Elektrinių motociklų naujienos

Straipsniai moto tema. Foto. Video, Avarijos-LT. Avarijos užsieny.
Vartotojo avataras
Katys
Pranešimai: 1000
Užsiregistravo: 2017-10-29 10:37
Karma: 717

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė Katys » 2020-10-23 16:18

Decoy rašė:Žinutės nuoroda Teisingai, reikia žiūrėti kokios stotelės

Tiesiog regionų naujienos... Stotelė įrengta prieš du metus ir porą mėnesių buvo naudojama, dabar tuščia, bet mėlynai šviečia. Spėju, kad ne viena tokia yra europoj :D :D :D


Vartotojo avataras
Wing
Pranešimai: 282
Užsiregistravo: 2015-12-02 17:46
Karma: 152

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė Wing » 2020-10-23 17:21

Teisingai pasakei, Vilniuje, o už jo kiek stotelių tokių ? Beje nepasidomėjau konkrečiu atveju , bet jeigu prie vienos stotelės galima prijungti kelis auto, tai krovimo srovė dalinasi ar čia visiems lizdams po tiek gali duoti ?

P.S. Dabar įsivaizduoju mūsų vidutinį tokį pasivažinėjimą savaitgalio apie 5-8 mocai, sakykim reikės vieno krovimo per pasivažinėjimą per pietus ( nes būkim realistai, range nebus daugiau 200km dar kurį laiką ). Tai kurioj dabar vietoj per tą valandą įkrausi 5-8 mocus ? Dar įsivaizduojant ,kad didmiesčiuose retai būnam... Sakau , dar minimum 10 metų iki permastymo ar jau atėjo laikas... O dabar stebim tobulėjimą arba trinamės mieste su elektra.
MT-09 Tracer
Vartotojo avataras
Katys
Pranešimai: 1000
Užsiregistravo: 2017-10-29 10:37
Karma: 717

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė Katys » 2020-10-23 17:43

Toks blem blem, bet jei norit priprast prie elektrinių mocų, tai sėskit ant triumph triple, jausmas panašus, tik autonomija geresnė :D :D :D
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė Decoy » 2020-10-23 17:55

Wing rašė:Teisingai pasakei, Vilniuje, o už jo kiek stotelių tokių ? Beje nepasidomėjau konkrečiu atveju , bet jeigu prie vienos stotelės galima prijungti kelis auto, tai krovimo srovė dalinasi ar čia visiems lizdams po tiek gali duoti ?
Taip, dalinasi, 50kW yra per stotelę iš kurios, dažniausiai, išeina 2 laidai. Taip pat 50kW yra maksimumas, dažniausiai jos veikia 40-43kW galingumu. Reikai nepamiršti kad motociklo baterijos talpa yra ties 15 kWh, kas reiškia jog ją įkrauti per valandą užtenka ir 20kW stotelės (laido?). Review rašo kad 100 proc 'ne fast charge' jis pasiekia per 1,5 val.

Žemėlapis buvo TIK Igničio ir 2019-2020 metų plėtros (praktiškai), štai tau kitos kompanijos, SPARK: https://www.espark.lt/en/charging/ Nei daug, nei mažai - 143 vienetai Lietuvoje. Galingumų, deja, negaliu patikslinti, bet yra ir "naujų" ir "senų". Stoteles montuoja ir kitos kompanijos - prekybos centrai, verslo centrasi, stovėjimo aikštelės.

Wing rašė:P.S. Dabar įsivaizduoju mūsų vidutinį tokį pasivažinėjimą savaitgalio apie 5-8 mocai, sakykim reikės vieno krovimo per pasivažinėjimą per pietus
Taip, šituo niekas neabejuoja. Kai atsiras elektrinių motociklų, bus ir ratukų elektrinių.

Wing rašė:būkim realistai, range nebus daugiau 200km dar kurį laiką)
Nu kad jau ano zero Range yra 276 km, pagal tarptautinį matavimo metodą su krūviu, o ne "nu tai 20km/h dastumiau dar 500 metrų papildomų".

Pilnai pritariu, kad kol nėra formalių 400km (kad pravažiuoti lengvai 300km su, maksimum, pusvalandžio 'emergency' įkrovimų nuo namo rozėtės, prireikus), variantas nėra pats patogiausias. Bet ir su šiandien esančiu range gyventi tikrai galima.

Wing rašė:stebim tobulėjimą
8-)
Drop a gear and disappear.
Vartotojo avataras
Katys
Pranešimai: 1000
Užsiregistravo: 2017-10-29 10:37
Karma: 717

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė Katys » 2020-10-23 18:00

Decoy rašė:Žinutės nuoroda stebim tobulėjimą

Gerbiu tikėjimą progresu, bet benzinas yra dievas tam kartui :D :D :D
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė Decoy » 2020-10-23 18:02

Rusija tos pačios nuomonės laikėsi :D labiau dėl dujų. Pažiūrėk kur jie dabar... tenka karus kariauti kad savo antros eilės pramonę stumti (karinės įrangos), bet nėra pinigų iš ko ją gaminti kokybiškai, tuoj ir tai sugrius pilnai.
Drop a gear and disappear.
Vartotojo avataras
Katys
Pranešimai: 1000
Užsiregistravo: 2017-10-29 10:37
Karma: 717

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė Katys » 2020-10-23 18:16

Tik nepersistenk įrodynėdamas, beje ir Rusijos galios nereik nuvertint :D :D :D
Vartotojo avataras
Katys
Pranešimai: 1000
Užsiregistravo: 2017-10-29 10:37
Karma: 717

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė Katys » 2020-10-23 18:16

Tik nepersistenk įrodynėdamas, beje ir Rusijos galios nereik nuvertint :D :D :D
EBravo
Pranešimai: 307
Užsiregistravo: 2015-11-02 11:10
Karma: 188

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė EBravo » 2020-10-23 18:24

"Kad viskas atvirkščiai, perka būtent tie, kas nori taupyti, o ne kas turi daugiau pinigų. Aš mokėčiau daugiau dabar, kad man kas met po tūkstantį eur susitaupyti iš aptarnavimo ir degalų. Jokių tepalų, jokių pavarų dėžių, 5 kart mažiau judančių detalių, kelis kartus mažiau filtrų."
Na gerai, diskutuotojai, pažiūrėkim į realius skaičius _ Nissan Leaf- kaina LT šiuo met 30.850 Eur, Nissan Micra -15.739, Eur skirtumas 15,111 Eur -išvada nori būti žalias ir pažangus skirk papildomus 15111., bet jei ne toks pažangus, tai tuos pinigus skiri aptarnavimui - degalams , tepalams ir net pakaks tam norimam sumuštiniui nesveikam(o gal jau galima bus sau leisti ir sveikesnio maisto turint 15111.) Apie žalumą -kažkaip niekas neskaičiuoja kiek taršesnė yra pati retujų metalųgavyba ir kitų komponentų, akumuliatoriu gamyba ir kitų komponentų ,manau jog ta tarša nei kiek ne mažesnė. Taip, žinau bus iš kart -prieštara- teršiam važiuodami- taip su tuo sutinku. bet kol kas nėra jokių aiškių skaičių yra tik kiekvienos pusės samprotavimai - taip iš dalies juose yra tiesos, bet visumos nėra. Todėl pritariu,kad kol kas - dievas benzinas. Bet kaip jau buvo pažymeta, yra progresas ir gal po 10 metų jau tikrai apsimokės įsigyti elektrinį.

Tačiau dar šiandien ir dar tikrasi ryt
Vartotojo avataras
Katys
Pranešimai: 1000
Užsiregistravo: 2017-10-29 10:37
Karma: 717

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė Katys » 2020-10-23 18:52

Tol kol neatsiras realus elektromoto valdytojas su atsiliepimais, tol visa tema yra tik muilo burbulas :D :D :D
Vartotojo avataras
Debesys
Pranešimai: 1050
Užsiregistravo: 2018-04-24 10:18
Karma: 428

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė Debesys » 2020-10-23 22:07

Decoy, man prie žvyrkelių, greitų sustojimų degalinėse, objektų lankymo visiškai nereikia dar papildomo planavimo aplankyti krovimo stoteles ir nosies krapštymo jose. Aš savo nuomonę ir argumentus išsakiau, tu savo taip pat, ją perskaičiau. Dėkui. Bet nebruk savo nuomonės per prievartą.
Triumph Tiger 800 ABS 2014m
Vartotojo avataras
okuma
Pranešimai: 780
Užsiregistravo: 2015-10-30 12:05
Karma: 363

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė okuma » 2020-10-23 22:22

Debesys rašė:Žinutės nuoroda Decoy, man prie žvyrkelių, greitų sustojimų degalinėse, objektų lankymo visiškai nereikia dar papildomo planavimo aplankyti krovimo stoteles ir nosies krapštymo jose. Aš savo nuomonę ir argumentus išsakiau, tu savo taip pat, ją perskaičiau. Dėkui. Bet nebruk savo nuomonės per prievartą.

Uch pesimistas
Vartotojo avataras
Debesys
Pranešimai: 1050
Užsiregistravo: 2018-04-24 10:18
Karma: 428

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė Debesys » 2020-10-23 22:50

okuma rašė:Žinutės nuoroda
Uch pesimistas

Kodėl? :)
Triumph Tiger 800 ABS 2014m
Vartotojo avataras
okuma
Pranešimai: 780
Užsiregistravo: 2015-10-30 12:05
Karma: 363

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė okuma » 2020-10-23 23:31

Debesys rašė:Žinutės nuoroda
okuma rašė:Žinutės nuoroda
Uch pesimistas

Kodėl? :)

Netiki tu elektra
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė Decoy » 2020-10-24 00:51

EBravo rašė:Žinutės nuoroda Na gerai, diskutuotojai, pažiūrėkim į realius skaičius _ Nissan Leaf- kaina LT šiuo met 30.850 Eur, Nissan Micra -15.739

Kad matematika dabartine yra ne tokia jau ir naudinga: 30850-4000-19000=7850, skirtumas gaunasi tik 8k eurų (realiai - mažiau, nes 19k yra svarai o kiti skaičiai eurais). Leafas vis gi yra automatinis, tad ir pigiausios tokios Micros kaina yra 19k, ne 16k. 4k eur yra EV subsidija, taikoma visiems naujiems auto nuo 2020 kovo mėn. Taip pat, už 8k tu gauni - visą LED paketą, galimybę turėti autopilotą, geresnę ir žymiai protingesnę kompiuterinę sistemą, sukimo momentą ne 160 o 320 nm, 100km ne per 13 o per 8 sekundes. Micra yra -tik- puse metro trumpesnis automobilis, talpina -tik- pusantro karto mažiau krovinio (ir tai, ir salono erdvė yra lygi Quasqai, tikrai ne Micrai). Iš benzino, tepalų ir jo filtro (pačiais pigiausiai tarifais, be serviso paslaugos) tau susitaupo mažiausiai 340 eur kas 10,000 km. Kas yra 3400 eur jau po 100k km. Net nerašau apie kitas išlaidas - stabdžių sistema, pavarų dėžės aptarnavimas, visokie diržai ir pan. Aišku, prarandi top speed - iš 176 kmh turi 144 kmh.

Tai žinai, tokia ir matematika... nevisai į Micros pusę. O jei benzinas, Kovidui atsitraukus, pabrangs iki 1,30 eur/l, ir dar, gal, turi galimybę namuose/garaže krauti - tai visai visai ne į micros pusę.

Po metų Tesla pradės gaminti 4860 baterijas, kurios leis gaminti analogiško galingumo power packus beveik 50 procentų pigiau, ir turėti +16 procentų energijos talpos, lyginant su dabartiniais analogais. Būtent po metų iš Gigafactory Berlin išvažiuos pirmos tokios Model Y. Atsižvelgiant į tai, kad EV baterijos kainą sudaro virš ketvirtadalio prekės vertės, galima teigti, kad po metų-dveju visi jie kainuos (minimum) 15 procentais pigiau, važiuos toliau ir krausis greičiau.

Asmeniškai turiu vietos ir galimybės įrengti ir saulės elektrinę, kurios, pvz 5kW pilnas komlektas kainuoja ties 4000 eur, minus 33 (ar jau daugiau) procentai subsidijų, kas kraus automobilį visiškai nemokamai, su žvaigždute, kad naudosiu elektrą ne tik automobiliui, bet ir, bendrai, namams - kas yra suprantama, juk namai visada liks tikslu numeris vienas.
Drop a gear and disappear.
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė Decoy » 2020-10-24 01:12

EBravo rašė:Apie žalumą -kažkaip niekas neskaičiuoja kiek taršesnė yra pati retujų metalųgavyba ir kitų komponentų, akumuliatoriu gamyba ir kitų komponentų ,manau jog ta tarša nei kiek ne mažesnė.
Ebravo, nu ar aš tau turiu tyrimų rezultatus googlinti?

https://www.carbonbrief.org/factcheck-h ... ate-change
https://electrek.co/2020/09/01/tesla-mo ... ass-study/

Key points:
"recent studies of electric cars in Germany have reached the opposite conclusion. One study found that emissions from EVs have emissions up to 43% lower than diesel vehicles. Another detailed that “in all cases examined, electric cars have lower lifetime climate impacts than those with internal combustion engines”."
"the lifetime emissions of electric vehicles versus gas-powered counterparts and concluded that Tesla Model 3 emits about 65% less lifetime emissions than the Mercedes-Benz C-Class"
"in the UK, emissions from electricity generation have fallen 38% in just the past three years and are expected to fall by more than 70% by the mid-to-late 2020s, which is well within the lifetime of electric vehicles purchased today"

Dėl metalų ir baterijos gamybos žalos aplinkai - viskas yra utilizuojama ir perdaroma. Tesla paskelbė: kuo daugiau 'sunaudotų ar blogiau veikiančių akumų' jie gaus (supirks) atgal, tuo labiau pigs nauji, viskas yra 'sumalama ir pergaminama', taip dirba praktiškai visos šiuolaikinės kompanijos. Jokių pavojingų medžiagų ar rugščių baterijose senai nebėra. Juokas-juokais, tačiau naujausios bateirijos yra gaminamos iš smėlio, to, ant kurio Palangoje deginatės.

Kadangi jaučiu komentarą "bet gi baterijos genda", atsakau: taip, genda, dabartinių talpa mažėja vidutiniškai 3% per 100k km
Drop a gear and disappear.
EBravo
Pranešimai: 307
Užsiregistravo: 2015-11-02 11:10
Karma: 188

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė EBravo » 2020-10-24 11:56

Decoy rašė:Žinutės nuoroda
EBravo rašė:Apie žalumą -kažkaip niekas neskaičiuoja kiek taršesnė yra pati retujų metalųgavyba ir kitų komponentų, akumuliatoriu gamyba ir kitų komponentų ,manau jog ta tarša nei kiek ne mažesnė.
Ebravo, nu ar aš tau turiu tyrimų rezultatus googlinti?

https://www.carbonbrief.org/factcheck-h ... ate-change
https://electrek.co/2020/09/01/tesla-mo ... ass-study/

Key points:
"recent studies of electric cars in Germany have reached the opposite conclusion. One study found that emissions from EVs have emissions up to 43% lower than diesel vehicles. Another detailed that “in all cases examined, electric cars have lower lifetime climate impacts than those with internal combustion engines”."
"the lifetime emissions of electric vehicles versus gas-powered counterparts and concluded that Tesla Model 3 emits about 65% less lifetime emissions than the Mercedes-Benz C-Class"
"in the UK, emissions from electricity generation have fallen 38% in just the past three years and are expected to fall by more than 70% by the mid-to-late 2020s, which is well within the lifetime of electric vehicles purchased today"

Dėl metalų ir baterijos gamybos žalos aplinkai - viskas yra utilizuojama ir perdaroma. Tesla paskelbė: kuo daugiau 'sunaudotų ar blogiau veikiančių akumų' jie gaus (supirks) atgal, tuo labiau pigs nauji, viskas yra 'sumalama ir pergaminama', taip dirba praktiškai visos šiuolaikinės kompanijos. Jokių pavojingų medžiagų ar rugščių baterijose senai nebėra. Juokas-juokais, tačiau naujausios bateirijos yra gaminamos iš smėlio, to, ant kurio Palangoje deginatės.

Kadangi jaučiu komentarą "bet gi baterijos genda", atsakau: taip, genda, dabartinių talpa mažėja vidutiniškai 3% per 100k km


Decoy,
ačiū už nuorodas, paiešką daryti moku.
Tačiau tikiu tik nepriklausomais šaltiniais ir patvirtintais duomenimis iš skirtingų šaltinių ir ypač tokių šaltinių, kurie nėra priklausomi suinteresuotai pusei, o šie iš "elektrikų" pusės (pažiūrėjus kas juos finansuoja ar kas globoja).
Dar kartą pabrėžiu, aš ne prieš progresą ir elektrą.
Tačiau šiandien tai brangus produktas, kuris skirtas tik snobams arba tiems, kurie nori būti pirmaisiais testuotojais.
Jei yra noras būti testuotoju ,o už dalyvavimą testuojant dar ir asmeniškai susimokėti pvz plius 10-15K - pirmyn. :mrgreen:

Tačiau, kaip jau rašiau aukščiau, kol kas skirtumas tarp leaf ir micros pinigine išraiška akivaizdus. Tarkim, perku nauja micra ir važiuoju tris garantinius metus nesukdamas galvos ,nei kur krauti ,ar kaip dar papildomai susimokėjus įsirengti saulės baterijų bloką (po tas jas ir prižiūrėti) ir t.t., o geriau už likusius (sutaupytus) 10 ar net 15 K dar mocą nusipirkti arba dar ką nors kito pagal poreikį. Todėl tol kol kainos bent nebus labai artimos, tol tiesiog neapsimoka dalyvauti testavime ir nekrauti pelno idėjos autoriams. Visi argumentai dėl eksploatacinių išlaidų yra antraeilis klausimas, tačiau jos yra neišvengiamos bet kokiu atveju. ;)
O šiaip, tai čia tik istorija, kuri jau kartojasi eilę metų, pirma buvo - garo mašinos, vėliau nafta, dabar elektra ir viskas čia OK - Progresas.

Dėl žalos aplinkai- žmonės patys didžiausi teršėjai, su tuo vienareikšmiškai sutinku! Tik nesutiksiu, kad eilinis žmogelis važiuodamas su savo benz.-dyz. auto per metus po 10-15K km yra pats didžiausias teršėjas ir nuo jo reikia nulupti paskutinį kailį.
Deja, bet pagrindiniai teršėjai, tai gavyba ir pramonė, kuri gamina viską tiems patiems žmonių įnoriams tenkinti - nuo išbalinto šiknapopierio iki teslos, o jei žvilgtelt į karinės pramonės, kosmoso industrijos užkulisius, tai rasime kur kas "įdomesnių teršalų". :D
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė Decoy » 2020-10-24 20:00

Jeigu 10 pirmo pasaulio šalių institutų moksliniai tyrimai (nepatingėjau - dalies straipsnių sąrašas yra žemiau), tau yra šališkas šaltinis - būtu labai įdomu pamatyti tavo nuomone "nešališkų" šaltinių. Nepaisant visiškai aiškių klasių skirtumų, vis dar lygini leaf'ą su micra. Kodėl ne su Dacia tuomet? Jos po 7k su garantija eina. Atsiprašau, bet nėra objektyvumo tavo nuomonėje, tik stereotipiniai įsitikinimai kelių metų senumo.

1) Philippot, M. et al. (2019) Eco-Efficiency of a Lithium-Ion Battery for Electric Vehicles: Influence of Manufacturing Country and Commodity Prices on GHG Emissions and Costs, Batteries, doi:10.3390/batteries5010023 Vrije Universiteit Brussel, Belgium.
2) Regett, A. et al. (2018) Carbon footprint of electric vehicles – a plea for more objectivity, FFE white paper, Research Center for Energy Economics, Germany.
3) GREET model (2018) The Greenhouse gases, Regulated Emissions, and Energy use in Transportation Model, Argonne National Laboratory, U.S. Department of Energy multidisciplinary science and engineering research center.
4) Messagie, M. (2017). Life Cycle Analysis of the Climate Impact of Electric Vehicles, Vrije Universiteit Brussel, Transport & Environment white paper.
5) Han, H. et al (2017). GHG Emissions from the Production of Lithium-Ion Batteries for Electric Vehicles in China, Sustainability, doi:10.3390/su9040504, Tsinghua University, Beijing.
6) Romare, M. and Dahllöf, L. (2017) The Life Cycle Energy Consumption and Greenhouse Gas Emissions from Lithium-Ion Batteries, IVL Swedish Environmental Research Institute white paper.
7) Wolfram, P. and Wiedmann, T. (2017) Electrifying Australian transport: Hybrid life cycle analysis of a transition to electric light-duty vehicles and renewable electricity, Applied Energy, doi:10.1016/j.apenergy.2017.08.219, Ivy League research university in New Haven, Connecticut ir The University of New South Wales, Sydney.
8) Wang, Y. et al. (2017) Quantifying the environmental impact of a Li-rich high-capacity cathode material in electric vehicles via life cycle assessment, Environmental Science and Pollution Research, doi:10.1007/s11356-016-7849-9, Beijing Forestry University.
9) Ambrose, H. and Kendall, A. (2016) Effects of battery chemistry and performance on the life cycle greenhouse gas intensity of electric mobility. Transportation Research Part D: Transport and Environment, doi:10.1016/j.trd.2016.05.009, University of California, Davis.
10) Dunn, J. et al. (2016) Life Cycle Analysis Summary for Automotive Lithium-Ion Battery Production and Recycling, In: Kirchain R.E. et al. (eds) REWAS 2016. doi:10.1007/978-3-319-48768-7_11, Energy Systems Division Argonne National Laboratory Argonne USA ir Chemical Sciences and Engineering Division Argonne National Laboratory Argonne USA.
11) Ellingsen, L. et al. (2016) The size and range effect: lifecycle greenhouse gas emissions of electric vehicles, Environmental Research Letters, doi:10.1088/1748-9326/11/5/054010, Norwegian University of Science and Technology (NTNU), Trondheim.
12) Kim, H. et al. (2016) Cradle-to-Gate Emissions from a Commercial Electric Vehicle Li-Ion Battery: A Comparative Analysis, Environmental Science & Technology, doi:10.1021/acs.est.6b00830, Research and Innovation Center, Ford Motor Company, Dearborn, Michigan ir Corporate R&D, LG Chem Research Park, Korea (galimai šališkas, OK)
13) Nealer, R. et al. (2015) Cleaner Cars from Cradle to Grave, Union of Concerned Scientists white paper. Union of Concerned Scientists - Massachusetts Institute of Technology.


ir t.t.

Nepyk, bet jeigu tau tai neatrodo objektyvu, tuomet drisiu pasakyti jog esi netoli antivaxerių ir flateartherių.
Drop a gear and disappear.
EBravo
Pranešimai: 307
Užsiregistravo: 2015-11-02 11:10
Karma: 188

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė EBravo » 2020-10-24 21:10

Decoy,
ir tu nepyk ,bet mes kaip tam posakyje vienas apie miltus kitas apie tiltus. :o
Ir šios tuščios diskusijos pabaigai ,jei tave žeidžia būti vienu iš tų mano paminėtų asmenų grupės yra dar trečia žmonių grupė - filantropai.
Beveik įtikinai, einu - dar viename kambaryje turiu išklijavęs sienas kupiuromis, jei pavyks nesugadinant jas nuimti nupirksiu leaf :mrgreen:
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė Decoy » 2020-10-24 21:45

Aš neraginu skubėti ir tuoj pat kažką pirkti, kaip tik atvirkščiai: manau, kad vikas ateis po 2-3 metų. Papildomai, noriu pabrėžti, kad net dabar EV nenusileidžia finansinės investicijos efektyvumu analogiškam VDV automobiliui, turi pakankamai plačia ir kokybišką infrastruktūrą (mūsų kieme), kurios plėtra greitėja kas dieną; kad didelio kiekio įvairių tarptautinių tyrimų pagrindu yra prieita išvados - šiuolaikiniai EV yra ženkliai ekologiškesni (visais aspektais).

O kalbant apie motociklus, vėl gi, mintis yra tame kad po 2 metų jų kaina sumažėjo dvigubai, range padidėjo dvigubai, o patogumas ir kokybė nenusileidžia žinomiems gamintojams.

Beje, Yamaha pradėjo vieno pažangiausių elektirnių motorų gamybą:
https://electrek.co/2020/08/03/yamaha-e ... cles-cars/

Deja, jie vis dar neturi gero energijos šaltinio. Kad neprarasti rinkos technologinio lyderio (vieno iš) vardo, jie privalės išspręsti klausima artimiausiai metais. Panašu, kad greitai matysime anonsus. Labai laukiu elektrinio FJR'o, atidarysiu spec euriukų kaupimo programą.
Drop a gear and disappear.

Grįžti į “Pokalbiai offtopic”

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra