Elektrinių motociklų naujienos
Elektrinių motociklų naujienos
Nauajs trumpas ir taiklus Zero motociklo review. Taip, kol kas labai brangu (20k eur RRP) ir toli nevažiuoja (120km average). Bet tai jau yra labai panašu į 'tradicinį' motociklą.
Drop a gear and disappear.
Elektrinių motociklų naujienos
Tiesiogiai į temą, nauji Zero - jau iki 180km highway range, kaina vis dar kandžiojasi. Deja, kažkoks bullshit su 'unlock' opcijom, kaip žaidimuose: pilnas baterijos galingumas, top speed ir šildomos rankenos yra aktyvuojamos po primokėjimo per appsą. Keistas pasirinkimas, žinant kad ta pati Tesla nemokamai duoda 'over-the-air' update programinės įrangos, kuris optimizuoja ir energijos sąnaudas, ir galią, ir prideda visiškai naudingo funkcionalumo.
Vat ko aš nesuprantu, tai kaip 300kg motociklas nuvažiuoja ~200 su 21kwh baterija, kai 40kwh užtenka stumpti beviek 2 tonas sveriantį automobilį beveik tokį pat atstumą? Elektromotoras kažkoks senas, ar pavara kreiva...
Vat ko aš nesuprantu, tai kaip 300kg motociklas nuvažiuoja ~200 su 21kwh baterija, kai 40kwh užtenka stumpti beviek 2 tonas sveriantį automobilį beveik tokį pat atstumą? Elektromotoras kažkoks senas, ar pavara kreiva...
Drop a gear and disappear.
Elektrinių motociklų naujienos
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Tiesiogiai į temą, nauji Zero - jau iki 180km highway range, kaina vis dar kandžiojasi. Deja, kažkoks bullshit su 'unlock' opcijom, kaip žaidimuose: pilnas baterijos galingumas, top speed ir šildomos rankenos yra aktyvuojamos po primokėjimo per appsą. Keistas pasirinkimas, žinant kad ta pati Tesla nemokamai duoda 'over-the-air' update programinės įrangos, kuris optimizuoja ir energijos sąnaudas, ir galią, ir prideda visiškai naudingo funkcionalumo.
Vat ko aš nesuprantu, tai kaip 300kg motociklas nuvažiuoja ~200 su 21kwh baterija, kai 40kwh užtenka stumpti beviek 2 tonas sveriantį automobilį beveik tokį pat atstumą? Elektromotoras kažkoks senas, ar pavara kreiva...
Kiek girdėjau tesla lygiai taip pat gali užlockint tam tikras funkcijas ir užlockina tokias rimtas kaip autopilotas, ypač kai auto pereina kitam savininkui, kuris jos tiesiogiai nepirko iš tesla dealerio. Baterijos išnaudojimą taip pat gali bet kada dėl 'saugumo' online gali apribot.
MT-09 Tracer
Elektrinių motociklų naujienos
Full Self Driving (FSD) yra klasifikuojamas kaip SaaS (Software as a Service). Jis rišasi prie asmeninės Tesla vartotojo paskyros ir konkretaus automobilio. Šiandien tai yra prieinama už vieną $10k priemoką, bet planuojama ir poros šimtų dolerių per mėn abonementas (sprendimas automatiniam taksi).Wing rašė:Tesla lygiai taip pat gali užlockint tam tikras funkcijas ir užlockina tokias rimtas kaip autopilotas, ypač kai auto pereina kitam savininkui
Tai yra kaip mokamo Google appso schema, kur vartotojas turi pasirašti elektroninę asmeninės atsakomybės sutartį. Perduodant daiktą trečiam asmeniui įvedamas naujas accountas su to vartotojo parametrais. Tačiau, yra ganėtinai didelis ginčas dėl to, ar vartotojas gali ją perkelti savo kitam naujam automobiliui. Šiai dienai atsakymas yra 'ne', bet vyksta rimtas svarstymas kaip tą 'optimizuoti' šitą klausimą. Pvz, gal suteikti perkėlimo teisę vieną kartą, arba rakinti licenciją kol jos nebandys aktyvuoti visiškai naujame automobilyje po, tarkim, 5 metų, tokiu būdu garantuoti įmonei papildomo automobilio pardavimą.
FSD vis gi nėra mechaninis reikalas, kaip ZERO baterija ar šildomos rankenos. Bet aš tikrai sutinku: jeigu ją siūlo kaip SaaS prie accounto, vartotojas turėtu turėti galimybę ja pats naudoti bent jau toliau, kitoje Tesloje. O gyvenant liberaliam pasaulyje, neturėtu būti ir "ne" formos ultimatumų. Todėl, perduoti kitam vartotojui, manau, irgi turėtu būti kažkokia išlyga, bent jau gera nauolaida reaktivacijai.
Update: EU yra siūlomas "Advanced Autopilot" (4,5k EUR) ir "FSD" (8,7k EUR) kaip atskiri paketai. JAV tokios opcijos nėra visai, tik FSD. Įtariu kad, mūsų atveju, perkėlimo taisyklės galios būtent FSD, o autopilotas liks vietoje. Pabandysiu patikslinti (screenshotas iš PL vertimo su RU google translate)
Drop a gear and disappear.
Elektrinių motociklų naujienos
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Vat ko aš nesuprantu, tai kaip 300kg motociklas nuvažiuoja ~200 su 21kwh baterija, kai 40kwh užtenka stumpti beviek 2 tonas sveriantį automobilį beveik tokį pat atstumą? Elektromotoras kažkoks senas, ar pavara kreiva...
Įvertinus aerodinaminį pasipriešinimą taip ir turėtų būti. Tradicinio motociklo pasipriešinimas gerokai didesnis nei automobilio (0.5-1.0 vs 0.2-0.5). Proveržį padarė tik wmc250ev (su skyle viduryje) koef. 0.118
HONDA CRF1000
Elektrinių motociklų naujienos
Plasnart, bet tu tik oro pasipriesinimo koeficienta ivertinai, o dar yra tiesiogine priklausomybe nuo pavirsiaus ploto (...projekcijos?). Bandau isivaizduot, kiek sitas skiriasi automobiliui ir motociklui. Be to, automobilyje turim 4 placius ratus vietoje 2 siauru motocikle, tai speju, kad riedejimo trintis irgi gerokai didesne automobilio, tik nzn kokia dalis energijos ji tenka.
Beverly 350 ST
Elektrinių motociklų naujienos
turistux rašė:Žinutės nuoroda Plasnart, bet tu tik oro pasipriesinimo koeficienta ivertinai, o dar yra tiesiogine priklausomybe nuo pavirsiaus ploto (...projekcijos?). Bandau isivaizduot, kiek sitas skiriasi automobiliui ir motociklui. Be to, automobilyje turim 4 placius ratus vietoje 2 siauru motocikle, tai speju, kad riedejimo trintis irgi gerokai didesne automobilio, tik nzn kokia dalis energijos ji tenka.
Su pasipriešinimo koeficientu esu susidures praktiškai. Draugas dar prieš gerų 20 metų sugalvojo pasidaryti išskirtinį triratį motociklą iš automobilio variklio. Rezultate triratis motociklas su 2 ltr benzininiu varikliu vos įvažiuodavo iki 110km/h ir tai ne prieš vėją (teko ieškoti ir dėti galingesnį motorą) Čia vienas iš reikšmingesnių, kuris pačiam motociklininkui jaučiasi tiesiogiai
Taip, kad pilnai sutinku, kad yra daug dedamųjų kas įtakoja nuriedamo atstumo ilgį ir motociklo svoris ir padangos ir motociklininko svoris, aukštis, ekipiruotė ir t.t...
HONDA CRF1000
Elektrinių motociklų naujienos
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Elektrinių motociklų naujienos
Vizualiai - tikras OHO, tikras šiuolaikinių technologijų atvaizdas. Tik ant popieriau čia pasakėlė, manau, surašyta. Realybėje tai tokio range tikra nebus 'dienos ratukui'. Ir galinių stabdžių su e-variklių nereikia, ir eiga galinę galima be jokių tech sprendimų spec.
Su tokiu sukimo momentu apsiversi iškart ~4s yra, matyt, elektroninis safe mode. Bet parašyta 'under' tai gali būti ir 2, jeigu ant vairo atsisėsi visu kūnudraginoid rašė:toks torqas ir tik 4 sec iki 100?
Drop a gear and disappear.
Elektrinių motociklų naujienos
Motociklo kaina visai priimtina tik diržinė pavara truputį ne į temą enduro tipo motociklui...
Kogero enduro turistai paskutiniai elektrifikuosis, nes nuvažiavus nuo asfalto, net dabar degalinių reikia paieškoti, o su el. pradžioje bus labai daug vargo planuojant pasikrovimo vietas...
Kogero enduro turistai paskutiniai elektrifikuosis, nes nuvažiavus nuo asfalto, net dabar degalinių reikia paieškoti, o su el. pradžioje bus labai daug vargo planuojant pasikrovimo vietas...
HONDA CRF1000
Elektrinių motociklų naujienos
Plasnart rašė:Žinutės nuoroda Kogero enduro turistai paskutiniai elektrifikuosis, nes nuvažiavus nuo asfalto, net dabar degalinių reikia paieškoti, o su el. pradžioje bus labai daug vargo planuojant pasikrovimo vietas...
Tiesiog reikes priekabeles su generatoriumi
Jeigu taip daro masinoms, kodel gi ne mocams?
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Elektrinių motociklų naujienos
Tai Enduro versija ir turi grandinę, vietoj diržo pavaros, ir ratus kitokius - visi skirtumai.Plasnart rašė:Motociklo kaina visai priimtina tik diržinė pavara truputį ne į temą enduro tipo motociklui...
Kalbant apie bendrą naudojima, video praktika rodo, kad grandinė lieka antru triukšmo šaltiniu motociklo, iškart po vidaus degimo variklio.
Drop a gear and disappear.
Elektrinių motociklų naujienos
Plasnart rašė:Žinutės nuoroda Motociklo kaina visai priimtina tik diržinė pavara truputį ne į temą enduro tipo motociklui...
Kogero enduro turistai paskutiniai elektrifikuosis, nes nuvažiavus nuo asfalto, net dabar degalinių reikia paieškoti, o su el. pradžioje bus labai daug vargo planuojant pasikrovimo vietas...
Saugant planeta, enduro irgi teks uzdraust
Beverly 350 ST
- domantasTi
- Pranešimai: 206
- Užsiregistravo: 2017-03-04 20:25
- Karma: 79
Elektrinių motociklų naujienos
Tuos kurie su numeriais kuprinėse nelabai ir uždrausi
Elektrinių motociklų naujienos
Šiek šiek naujienų iš NIU. Gamintojo, kurio produktus naudoja Skok. Nieko ypatingo iš motociklų pusės, tačiau pristatytas įdomus motoroleris už 4999 eur iki subsidijų (jos Lietuvoje yra ties 1000 eur). Kelia 275kg, turi ilgesnę sėdinę ir keleivio nugarėlę, lekia iki 100 km/h ir turi 75km range, nuo SCHUKO įsikrauna per 5 val ( https://eco-move.co.uk/niu-mqi-gt-evo-electric-scooter/ ). Už tokią kainą - visai maloni opcija miesto keliams, galima į Traukus ir atgal pralėkti sėkmingai ir greitai.
Mano manymu, yra ypatingai patogus įkrovimas - galima pajungti prie bet kokios rozetes ir patį mopedą, ir ištraukti bateriją. Nunešti su 'nešiojamo kompiuterio' chargerių į savo kambarį arba, kokią kavinę kol pietauji. Akumas gan didelis, bet atrodo padoriai. Niekas net nesupras kas čia yra. Trumpas video žemiau.
Vienintelė rimtesnė spraga - didelės bagažinės turinį užima baterijos. Taigi viską teks vežti arba kuprinėje, arba tvirtinti 'tarp kojų' (bet tai, kiek žinau, yra numatyta).
Mano manymu, yra ypatingai patogus įkrovimas - galima pajungti prie bet kokios rozetes ir patį mopedą, ir ištraukti bateriją. Nunešti su 'nešiojamo kompiuterio' chargerių į savo kambarį arba, kokią kavinę kol pietauji. Akumas gan didelis, bet atrodo padoriai. Niekas net nesupras kas čia yra. Trumpas video žemiau.
Vienintelė rimtesnė spraga - didelės bagažinės turinį užima baterijos. Taigi viską teks vežti arba kuprinėje, arba tvirtinti 'tarp kojų' (bet tai, kiek žinau, yra numatyta).
Drop a gear and disappear.
Elektrinių motociklų naujienos
Top Speed 100km/h, Up to 75km Range - manau tai reiskia, kad realybe gerokai zemiau. Bet kaip grynai miesto variantas, is tikro, jau pakankamai pajegus. Iki sodybos uz 50km, deja vis dar nelabai... Tai 5000€ vien miestui, vietoje gerokai pigesnio kokio kymco 125-uko, kazkaip nezavi.
Beverly 350 ST
- domantasTi
- Pranešimai: 206
- Užsiregistravo: 2017-03-04 20:25
- Karma: 79
Elektrinių motociklų naujienos
Motorrad.de prie temų apie elektrinius motociklus, kelias savaites vyksta apklausa, kaip išvartė google vertėjas:
Kokią elektrinę koncepciją ant dviejų ratų svarstytumėte.
Žinoma mano smalsumas nugalėjo, prabalsavau ir atsidūriau prie 34%. Nustebino 'elektros skeptikų' 18%. (Nors jeigu prabalsavau aš, tai nebūtinai tie 18% yra vokiečiai ) kita vertus ,matomai, nelabai dar tenkina elektros motociklų gamintojų deklaruojami nuvažiuojami atstumai.
Dar įdomu tai, kad pagal naujai registruojamus motociklus statistinis vokietis yra 51 metų amžiaus ir važinėja 1000cc adventure arba naked tipo motociklu. Žinant kad su r1250gs vienu baku gali nuvažiuoti virš 500km. tai gal tie 18% visai pagrįsti
Kokią elektrinę koncepciją ant dviejų ratų svarstytumėte.
Žinoma mano smalsumas nugalėjo, prabalsavau ir atsidūriau prie 34%. Nustebino 'elektros skeptikų' 18%. (Nors jeigu prabalsavau aš, tai nebūtinai tie 18% yra vokiečiai ) kita vertus ,matomai, nelabai dar tenkina elektros motociklų gamintojų deklaruojami nuvažiuojami atstumai.
Dar įdomu tai, kad pagal naujai registruojamus motociklus statistinis vokietis yra 51 metų amžiaus ir važinėja 1000cc adventure arba naked tipo motociklu. Žinant kad su r1250gs vienu baku gali nuvažiuoti virš 500km. tai gal tie 18% visai pagrįsti
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra