Elektrinių motociklų naujienos
Elektrinių motociklų naujienos
Visai ne apie motociklus, bet apie technologiją kuri čia buvo ne kartą minėta - Hydrogen (arba FCell-hybrid) pagrindų dirbančius variklius:
https://asia.nikkei.com/Business/Automo ... rch%202022.
Trumpas reziume: vandenilio fuel-cell hybrid automobilių, deja, niekas neperka, todėl Honda stabdo jų gamybą jau šiais metais. Iš viso, per 4 metus, visame pasaulyje buvo parduota vos 1900 vienetų. Šito, ir analogiško tipo variklių Honda automobilių pardavimai taip pat bus sustabdyti visam laikui. Priežastis yra mikroskopiniai infrastruktūros vystymosi greičiai dėl technologijos sudėtingumo ir kainų.
Tačiau, kompanija vis dar planuoja dalyvauti šitos technologijos gerinimo tyrimuose kartu su GM ir keliais kitais gamintojais.
O čia yra toks naujas video kaip (be abejo modifikuotas saugumui ir sumažinto svorio) premium 5 vietų family sedanas Tesla Model S Plaid už $130k, Ispanijos žiede lengvai lenkia specifiškai lenktynių žiedui pagamintą lygiai 10 kartų brangiau kainuojantį McLaren P1:
https://asia.nikkei.com/Business/Automo ... rch%202022.
Trumpas reziume: vandenilio fuel-cell hybrid automobilių, deja, niekas neperka, todėl Honda stabdo jų gamybą jau šiais metais. Iš viso, per 4 metus, visame pasaulyje buvo parduota vos 1900 vienetų. Šito, ir analogiško tipo variklių Honda automobilių pardavimai taip pat bus sustabdyti visam laikui. Priežastis yra mikroskopiniai infrastruktūros vystymosi greičiai dėl technologijos sudėtingumo ir kainų.
Tačiau, kompanija vis dar planuoja dalyvauti šitos technologijos gerinimo tyrimuose kartu su GM ir keliais kitais gamintojais.
O čia yra toks naujas video kaip (be abejo modifikuotas saugumui ir sumažinto svorio) premium 5 vietų family sedanas Tesla Model S Plaid už $130k, Ispanijos žiede lengvai lenkia specifiškai lenktynių žiedui pagamintą lygiai 10 kartų brangiau kainuojantį McLaren P1:
Drop a gear and disappear.
Elektrinių motociklų naujienos
Aš nesuprantu vieno dalyko, kodėl daro "fuel cell" ir iš vandenilio gamina elektrą? Kodėl tiesiog nepadaro variklio kūrenamo vandeniliu? Juk iš esmės gautųsi lyg ir dujinis variklis, kam ta papildoma konversija? Ar neįmanoma padaryti vandeniliu varomo vidaus degimo variklio?
Elektrinių motociklų naujienos
Nes jis paduoda pastovų galios lygį mažą (kaip suprantu), todėl pajėgus tik pastoviai ir tolygiai krauti bateriją. O iš jos jau reguliuojamas galios lygis eina į variklius ratų. Čia ir kila klausimas, kam vežioti/prižiūrėti variklį ir papildomą pavojingą krovinį, jeigu bateriją gali įkrauti iš rozetės (esant daug gereniai infrastruktūrai nei vandenilio). Antras ypač svarbus momentas - vandeniliu išgauti reikia dar daugiau elektros, kuria galima iškart įkrauti baterijas.
Drop a gear and disappear.
Elektrinių motociklų naujienos
klemkas rašė:Žinutės nuoroda Aš nesuprantu vieno dalyko, kodėl daro "fuel cell" ir iš vandenilio gamina elektrą? Kodėl tiesiog nepadaro variklio kūrenamo vandeniliu? Juk iš esmės gautųsi lyg ir dujinis variklis, kam ta papildoma konversija? Ar neįmanoma padaryti vandeniliu varomo vidaus degimo variklio?
Neefektyvus gaunas, daug vandens. Negali laikyt vandenilio talpoj nes jis laikui bengant išeina. Skaičiavom kažkada...
Elektrinių motociklų naujienos
Va čia jau kažkas aiškiai revoliucinio - AWD, 0.118 oro pasipriešinimo koeficientas (daugiau nei dvigubai geresnis, nei geriausio dabar egsistuojančio (ne serijinio) modelio).
Drop a gear and disappear.
