Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Straipsniai moto tema. Foto. Video, Avarijos-LT. Avarijos užsieny.
Vartotojo avataras
Debesys
Pranešimai: 1053
Užsiregistravo: 2018-04-24 10:18
Karma: 429

Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Standartinė Debesys » 2021-12-09 18:13

Tai pamąstys Decoy, įvertins visus +/- ir nusipirks dyzelinį golfuką


Triumph Tiger 800 ABS 2014m
TomasJ
Pranešimai: 206
Užsiregistravo: 2016-05-21 10:45
Karma: 52

Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Standartinė TomasJ » 2021-12-09 19:26

Tą, dieselgate'inį dvilitrinį...
Vartotojo avataras
Mindaugas
Pranešimai: 291
Užsiregistravo: 2015-10-30 09:07
Karma: 195

Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Standartinė Mindaugas » 2021-12-09 20:08

Decoy rašė:Žinutės nuoroda Dėkoju, Mindaugai. Taip, dėl Golfo aš sutinku, jis yra tikrai labai talpus. O dėl platesnio crossoverio, mūsų tikslias yra tolimesnės šeimyninės kelionės automobiliu, arba į kokią Nidą 5-se (2 šeimos). T


Uoj 5-iese su ID3 tai komforto nebus. Ir tu minėjai, kad galvotum apie bateriją 70 kw+, tai ID3 su didžiausia baterija yra keturviečiai. Taip, gale dvi sėdynės :) FB mačiau labai nustebusį žmogų Molleryje atsiimant auto, nes vaikų pas jį 3 :D Faceliftas tuoj išeis, gal kas keisis.

Taip, pasiūla labai ribota. Bet ji tikrai didesnė nei tarkim buvo prieš 2 metus. Tai po 1,5-2 metų vaizdas rinkoje bus aišku tikrai kitoks.
4xRG
Pranešimai: 4207
Užsiregistravo: 2015-10-22 12:20
Karma: 925

Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Standartinė 4xRG » 2021-12-11 11:36

katowice_autobus_elektryczny_2.jpg
Be komentaru :)
Vartotojo avataras
draginoid
Pranešimai: 2499
Užsiregistravo: 2015-10-26 12:46
Karma: 984

Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Standartinė draginoid » 2021-12-21 10:58

kai vienas suomis suzinojo, kad Teslos remontas kainuos 20kEur, jis pasielge taip, isodines i vydu Musko manekena.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Standartinė Decoy » 2021-12-21 13:10

Ar tikrai, pilnas baterijos (su visais kompiuteriais ir įkrovimo sistemos) keitimas 80k eur (tuo metu) kainuojančio automobilio keitimas per gamintoją už 20k yra brangu ir juokinga?

Pabandykite pasidomėti, kiek kainuotu kokio 2013 metų, pvz, galingesnio Passat CC variklio keitimas per VW deallership'ą. Dėvėti e-bay yra parduodami po 4-5k EUR. Lengvai daroma prielaida, jog pats variklis kainuotu mažiausiai, dvigubai. Jo pristatymas (iš kito kontinento) ir montavimas su visu derinimu - tikrai ne vienas ir ne du papildomi tūkstančiai eurų.

Geras marketinginis projektas, kaip trendinančios temos gali akimirksniu sugeneruoti dešimčius tūkstančių USD per social media kanalus. Youtube kanalas vadinasi "vaikinai ir sprogmenys", todėl ir 'istorija' yra labai 'questionable'.
Drop a gear and disappear.
EBravo
Pranešimai: 307
Užsiregistravo: 2015-11-02 11:10
Karma: 188

Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Standartinė EBravo » 2021-12-21 15:39

Decoy rašė:Žinutės nuoroda Ar tikrai, pilnas baterijos (su visais kompiuteriais ir įkrovimo sistemos) keitimas 80k eur (tuo metu) kainuojančio automobilio keitimas per gamintoją už 20k yra brangu ir juokinga?

Pabandykite pasidomėti, kiek kainuotu kokio 2013 metų, pvz, galingesnio Passat CC variklio keitimas per VW deallership'ą. Dėvėti e-bay yra parduodami po 4-5k EUR. Lengvai daroma prielaida, jog pats variklis kainuotu mažiausiai, dvigubai. Jo pristatymas (iš kito kontinento) ir montavimas su visu derinimu - tikrai ne vienas ir ne du papildomi tūkstančiai eurų.

Geras marketinginis projektas, kaip trendinančios temos gali akimirksniu sugeneruoti dešimčius tūkstančių USD per social media kanalus. Youtube kanalas vadinasi "vaikinai ir sprogmenys", todėl ir 'istorija' yra labai 'questionable'.



Jei nori brangiai suremontuoti bet kurį automobilį, tai visuomet galima taip ir padaryti. :D Tačiau ,kas ieško tas randa - yra ir pigesnių variantų, net jei tai prabangesnis/naujesnis automobilis, kad ir minimas Passat CC - pilnos komplektacijos variklio kaina svyruoja nuo 900-2000 pinigų, žiūrint kur pirksi, o žinant, kad jų pagaminta ne vienas tūkstantis, tai tikrai galima rasti gana gerą variantą , o pats keitimas tai pigiausias jei pats pasikeisi -beveik nemokamai :D (žinoma, jei yra sąlygos ir gebėjimai bei noras), tačiau galima surasti kas pakeis ir už 500-1500 pinigų, todėl tai visai nelyginami dalykai, ypač su EV :D
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Standartinė Decoy » 2021-12-21 21:13

EBravo, video nurodyta, kad vairuotojas kreipėsi būtent į gamintojo atstovą, kuris pasiūlė kapitalinį remontą kito kontinento gamykloje už >20k. Prie ko čia garažų ir naudotų detalių kainos?, apie tą nekalbama. Jeigu manai, kad Teslos bateriją negalima remontuoti garaže, tai, tą daryti galima. Yra pilna youtube manualų, sunku tik nuimti ir uždėti bloką atgal. Tokius automobilius gaivino ir perpardavinėjo net MotoPro Vilniuje.

Deklaruojama savininko logika yra labai lietuviška: nupirksiu premium lavoną už pigiai, nuvarysiu į 'dealerį' ir lošiu kapitlainio remonto sąskaitos loteriją. Video, savininko įstorija yra 'too plain', nei kiek nepanašu į tikrą gyvenimą. Mano nuomone, skambūs pavadinimai ir žmonių vardai yra naudojami specifiškai click'ų pritraukimui, kas pasiteisino. Arba šio youtube kanalo savininkai turėjo aiškų projektą, arba šis žmogus žinojo kad perka lavoną ir mokėjo simbolinę kainą, arba kaip sako vienas iš video komentarų...
Prikabinti failai
4555.png
4555.png (11.36 KiB) Peržiūrėta 1506 kartus
Drop a gear and disappear.
EBravo
Pranešimai: 307
Užsiregistravo: 2015-11-02 11:10
Karma: 188

Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Standartinė EBravo » 2021-12-22 12:36

Decoy,
aš nekomentavau video medžiagos, todėl nėra reikalo ir prasmės komentuoti to ko neparašiau.
Rašiau tik apie įprastinius automobilius ir TIK apie jų remontą, bei bandymą palyginti remonto kaštus, kurie negali būti lyginami su EV, taip kaip Tamsta bandei palyginti. Palyginti galima tik sulyginamus dalykus:D
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Standartinė Decoy » 2021-12-22 12:57

Būtent tą ir darau. Liginu video minėto kapitalinio remonto kaštus gamintojo pagalba. Jeigu lyginti garažo kaštus, tai vargu ar EV remontas yra brangesnis už analogiškų metų ir kainų automobilius. Be to, visų populiarių Lietuvoje gamintojų modeliai turi 8 metų arba 100k+ km baterijos bloko garantijas (Reno, Peugeot, Nissan, Kia, Hyundai, VW, Porsche, Audi). Vėliau baterijos irgi yra remontuojamos (nebūtinai keičiamos), tačiau už pinigus.

Kaip ir įprastus variklius, bateriją galima 'uždrožti'. Bet, naudojant tvarkingai, resursas yra daug didesnis. Jau ne kartą rašė apie 250k km Teslų būkles, ir čia yra 'pirmos kartos' automobiliai. Naujos baterijos nusidėvi mažiau dėl cheminės struktūros ir didesnio saugiklių skaičiaus - geresnė termo izoliacija ir termo reguliavimas, įkrovimo greičio reguliavimas, heat pump ir battery precondition funkcijos.

Kažkada savo E36 pavarų dežę keičiau į naudotą už 2k litų, o vairo stiprintuvą dar už 700. Čia kontekste, jog automobilis kainavo 7k litų. Todėl, mokėti 5-10k eur už 50k eurus kainuonančio automobilio baterijos keitimą po 5-10 metų nauojimo (po garantijos) tikrai nėra nei stebinanti, nei keista, nei ypatingai didelė suma.

Pridedu statistinius Teslos duomenis (2020 metų laida):
Prikabinti failai
screen-shot-2018-04-14-at-2-56-15-pm.jpg
Drop a gear and disappear.
Vartotojo avataras
Debesys
Pranešimai: 1053
Užsiregistravo: 2018-04-24 10:18
Karma: 429

Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Standartinė Debesys » 2021-12-23 08:22

Triumph Tiger 800 ABS 2014m
Vartotojo avataras
Debesys
Pranešimai: 1053
Užsiregistravo: 2018-04-24 10:18
Karma: 429

Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Standartinė Debesys » 2021-12-23 08:35

o čia dar biškį rimtesnis



Toks jausmas, kad ateitis Kinijoje. Nebent Europos grandai kol kas laiko kozirius paslėpę
Triumph Tiger 800 ABS 2014m
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Standartinė Decoy » 2021-12-23 10:44

Europinių ir JAV gamintojų koziriai yra saugumas, patikimumas, servisų tinklai ir etiškumas. Svarbiausias bendras dalykas - atitikimas EU (ir medžiagų) saugumo standartams ir garantija, jog vartotojas gaus tą, kas yra deklaruojama. Kitaip, vartotoją ginančios organizacijos sulygins gamintoją su žeme iki komercinės veiklos draudimo sąjungos teritorijoje.

Na o Kinijos produktai labai atspindi jos bendrą ideologiją "kam kažką galvoti, jeigu jau yra sugalvota" ir "face" kultūrą. Video pažiūrėti įdomu, bet absoliučiai aiškiai girdisi 'partijos patvirtintos idėjos'.

Su EV kartojasi telefonų istorija. Kas nori gero - turi Apple arba Samsungą, kas nori 'tiesiog normalaus' arba 'pribambasų' - turi Kinų gamintojo produkciją. Tas tikrai tiesa.
Drop a gear and disappear.
Vartotojo avataras
draginoid
Pranešimai: 2499
Užsiregistravo: 2015-10-26 12:46
Karma: 984

Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Standartinė draginoid » 2021-12-23 11:34

Decoy rašė:Žinutės nuoroda Kas nori gero - turi Apple arba Samsungą,

Tu cia rimtai apie telefonus? :)
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Standartinė Decoy » 2021-12-23 15:39

Jeigu tavo sąvoka 'geras' yra techninių specifikacijų ir kainos santykis, tuomet tau tai negalioja. Pilnai sutinku, kad "kartelė" yra subjektyvus dalykas. Kažkam gerai yra taika, kažkam geriau yra karas. Tačiau, plačiąja prasme, šis vertinimas susidaro iš daug kriterijų, pvz ir aptarnavimo kokybė, ir saugumas, ir garantijos (ir ne tik techninės), ir atsakomybė.

Kai kišenėje užsiliepsnojo keli Samsungai - žinojo visas pasaulis (kaip ir dėl Teslų avarijų), vyko vieši teismai, susirinko dešimčiai komisijų, priimami kompensacijų ir technologijų tobulinimo sprendimai. O kas vyksta kai dega šimtai parkinguose įkraunamų Chevrolet Volt'ų ar kokie Xiaomi? Nieko, juos tyliai atšaukia ir aptarnauja pagal garantiją (jeigu tokia dar galioja).

Vis gi daugumą pirkėjų, nuo Kinų EV naudojimo atbaido 3 dalykai: žemi crash test rezultatai, mechaninių mazgų kokybė ir asmeninės informacijos vagystė. Plius yra etinis komunistinio režimo su XXI amžiaus koncentracijos stovyklomis rėmimo klausimas. Man jis yra antroje vietoje. Turiu pripažinti, kad dabar yra naudojama labai daug crash-prevention saugiklių (kameros, radarai, termo davikliai ir t.t.). Incidentų ryškiai mažėja, tad crash test'ų rezultatai šiek tiek nublanksta. Bet, čia gamintojas gauna progą dar labiau taupyti, ką Kiniečiai, oj kaip mėgsta.
Drop a gear and disappear.
Vartotojo avataras
draginoid
Pranešimai: 2499
Užsiregistravo: 2015-10-26 12:46
Karma: 984

Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Standartinė draginoid » 2021-12-24 00:11

Decoy rašė:Žinutės nuoroda Jeigu tavo sąvoka 'geras' yra techninių specifikacijų ir kainos santykis, tuomet tau tai negalioja.

o gal nereikia jau taip kategoriskai viska rusiuoti? Nera viskas jau taip kategoriska, ir nera butina deti savo komentara paskutini del tam tikru kriteriju, Nesibaigia pasaulis ties pora TM ir ivaizdzio "fafonu".
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Standartinė Decoy » 2021-12-27 13:03

Mano komentaras nėra kategoriškas, jis yra pagrįstas pasauline vieno dešimtmečio išmaniųjų telefonų pardavimų world-wide statistika ir asmeninėm žiniom apie kompanijų darbo principus, b2b ir b2c komunikacija, aptarnavimu.

Milijonui rusų geriausias visų laikų automobilis yra Niva. Ar tai yra objektyvu? Aišku kad ne. Ar tai yra protinga? Aišku kad taip. Nes rusas renkasi transporto priemonę atsižvelgiant į jos prieinamumą, vietinius kelius ir atsarginių detalių prieinamumą (kaip pvz). Ar kažkas ginčijasi jog tavo nuomonė, kad pasaulis nesibaigia ties vienų ar kitų prekių yra kvaila? Aišku kad ne. Kiekvienas renkasi protingiausią sprendimą pagal savo poreikius ir įžvalgas. Kaip ir parašiau, jeigu tau nėra aktualūs kažkokie kriterijai ir daiktas atitinka iškeltų reikalavimų - tuomet tau pasauliniai statistiniai duomenis negalioja, tavo pasirinkimas yra protingas tau asmeniškai. Tačiau, statistika yra didelė pagalba tiems, kas nenori gilintis ir nori geros prekės.
Drop a gear and disappear.
Vartotojo avataras
draginoid
Pranešimai: 2499
Užsiregistravo: 2015-10-26 12:46
Karma: 984

Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Standartinė draginoid » 2022-01-04 06:59

Kreivys apie elektros energijos plėtrą: turime klaikią situaciją – niekur nieko negalima
2024-2025 metais nauji elektromobiliai kainuos tiek pat ar net pigiau, nei turintys įprastus vidaus degimo variklius, rodo prognozės. Lietuvoje paskui Vakarus įsibėgės elektromobilumo revoliucija – šimtai tūkstančių papildomų elektromobilių pareikalaus pertvarkyti valstybės elektros energetikos sistemą. Planuojamos naujos atsinaujinančių energijos išteklių (AEI) elektrinės, valstybė atideda šimtus milijonų eurų 60 tūkst. elektromobilių įkrovimo prieigų įrengti, elektros tinklams, vardija energetikos ministras Dainius Kreivys. Tačiau jau dabar kyla iššūkių, kad elektros nepristigtume.
Šaltinis: delfi.lt
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Standartinė Decoy » 2022-01-06 10:37

Panašu, kad artėja esminis EV naujinimas. JAV kompanija Our Next Energy atliko 'realaus gyvenimo' savo naujos baterijos bandymus. Praktiškai, buvo modifikuotas senas Model S: įprastą (maždaug) 80 kWh baterijos vietą užėmė nauja panašių matmenų ir svorio 207 kWh LFP baterija. Dėl (beveik) vienodų matmenų ir svorio, bet daugiau nei 2x didesnio energijos kiekio, vienu įkrovimu, žiemos metu (!), automobilis nuvažiavo virš 1200 km. O gamintojo testiniam stende (šiltai ir be oro pasipriešinimo) - virš 1400 km.

(Vienintelė šio pasiekimo žinutė - realiam gyvenime turima opcija, kurios iki šiol tiesiog neegzistavo, laukiam adaptacijų anonsų ir detalesnės informacijos)

Drop a gear and disappear.
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Standartinė Decoy » 2022-01-06 13:51

Dar šiek tiek pasenusių žinių: https://www.kedglobal.com/newsView/ked202112230013

Hyundai Motor Co (Hyundai KIA, ketvirtam didžiausiam auto gamintojui pasaulyje priklausanti didesnė dalis) has closed its engine development division at its research and development center. "Now, it is inevitable to convert into electrification," said the newly appointed R&D chief Park Chung-kook in an email to employees. "Our own engine development is a great achievement, but we must change the system to create future innovation based on the great asset from the past."
Drop a gear and disappear.

Grįžti į “Pokalbiai offtopic”

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra