Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Straipsniai moto tema. Foto. Video, Avarijos-LT. Avarijos užsieny.
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Standartinė Decoy » 2021-11-09 14:12

Kažkiek offtopic, bet EV skeptikams suduotas dar vienas smūgis. "Automobiliai prasti, labai brangūs, ilgai nevažiuoja, nėra kur įkrauti, todėl jų tikrai niekas nepirks artimiausiu metu", tačiau, kažkodėl, pardavimai ir paklausta auga kaip ant mielių, esminis ribojimas - gamybos apimtis.

EU pradėjo prekiauti Tesla Model 3 ir jis iškart tapo pačiu perkamiausiu automobiliu mūsų kontinente. Patikslinu, kad ne EV automobiliu, tiesiog, automobiliu. Pridedu ir naujų auto registracijų statistikos pokytį pagal automobilių kuro tipą paveiksliuką (kažkodėl neskaičiuojamos Baltijos šalys ir Liuksemburgas, matyt neparengė laikų ataskaitos). Dyzelių registracijos sparčiai mažėja, per vienerius metus susitraukė beveik dvigubai. Panašu, jog ir antrinėje rinkoje, po 1-2 metų pradės labai sparčiai kristi dėl taršos reguliavimo.

Beje, naujos Tesla/Panasonic baterijų tipas mūša efektyvumo rekordus ir deda didelį šešėlį ant "solid state battery" technologijos. Panašu, kad greitai prasidės 'moto eksperimentai' su jom.

Paveikslėlis

Paveikslėlis


Drop a gear and disappear.
EBravo
Pranešimai: 307
Užsiregistravo: 2015-11-02 11:10
Karma: 188

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė EBravo » 2021-11-09 15:37

Europos valstybėse, skaičiuojant tūkstančiui gyventojų, bendrai yra apie 14000 automobilių (duomenys iš Eurostat), tad nesunku paskaičiuoti kiek iš viso yra automobilių. Tad kol kas elektromobiliai dar išgyvena ankstyvos "kūdikystės" laikotarpį :D
Tačiau kaip ir visi kūdikiai auga taip ir šis per keletą metų (gali tekti palaukti ir dešimtį) tikėtina pasieks jaunystės, o vėliau ir brandų amžių ;)
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė Decoy » 2021-11-09 17:50

EBravo rašė:Europos valstybėse, skaičiuojant tūkstančiui gyventojų, bendrai yra apie 14000 automobilių
Nevisai aišku, kaip Petriuko nunešiotų apatinių kolekcija susieta su Mariuko naujų bokserių pasirinkimu. Dalinuosiu geidžiamumo rodikliais: kaip, žaibiškai, viena prekė išstumia iš rinkos kitas.
Drop a gear and disappear.
Vartotojo avataras
klemkas
Pranešimai: 413
Užsiregistravo: 2015-10-31 11:08
Karma: 221

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė klemkas » 2021-11-09 18:14

Gerai, bet nereikia pamiršti kodėl ta prekė išstumia iš rinkos kitas. Dėl stipraus toli pažengusių šalių spaudimo. Visi dabar buldozeriu stumia žalią ekonomiką, žalią energiją, žalią judėjimą, taršos mokesčių didinimą, investicijas į naujų ekologiškų technologijų kūrimą ir taip toliau. Realiai tai tiesiog toliau sukamas ekonomikos ratas, vėl yra į ką investuoti, ką išrasti. Prie viso to kovojant su klimato kaita. Ir nesakau, kad tai yra blogai :)
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė Decoy » 2021-11-09 18:24

Klemkai, žalios energetikos stūmimas yra mitas. 100 eur 'bauda' per metus tikrai neverčia pirkti 5-7 metams naują EV. Juos perka dėl praktiškumo, patogumo ir saugumo (kaip savo, taip ir aplinkinių) ir negali kažkiek aukštesnės kainos.

Atsiprašau, bet "Ekonomikas ratas" komentaras yra tas pats kas antivakserio "persirgsiu ir praeis" - nu ne, nepraeis, ne ratas o technologinis šuolis. Gera analogija yra "dumb" ir "smart" telefonai. Visi turime paskutinius nes patogu ir praktiška, o ne dėl mados. Ir atsinaujino rinka daug greičiau nei per 10 metų.

Visą žalią energetiką stumią ne dėl to, kad kažkam patinka ir ekonomiškai efektyvu. O todėl kad reikia į ateiti žiūrėti, ir, matant vaizdą, jau labai staigiais judesiais tvarkytis. Automobilis yra lašas jūroje. Ne lašas (kaip pvz) yra vėjo turbinos, <80 kurių jau dabar gali pilnai pakeisti šiuolaikinės atominės elektrinės reaktorių, sustabdyti šimtų tonų radioaktyvių atliekų gamybą, ką jau kalbėti apie anglies ar dujų efektyvumą. O akumuliatorinės fermos kompensuoti 'o kas jeigu orai pasikeistu?'. Ir tai ne kažkoks futuristinis projektas rytojaus, o realybė, mūsų netolimų kaimynų dabartis.

Labai gaila, jog 'boomeriai' ir vyresnės kartos nei kiek apie tą negalvoja. Viskuo rūpinasi jaunesnės kartos. Bet tai yra suprantama, kai tavo gyvenimo eigoje po šonu vyko karai, byrėjo valstybės - tikrai norėsi gyventi dabar, o ne galvoti kas vyks kai gulėsi karste.
Drop a gear and disappear.
EBravo
Pranešimai: 307
Užsiregistravo: 2015-11-02 11:10
Karma: 188

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė EBravo » 2021-11-10 12:50

Decoy rašė:Žinutės nuoroda
EBravo rašė:Europos valstybėse, skaičiuojant tūkstančiui gyventojų, bendrai yra apie 14000 automobilių
Nevisai aišku, kaip Petriuko nunešiotų apatinių kolekcija susieta su Mariuko naujų bokserių pasirinkimu. Dalinuosiu geidžiamumo rodikliais: kaip, žaibiškai, viena prekė išstumia iš rinkos kitas.


Decoy, tai, kad pats ir sugalvojai susieti automobilius su apatiniais ir dar išrinkti Petriuko ir Mariuko, nesuprantama kodėl jie, o ne pvz Juratės ir Marytės yra palyginami :mrgreen: :mrgreen: Matyt gal prisibijai feminiščių :mrgreen: :mrgreen:

Tačiau grižkime prie temos, kalbama buvo apie tamstos taip išreklamuotą spartą, kaip žaibiškai išstumiama viena prekė ,konkrečiai automobilis su vidaus degimo varikliu. Pateikiau statistiką, kuri nerodo jokio "žaibiškumo", tiesiog vyksta noramlus/nuoseklus naujos technologijos atėjimas :D O tai kad kažkas skuba įsigyti naujieną tai nieko nuostabaus, šiame pasaulio vystymosi etape vartojimas yra tiesiog sudievintas :shock: O jei esi ne su jais arba bent jau entuziastingai nepritari tai esi, anot tavęs, antivakseris, boomeris ir t.t. :D
Tačiau, o ar ne tas pats vartojimas ir sukėlė dabartinę "žalumo" krizę. Reikėjo bet kokia kaina patenkinti vartojimo ištroškusius, anot tavęs, jaunąją- progresyviąją kartą :D Ir tai vyko per paskutinius 50-60m. Tad dabar tenka pjauti "derlių"- begalinę taršą viskuo, pradedant buitinėm atliekom -tekstilė ,plastikai ir t.t. ir net maisto likučiais ir baigiant pramonine tarša, o ji bene pati didžiausia:D O kaip kitaip -pramonei reikėjo patenkinti vartojimo įnorius, nesiskaitant ir negalvojant apie jokią taršą, na arba bent galvojant minimaliai ;)

O dabar apie automobilių taršą, vidutiniškai automobilis (duomenys vėl gi iš tos pačios eurostat) matuojama gramais (ten patenka ir NO, NO2,CO, CO2 ir kietosios dalelės) išmeta apie 120-140gr.
O dabar imkime ir palyginkime aviacinę taršą pvz Boeing 737 priklausomai nuo modelio įsipila 13000-25000 ltr degalų sudegina apie 57ltr/min ir žinoma išmeta visus teršalus taip pat į atmosferą ir į pačius jautriausius jos sluoksnius , na jei pažiūrėti kiek vienu metu (ir taip kiekviena parą) pasaulyje skrenda lėktuvų (apie 1000 visų tipų), o ypač tų, kurie skrenda po 7-9 val, tai mano skaičiavimais ,jie išmeta teršalų tiek kiek visas Lietuvos automobilių parkas (1.358.800 vnt 2020m)per apytikriai pusę metų. Tai kas čia didesnis teršėjas. O kur dar jūrų transportas. Tad dar kol kas negirdžiu naujo šūkio -mažiau skraidykime, mažiau teršime!!!! Visai netinka, kaip gi mes atsisakysime tokio malonumo, o ypač progresyvusis jaunimas, to tikrai dar nedarys :D
Tikrai neteigiu ,kad automobilis neteršia, tačiau, kokioje teršėjų eilutėje jie yra dar tokios statistikos neradau ;)
Decoy, gal tu turi info? ;) Ar tu tik elektromobiliais domiesi? :D

Beje garbusis Elonas M. mano žiniomis, turi tris asmeninius jetus ir tikrai kažkodėl ne elektrinius :mrgreen:
Vartotojo avataras
Marionis
Pranešimai: 374
Užsiregistravo: 2015-10-30 23:00
Karma: 238

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė Marionis » 2021-11-10 12:56

Plasnart rašė:Žinutės nuoroda
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Vat ko aš nesuprantu, tai kaip 300kg motociklas nuvažiuoja ~200 su 21kwh baterija, kai 40kwh užtenka stumpti beviek 2 tonas sveriantį automobilį beveik tokį pat atstumą? Elektromotoras kažkoks senas, ar pavara kreiva...


Įvertinus aerodinaminį pasipriešinimą taip ir turėtų būti. Tradicinio motociklo pasipriešinimas gerokai didesnis nei automobilio (0.5-1.0 vs 0.2-0.5). Proveržį padarė tik wmc250ev (su skyle viduryje) koef. 0.118


Todėl net ekonomiškasis Honda NC užmiestyje ramiai važiuojant vartoja ne ką mažiau degalų, nei koks VW Golf su 1.4TSI varikliu :) bet transporto priemonių dydžiai ir svoriai laaabai skirtingi :)
2005 XL650V Transalp
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė Decoy » 2021-11-10 13:30

EBravo rašė:Tačiau grįžkime prie temos, kalbama buvo apie tamstos taip išreklamuotą spartą, kaip žaibiškai išstumiama viena prekė ,konkrečiai automobilis su vidaus degimo varikliu
Aš nesutinku su tavo pesimizmu, nes metinis rinkos dalies augimas nuo 5% iki 12% (be covido) ir nuo 12% iki 23% per sunkius covido laikus tikrai yra žaibiškai spartus. Greitį šiandien riboja tik medžiagų trūkumas ir gamybos aplinkybės (pandemija). Paklausa išlieka didžiulė, eilės - pusmečiui.

EBravo rašė:vartojimas yra tiesiog sudievintas :shock: Tačiau, o ar ne tas pats vartojimas ir sukėlė dabartinę "žalumo" krizę. Reikėjo bet kokia kaina patenkinti vartojimo ištroškusius, anot tavęs, jaunąją- progresyviąją kartą :D
Irgi visiškai nesutinku, tai yra įrodyta specialistais ir psichologijos profesionalais. Identifikuotos žmonių grupės, kurios turi išskirtines savybes. Vartoju sąvoką "baby boomeris", nes būtent jie (dažniausiai) gyvena dabartimi (ne iš gero gyvenimo). Tavo minėtai "vartotojų kartai" priskirčiau "Generation X". Ji pakliuvo į ramesnius laikus ir tiki stabilumu, iš čia ir polinkis atsipalaiduoti ir "vartoti".

Jaunesnės kartos (imho, <40 metų) vadovaujasi kitokia logika. Kad mus sugundyti kažką nupirkti, prekių gamintojai / paslaugų tiėkėjai turi labai aiškiai įrodyti ko yra verti. Pasiūlyti ne tik materialią, bet ir socialinę naudą. Tai nesusieta su mada, tai yra pirkėjo atsakomybė ir pagarba kitiems. Lygiai taip pat, kaip aš noriu (ir jau greitai turėsiu) stogo saulės elementus ir, tikiuosi, gerą EV, visuomet perku kuo mažiau (pvz) Kinijos, Rusijos, Baltarusijos ir kokio Bangladešo prekių. Vėl gi, ne dėl mados, ir nevisai dėl kokybės, o todėl, kad noriu investuoti į savo vaikų ir kitų žmonių gerumą, neremti režimų su kuriais nesutinku. Sumokėsiu daugiau už "Žolinėlį", vietoj "LOYD", nes noriu palaikyti vietinį verslą.

Išvadas darau dėl asmeninių pažiūrų. Aiškiai matau, kad toks esu ne vienas, ir tai teikia optimizmo. Kartu, greičiau artėjame prie gražaus, sveiko ir taikaus rytojaus. Deja, pats iki jo tikrai nedagyvensiu, bet esu pasiruošęs prisidėti dėl tų pačių vaikų. Esu tikras, kad panašiai masto visi, bet vieni 'garsiau', kiti - gyliai savyje, tyliau. Prisidėti praktiškai dažnam neleidžia galimybės. Laimei gyvename Lietuvoje, kur galimybės pastoviai plečiasi.

EBravo rašė:Ir tai vyko per paskutinius 50-60m. Tad dabar tenka pjauti "derlių"- begalinę taršą viskuo, pradedant buitinėm atliekom -tekstilė ,plastikai ir t.t. ir net maisto likučiais ir baigiant pramonine tarša, o ji bene pati didžiausia:D O kaip kitaip -pramonei reikėjo patenkinti vartojimo įnorius, nesiskaitant ir negalvojant apie jokią taršą, na arba bent galvojant minimaliai
Visiškai teisingai, to tevų vartojimo pasekmes šalins(šalina) jų vaikai, so mažiau atsakingų žmonių - vaikų vaikai.

EBravo rašė:O dabar apie automobilių taršą, vidutiniškai automobilis (duomenys vėl gi iš tos pačios eurostat) matuojama gramais (ten patenka ir NO, NO2,CO, CO2 ir kietosios dalelės) išmeta apie 120-140gr. O dabar imkime ir palyginkime aviacinę taršą pvz Boeing 737 .... O kur dar jūrų transportas.
Absoliučiai su tuo sutinku ir minėjau praeitame pranešime. Kaikuriuos būtinus dalykus patys pakeisti negalime. Bet ties to dirba kiti, šiuo atveju - pats Boeing: https://www.boeing.com/principles/susta ... index.page

EBravo rašė:...o ypač progresyvusis jaunimas, to tikrai dar nedarys :D
Jaunimas (nepainioti su priklausomais nuo tėvų vaikais) tą jau daro, netiesiogiai, bet daro. Jeigu turi pažįstamų didesnėse IT įmonėse ar pan. kur dirba daugiau jaunimo - pasidomėk kokiais būdais jie vilioja savo darbuotojus. Be abejo, atlyginimas yra vienas iš prioritetų, tačiau jaunas specialistas lengvai atsisakys konkretaus darbo, jeigu matys, jog jis kertasi su jo įsitikinimais. Kažkur lemiamas sprendimas gali būti priimtas dėl vienkartinių plastikinių puodėlių naudojimo.

EBravo rašė:Elonas M. mano žiniomis, turi tris asmeninius jetus ir tikrai kažkodėl ne elektrinius :mrgreen:
Juokauji, suprantu. Bet Muskas tavo kritikos nenusipelnė, jis gyvena $50k moduliniame name ir, vietoj prabangaus viešbučio, per vizitą nakvojo savo gamybos konferencijų salėje. Žmogus, kuris pilnai aukoja savo gyvenimą kilniam tikslui, gan abstrakčiam, bet sukeliančiam svajones, motyvuojančiam visą žmoniją.

Pabandysiu surasti kokia lengvųjų automobilių taršos dalis, tačiau ji yra didesnė nei visų lėktuvų ir laivybos kartu sudėjus dėl kiekių proporcijos. Update: paskutinės pilnos ataskaitos yra 2018 netų, visas transportas sudaro ties 25 procentų CO2 emisijų, iš jų, 70% buvo kelių transportas, beveik po 10% sudarė visą aviaciją ir visą laivybą. Didžiausia taršos dalis, virš 30%, atėjo iš energijos gamybos, tačiau čia įeina ir visa naftos pramonė, kuri 'maitina' transportą.
Drop a gear and disappear.
EBravo
Pranešimai: 307
Užsiregistravo: 2015-11-02 11:10
Karma: 188

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė EBravo » 2021-11-10 16:48

Update: paskutinės pilnos ataskaitos yra 2018 netų, visas transportas sudaro ties 25 procentų CO2 emisijų, iš jų, lengvieji automobiliai - 70% yra kelių transportas, beveik po 10% sudaro visa aviacija ir visa laivyba. Didžiausia taršos dalis, virš 30%, ateina iš energijos gamybos, tačiau čia įeina ir visa naftos pramonė, kuri 'maitina' transportą.

Na štai, anot tavęs, labai aiški statistika -transportas CO2 tik 25 procentus sudaro visoje teršalų skleidėjų sąraše.
Tačiau didžiausias psichologinis spaudimas būtent autotransporto valdytojams dėl neva didžiausio teršimo ;)

Ir tai suprantama, nes tai lengviausiai paveikiausia visuomenės dalis dėl suprantamų priežaščių:
1) tokiu būdu galima užsitikrtinti investicijas į neva mažiau taršią transporto priemonę ir tai absoliuti tiesa, jei imti domėn tik pačią transporto priemonę, neatsižvelgiant į pramonę, kuri gamindama, tame skaičiuje ir elektromobilius, teršia beveik likusius 75 % (na jei tiksliau apie 60% bendrai paėmus visą pramonę);
2) patenkinti vartotojų poreikį naujovėms, pasipuikavimui ,išskirtinumui (o priedanga gali būti ir "rūpestis" ateities kartomis) :D ) čia ir dabar, o tai garantuoja puikų pelną trumpuoju laikotarpiu naujai susikūrusioms kompanijoms (apie ką ir kalbėjo Klemkas), o jei tiksliau t.y. užtikrinti vartojimo nenutrūkstamumą, nes tai viena didžiausių paskutiniųjų 40-50 metų BVP sukuriančių dalių;
3) plius savo maržą pasiims ir mokslas;
4) juk niekas masiškai nepirks elektrinių asmeninių lėktuvų (nes tokių perkančių su vidaus degimo ar jet ir dabar nėra daug, tiksliau jų gerokai mažiau nei automobilių savininkų), o tai visai negarantuoja pelno ir didelio pelno ,tad kam kalbėti apie aviacinę/jūrų transporto (o plius dar geležinkeliai) taršą, nors ji tikrai didesnė.
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė Decoy » 2021-11-10 17:04

EBravo rašė:į neva mažiau taršią transporto priemonę
Labai liudna, kad inteligentiški žmonės taip rašo.

Pertrauki faktus, aptarnavimas yra visiškai kitoks. Taip pat išbrauki faktą, kad pagamintas VD automobilis teršia aplinka metų metus, ir daug šimtų kartų daugiau nei jo gamyba, ko nedaro EV. Tikiuosi šitas video padės tau permąstyti teiginius ir padarysi bent kažkiek kitokias išvadas.

Drop a gear and disappear.
Vartotojo avataras
draginoid
Pranešimai: 2482
Užsiregistravo: 2015-10-26 12:46
Karma: 977

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė draginoid » 2021-11-10 22:50

Kaip bebutu, bent forumas pagyvejo :)
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Vartotojo avataras
Debesys
Pranešimai: 1048
Užsiregistravo: 2018-04-24 10:18
Karma: 428

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė Debesys » 2021-11-10 23:28

Esu girdėjęs, kai mane pavadina antivakseriu, nors esu beveik visais skiepais skiepytas. Pats nesisvaidau panašiais epitetais, nes manau tai parodo norą būti aukščiau pažeminant kitą.
Taip, man patinka pažanga ir naujovės, taip, esu už ekologiją. Kai renkuosi nuomojamą automobilį (citybee ar pan), prioritetas elektriniam ar bent jau hybridui.
Taip, su malonumu važiuočiau tyliu el.motociklu.
Prieš porą sav pasikeičiau auto. Lizingas 3 metams. Žinot kokį salono pasiėmiau? Dyzelį. Kodėl? Apie tai daug kartų buvo diskutuota. Kai ev pasieks ekonomiškumo, komforto (turiu omenyje ne auto vidų), kainos santykį bent jau apylygį su vdv, tada tikrai rinksiuosi ev. Kol kas palauksiu ir iš šalies pasidžiaugsiu ev entuziastais, o esant reikalui, trumpam vis persėsiu į hybrid/ev su sąlyga, kad akumuliatorius bus įkrautas
Triumph Tiger 800 ABS 2014m
Vartotojo avataras
Plasnart
Pranešimai: 851
Užsiregistravo: 2015-10-22 08:30
Karma: 935

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė Plasnart » 2021-11-11 09:37

Džiugu, kad atsiranda vis tvariau ir racionaliau mąstančių. Be jokiu abejonių dauguma jau šiandien persestu į EV. Tik bet kokiam pokyčiui reikalingas laikas, pinigai, infrastruktūra. Kas pradeda nuo saulės jėgainės, kas vidaus degimo variklį nors kartais pakeičia į dviratį/paspirtuką. Svarbu tvari ir tausojanti mąstymo kryptis. Su tuo noriu visus pasveikinti :)

P.s. pradėjau nuo saulės jėgainės ir el. dviračio, nors kieme dar vis stovi ekonominės klasės dyzeliukas - stebiu gamintojų pasiūlymus ir taupau pirmąjam nors kiek su ekonomine logika sukurtam EV... 8-)
Paskutinį kartą redagavo Plasnart 2021-11-11 10:02, redaguota 1 kartą.
HONDA CRF1000
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė Decoy » 2021-11-11 09:58

Taip, EV patogumo/kokybės/kainos santykis ganėtinai sėkmingai konkuruoja su VDV tik nuo 60k eurų kartelės (Pvz Teslos 3/Y, geresnių komplikacijų Hyundai Ioniq 5, Škoda Enyaq iV, VW iD4 ir iD5).

Jeigu kažkas neturi galimybės tiek investuoti arba įkrovinėti nemokamai (per tam tikras viešas stoteles arba asmeninę saulės elektrinę) - daugumai gyventojų, šiai dienai dyzeliai yra vis dar ekonomiškai naudingesnis. Praktikoj, tokiems asmenims, EV sutaupo tarp 5k ir 10k per 10 metų, taigi praradimas per šį vidutinį automobilio gyvenimo laikotarpį - ties 10 papildomų tūkstančių eurų.

Šie pinigai (10k) yra investicija į aplinką - savo ir aplinkinių gerumą, ženkliai aukštesnį saugumo lygį, šiai dienai nemokamą parkavimą, A juostos naudojimą, ateities (kai kur - dabarties) draudimo įvažiuoti į miesto centrą rizikos apėjimą. O jeigu asmuo turi galimybė įkrauti nemokamai, ši investicija grįžtą po 250k km (augant kainoms/infliacijai - jaučiamai greičiau, gal ir per 150k, kas yra vos 5-6 metai vidutinio aktyvumo naudojimo).
Drop a gear and disappear.
4xRG
Pranešimai: 4190
Užsiregistravo: 2015-10-22 12:20
Karma: 918

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė 4xRG » 2021-11-11 11:38

Nemokamas įkrovimas išliks tik namuose.
EV eksplotacija neskaičiuojama ilgam eksplotavimui.
Ir kuo mes norim ir galim gyventi ekologiškiau tuo mes daugiau teršem
Vartotojo avataras
draginoid
Pranešimai: 2482
Užsiregistravo: 2015-10-26 12:46
Karma: 977

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė draginoid » 2021-11-11 11:41

4xRG rašė:Žinutės nuoroda Nemokamas įkrovimas išliks tik namuose.

As neturiu nemokamu rozeciu namuose :)
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė Decoy » 2021-11-11 11:44

4xRG rašė:EV eksplotacija neskaičiuojama ilgam eksplotavimui.
Ir kuo mes norim ir galim gyventi ekologiškiau tuo mes daugiau teršem
Kad čia per vėmimas žodžiais?
Drop a gear and disappear.
EBravo
Pranešimai: 307
Užsiregistravo: 2015-11-02 11:10
Karma: 188

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė EBravo » 2021-11-11 11:50

Decoy rašė:Žinutės nuoroda
EBravo rašė:į neva mažiau taršią transporto priemonę
Labai liudna, kad inteligentiški žmonės taip rašo.

Pertrauki faktus, aptarnavimas yra visiškai kitoks. Taip pat išbrauki faktą, kad pagamintas VD automobilis teršia aplinka metų metus, ir daug šimtų kartų daugiau nei jo gamyba, ko nedaro EV. Tikiuosi šitas video padės tau permąstyti teiginius ir padarysi bent kažkiek kitokias išvadas.



Decoy,
turiu tau pasiūlymą ateičiai, jei pasitelki kieno nors tekstą ar išsakytus teiginius savo atsakymui/argumentacijai ar kritikai, tai būk malonus, cituok visą sakinį, o ne atskirus žodžius (ar jų grupes) nes tokiu būdu labai lengva iškreipti autoriaus išsakytą mintį, na nebent pats to sąmoningai ir sieki, tokiu būdu norėdamas padidinti savo teiginių svorį, bet tai veikia priešingai, o ir garbės tau nesuteikia (aišku, jei ji bent kiek svarbi šiais progresyviais laikais) ;)

Atsiprašau visų forumiečių, šią temą ,matyt ,vertėtų perkelti į kitą diskusijų skiltį pvz. blevyzgų ar kokią kitą panašią :D
4xRG
Pranešimai: 4190
Užsiregistravo: 2015-10-22 12:20
Karma: 918

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė 4xRG » 2021-11-11 12:05

Decoy rašė:Žinutės nuoroda
4xRG rašė:EV eksplotacija neskaičiuojama ilgam eksplotavimui.
Ir kuo mes norim ir galim gyventi ekologiškiau tuo mes daugiau teršem
Kad čia per vėmimas žodžiais?

Decoy rašė:Žinutės nuoroda
4xRG rašė:EV eksplotacija neskaičiuojama ilgam eksplotavimui.
Ir kuo mes norim ir galim gyventi ekologiškiau tuo mes daugiau teršem
Kad čia per vėmimas žodžiais?

Siuolaikines TP neskaiciuojamos ilgesnem eksplotacijos laikui nei 10m. Tai jai jos ekonominis atsipirkimas tik vyks panasiu laikotarpiu tai kokia is to nauda? O banko palukanas pridejai? :)
4xRG
Pranešimai: 4190
Užsiregistravo: 2015-10-22 12:20
Karma: 918

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė 4xRG » 2021-11-11 12:16

Ekologija turi buti ekologiska

Grįžti į “Pokalbiai offtopic”

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra