Trumpa isvyka i Prahą

Kelionės, kelionių aprašymai.
Vartotojo avataras
bobitto
Pranešimai: 95
Užsiregistravo: 2021-05-25 01:03
Karma: 52

Trumpa isvyka i Prahą

Standartinė bobitto » 2023-05-18 23:56

Pirma 2023 metų išvyka įvyko—trumpam nulekėm iki Prahos. Bendras įveiktas atstumas 3100 km, penktadienis-antradienis.
Išvažiavom iš Klaipėdos apie 9 ryto, nors prieš tai planavome 5, kad spėti pasivaiksčiuoti Vroclave bei aplankyti porą įdomių muziejų. Deja, aplinkybės pasikeitė, bei 3 laipsniai lauke nežadėjo malonaus važiavimo. Tolimesnė prognozė buvo kiek palankesnė, tai irgi nesinorejo per šiltai rengtis.

Pirma važiavimo diena, nieko įdomaus, tik pakeliui užsukom į Varšuvą, nusipirkom tašę ant kuro bako. Vroclavą pasiekėm 8 vakaro, tai 1070 km ant odometro įveikėm per lygiai 12 valandų. Važiavimas su GTRu komfortiškas—nusipirkus deflektoriu vėjas nukreipiamas virš šalmo, galima važiuoti su atviru stikliuku net ir 170-180, tik triukšmo daug. Lenkai atidarė dar viena autostrados 25 km atkarpą, apvažiuojant Budziško, kuo tikriausia papiktino vietinės kolonėlės savininkus :D

Vroclave apsistojome pačiame centre, visai smagus viešbutis Korona Hotel Market Square. Nuosavo parkingo nėra, bet ramiai pastatome motociklą kieme už kampo. Miestas pilnas žmonių; Lenkijoje visada einam steikų—užsukom į Butchery&Grill. Tikrai galiu rekomenduoti—mažiau žmonių, negu kitose vietose, skanu bei kaip visada žymiai pigiau, nei namie.

Ryte planas važiuoti iki Prahos per Szkliarską Porembą, aplankyti Frydlant pilį, nuvažiuoti į baikerių klubą urvuose, dar viena pilis Sloup ir jau ramiai važiuoti į viešbutį Prahoje ilsėtis bei skanauti čekišką alų. Išėjus iš viešbučio mus pasitinka apsiniaukęs dangus bei nedidelis lietus, kurio prognozėje nebuvo. Nemalonu, bet nieko nepadarysi. Tik tada supratome, kad neturim lietaus aprangos. Striukės membraninės, bet apačia džinsai, nes tikėjomės 15 laipnių. Tenka pripažinti, kad padarėme klaidą, nepasimdami lietaus aprangos—pernelyg pasitikėjome prognozėmis bei 5 dienų kelionę laikėm, kaip nulėkti iki Palangos kavos atsigerti. Važiuodami ir šlapdami rinkom variantus net nusipirkti kažką pakeliui, bet lietus kiek aprimo, po to ir visai nustojo.

Dėja, tai buvo tik laikinai ir, kuo arčiau Čekijos sienos, tuo nemaloniau buvo važiuoti. Stojo klausimas ar kentėti toliau iki pilies ar tesiog lėkt iki Prahos, kol neperšlapom kiaurai. Kiek pavažiavus toliau temperatūra jau krito iki 8 laipsnių, kalnuose nusileido rūkas ir nors nenoriai, bet pasukom Prahos link. Pakeliui jau išlindo saulė—apdžiuvom ir Prahą pasiekėm kiek popiet.

Apsistojome apartamentuose Revelton Studios Prague. Vėl gi nėra stovėjimo aikštelės, motociklą palikom tesiog gatvėje—stovėjimas nemokamas savaitgaliais. Iki miesto centro nuo apartamentų apie valandą peščiom; lauke saulėta bei vėjuota. Šiai dienai planas buvo tesiog pasivaikščioti mieste, ką mes sekmingai ir padarėm. Įveikėm apie 14-15 kilometrų, savaime apsilankėm senamiestį bei atsižymėjom absento bare, kurių ten ne vienas.

Patikrinom kitos dienos prognozę ir buvo nuspręsta aplankyti vakar numatytas vietas nuo pat ryto, o vakare užplanavom apžvalgos bokštą bei neblogą žuvies restoraną.

Pirmas taškas—Frydlant pilis, iki kurios važiavome autostrada (130km), kad negaišti laiko. Įdomi vieta, detaliai pasakoti neverta, nes visa informacija Vikipedijoj ;) Nuo savęs pridursiu, kad vietoje yra audiogidas per QR kodą parsisiūsti į telefoną, tai pasiimkite ausines, jei lankysit.

Nuo pilies iki kito sustojimo jau pasirenkam įdomesnius vingiuotus kelius iki pat Hell‘s Mine (Motoklub Pekelne Doly). Detalesniu maršrutu galiu pasidalinti, bet geriausias variantas žiūrėti http://www.bestbikingroads.com ir planuoti savo malonumui. Bet kokiu atvėju be posukių neliksit.

Klube galima įvažiuoti į vidų arba prisiparkuoti lauke. Yra kavinukė užkast bei atsigert—cash only. Įdomi vieta, bet ilgai čia nėr ką veikt, sėdam ir toliau vingiuojam iki uolų pilies Sloup. Pilis mažai išsiliko, bet pasižvalgyt vis tiek įdomu. Jei kas turi droną—tikrai reikia pasiimti, nes vaizdai stulbina. Priešingoj pusėj ant uolos yra lyg tai restoranas, bet kaip užvažiuot mes nelabai supratom, o peščiom patingėjom. Dar prisivaikščiosim Prahoje. Nuo šitos vietos jau sukam atgal, pasirinkdami įdomesnį 9 kelią.

Prahoje nuvažiavom prie Petršinka bokšto, pasikėlėm į viršų. Aplankėm siauriausią gatvelę, pasiblaškėm po miestą; valgyt nuėjom į Blue Fjord žuvies restoraną. Nepigu, bet užuot begaliai skanu, tikrai rekomenduoju. Netoliese yra Beer Spa, turint kiek daugiau laiko galima apsilankyti (http://www.beerspa-prague.cz).

Kelias namo buvo per Konopištė pilį (visai įdomi ekskursija, ieimas tik su gidu, yra audiogidai), kaulų koplyčią Kutna Hora miestelyje (ką žinau, gal reikėjo su gidu eiti), panašią koplyčią Kudowa Zdruj miestelyje jau Lenkijoje (ieimas su gidu, lenkų kalba, 15 minučių). Iš Kudowa Zdruj važiavome 100 posukių keliu, kuris šiuo metu yra 50-ies posukiu (nr. 387)—pusė kelio yra uždaryta, teko sukti į apvažiavimą į 9-ą kelią ir kiek paspausti Varšuvos link. Nakvynė Lodzėje Abton Hotel—netoli greitkelio, tai išvažiavimas iš miesto be problemų ryte.

Paskutinėj atkarpoj nuo Lomžos prasidėjo lietus—čia jau iki pat Klaipėdos teko sekmingai šlapti ir šalti. Iš 19 laipsnių Varšuvoj atvažiavom į 6 namie.

Išvados—niekada nepasitikėk prognozėm ir būk pasiruošęs bet kokiom oro sąlygom, ypač kalnuose.
Motociklas save parodė puikiai po priekinės šakės bei galinio amortizatoriaus apgreido bei pakabos reguliavimo su Deivu Mosu (http://www.davemosstuning.com) –tikrai buvo verta sumokėti 80 dolerių, viskas veikia kaip ir tūri.

P. S. Nuotraukos eina nuo galo.
Prikabinti failai
IMG_6469.jpeg
IMG_6468.jpeg
IMG_3829.jpeg
IMG_3821.jpeg
IMG_6449.jpeg
IMG_6438.jpeg
IMG_6432.jpeg
IMG_6429.jpeg
IMG_3815.jpeg
IMG_6421.jpeg
IMG_6418.jpeg
IMG_6415.jpeg
IMG_6413.jpeg
IMG_6411.jpeg
IMG_6410.jpeg
IMG_6405.jpeg
IMG_6395.jpeg
IMG_6355.jpeg
IMG_6351.jpeg
IMG_6350.jpeg
IMG_6342.jpeg
IMG_6327.jpeg
IMG_3765.jpeg
IMG_3764.jpeg
IMG_3761.jpeg
IMG_6315.jpeg
IMG_6314.jpeg
23C74525-F367-4C84-AF05-32EDE789AC0B.jpeg


Grįžti į “Kelionių aprašymai”

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra