Beta ALP 4.0

Straipsniai moto tema. Foto. Video, Avarijos-LT. Avarijos užsieny.
Vartotojo avataras
rusnietis
Pranešimai: 615
Užsiregistravo: 2015-11-02 22:56
Karma: 535

Beta ALP 4.0

Standartinė rusnietis » 2020-04-30 22:49

Sveiki,

kadangi šiame forume "viskam tinkamų" motociklų (angl. Dual Sport) temos kartas nuo karto šmėsteli, ir lyg turi savo entuziastų ratą, tai nutariau pasidalinti savo Dual Sport džiaugsmais (kol kas) ir vargais (tikėkimės jų nebus). Į garažą nugulė nedažnas Lietuvoje Beta ALP 4.0. Tai yra lengviausias nevalandinis enduro motociklas legalus Europoje (Euro4), su kuriuo galima tiek suvažinėti į Ispaniją keičiant tepalus tik namie, tiek išlėkti į miškelį ir peršokti keletą savo mirtim nugriuvusių medelių.

Pirmas išvažiavimas miškan ir keletas svarbiausių faktų užusienietiška kalba (bo visus savininkus LT žinau, ir būtų paprasčiau jiem paskambint, nei video filmuot):



Vartotojo avataras
MindeM
Pranešimai: 163
Užsiregistravo: 2016-03-23 18:09
Karma: 47

Beta ALP 4.0

Standartinė MindeM » 2020-05-01 09:10

Kokie +/- lyginant su CRF250L?
Vartotojo avataras
Plasnart
Pranešimai: 851
Užsiregistravo: 2015-10-22 08:30
Karma: 935

Beta ALP 4.0

Standartinė Plasnart » 2020-05-01 16:30

MindeM rašė:Žinutės nuoroda Beta ALP 4.0


Palyginus teorines specifikacija CRF vaziuokle siek tiek geresne, bet svoris didesnis, galia mazesne, prosvaista mazesne, sedyne aukstesne... Visa kita +/- labai panasu...Kazin kaip su moco kaina?
HONDA CRF1000
Vartotojo avataras
rusnietis
Pranešimai: 615
Užsiregistravo: 2015-11-02 22:56
Karma: 535

Beta ALP 4.0

Standartinė rusnietis » 2020-05-08 13:47

Viską teisingai Plasnart surašė, tik su važiuoklėmis nelabai jaučiu realaus skirtumo (nors CRF turi pora cm daugiau eigos), bet realiam pasaulyje tas nelabai jaučiasi, nes jos abi gana minkštos ir į sportinio tipo važiavimą neorientuotos.

ALP/CRF palyginimas žemiau. Atkreipkite demesi, kad viskas pateikta is DAUGIAU prizmes, kas ne visada yra gerai (pvz svoris):

Didesnė Galia/Sukimo momentas: ALP
Didesnė prošvaisa: ALP
Aukštesnė sėdynė: CRF
Pakaba: lygiosios
Techninė surinkimo kokybė: lygiosios
Vizualinė surinkimo kokybė: CRF
Didesnis svoris (133kg vs 144kg): CRF
Max greitis (su standartinem zvaigzdem): realiai tas pats, ~120kmh
Geriau kyla priekis: ALP
Galima legaliai vaziuoti dviese: CRF
Turi ABS versija: CRF
Aptarnavimo intervalai: lygiosios (10kkm)
Kuro bako dydis(7,7l vs 10,5l): ALP


Su kaina reikalai tokie, kad ALP'us galutinai uzsmauge naujausi reikalavimai (nors turimas modelis yra Euro4), todel ju gamyba visai nesenai nutrauke, ir isigyti galima tik sandelyje, ar pas dylerius likusius modelius. Lentynos kaina pries nutraukiant gamyba buvo 5400eur (vs 5200eur uz CRF).

Iki ALP'o geriausias turetas pakatuskiu (vidutinio sunkumo ir sunkiais trackais) mocas buvo CRF250L. Bet panašu, kad tegyvuoja naujas karalius ;)
Vartotojo avataras
MindeM
Pranešimai: 163
Užsiregistravo: 2016-03-23 18:09
Karma: 47

Beta ALP 4.0

Standartinė MindeM » 2020-05-08 20:34

Jei ALP gamyba nutrauke, tai panasu, kad is nauju nevalandiniu enduro beliko CRF250L ir KTM 690/Husky 701...

Ne i tema, bet manau, kad laiko klausimas kol hard enduro mocai Europoje bus neberegistruojami del aplinkosauginiu reikalavinu. Nors formaliai visi dabar atitinka euro4, bet realiai is dylerio isvaziuoja su full power map'ais, kurie nebeatitinka euro 4
Vartotojo avataras
turistux
Pranešimai: 2156
Užsiregistravo: 2015-11-01 18:04
Karma: 745

Beta ALP 4.0

Standartinė turistux » 2020-05-10 09:23

MindeM rašė:Žinutės nuoroda Jei ALP gamyba nutrauke, tai panasu, kad is nauju nevalandiniu enduro beliko CRF250L ir KTM 690/Husky 701...

Ne i tema, bet manau, kad laiko klausimas kol hard enduro mocai Europoje bus neberegistruojami del aplinkosauginiu reikalavinu. Nors formaliai visi dabar atitinka euro4, bet realiai is dylerio isvaziuoja su full power map'ais, kurie nebeatitinka euro 4


Jau euro 5 reikia, pagal mane:

As of 1 January 2020, all new type-approved motorcycles and mopeds sold in the European Union (EU) and the European Free Trade Area (EFTA) will have to meet the new Euro 5 environmental standard that will replace the current Euro 4 specification.
For existing moped and motorcycle models type-approved before the 1 January 2020, Euro 5 will become mandatory as of the first day of 2021. This brings the pollutant emissions of L-category vehicles (i.e. mopeds, motorcycles, tricycles and quadricycles) to the same level as Euro 6 cars.
https://www.acem.eu/new-euro-5-environm ... ce-in-2020
Beverly 350 ST

Grįžti į “Pokalbiai offtopic”

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra