Intensyvaus stabdymo testas

Straipsniai moto tema. Foto. Video, Avarijos-LT. Avarijos užsieny.
Vartotojo avataras
draginoid
Pranešimai: 2482
Užsiregistravo: 2015-10-26 12:46
Karma: 977

Intensyvaus stabdymo testas

Standartinė draginoid » 2020-08-31 15:31

Gal kam bus idomu, kaip ir nuo ko skyriasi stabdymo keliais, stabdant intensyviai?
https://www.msf-usa.org/downloads/imsc2 ... -Paper.pdf
Paveikslėlis


Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Vartotojo avataras
Plasnart
Pranešimai: 851
Užsiregistravo: 2015-10-22 08:30
Karma: 935

Intensyvaus stabdymo testas

Standartinė Plasnart » 2020-09-01 13:49

Pagal KET reiktų pradėti stabdyti pradžioje galiniu ir tik po to priekiniu stabdžiu... :D
Šiek tiek netikėta įžvalga dėl sankabos išmynimo įtakos stabdymo keliui... :roll:
HONDA CRF1000
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Intensyvaus stabdymo testas

Standartinė Decoy » 2020-09-01 14:47

Plasnart rašė:Pagal KET reiktų pradėti stabdyti pradžioje galiniu ir tik po to priekiniu stabdžiu...
Aš prisimenu kad mokina taip, tačiau KET'e pačiam neturėtu būti šito punkto formaliai, technologijos keičiasi daug greičiau nei leidykla gauna korekcijų ir spausdina naujas versijas.
Drop a gear and disappear.
Vartotojo avataras
Plasnart
Pranešimai: 851
Užsiregistravo: 2015-10-22 08:30
Karma: 935

Intensyvaus stabdymo testas

Standartinė Plasnart » 2020-09-01 18:00

Decoy rašė:Žinutės nuoroda
Plasnart rašė:Pagal KET reiktų pradėti stabdyti pradžioje galiniu ir tik po to priekiniu stabdžiu...
Aš prisimenu kad mokina taip, tačiau KET'e pačiam neturėtu būti šito punkto formaliai, technologijos keičiasi daug greičiau nei leidykla gauna korekcijų ir spausdina naujas versijas.


Kaip ten bebūtų su KET formalumais, bet tenka pripažinti, kad ant pavojingų paviršių (nuokalnėse, ant šlapio asfalto, žvyro ..) visdėlto naudoju tą principą pradedant stabdyti nuo galo ir tik tada pridedant priekinius. Tai mane daug kartų išgelbėjo nuo virtimų paslydus priekiniam ratui dėl nestandartiškai greitai pasikeitusios slidžios kelio dangos (pvz.: prieš tai išsiliejusių aušinimo skysčių, kurių akimis neina pastebėti)...
HONDA CRF1000
Vartotojo avataras
draginoid
Pranešimai: 2482
Užsiregistravo: 2015-10-26 12:46
Karma: 977

Intensyvaus stabdymo testas

Standartinė draginoid » 2020-09-01 23:01

As, asmeniskai, visada naudoju galini stabdi pirma. Draugai stebisi, kad mano galiniu stabdziu kaladele devisi panasiai, kaip priekines.
Taip pat tik galini naudoju, vaziuodamas mazu greiciu, zvirekeliu, arba leidziantis nuo kalno, ypac be asfalto.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Vartotojo avataras
TWIN
Pranešimai: 1095
Užsiregistravo: 2016-07-26 15:22
Karma: 260

Intensyvaus stabdymo testas

Standartinė TWIN » 2020-09-02 07:05

Tai Hondoje sudvejinti stabdziai, spaudi galini, stabdo ir priekiniai 40 ant 60 %. Deauviliai taip buvo combi. Priekiniai pats pridedi daugiau jei reikia.
mefistofelis
Pranešimai: 45
Užsiregistravo: 2017-04-23 23:27
Karma: 13

Intensyvaus stabdymo testas

Standartinė mefistofelis » 2020-09-06 13:16

Priekiniu pagrindine taisykle neperspausti, o tam turi nuolat treniruotis, galiniu uzblokuoti lengviausia net ir ant gero pavirsiaus. Niekada galinis ekstriniu stabdymu metu nesumazins greicio efektyviau uz prekini, ir jo (galinio) naudojimas pradzioje yra prarastos sekundes.
Vartotojo avataras
Tinkladraskis
Site Admin
Pranešimai: 2606
Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
Karma: 1151

Intensyvaus stabdymo testas

Standartinė Tinkladraskis » 2020-09-24 12:33

Labai geras video paaiškinantis, kokius stabdžius naudoti offroade.


Grįžti į “Pokalbiai offtopic”

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra