Puslapis 2535

Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)

Parašytas: 2019-05-03 19:59
domas
Plasnart rašė:Žinutės nuoroda
draginoid rašė:Žinutės nuoroda
domas rašė:Žinutės nuoroda Truputi foto ispudziu is Graikijos, kur mocai neatsiejama kulturos dalis :)

Taip, ir ten baikai transporto priemone, o ne, kaip LT, tapo ivaizdzio dalimi, kaip koks iPhone. Kad butu kuo naujesnis, galingesnis, blizgesnis ir tt :)


Pasiziurejus kokia statistika Europoje - motociklų parduodama daugiau nei motorolerių
Ir kad pvz. Italijoje tarp motociklų pardavimų vis dominuoja GS 1200, GSA 1200 tai mes niekuo neišsiskiriam. Ir kitiems europiečiams labai svarbus įvaizdis norint turėti kuo brangesni ir "kietai" atrodantį mocą... Ar GS1200 Italijoje kamsciuose su dezemis transporto priemone? manau, kad tik ivaizdis... :lol:

https://www.motociclismo.it/immatricola ... osto-72051


Na va, balandžio Italijos pardavimai, bendra mocų ir skutų lentelė. Pasirodo perka italai motorolerius. Gs pirmas tarp mocų, o bendrai 10-as ;)

https://www.moto.it/news/vendite-aprile ... p-100.html

Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)

Parašytas: 2019-05-03 21:39
turistux
Kitaiska Bennelli TRK perka ne ka blogiau, nei Afrikas ir GS'us

Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)

Parašytas: 2019-05-14 17:40
Decoy
Kaip ir nieko ypatingo, tiksliau - tai tikrai nėra skirta mums. Tačiau, yra įdomumūs 2 dalykai, motociklas jau važiuoja ties 300km nuo kruvo prie 250km svorio ir yra pakankamai greitas.

Nekalbant apie kainą, dizainą, target klientą ir t.t. aiškėja, kad pagaminti galima ir, matyt, komerciškai naudinga.

https://litomotorcycles.com/

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)

Parašytas: 2019-05-14 18:08
Northeast Wind
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Kaip ir nieko ypatingo, tiksliau - tai tikrai nėra skirta mums. Tačiau, yra įdomumūs 2 dalykai, motociklas jau važiuoja ties 300km nuo kruvo prie 250km svorio ir yra pakankamai greitas.

Nekalbant apie kainą, dizainą, target klientą ir t.t. aiškėja, kad pagaminti galima ir, matyt, komerciškai naudinga.

https://litomotorcycles.com/


Dulkių siurblys :lol:

Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)

Parašytas: 2019-05-14 18:39
turistux
Neseniai skaiciau kazkur (gal adv rider), kad problema vis dar ne tik baterija, bet ir svoris. Tai komplekte sios dvi problemos ir elektro motociklai artimoj ateity nesviecia. Net elektro motoroleriai neprasiskina kelio, nors ten ir nereiketu didelio ridos atstumo, ir infrastrukturos galetu nereiket, jei batarke eitu pasiimt kambarin kraut.

Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)

Parašytas: 2019-05-14 19:01
Tinkladraskis
Aš nesutinku, kad elektriniai motoroleriai neprasiskina kelio.
Kinijoje šiuo metu yra registruoti 22,7 mil. elektrinių motorolerių.
Žinoma toks didelis skaičius sąlygotas motociklų ir motorolerių su vidaus degimo varikliais draudimu Kinijoje.

https://www.wired.co.uk/article/why-ele ... on-in-asia

Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)

Parašytas: 2019-05-15 01:07
Decoy
Kretoje irgi kas penktas scooteris yra elektrinis, matosi ir automobilių tokių nemažai.

Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)

Parašytas: 2019-05-15 01:11
Decoy
turistux rašė:kad problema vis dar ne tik baterija, bet ir svoris ... ir infrastrukturos galetu nereiket, jei barke eitu pasiimt kambarin kraut.
Kad Ličio-ionų baterijos yra gan lengvos, 85kWh Teslos blokas sveria 540kg, motociklai naudoja iki 25kWh, max - kokie 150kg, LG ~15kWh opciojos sveria ties 90kg. Svarbus jau ne tiek svoris, o daugiau tūrio ir kaupiamo energijos lygio santykis. Toliau - kam imti namo, jeigu ilgintuvai yra? Kraunasi net automobiliai nuo naminės elektros be problemų, tik ilgiau nei nuo 'super chargerių', ką ten kalbėti apie motorolerių mažas batarkes.

Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)

Parašytas: 2019-05-15 09:55
turistux
Neseniai Neapolyje buvau, Italijoje bei Austrijoje, bet vos viena kita maciau elektrini. Del baterijos krovimo, tai as isivaizduoju, kad masiniam paplitimui trukdo, jog visi nenuleis rozeciu per daugiabuciu langus. Tai jei kaip Gogoro galetum kokiu 10kg baterija isimt ir parnest namo - didelio diskomforto nebutu.
Nu, ir kartojuosi, bet mano specifinis lietuviskas scootas turi tureti max greiti bent 120 (kad rezervo lenkimui butu), o kruizini 100. Ir distancija kokius 100km :) Bet cia kol kas is fantastikos, turbut...

Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)

Parašytas: 2019-05-15 10:03
Decoy
Niekas nedarys išimamos baterijos nes tai nėra saugu, į konteinerį gali pakliūti drėgmės ir purvo. Dirbant su aukštos įtampos įrenginiais - gali viską užtrumpinti momentaliai, tad rašai nesąmonę. Taip pat nesąmonė yra apie rozetes. Čia tik senų daugiabučių problema. Naujuose, garažuose, dažniausiai yra įrengtos specialios įkrovimo vietos. Jeigu nėra - tą padaryti nesunku.

turistux rašė:Nu, ir kartojuosi, bet mano specifinis lietuviskas scootas turi tureti max greiti bent 120 (kad rezervo lenkimui butu), o kruizini 100. Ir distancija kokius 100km Bet cia kol kas is fantastikos, turbut...

Nu tai tokių motociklų jau dauguma elektrinių. Scootai nėra skirti važiuoti 100km ir/ar 120km/h, tai yra miesto transporto priemonė. Čia tas pats kas rašyti "vaj vaj koks šudas, noriu kompaktinio miesto automobilio vežioti kopečias aukštas o niekas tokių negamina, kvailiai".

Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)

Parašytas: 2019-05-15 10:14
turistux

Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)

Parašytas: 2019-05-15 10:23
Decoy
Nieko tokio kad tai yra tik vizija? O čia yra kalbama apie dabartinius dalykus.

Idėja yra galima tik Kinijoje ir/ar šalia esančiose šalyse, kur kokybės/saugumo standartai yra žemiau plintuso. Kai važiuoji su scooteriu 20-40 km per dieną ir jis kraunasi kieme per 30 min, kam tau tokie dalykai? Tai padėtu tik taksistams ir delivery'ninkams, tačiau jų yra labai mažai. Nepamiršk, kad kompanijai reikėtu nuomoti žemę, prižiūrėti 'stotelę', administruoti IT įrankius, kovoti su nedorėliais. Šitas tarpinis sprendimas atrodo kvailai jau dabar, o po poros metu (kurių reikės jį įgyvendini) - pagerės baterijos, padaugės įkrovimo stotelių ir jis tas nebe efektyvus.

Dar juokinga, kad vienoje vietoje tu rašai, jog nori >100km range ir 120km/h greičio, o čia mini kažkokius dviračius, kurių baterijos, duok dieve, leis važiuoti 50km/h ir 20-30km.

Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)

Parašytas: 2019-05-15 10:34
turistux
Ne vizija, Gogoro jau dabar Taivanyje turi 1200 keitimo stoteliu. Skelbiasi per diena pakeiciantys >100000 bateriju. https://www.gogoro.com/about/ Ju scootu vartotojai nuvaziavo apie 700 milijonu km.
Bent ant popieriaus ir parametrai visai nieko max 95km/h. Vaziuojant 40km/h rida apie 100km. Nu dar biskuti paturbint ir jau butu tai, ko reikia
https://motorcyclesdata.com/2019/04/04/gogoro/

Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)

Parašytas: 2019-05-15 10:38
Decoy
Tai kaip tavo naujienų portalas, January 29 2019, rašo:

"How the kiosk battery method will function in the real world is still uncertain, however – hence the slow start. Gogoro is hoping to provider around 100 riders with scooters for an early beta phase, then release the Smartscooter commercially to the whole city later in the summer. So far there is no firm word on pricing or later release dates."

Tai yra kad projektas pasileis kažkada artimausiu metu ir dar nieko neaišku? Kas melouja?

Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)

Parašytas: 2019-05-15 10:48
draginoid
Man, asmeniskai, net zoliapjove benzinine melesne, nekalbant apie baika.....

Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)

Parašytas: 2019-05-15 10:50
Decoy
Tai va ir rašo, kad EU ir US susidomėjo šituo produktu, tačiau, kad leisti naudoti įrangą savo rinkose paprašė kompanijos sutvarkyti daug niuansų. Gamintojas to padaryti nesugebėjo (ar net nebandė), todėl projektas liko tik 'vietiniams'.

draginoid rašė:Man, asmeniskai, net zoliapjove benzinine melesne, nekalbant apie baika.....

Kodėl ne arklys? Kaip tu save privertei pereiti nuo tūkstantmečiais patikrintos transporto priemonės pereiti prie paskutinių dešimtmečių velnio išmyslo? Kratytis, kaisti, apipilinėti baką benzinu, smirdėti išmetimo dujom ir keisti tepalus su visokiais filtrais tikrai yra daug maloniau nei važiuoti tyliai ri lygiai, kartą per metus keičiant radiatoriaus turinį. Dar, mokėti už pravažiuotą km, mažiausiai, 4 kart pigiau.

Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)

Parašytas: 2019-05-15 11:04
turistux
Paryziuje nuomoja po 0.28€/min https://joincoup.com/en/paris . Youtubej yra apzvalgu. Decoy, nu kad egzistuoja tas daiktas realybeje, tik kazkaip tyliai, nevyksta revoliucija. Vyksta tik ju paciu puslapyje.

Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)

Parašytas: 2019-05-15 11:22
Decoy
Vakar girdėjau, kad ir Amsterdamas svarsto uždrausti (ir, viskas rodo, kad tikrai priims tokį sprendimą) visų vidaus degimo variklių naudojimą iki 2030 metų. Labai panašu, kad dauguma EU didmiesčių seks Skandinavijos pvz šiuo klausimu ir adaptuos tą pačią logiką. Ir triukšmo nebus naktį, ir kvepuoti bus kuo dieną.

Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)

Parašytas: 2019-05-15 12:36
draginoid
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Kodėl ne arklys?

Kas tas yr? :)

Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)

Parašytas: 2019-05-15 12:37
turistux
Neuzteks tiek licio, reiks daug rozeciu per daugiabuciu langus ir grys vel zmones prie arkliu, zmonos vel kaip senovej ieskos tik tam paciam mieste. O siaip, visai priimtina butu antivartojimo revoliucija. Laimei jausti nebutina daugybe daiktu.