Elektrinių motociklų naujienos
draginoid rašė:Žinutės nuoroda Kam nauja elektrobaika nebrangiai?
https://sorianomotori.eu/products/giaru ... 2923780235
Bet tai kodėl jie tokie brangūs? 30k kosmosas. Elektriniai atrodo kaip tik pigesni turėtų būti, nes mažiau mazgų.
Elektrinių motociklų naujienos
jonss91 rašė:Žinutės nuorodadraginoid rašė:Žinutės nuoroda Kam nauja elektrobaika nebrangiai?
https://sorianomotori.eu/products/giaru ... 2923780235
Bet tai kodėl jie tokie brangūs? 30k kosmosas. Elektriniai atrodo kaip tik pigesni turėtų būti, nes mažiau mazgų.
Musiet dėl akumo
Ir dar, kad sutalpinti visą elektroniką kažkur reikia. Kaip kompui, laptopas brangesnis už stacionarą
Ir dar, kad naujovė
Ir dar, kad gal madinga
Triumph Tiger 800 ABS 2014m
Elektrinių motociklų naujienos
Motociklų gerbėjai , rugsėjo 11 d. - turėkit savo šalmus!
"Charged Up'21" renginyje, mūsų partneriai Deals On Wheels LT kvies išbandyti naujuosius SUPER SOCO elektrinius motociklus.
Šių elektrinių žirgų eksploatavimo kaštai yra ne tik pigesni, lyginant su tradiciniais motociklais, tačiau jie ir įkraunami yra neįtikėtinai paprastai - elektros kištukiniu lizdu, kurį kiekvienas turime savo namuose!
Na ir puiki žinia tiems, kurie galvojate, kad šis elektrinis motociklas palengvintų Jūsų kasdienybę – kelionę į darbą ar mokyklą (galima vairuoti nuo 15-16 metų!). Su Aplinkos projektų valdymo agentūra skiriama kompensacija, galite sutaupyti net 1000 eurų jo įsigijimui.
Taigi, elektrinė revoliucija tęsiasi! Kartu su renginio rėmėjais Peugeot ir Citroën, kviečiame tai švęsti rugsėjo 11. dieną, mūsų draugų LITEXPO automobilių aikštelėje.
Daugiau apie renginį:
https://sites.google.com/view/ikrautas/ ... p-ikrautas
"Charged Up'21" renginyje, mūsų partneriai Deals On Wheels LT kvies išbandyti naujuosius SUPER SOCO elektrinius motociklus.
Šių elektrinių žirgų eksploatavimo kaštai yra ne tik pigesni, lyginant su tradiciniais motociklais, tačiau jie ir įkraunami yra neįtikėtinai paprastai - elektros kištukiniu lizdu, kurį kiekvienas turime savo namuose!
Na ir puiki žinia tiems, kurie galvojate, kad šis elektrinis motociklas palengvintų Jūsų kasdienybę – kelionę į darbą ar mokyklą (galima vairuoti nuo 15-16 metų!). Su Aplinkos projektų valdymo agentūra skiriama kompensacija, galite sutaupyti net 1000 eurų jo įsigijimui.
Taigi, elektrinė revoliucija tęsiasi! Kartu su renginio rėmėjais Peugeot ir Citroën, kviečiame tai švęsti rugsėjo 11. dieną, mūsų draugų LITEXPO automobilių aikštelėje.
Daugiau apie renginį:
https://sites.google.com/view/ikrautas/ ... p-ikrautas
Elektrinių motociklų naujienos
Įdomu, nuo kada motociklą galima vairuoti turint 15 metų?
Elektrinių motociklų naujienos
Mopedikai bus. O neraso apie AM vairuotojo pazymejima, nes galbut tai skaitysis uzdara teritorija ir NE eismas kelyje.
Beverly 350 ST
Elektrinių motociklų naujienos
Greta sako, nepasiginčysi
Elektrinių motociklų naujienos
Nezinau, kaip su elektra varoma TP bus, kai jau dabar pasaulyje prasideda (tesiasi) energetine krize. Ta pati Kinija stabdo gamyklas del elektros trukumo...
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Elektrinių motociklų naujienos
Skamba kaip sąmokslo teorijos. Kiek teko domėtis ir girdėti iš patikimų šaltinių, gamyklas stabdo ne elektros o žaliavų ir komponentų trūkumas. Be to, jau nuo 2019 Kinai stato virš 30 branduolinių elektrinių kas ir viską kompensuos, ir mažins priklausomybę nuo žaliavų, ir poveikį gamtai. Sprendimas nelabai, žvelgiant į ateitį, bet bent taip. Raketų jų daug skraido - pakels ir šiukšles radioaktyvias. Svarbu kad nesprogtu virš miesto kokio
Drop a gear and disappear.
Elektrinių motociklų naujienos
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Skamba kaip sąmokslo teorijos.
https://www.bloomberg.com/news/articles ... t-to-world
Situo saltiniu tiki bent?
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Elektrinių motociklų naujienos
Na, šiuo klausimu aš pasidalinsiu savo nuomone - pabandysiu sudėlioti ją kuo trumpiau bet teksto vis tiek daug. Su ją galite nesutikti, bet tai yra istoriškai pagrista ir teorija, ir šalyje vykdomos politikos praktika.
Kontaktas paprastas: kad Kinija yra visiškai uždara šalis, visą išorinę politiką ir išeinančią info kontroliuoja "partija", į visas tokias naujienas reikia žiūrėti per jų prizmę - tai patvirtinta ir praleista (arba specialiai paleista) inforamcija. Bevik visada, tekstas yra apie vieną, o faktinė žinutė - kitokia. Jeigu su tuo kažkas nesutinka - partija negailestingai naikina kitaminčius (paskutinių mėnesių pvz - Baba vadovas, random užsieniečių paskelbimas šnipais, masinės deportacijos ir įkalinimai)
Mano mintys šiuo klausimu ir interpretacija yra tokia: Kaip ir teiginy, jog Vilniaus oras yra užterštas, tekste yra tiesos. Bet yra ir laibai aiškus pranešimas "pasiruoškite!, pigios kainos pasibaigė, viską gaminsime brangiau". Užvakar į priežastį įrašydavo ekonominį karą su JAV, vakar - kovidą, šiandien energetikos krizę. Labai svarbu suprasti, jog nei ekonominis kartas su JAV, nei kovidas niekur nedingo. Lygiai taip pat - energetikos krizėje Kinija gyvena dešimtmečiais. Skirtumas tik tame, kad šiandien "energetikos" tema yra ypatingai skambi (EU-Rusijos konfliktas, JAV dujotiekio hack'as, UK problemos). Todėl 'partija' įmasi veiksmų - staiga išpučia žinomą problemą iki begalybės. Turime tokias naujienas. Labai panašu į praeitos savaitės Evergrande - klyksmai jog tuoj viskas sugrius, nors šitas 'nemokumas' yra vidinis Kinijos reikalas, kuris gali sugriauti tik jų vietinius reikalus. Būtent dėl to viskas bus (jau yra) sklandžiai ir greitai 'partijos' sutvarkyta. Evergrande problema neturi nieko bendro su 2008 Lehman Brothers krize taip pat, kaip "Energijos krize" kainų kilimui. Faktinė problema, su kuria kovoja Kinija yra "vidutinės klasės spąstai". Stadiją, kurią praeina visos ekonomiškai besivystančios šalys, tačiau būtent Kinijai, dėl savo piliečių žemo organizacijos ir gyvenimo kokybės standartų lygio pavyko išlaikyti ilgiau nei kitiems, tokių būdu sparčiai auginti BVP ir ekonomiką. Optimizuoti naudą valdymo sistemai ir politinėms jėgoms paprasto žmogaus sąskaita.
Susumuotas ir supaprastintas Kinijos pasauliui siūloma nauda yra 1) pigi darbo jėga ir 2) pigesnės vietinės žaliavos (dėl pirmo punktо ir investicijų į infrastruktūrą). Auganti vidutinė klasė naikina pirmą, o ekologiniai ir etiniai pasauliniai reguliavimai - antrą. Pasėkoje, Kinija tampa nekonkurencinga ir nebe patraukli "pasaulio gamykla".
Reziumuojant, Kinijos tikslas, priversti pasaulį patikėti jog problema yra laikina ir dabar reikia šiek tiek primokėti už siūlomas paslaugas vardan šviesios ateities. Svarbiausia - kad kaltas bet kas kitas, tik ne pati Kinija. Realybėje nieko nesikeitė, bet padidės laisvų pinigų, ką "partija" maksimaliai skubiai panaudos bendram piliečių gyvenimo sąlygų gerinimui - žalia energetika (ko labiausiai siekia visas pasaulis), infrastruktūra ir kažkiek sau į kišenę. Matydami globalius pasikeitimus, žmonės sutiks dirbti taip pat pigiai dar pakentės. Vidutinės klasės augimas sulėtės, dabartinė politinė sistema pratraukts dar dešimt metų. Kai padidės pasaulio perkamoji galia - galima bus viską perskaičiuoti, perbalansuoti.
Kinija visuomet vykdė trumparegę politiką, sprendė problemas pigiausiu ir greičiausiu būdu.
Kontaktas paprastas: kad Kinija yra visiškai uždara šalis, visą išorinę politiką ir išeinančią info kontroliuoja "partija", į visas tokias naujienas reikia žiūrėti per jų prizmę - tai patvirtinta ir praleista (arba specialiai paleista) inforamcija. Bevik visada, tekstas yra apie vieną, o faktinė žinutė - kitokia. Jeigu su tuo kažkas nesutinka - partija negailestingai naikina kitaminčius (paskutinių mėnesių pvz - Baba vadovas, random užsieniečių paskelbimas šnipais, masinės deportacijos ir įkalinimai)
Mano mintys šiuo klausimu ir interpretacija yra tokia: Kaip ir teiginy, jog Vilniaus oras yra užterštas, tekste yra tiesos. Bet yra ir laibai aiškus pranešimas "pasiruoškite!, pigios kainos pasibaigė, viską gaminsime brangiau". Užvakar į priežastį įrašydavo ekonominį karą su JAV, vakar - kovidą, šiandien energetikos krizę. Labai svarbu suprasti, jog nei ekonominis kartas su JAV, nei kovidas niekur nedingo. Lygiai taip pat - energetikos krizėje Kinija gyvena dešimtmečiais. Skirtumas tik tame, kad šiandien "energetikos" tema yra ypatingai skambi (EU-Rusijos konfliktas, JAV dujotiekio hack'as, UK problemos). Todėl 'partija' įmasi veiksmų - staiga išpučia žinomą problemą iki begalybės. Turime tokias naujienas. Labai panašu į praeitos savaitės Evergrande - klyksmai jog tuoj viskas sugrius, nors šitas 'nemokumas' yra vidinis Kinijos reikalas, kuris gali sugriauti tik jų vietinius reikalus. Būtent dėl to viskas bus (jau yra) sklandžiai ir greitai 'partijos' sutvarkyta. Evergrande problema neturi nieko bendro su 2008 Lehman Brothers krize taip pat, kaip "Energijos krize" kainų kilimui. Faktinė problema, su kuria kovoja Kinija yra "vidutinės klasės spąstai". Stadiją, kurią praeina visos ekonomiškai besivystančios šalys, tačiau būtent Kinijai, dėl savo piliečių žemo organizacijos ir gyvenimo kokybės standartų lygio pavyko išlaikyti ilgiau nei kitiems, tokių būdu sparčiai auginti BVP ir ekonomiką. Optimizuoti naudą valdymo sistemai ir politinėms jėgoms paprasto žmogaus sąskaita.
Susumuotas ir supaprastintas Kinijos pasauliui siūloma nauda yra 1) pigi darbo jėga ir 2) pigesnės vietinės žaliavos (dėl pirmo punktо ir investicijų į infrastruktūrą). Auganti vidutinė klasė naikina pirmą, o ekologiniai ir etiniai pasauliniai reguliavimai - antrą. Pasėkoje, Kinija tampa nekonkurencinga ir nebe patraukli "pasaulio gamykla".
Reziumuojant, Kinijos tikslas, priversti pasaulį patikėti jog problema yra laikina ir dabar reikia šiek tiek primokėti už siūlomas paslaugas vardan šviesios ateities. Svarbiausia - kad kaltas bet kas kitas, tik ne pati Kinija. Realybėje nieko nesikeitė, bet padidės laisvų pinigų, ką "partija" maksimaliai skubiai panaudos bendram piliečių gyvenimo sąlygų gerinimui - žalia energetika (ko labiausiai siekia visas pasaulis), infrastruktūra ir kažkiek sau į kišenę. Matydami globalius pasikeitimus, žmonės sutiks dirbti taip pat pigiai dar pakentės. Vidutinės klasės augimas sulėtės, dabartinė politinė sistema pratraukts dar dešimt metų. Kai padidės pasaulio perkamoji galia - galima bus viską perskaičiuoti, perbalansuoti.
Kinija visuomet vykdė trumparegę politiką, sprendė problemas pigiausiu ir greičiausiu būdu.
Drop a gear and disappear.
Elektrinių motociklų naujienos
P.S. Labai geras analogiškų veiksmų pvz yra Rusijos požiūris į TKS ir kosmosą bendrai. Kol jų niekas nelietė, žiniasklaidoje buvo ramu ir tylu - vietoje mokslinio darbo, astronautai pusę metų ieškojo skilių arbatos pakelių pagalba, juos lopijo statybiniu silikonu ir taisė tualetus, žemėje kas dieną vokdavo milijonus. Tačiau kai tarptautinė bendruomenė pasakė "gana, nauji mūsų projektai jūsų neįtraukia", taip sakant numetė nuo savo arklio, staiga, per visas naujienas pasipylė žinotės 'kaip viskas paskutinę valandą pablogėjo, TKS byra, tuoj pat reikia naujo projekto, patriotinio!'. Kodėl? Kad priversti gyventojus 'susimesti' naujam projektui, iš ko bus vagiama ir toliau. Vienintelis skirtumas, kad Kinija tikisi pasaulinės pagalbos, bando kažkaip draugauti, o Rusija susipyko su visais ir melžia 'savus'. Bet, propagandos įrankiai yra vienodi - sukurk krizę ir pradėk su ja kovoti kitų sąskaita.
Drop a gear and disappear.
Elektrinių motociklų naujienos
https://bikepost.ru/blog/electric/95534 ... S.html#cut
Motociklistų nuomonės tyrimas dėl elektrobaikų...
Motociklistų nuomonės tyrimas dėl elektrobaikų...
Elektrinių motociklų naujienos
Noriu patikslinti, jog šita apklausa yra išimta iš bendro konteksto. Visų pirmą todėl, jog kalba eina apie visų senų VDV transportų priemonių draudimą, ne tik motociklų. Kaip žinia, tokie motociklai sukelia daugiausiai taršos, nes neturi katalizatorių. Taip, jų nėra daug, tačiau nuo kiekvieno žala yra didelė. Plius miestų gyventojai pritars ir dėl triukšmo mažinimo.
Konkrečiai dėl elektrinių modelių, noriu atkreipti dėmesį, kad respondentų klausią dėl draudimo naudotis kažkuo, kam nėra jokios alternatyvos. Nenuostabų jog didžioji dauguma yra prieš, šiuo atveju aš irgi bučiau prieš.
Mane labai sudomino šie 2 aspektai - beveik 40 apklaustųjų procentų teigė jog svarsto apie elektrinio motociklo naudojimą. Ir net 53 procentai, atsiradus tokiam draudimui, atsisakytu savo motociklų visai. Pirmas parodo žmonių bendrą susidomėjimą technologija, o antras - motociklo svarbą jų gyvenime (tai yra, nesvarbą).
Konkrečiai dėl elektrinių modelių, noriu atkreipti dėmesį, kad respondentų klausią dėl draudimo naudotis kažkuo, kam nėra jokios alternatyvos. Nenuostabų jog didžioji dauguma yra prieš, šiuo atveju aš irgi bučiau prieš.
Mane labai sudomino šie 2 aspektai - beveik 40 apklaustųjų procentų teigė jog svarsto apie elektrinio motociklo naudojimą. Ir net 53 procentai, atsiradus tokiam draudimui, atsisakytu savo motociklų visai. Pirmas parodo žmonių bendrą susidomėjimą technologija, o antras - motociklo svarbą jų gyvenime (tai yra, nesvarbą).
Drop a gear and disappear.
Elektrinių motociklų naujienos
Visi pigių (5k USD) JAV kompanijos Sondors elektrinių motociklų gamybos pajegumai yra rezervuoti (beveik) iki 2024 netų.
P.S.: Pastoviai brangstančių Teslų vidutinis 'rezervacijos laukimo' terminas (nuo užsakymo pateikimo iki gavimo) yra ties 8 mėn. Rekordiniai pristatymų skaičiai auga kiekvieną ketvirtį, pvz 2020Q3 ir 2021Q3 šuolis yra net 300%. Tuo metu garsiausiai rėkiantys žmonės aiškina kad elektra niekam neįdomi Panašu, kad laikui bėgant, tinkama produktą sau ras kiekvienas.
https://electrek.co/2021/10/27/low-cost ... rise-soon/
P.S.: Pastoviai brangstančių Teslų vidutinis 'rezervacijos laukimo' terminas (nuo užsakymo pateikimo iki gavimo) yra ties 8 mėn. Rekordiniai pristatymų skaičiai auga kiekvieną ketvirtį, pvz 2020Q3 ir 2021Q3 šuolis yra net 300%. Tuo metu garsiausiai rėkiantys žmonės aiškina kad elektra niekam neįdomi Panašu, kad laikui bėgant, tinkama produktą sau ras kiekvienas.
https://electrek.co/2021/10/27/low-cost ... rise-soon/
Drop a gear and disappear.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra