaip super mario renkansavo featuresus.. Įvažiavus į kalnus gavom neblogą dozę lietaus, kirtus kanus ir atsidūrūs kitoj pusėj nebuvo paliję nei lašo lietaus.
Gaivinames kažkur vidurį lenkijos
Taip atrodo 1000 kilų
Gal biškį pavėluotai, bet ir aš pasidalinsiu savo tripu.
Seniai niežiejo šikna padaryti kokį didesnį tripą su mocu, ir šiais metais išpuolė puiki proga. Vienas geriausių draugų išmynė gyventi į Bulgariją - ką tai reiškia?
Ogi tai kad vingiuosim Slovakijos tatrais, dusinsimės nuobodžia Vengrija, bėgsim nuo čigonų Rumunijoj, mirkysim kojas Bulgarijos paplūdimiuose, ir išbandysim Ukranios (ne)gerus kelius!
Ekipažas - Aš su moterim.
Transportas
Suzuki GSF1200s
Išvažiavom vakar ryte su tikslu kaip įmanoma greičiau pasiekti Slovakiją, Štrbske pleso kurortą. Maršrtuas driekėsi magistralėmis, kadangi PL yra ir taip pakankamai išmaišyta norėjosi tik kuo treičiau prašokt.
Ir sekėsi visai neblogai, stojom maždaug kas 150, minant 14 kilometrai rinkosi kaip super mario renkansavo featuresus.. Įvažiavus į kalnus gavom neblogą dozę lietaus, kirtus kanus ir atsidūrūs kitoj pusėj nebuvo paliję nei lašo lietaus.
Gaivinames kažkur vidurį lenkijos
Taip atrodo 1000 kilų
Paskutinį kartą redagavo Steve 2024-01-11 16:19, redaguota 2 kartus.
2018 Transfaragasan adventure
Steve rašė:Žinutės nuoroda
..... bėgsim nuo čigonų Rumunijoj, mirkysim kojas Bulgarijos paplūdimiuose, ir išbandysim Ukranios (ne)gerus kelius!
........
Mitas apie čigonus Rumunijoje, jų ten tik 3% ir šalis ganėtinai tvarkinga ir jauki o apie kelius Ukrainoje patylėsiu, tai reikia pačiam pamatyti ir pajausti bet po tos kelionės, tikiu ilgai nieko blogo nesakysi apie LT kelius
Rytas už vakarą protingesnis...
2018 Transfaragasan adventure
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Pictures, or never happened!
Kaip jas įkelti iš telefono?
2018 Transfaragasan adventure
Minties, pirštų ir kompiuterio pagalbaSteve rašė:Žinutės nuorodaDecoy rašė:Žinutės nuoroda Pictures, or never happened!
Kaip jas įkelti iš telefono?
Drop a gear and disappear.
2018 Transfaragasan adventure
Pasitelkus išorines priemones, foto įsikelia!
Vakar buvo mažai fotkių nes nebuvo pointo Lenkijos fotkint.
Šiandien turim day off’a ir pagal planą turėjom nevaikiškai pahikeinti. Bet kadangi orai nekažką tai daugiau prasedėjom viešbutyje negu hikeinom.
Turėjau mintį užkopti iki Teryho chata trobelės, bet kaip jau minėjau su esama ekipuote eiti į penkių valandų žygį kai nežinia kada šaus lietus - nekažką.
Ta proga užkilom keltuvu nuo Štrbske Pleso miestelio iki Chata pod Soliskom trobelės. Ten pasifotkinom, pafilmavom ir pėstute leidomės žemyn.
Jau praktiškai nusleidę į miestelį mus gerai išskalavo lietus, tik gerai kad buvom pasiėmę lietaus striukes nuo moco
Kylam ir grožimės
Kryžkelė
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vakar buvo mažai fotkių nes nebuvo pointo Lenkijos fotkint.
Šiandien turim day off’a ir pagal planą turėjom nevaikiškai pahikeinti. Bet kadangi orai nekažką tai daugiau prasedėjom viešbutyje negu hikeinom.
Turėjau mintį užkopti iki Teryho chata trobelės, bet kaip jau minėjau su esama ekipuote eiti į penkių valandų žygį kai nežinia kada šaus lietus - nekažką.
Ta proga užkilom keltuvu nuo Štrbske Pleso miestelio iki Chata pod Soliskom trobelės. Ten pasifotkinom, pafilmavom ir pėstute leidomės žemyn.
Jau praktiškai nusleidę į miestelį mus gerai išskalavo lietus, tik gerai kad buvom pasiėmę lietaus striukes nuo moco
Kylam ir grožimės
Kryžkelė
Sent from my iPhone using Tapatalk
2018 Transfaragasan adventure
Trečioji diena
Pagal planą šiandien turėjome anksti kilti apie 6:30 ir 8 jau išjudėti link žemuosiuose tatruose esančio parko Sloviansky raj. apturėti šiokį tokį hike’ą, paskui važiuoti į Budapeštą.
Pagal prognozes oras turėjo būtk gražus, o bet tačiau, jau pusryčiaujant girdėjome lietaus dundesį į skardines lango palanges, iš toli girdėjosi duslus griausmas.
Bala nematė to lietaus, pažiūrėjom prognozes kad apačioj (ten kur reikejo važiuot) giedra ir jokio lietaus. Ok. Apsirengėm aprangas ir nuėjom balnot žirgo.
Kraunat tašes ant moco pastebėjau jog nulūžęs galinės dėžės tvirtinimo varžtas, ji visa kliba ir bladojasi. (Čia aš pats mudakas kad dar lietuvoj to klibančio varžto nepriveržiau...) Pagalvojau dzin, nuvarysim į Budpeštą receptione angliškai kalbantis personalas nurodys kur kreiptis - varom!
Nusileidus iki Poprado (miestas kalnų papėdėje) lietus nenurimo. Iškart stojam artimiausioje degalinėje ir žiūrim prognozes... Hikeinti nepavyks visoje šiaurinėje žemūjų tatrų pusėje lyja, pietinėje šviečia saulė.. Nusprendėm dėti skersą ant to Hike’o ir varėm tiesiai į Budapeštą!
Važiavom išties vaizdingais ir gražiais žemūjų tatrų keliais, lietus ir rūkas davė savo žavesio, o besikeičianti asfalto kokybė su tarpiškais žvyro pabarstymais neleido atsipalaiduoti. Turint omenyje jog turėjau sulūžūsią bagažinę stengiaus neminti, rinktis duobes ir t.t.. Stebėtinai mano banditukas važiuojant tokiu tempu iki 110 km/h
sugebėjo tilpti į 300 km iki rezervo. (Bako talpa 19l). Važiuojant kažkur vidury Slovakijos, pamatėm ant kalno stūksančią pilį, nusukom aplankyt, o ten vietinis bizniukas. Viešbutis, restoranas.
Iki Budapešto likus gal 40 km random sugalvojam stoti degalinėje pasitikslinti kaip rasti viešbutį, pažiūrėjus kad dar valanda kelio, yra žiauriai karšta, norim valgyti ir t.t. Sugalvojam kad čia pat ir užkandam.. Renkantis maistą ir gėrimus į degalinę užsuka motociklininkas su identišku banditu, mačiau kaip jis akivaizdžiai nuspoksojo mano mocą priparkuotą aikštelėje, pamatė kad ne vietinis etc... Susitikus degalinėje bičas iškarto: -Hello, do you need help ir t.t.
Na paaiškinu kad būtų faina rasti servisą nes lūžęs varžtas, bičas be kalbų traukia telefona ir skambina kažkam... Trumpai paaiškinus problemą, gavau koordinates kur bičas tvarko savo mocą ir kad manęs jau ten laukia.
Atvykom pas tokį diedulį kur net nepagalvotum kad ten moto servisas, durys paprastos kaip į namus, užtvertos grotom, jokios iškabos, nieko. Bičiukas parodė kad mocą statyt tiesiai ant šaligatvio.
Diedulis nurinko plastikus ir pradėjo krapštyt tą varžtą, kai aš pastebėjau daug baisesnį dalyką - lūžęs rėmas ties ta vieta kur tvirtinasi bagažinė... Parodžiau tai dieduliui ir nors nemokėdamas anglų, jis labai aiškiai išsireiškė jog tai didelė problema...
Visokiais garsais pš pš, čž čž tikėjausi palinksėjimo, ir kad jis tuoj išsitrauks kempą...
Bet dėja.. diedulis išsitraukė telefoną ir surinko numerį, po minutės pokalbio, nubėgo už 20 metrų iki kaimyno ir atsivedė jį kartu.. Apžiūrejo, kažką pabazarino, palinksėjomgalvom ir gavau komanda tempti mocą pas kaimyną! Valio!
Kaimynas kaip iš kokio serialo apie kaliforniją: šliurės, plavkės, nuogas viršus, ilgi plaukai... Bet pasirodo kad jis magaiveris nes per 10 minučių sugebėjo suvirinti lūžūsią vietą!
Toliau veiksmas vėl vyko prie diedulio diedulio dirbtuvių. Pakeitė varžtą, surinko plasmases, net nudažė svarkės vietą. Ir paklausius kiek kainuos sakė nieko. Kadangi vietonės valiutos neturėjau tai naglai įbrukau jam 20 eurų, ir niekaip neįsivaizduoju ar pakankamai čia.
O apie patį Budapešta tegul kalba vaizdai.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Pagal planą šiandien turėjome anksti kilti apie 6:30 ir 8 jau išjudėti link žemuosiuose tatruose esančio parko Sloviansky raj. apturėti šiokį tokį hike’ą, paskui važiuoti į Budapeštą.
Pagal prognozes oras turėjo būtk gražus, o bet tačiau, jau pusryčiaujant girdėjome lietaus dundesį į skardines lango palanges, iš toli girdėjosi duslus griausmas.
Bala nematė to lietaus, pažiūrėjom prognozes kad apačioj (ten kur reikejo važiuot) giedra ir jokio lietaus. Ok. Apsirengėm aprangas ir nuėjom balnot žirgo.
Kraunat tašes ant moco pastebėjau jog nulūžęs galinės dėžės tvirtinimo varžtas, ji visa kliba ir bladojasi. (Čia aš pats mudakas kad dar lietuvoj to klibančio varžto nepriveržiau...) Pagalvojau dzin, nuvarysim į Budpeštą receptione angliškai kalbantis personalas nurodys kur kreiptis - varom!
Nusileidus iki Poprado (miestas kalnų papėdėje) lietus nenurimo. Iškart stojam artimiausioje degalinėje ir žiūrim prognozes... Hikeinti nepavyks visoje šiaurinėje žemūjų tatrų pusėje lyja, pietinėje šviečia saulė.. Nusprendėm dėti skersą ant to Hike’o ir varėm tiesiai į Budapeštą!
Važiavom išties vaizdingais ir gražiais žemūjų tatrų keliais, lietus ir rūkas davė savo žavesio, o besikeičianti asfalto kokybė su tarpiškais žvyro pabarstymais neleido atsipalaiduoti. Turint omenyje jog turėjau sulūžūsią bagažinę stengiaus neminti, rinktis duobes ir t.t.. Stebėtinai mano banditukas važiuojant tokiu tempu iki 110 km/h
sugebėjo tilpti į 300 km iki rezervo. (Bako talpa 19l). Važiuojant kažkur vidury Slovakijos, pamatėm ant kalno stūksančią pilį, nusukom aplankyt, o ten vietinis bizniukas. Viešbutis, restoranas.
Iki Budapešto likus gal 40 km random sugalvojam stoti degalinėje pasitikslinti kaip rasti viešbutį, pažiūrėjus kad dar valanda kelio, yra žiauriai karšta, norim valgyti ir t.t. Sugalvojam kad čia pat ir užkandam.. Renkantis maistą ir gėrimus į degalinę užsuka motociklininkas su identišku banditu, mačiau kaip jis akivaizdžiai nuspoksojo mano mocą priparkuotą aikštelėje, pamatė kad ne vietinis etc... Susitikus degalinėje bičas iškarto: -Hello, do you need help ir t.t.
Na paaiškinu kad būtų faina rasti servisą nes lūžęs varžtas, bičas be kalbų traukia telefona ir skambina kažkam... Trumpai paaiškinus problemą, gavau koordinates kur bičas tvarko savo mocą ir kad manęs jau ten laukia.
Atvykom pas tokį diedulį kur net nepagalvotum kad ten moto servisas, durys paprastos kaip į namus, užtvertos grotom, jokios iškabos, nieko. Bičiukas parodė kad mocą statyt tiesiai ant šaligatvio.
Diedulis nurinko plastikus ir pradėjo krapštyt tą varžtą, kai aš pastebėjau daug baisesnį dalyką - lūžęs rėmas ties ta vieta kur tvirtinasi bagažinė... Parodžiau tai dieduliui ir nors nemokėdamas anglų, jis labai aiškiai išsireiškė jog tai didelė problema...
Visokiais garsais pš pš, čž čž tikėjausi palinksėjimo, ir kad jis tuoj išsitrauks kempą...
Bet dėja.. diedulis išsitraukė telefoną ir surinko numerį, po minutės pokalbio, nubėgo už 20 metrų iki kaimyno ir atsivedė jį kartu.. Apžiūrejo, kažką pabazarino, palinksėjomgalvom ir gavau komanda tempti mocą pas kaimyną! Valio!
Kaimynas kaip iš kokio serialo apie kaliforniją: šliurės, plavkės, nuogas viršus, ilgi plaukai... Bet pasirodo kad jis magaiveris nes per 10 minučių sugebėjo suvirinti lūžūsią vietą!
Toliau veiksmas vėl vyko prie diedulio diedulio dirbtuvių. Pakeitė varžtą, surinko plasmases, net nudažė svarkės vietą. Ir paklausius kiek kainuos sakė nieko. Kadangi vietonės valiutos neturėjau tai naglai įbrukau jam 20 eurų, ir niekaip neįsivaizduoju ar pakankamai čia.
O apie patį Budapešta tegul kalba vaizdai.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Paskutinį kartą redagavo Steve 2018-06-13 01:24, redaguota 1 kartą.
2018 Transfaragasan adventure
Įdomi akcija su batais, labai įdomus ir pasakojimas Laukiam toliau.
Drop a gear and disappear.
2018 Transfaragasan adventure
Ketvirtoji diena
Iš pradžių norėjau šią dieną pavadinti “Žiedų valdovu” per gyvenimą neesu važiavęs per tiek žiedų kiek šiandien. Realiai kas 10 kilometrų po žiedą. Važiavom Vengrijos back road’ais kurie yra visiška nuobodybė.. grynai tiesi linija... Tikslas buvo per nelyg nesjubant pasiekti Rumuniją, Timisoara miestą.
Įvažiuojant į Rumuniją normalei patikrino pasienyje, praše dokumentų ir t.t.
Įpatingai toli neįvažiavus į šalį gal 20 - 30 km. mažyčiame kaimo lygio miestelyje sumaniau aplenkti mikriuką. Per mikiuko kampą mačiau kaip kelias iš vienos eismo juostos tampa dviejų juostų keliu, aiškiai mačiau toli esančias linijas nurodančias kryptį juostuoje - tiesiai.
Per daug negalvojęs pradėjau lenkimo manevrą. Išvažiavau į antrą juostą, aplenkiau mikriuką ir jau ruošiausi gryžti į pirmą juostą, kai staiga...
Pamačiau kad tarp juostų yra plastikiniai atitvarai (tokie žemi apie 5 cm kai pas mus ant naujų žiedų būna) ir aš neišvengiamai ant jo lipu.. Mintyse meldžiuosi kad mocas prašoktų nejučia, bet dėja - batonas.. Mano pirmas gyvenime batonas..
Jaučiu kai kažkur svyla kumpis, kai svylimas pereina į kūlversčius ir mąstau: -o zjbs, verčiuos kai per Motogp.
Sustojęs apsidairau, žvligsnis į mocą kitas į merginą, pribėgu gyva, sveika.
Sužalojimai minimalūs, man biškį pasikėlė striukė tai nusibrozdinau kumpį biškį. Moteriškė nugara trenkėsi į bordiūrą, tai surakinta biškį vaikšto..
Mocas be posūkio, ir su keliais naujais koviniais randais.
Keli žmonės sustojo, padėjo atversti mocą, kitas žmogus iškvietė draugą baikerį dėl visa ko, tačiau rimtesnės pagalbos neprireikė.
Atvykome į viešbutį, laižomes žaizdas. Galvojam kaip darom toliau.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Iš pradžių norėjau šią dieną pavadinti “Žiedų valdovu” per gyvenimą neesu važiavęs per tiek žiedų kiek šiandien. Realiai kas 10 kilometrų po žiedą. Važiavom Vengrijos back road’ais kurie yra visiška nuobodybė.. grynai tiesi linija... Tikslas buvo per nelyg nesjubant pasiekti Rumuniją, Timisoara miestą.
Įvažiuojant į Rumuniją normalei patikrino pasienyje, praše dokumentų ir t.t.
Įpatingai toli neįvažiavus į šalį gal 20 - 30 km. mažyčiame kaimo lygio miestelyje sumaniau aplenkti mikriuką. Per mikiuko kampą mačiau kaip kelias iš vienos eismo juostos tampa dviejų juostų keliu, aiškiai mačiau toli esančias linijas nurodančias kryptį juostuoje - tiesiai.
Per daug negalvojęs pradėjau lenkimo manevrą. Išvažiavau į antrą juostą, aplenkiau mikriuką ir jau ruošiausi gryžti į pirmą juostą, kai staiga...
Pamačiau kad tarp juostų yra plastikiniai atitvarai (tokie žemi apie 5 cm kai pas mus ant naujų žiedų būna) ir aš neišvengiamai ant jo lipu.. Mintyse meldžiuosi kad mocas prašoktų nejučia, bet dėja - batonas.. Mano pirmas gyvenime batonas..
Jaučiu kai kažkur svyla kumpis, kai svylimas pereina į kūlversčius ir mąstau: -o zjbs, verčiuos kai per Motogp.
Sustojęs apsidairau, žvligsnis į mocą kitas į merginą, pribėgu gyva, sveika.
Sužalojimai minimalūs, man biškį pasikėlė striukė tai nusibrozdinau kumpį biškį. Moteriškė nugara trenkėsi į bordiūrą, tai surakinta biškį vaikšto..
Mocas be posūkio, ir su keliais naujais koviniais randais.
Keli žmonės sustojo, padėjo atversti mocą, kitas žmogus iškvietė draugą baikerį dėl visa ko, tačiau rimtesnės pagalbos neprireikė.
Atvykome į viešbutį, laižomes žaizdas. Galvojam kaip darom toliau.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Paskutinį kartą redagavo Steve 2024-01-11 16:23, redaguota 1 kartą.
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
2018 Transfaragasan adventure
Stiprybės jums!
2018 Transfaragasan adventure
Dabar tai nuotykiai prasidėjo, laikykitės
2018 Transfaragasan adventure
Ką daryti, motociklas važiuoja - tik į priekį. Negali tokia smulki detalė sugadinti kelionės
Kokios ten stiprybės? nieko neįvyko (įvertinus kas įvyko). Nuotykiai ir tiek. Aplankys automatinę plovyklą, markeriu juodu randą užtušuos, posūkio priekinio nereikia. Vat jei per pusę lužtu motociklas, tada jau riekėtu galvoti - ką daryti, kur hamutų tiek surasti
Tinkladraskis rašė:Žinutės nuoroda Stiprybės jums!
Kokios ten stiprybės? nieko neįvyko (įvertinus kas įvyko). Nuotykiai ir tiek. Aplankys automatinę plovyklą, markeriu juodu randą užtušuos, posūkio priekinio nereikia. Vat jei per pusę lužtu motociklas, tada jau riekėtu galvoti - ką daryti, kur hamutų tiek surasti
Drop a gear and disappear.
2018 Transfaragasan adventure
Tikiuosi, drauges stuburas sveikas. Del motociklo, priklausomai kiek jis ciuoze, ar vartesi, reik apziuret ar sveikas sankabos dangtelis, kad negautum tepalo po ratais, o siiaip nieko gal labai baisaus. Tikiuosi, atsipusit ir galesit toliau keliaut.
Beverly 350 ST
- informatikas
- Pranešimai: 537
- Užsiregistravo: 2015-10-24 07:29
- Karma: 235
2018 Transfaragasan adventure
Biškį nesupratau, kam reikėjo lipt ant to bardiūrėlio?
KTM 1290 Super Adventure S
2018 Transfaragasan adventure
Šioje situacijoje manau sunkiausia dalis bus užturbinti balastą atsipalaiduoti ir tęsti kelionę
2018 Transfaragasan adventure
informatikas rašė:Žinutės nuoroda Biškį nesupratau, kam reikėjo lipt ant to bardiūrėlio?
Nuotykių trūko gi
2018 Transfaragasan adventure
Merginos vietoj, suzinojas apie "balasta", pasiusciau "raideri" ten kur nesueina ir iseiciau ieskot tokio, kuris skiria moteri nuo balasto...
Nastradal Predskazamus nam budushchee...
2018 Transfaragasan adventure
Gerai, kad tu ne mergina
2018 Transfaragasan adventure
Protinga moteriškė neįsižeis, labai protinga- nebus taip vadinama... Aš lekioju su "vazoniuku" ir jokių pykčių ekipaže...
Sėkmės kelionėje
Sėkmės kelionėje
2018 Transfaragasan adventure
Kalba ne apie isizeidima, o apie bendravima viesoj erdvej, ne buduliu susibegimas gi...
p.s. Ramai, jo, as irgi dziaugiuosi... visgi noreciau sudalyvaut kai saviske taip pavadinsi i akis- geliu veliau tau atnesiu- pazadu.
p.p.s. sorry uz offtopic, sklandzios keliones.
p.s. Ramai, jo, as irgi dziaugiuosi... visgi noreciau sudalyvaut kai saviske taip pavadinsi i akis- geliu veliau tau atnesiu- pazadu.
p.p.s. sorry uz offtopic, sklandzios keliones.
Nastradal Predskazamus nam budushchee...
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra