Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)
Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)
Siūlyčiau atsimerkti ir tiesiog apsižiūrėti.
Jeigu sakai kad klystu, bet jau patikslink kurioje vietoje. Atvažiuok, nuvesiu tave prie nemokamų stotelių, pamatysi kaip tai veikia, kaip žmonės jas naudoja. Arba galime su sparku nuvažiuoti, dar ir pavairuosi - gal patiks, pamatysi sąnaudas. Dar padėsiu surasti telefone kalkuliatorių, jie ir ne smartfonuose yra. Vėliau perskaitysi savo postą antrą kartą ir nustebsi koks jis kvailas.
Užsiregistruok ir paimk pasivažinėti ID3, ID4 iš Mollerio, Ioniq5 irgi laisvas FactoAuto. Paslauga nemokama, jokių apribojimų nėra, reikia tik teisių ir parašo kad nedarysi nieko nedoro - porą valandų free-ride tau skirs vos ne kitą dieną. Dabar yra žiema, puiki proga įvertinti būtent šio laikotarpio ne pačių efektyviausiu, bet tikrai neblogų elektrinių automobilių galimybes.
Dar gali(-me) EBravo paimti, ir porą kitų, automobiliai yra mažiausiai, 4 vietų.
Jeigu sakai kad klystu, bet jau patikslink kurioje vietoje. Atvažiuok, nuvesiu tave prie nemokamų stotelių, pamatysi kaip tai veikia, kaip žmonės jas naudoja. Arba galime su sparku nuvažiuoti, dar ir pavairuosi - gal patiks, pamatysi sąnaudas. Dar padėsiu surasti telefone kalkuliatorių, jie ir ne smartfonuose yra. Vėliau perskaitysi savo postą antrą kartą ir nustebsi koks jis kvailas.
Užsiregistruok ir paimk pasivažinėti ID3, ID4 iš Mollerio, Ioniq5 irgi laisvas FactoAuto. Paslauga nemokama, jokių apribojimų nėra, reikia tik teisių ir parašo kad nedarysi nieko nedoro - porą valandų free-ride tau skirs vos ne kitą dieną. Dabar yra žiema, puiki proga įvertinti būtent šio laikotarpio ne pačių efektyviausiu, bet tikrai neblogų elektrinių automobilių galimybes.
Dar gali(-me) EBravo paimti, ir porą kitų, automobiliai yra mažiausiai, 4 vietų.
Drop a gear and disappear.
Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)
Išbandžiau keletą elektromobilių. Spark naudosiuosi ir toliau dėl nedidelės kainos, bet sau tikrai dar nepirksiu, kad ir kaip Decoy įrodinėtų, kad tai dangaus mana.
Triumph Tiger 800 ABS 2014m
Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)
Smagu!, ir dar su premium planu. Spark yra pats pigiausias car sharingas (ir dėl to kad tą gali leisti elektromobilių specifika).
Kad tuoj pat visiems reikia pirkti - nesakau. Perka tokius automobilius tas kas turi galimybių (ir finansinių, ir kelias kitas). Aišku ir iš idėjos. Bet tikrai nepažįstu nei vieno, kuris turi EV dėl pontų. Nu tiesiog nei vieno, net ir brangias Model S perka ne dėl to. Visas 0-100 poros sėk greitis yra malonus bonusas, bet tik kaip priedas prie esminių dalykų. Manau, jog Teslų dragą matėte tik youtube, ne gatvėse, ypač mūsų. Trumpai tariant, pasirinkdami EV, vartotojai (ir Spark vairuotojai) padeda visiems aplinkiniams. Tokiems dėrėtu pasakyti ačiū.
Aš pykstu dėl to kito. Dėmesio! Metafora: kai sakau žmogui - už lango yra baltas namas (kuris ten dabar yra). Vietoj to, kad pažiūrėti pro langą, tas žmogus atsako - jokio namo nėra, tikrinau prieš porą metų. Nu, ok, bet kažkada teks išeiti į lauką ir neišvengiamai pamatyti. Aišku galima su tuo tempti, badauti, dar ką. Ir per laiką, galimai, tas namas jau bus žalias, ar geltonas, ir su balkonais. Tuomet išbėgti ir sakyti "Matai!!, prieš metus bandei apgauti!, namas visai ne baltas!!".
P.S.: e-UP! aišku, gali labai greitai atbaidyti vartotojus nuo EV bet savo "Spark" darbą jis atlieka gerai ir pigiai.
Kad tuoj pat visiems reikia pirkti - nesakau. Perka tokius automobilius tas kas turi galimybių (ir finansinių, ir kelias kitas). Aišku ir iš idėjos. Bet tikrai nepažįstu nei vieno, kuris turi EV dėl pontų. Nu tiesiog nei vieno, net ir brangias Model S perka ne dėl to. Visas 0-100 poros sėk greitis yra malonus bonusas, bet tik kaip priedas prie esminių dalykų. Manau, jog Teslų dragą matėte tik youtube, ne gatvėse, ypač mūsų. Trumpai tariant, pasirinkdami EV, vartotojai (ir Spark vairuotojai) padeda visiems aplinkiniams. Tokiems dėrėtu pasakyti ačiū.
Aš pykstu dėl to kito. Dėmesio! Metafora: kai sakau žmogui - už lango yra baltas namas (kuris ten dabar yra). Vietoj to, kad pažiūrėti pro langą, tas žmogus atsako - jokio namo nėra, tikrinau prieš porą metų. Nu, ok, bet kažkada teks išeiti į lauką ir neišvengiamai pamatyti. Aišku galima su tuo tempti, badauti, dar ką. Ir per laiką, galimai, tas namas jau bus žalias, ar geltonas, ir su balkonais. Tuomet išbėgti ir sakyti "Matai!!, prieš metus bandei apgauti!, namas visai ne baltas!!".
P.S.: e-UP! aišku, gali labai greitai atbaidyti vartotojus nuo EV bet savo "Spark" darbą jis atlieka gerai ir pigiai.
Drop a gear and disappear.
Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Smagu!, ir dar su premium planu. Spark yra pats pigiausias car sharingas (ir dėl to kad tą gali leisti elektromobilių specifika).
Kad tuoj pat visiems reikia pirkti - nesakau. Perka tokius automobilius tas kas turi galimybių (ir finansinių, ir kelias kitas). Aišku ir iš idėjos. Bet tikrai nepažįstu nei vieno, kuris turi EV dėl pontų. Nu tiesiog nei vieno, net ir brangias Model S perka ne dėl to. Visas 0-100 poros sėk greitis yra malonus bonusas, bet tik kaip priedas prie esminių dalykų. Manau, jog Teslų dragą matėte tik youtube, ne gatvėse, ypač mūsų. Trumpai tariant, pasirinkdami EV, vartotojai (ir Spark vairuotojai) padeda visiems aplinkiniams. Tokiems dėrėtu pasakyti ačiū.
Aš pykstu dėl to kito. Dėmesio! Metafora: kai sakau žmogui - už lango yra baltas namas (kuris ten dabar yra). Vietoj to, kad pažiūrėti pro langą, tas žmogus atsako - jokio namo nėra, tikrinau prieš porą metų. Nu, ok, bet kažkada teks išeiti į lauką ir neišvengiamai pamatyti. Aišku galima su tuo tempti, badauti, dar ką. Ir per laiką, galimai, tas namas jau bus žalias, ar geltonas, ir su balkonais. Tuomet išbėgti ir sakyti "Matai!!, prieš metus bandei apgauti!, namas visai ne baltas!!".
P.S.: e-UP! aišku, gali labai greitai atbaidyti vartotojus nuo EV bet savo "Spark" darbą jis atlieka gerai ir pigiai.
Oho!
Jeigu nepažįstu, tai reiškia, kad ir negali būti - nuostabus teiginys
Pagaliau galutinai tapo aišku visiems ,jog jei Decoy sako ,kad rado/mato "baltą namą", tai niekas negali jam prieštarauti
Nes jis tuoj pat visus prieštaraujančius/abejojančius jo nuomonės teisingumu, o kitaip tariant visus "neišmanėlius"pasiųs pasivažinėti Spark'u, tai čia dar tikriausiai labai lengva bausmė
O pasivažinėję Spark'u, (toks vienas galimas pasirinkimas iš galimų EV variantų) "padėsim visiems aplinkiniams"
Ir dar -dėmesio jis Pyksta!!!!! Nors keliais postais anksčiau kvietė nesipykti!!!!!
Tai gal iš tikro reikia pasivažinėti, o tuo pačiu, žiūrėk, ir Decoy padėsim,"baltų namų" nebematys:mrgreen:
Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)
Oho kiek smile'ų, net 17.
Nevisai aišku, kodėl interpretuoji mano patirtį kaip teiginį, jog tokių nėra. Gal ir yra, tiesiog aš nepažįstu, todėl, manau, kad yra tikrai nedaug. Jeigu žinočiau bent vieną asmenį turinti Taycan'ą, Lucid arba S Plaid'ą, na tuomet - taip, tokius perka. Bet tai yra analogai ferrarių (ir kaina panaši). Ir taip, sakau nepykim, bet žmonės pykdo, nes rašo kad parašyti.
Nevisai aišku, kodėl interpretuoji mano patirtį kaip teiginį, jog tokių nėra. Gal ir yra, tiesiog aš nepažįstu, todėl, manau, kad yra tikrai nedaug. Jeigu žinočiau bent vieną asmenį turinti Taycan'ą, Lucid arba S Plaid'ą, na tuomet - taip, tokius perka. Bet tai yra analogai ferrarių (ir kaina panaši). Ir taip, sakau nepykim, bet žmonės pykdo, nes rašo kad parašyti.
Drop a gear and disappear.
Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)
Beje, kalbant apie Spark vs nuosavą arba ilgalaikės nuomos elektromibilį:
- vairuojant pats, dažniausiai žiūri kiek gi jis naudoja energijos šiuo metu - tokiu greičiu?, o tokiu? O sumažinus tą, o padidinus tą ir randi sau maksimaliai patogų ir maksimaliai taupų kopromisą. Džiaugies kad 'štai kaip galima!'.
- vairuojant spark'ą - įšoki, nesvarbu ar šilta baterija ar šalta, pešiuką maks, 'sport' ir gazas dūgnas.
Trumpai tariant, nuosavas EV pasyviai verčia važiuoti taupiau, rasti kompromisą ir nuo to gauti pasitenkinimą - didesnis saugumas. O carsharingas verčia spausti-skubėti - mažesnis saugumas ir nulis efektyvumo.
- vairuojant pats, dažniausiai žiūri kiek gi jis naudoja energijos šiuo metu - tokiu greičiu?, o tokiu? O sumažinus tą, o padidinus tą ir randi sau maksimaliai patogų ir maksimaliai taupų kopromisą. Džiaugies kad 'štai kaip galima!'.
- vairuojant spark'ą - įšoki, nesvarbu ar šilta baterija ar šalta, pešiuką maks, 'sport' ir gazas dūgnas.
Trumpai tariant, nuosavas EV pasyviai verčia važiuoti taupiau, rasti kompromisą ir nuo to gauti pasitenkinimą - didesnis saugumas. O carsharingas verčia spausti-skubėti - mažesnis saugumas ir nulis efektyvumo.
Drop a gear and disappear.
Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Beje, kalbant apie Spark vs nuosavą arba ilgalaikės nuomos elektromibilį:
- vairuojant pats, dažniausiai žiūri kiek gi jis naudoja energijos šiuo metu - tokiu greičiu?, o tokiu? O sumažinus tą, o padidinus tą ir randi sau maksimaliai patogų ir maksimaliai taupų kopromisą. Džiaugies kad 'štai kaip galima!'.
- vairuojant spark'ą - įšoki, nesvarbu ar šilta baterija ar šalta, pešiuką maks, 'sport' ir gazas dūgnas.
Tie patys argumentai tinka VDV. Naujesni skydeliai prikišti visokiais "blue driving", "green drive" ar dar kokiais. Todėl irgi atkreipi dėmesį, kaip tam tikras elgesi kelyje keičia degalų sąnaudas, bandau dar labiau eko pavaryt EV nebent (galbūt) prisdeda stresas kažkur nedavažiuot, todėl jau pavarai max eko, kol pasieki tikslą
2005 XL650V Transalp
Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)
Decoy rašė:Žinutės nuoroda - vairuojant pats, dažniausiai žiūri kiek gi jis naudoja energijos šiuo metu - tokiu greičiu?, o tokiu? O sumažinus tą, o padidinus tą ir randi sau maksimaliai patogų ir maksimaliai taupų kopromisą. Džiaugies kad 'štai kaip galima!'.
Svarbu, kad keliuose tai nebutu Priusu armijos papildymas, kurie vaziuoja aplinkeliu trecia juosta 80 km/h, nes taip yra ju taupiausias vaziavimo rezimas.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)
Tirai taip, bet čia tu manai kokyčius net įjungęs ventiliatorius Nesakau kad tai labai naudinga žinoti, bet labai įdomu kai yra rodoma.Marionis rašė:Tie patys argumentai tinka VDV. Naujesni skydeliai prikišti visokiais "blue driving", "green drive" ar dar kokiais. Todėl irgi atkreipi dėmesį, kaip tam tikras elgesi kelyje keičia degalų sąnaudas, bandau dar labiau eko pavaryt EV nebent (galbūt) prisdeda stresas kažkur nedavažiuot, todėl jau pavarai max eko, kol pasieki tikslą
Drop a gear and disappear.
Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)
Jeigu diskutuoti apie elektromobilius, tai matyt pats geriausias (praktiškiausias/ informatyviausias) būdas būtų iš asmeninės patirties!
Todėl pirmiau vertėtų jį įsigyti ir paeksploatuoti bent trys, keturis metus ir pristatyti savo patyrimą -išlaidų/ gedimų suvestinę, eksploatacinių savybių/kaprizų suvestinę ir t.t. ar net papasakoti įdomius nutikimus (pvz. kiek kartų teko bėgti su "kibiru pas ūkininką elektros atsinešti" )
Manau, tokia diskusija tikrai būtų prasminga ir naudinga tiek norintiems/ketinantiems įsigyti ir jau turintiems EV.
Bet kokiu atveju, visi technologiniai sprendimai yra įdomus, o kiek jie bus patrauklūs, koks bus jų paplitimas ir kaip jie greit bus įsisavinti priklauso nuo labai daug aplinkybių. Pagyvensim -pamatysime.
Pvz. įdomus sprendimas (tiesa, tai nieko naujo, tokia įdėja jau senokai buvo bandoma įgyvendinti), tačiau jau vienas ir sertifikuotas
https://www.topgear.com/car-news/future ... tified-fly
Todėl pirmiau vertėtų jį įsigyti ir paeksploatuoti bent trys, keturis metus ir pristatyti savo patyrimą -išlaidų/ gedimų suvestinę, eksploatacinių savybių/kaprizų suvestinę ir t.t. ar net papasakoti įdomius nutikimus (pvz. kiek kartų teko bėgti su "kibiru pas ūkininką elektros atsinešti" )
Manau, tokia diskusija tikrai būtų prasminga ir naudinga tiek norintiems/ketinantiems įsigyti ir jau turintiems EV.
Bet kokiu atveju, visi technologiniai sprendimai yra įdomus, o kiek jie bus patrauklūs, koks bus jų paplitimas ir kaip jie greit bus įsisavinti priklauso nuo labai daug aplinkybių. Pagyvensim -pamatysime.
Pvz. įdomus sprendimas (tiesa, tai nieko naujo, tokia įdėja jau senokai buvo bandoma įgyvendinti), tačiau jau vienas ir sertifikuotas
https://www.topgear.com/car-news/future ... tified-fly
Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)
Svarbu, kad keliuose tai nebutu Priusu armijos papildymas, kurie vaziuoja aplinkeliu trecia juosta 80 km/h, nes taip yra ju taupiausias vaziavimo rezimas.
Teko pastaruoju metu dažnai Vilnius-Kaunas-Vilnius pavažinėt, kai matai , kad fūros lenkia lengvąją auto, 99% EV auto (ne Teslos), nes jei nevažiuos 70 km\h greitkelyje kur visi 110 palaiko, nedatrauks ir reikės stoti, gaišti laiką kraunantis.
MT-09 Tracer
Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)
Wing rašė:Žinutės nuoroda Teko pastaruoju metu dažnai Vilnius-Kaunas-Vilnius pavažinėt, kai matai , kad fūros lenkia lengvąją auto, 99% EV auto (ne Teslos), nes jei nevažiuos 70 km\h greitkelyje kur visi 110 palaiko, nedatrauks ir reikės stoti, gaišti laiką kraunantis.
Tas pats vaizdelis vasara link pajurio autostradoje: pilna EV, vaziuojanciu 80-90 ir su pravirais langais, kad kondiskes nejungti.
Man asmeniskai tai jau nera suprantama ir priimtina. Gal pries kokius 30 metu tai ir butu normalu, kai buvau dar jaunas, dabar jau norisi komforto ir patogumo. Tam ir dirbu ir uzdirbu.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)
Kazkeik i tema nuo Fortine is Kanados:
Patinka man jo video.
Patinka man jo video.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)
Pala, tai mes taip motociklais važinėjame, ir būtent tai mums yra komfortas ir patogumasdraginoid rašė:vaziuojanciu 80-90 ir su pravirais langais, kad kondiskes nejungti. Man asmeniskai tai jau nera suprantama ir priimtina ... jaunas, dabar jau norisi komforto ir patogumo.
Na o su stiklais nuleistais tikrai ne vien EV važinėja. Plius, tai yra asmeninis pasirinkimas. Iš praktinės pusės galioja, tikriausiai, kokiems seniems leaf'ams 2010 metų. Gan dažnai važiuoju Vilnius-Kaunas - kad EV dažniau važiuoja lėčiau tikrai galiu patvirtinti. Bet mano patirtyje tokių greitis yra ties 90-100kmh. Pats ir su dyzeliu važiuoju vos-vos greičiau už fūras, šimtu, man taip yra patogiausia. 90-110 greičiu važiuoja didžioji dauguma. 110 ar greičiau - gal kas penktas, ar retesnis. Čia jau tikrai objektyvi nuomonė, visi ją matome aiškiai. Gal vakare daugiau skubančių, bet ir tais pačiais EV pasitaiko greitai važiuojančių, ir nebūtinai Teslom.
Iš testininų ir Spark'o važiavimų: salono šildymas (21c) su abiem prikinėm sėdynėm ir šildomu vairu 'kainuoja' papildomus 2,0-2,6kWh per 100km. O 'heat pumpiniai' automobiliai suvartoja (labai suapvalintai ir be ekonomijos lėtai važiuojant) 20-30 kWh per 100km žiemos metu (įskaitant šildymą ir važiuojant bent 100 km/h). Vasaros vidurkis, priklausomai nuo automobilio modelio, krenta iki 13-23 kWh (įskaitant kondicianavimą ir važiuojant bent 100km/h). Kiek tiklsiai įma kondicionerius pasakyti negaliu, be įtariu, kad mažiausiai dvigubai mažiau (nes nei varas, nei sėdinės nėra šildomos). Todėl ir viena, ir kita funkcija sudaro mažiau nei 10 procentų padidintų sąnaudų jų naudojimo metu.
Geras realių sąlygų rezultatų šaltinis yra štai šita Norvego lentelė (galima daryti 'sort by' kriterijų viršuje). Čia yra ir skirtingos padangos, ir diskai, ir oro temperatūros, yra testas 90km/h ir 120km/hm taip pat per kiek automobilis pravažiuoja 1000km (tai yra, įtraukia greitį pagal KET ir įkrovimo spartą). Taip pat viskas daroma 'patogiai', su automatine klimato kontrole (20c ar pan):
Drop a gear and disappear.
Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)
4xRG rašė:Žinutės nuoroda
Pabrangs dar trigubai, kai sugalvos, kad EV galima krauti naudojant tik žalią energiją. Sekantis nusivylimas bus kai užkraus kelių mokestį, kuris dabar įskaičiuotas į kurą. Keista, kad yra tikinčiu, jog pavyks važinėt pigiau nei su dyzeliuku.
MT-09 Tracer
Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)
Wing rašė:
Pabrangs dar trigubai, kai sugalvos, kad EV galima krauti naudojant tik žalią energiją. Sekantis nusivylimas bus kai užkraus kelių mokestį, kuris dabar įskaičiuotas į kurą. Keista, kad yra tikinčiu, jog pavyks važinėt pigiau nei su dyzeliuku.
Kalbos kalbomis, bet kartais reikia pasižiūrėti į skaičius:
Šiuo metu Lietuvoje įregistruota viso apie 8 tūkstančių elektromobilių (5045 grynieji elektromobiliai (BEV)ir 3210 iš išorės įkraunami hibridiniai automobiliai (PHEV))
Lietuvoje iki 2022m. atsirado 14 tūkstančių fizinių asmenų, kurie įsirengė saulės jėgaines. Jiems elektros kaina jau nėra ir nebus svarbi net jei pabranktų kelis kartus... Dėl brangstančių degalų aš vertinčiau situaciją atvirksčiai: elektromobilis jau tuoj taps ne prabangos, o papračiausiai pigesnis būdas važinėti...
HONDA CRF1000
Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)
Plasnart rašė:Lietuvoje iki 2022m. atsirado 14 tūkstančių fizinių asmenų, kurie įsirengė saulės jėgaines. Jiems elektros kaina jau nėra ir nebus svarbi net jei pabranktų kelis kartus...
O vat tuos, kurie stato saulės jėgaines reiktų suvaryti į vieną gardą ir maitinti žole, kol išmirs. Kokioje Lietuva platumoje ir kiek saulėtų dienų per metus būna?
Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)
Plasnart rašė:Žinutės nuorodaWing rašė:
Pabrangs dar trigubai, kai sugalvos, kad EV galima krauti naudojant tik žalią energiją. Sekantis nusivylimas bus kai užkraus kelių mokestį, kuris dabar įskaičiuotas į kurą. Keista, kad yra tikinčiu, jog pavyks važinėt pigiau nei su dyzeliuku.
Kalbos kalbomis, bet kartais reikia pasižiūrėti į skaičius:
Šiuo metu Lietuvoje įregistruota viso apie 8 tūkstančių elektromobilių (5045 grynieji elektromobiliai (BEV)ir 3210 iš išorės įkraunami hibridiniai automobiliai (PHEV))
Lietuvoje iki 2022m. atsirado 14 tūkstančių fizinių asmenų, kurie įsirengė saulės jėgaines. Jiems elektros kaina jau nėra ir nebus svarbi net jei pabranktų kelis kartus... Dėl brangstančių degalų aš vertinčiau situaciją atvirksčiai: elektromobilis jau tuoj taps ne prabangos, o papračiausiai pigesnis būdas važinėti...
Tikrai taip, pažiūrėkim į skaičius:
(duomenys iš Regitros) iki 2022 vasario 1 d. registruotų automobilių su VDV 1.567.487 vnt, benzinas/elektra 37.564 vnt., su EV 5018 vnt. Skaičiai kalba patys už save, koks procentas LT automobilių parko yra su EV- 0,00...%, KOL KAS juokingai mažas ar ne?
Kitas momentas - prieš kiek metų sustartavo EV, matyt jau bus 10. Ką tai reiškia? Tai reiškia, kad nei būtina infrastruktūra nėra paruošta, nei vartotojo sąmonė, nei jo finansinis pajėgumas nėra pasiruošęs priimti EV (turiu galvoje bent kiek reikšmingesnis), kitaip tariant sistemos inercija yra didelė ir dar ne greit pasikeis, net jei kai kas to ir labai norėtų. Kaip jau esu daug kartų rašęs, manau, dar turės praeiti bent 10 -15 metų (čia optimistiškai žiūrint), kad skaičius su EV bent priartėtų prie pusės dabartinio LT automobilių parko, o tai jau būtų reikšmingas skaičius, kuris galėtų būti vertinamas ne kaip prabangos/išskirtinumo dalykas. Tad teiginys "tuoj taps" nėra tikslus, na nebent susitarti koks laiko tarpas turimas galvoje
Net neabejoju, kad atsiras komentarų, esą aš prieš EV, arba, kad reikia saugoti gamtą, saugoti klimatą, reikia mažinti taršą ir t.t. ir panašiai, tačiau šūkiais /manifestais nieko nepakeisi. Tam reikia materialinių išteklių, darbo ir laiko sąnaudų ir pagaliau net visuotinio susitarimo nuo ko pirmiau pradėti.
P.S. aš ne prieš EV ir už gamtą
O saulės jėgainės, tai naujas technologinis kūrinys, kaip ir kiti nauji dalykai yra labai įdomūs/patrauklūs. Ir visiškai sutinkų, jei tose žemės vietose, kur saulė vos ne 365 d. šviečia, dirva nederlinga pvz, dykuma, kalnai ,tai ten tikrai galima kurti saulės jėgainių parkus (nors ir tuo galima abejoti, dabar dykuma, o gal bus sugalvota (beje jau galvojama) kaip ją paversti derlinga ). Tačiau, ten kur dirva dabar derlinga, tai toks sprendimas labai abejotinas. O atsižvelgiant į prognozes jog per kelis metus žmonių skaičius tik stipriai didės, tai nemanau, kad būtų galvojama jog maisto gamyba turėtų mažėti, na nebent jį kurti mėgintuvėliuose
Kaip bus pagyvensime- pamatysime!
- informatikas
- Pranešimai: 535
- Užsiregistravo: 2015-10-24 07:29
- Karma: 234
Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)
Plasnart rašė:Žinutės nuoroda Lietuvoje iki 2022m. atsirado 14 tūkstančių fizinių asmenų, kurie įsirengė saulės jėgaines.
jie dabar išsimokinėja paskolas už tų elektrinių isirengimą
KTM 1290 Super Adventure S
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra