Elektrinių motociklų naujienos

Straipsniai moto tema. Foto. Video, Avarijos-LT. Avarijos užsieny.
Vartotojo avataras
draginoid
Pranešimai: 2482
Užsiregistravo: 2015-10-26 12:46
Karma: 977

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė draginoid » 2020-02-05 11:06

Ryškiai pribrendo laikas atskiros temos atsiradimui apie elektra varomas dvirates (ir ne tik) transporto priemones.
Paveikslėlis
https://hiconsumption.com/2020-zero-dsr ... by-filson/


Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
drh
Pranešimai: 694
Užsiregistravo: 2015-10-30 22:59
Karma: 181

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė drh » 2020-02-05 13:15

Aš ta proga iškart prie klausimo
Mintys tokios kad 49cc pyrda už poros metų reikės pirkt, bet gal reikia dairytis į elektrines moto pyrdas, bet pagal kategoriją jos ten tik 4kw čia normaliai?
variantas elektrininis dviratis kolkas atmetamas.
Vartotojo avataras
turistux
Pranešimai: 2156
Užsiregistravo: 2015-11-01 18:04
Karma: 745

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė turistux » 2020-02-05 13:51

drh rašė:Žinutės nuoroda Aš ta proga iškart prie klausimo
Mintys tokios kad 49cc pyrda už poros metų reikės pirkt, bet gal reikia dairytis į elektrines moto pyrdas, bet pagal kategoriją jos ten tik 4kw čia normaliai?
variantas elektrininis dviratis kolkas atmetamas.

Nežinau, kodėl būtent AM kategoriją atitinkančios pyrdos reikia, tačiau jei jau tikrai tokios reikia, tai aš manau, galima žiūrėt elektrinę. Man rodos, kad tokių jau yra pasirinkimas. Gaila 300cc ekvivalento kol kas nėra nieko vartotino.
Beverly 350 ST
drh
Pranešimai: 694
Užsiregistravo: 2015-10-30 22:59
Karma: 181

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė drh » 2020-02-05 14:12

Tai jaumimą reikės užsodonti

Pyrkė atrodo bent jau aišku ką daryti remontuoti, su elektra nei tepalų nei benzo nei aušinimo skysčių, tik padangos ir kaladės, sugedus ką daryti, dulkių siurblių meistrui vežti? :D

Pasirnkimas tai nėr didelis

https://www.heradas.lt/elektriniai-motoroleriai
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė Decoy » 2020-02-05 15:27

Kažkaip tu kreivai žiūri į šitą klausimą. Ką reiškią kai suges - ką daryti? Ką motocikle neturi elektronikos, kai žibintas nebešviečia ar akumuliatorius genda - dulkių siurblių meistrui veži? Variklis ten katuškė magnetinė. Jeigu dulkių siurblių meistras jį pataisys - čia gi pigiau kainuos. O tą padaryti jis, panašu, galės.
Drop a gear and disappear.
Vartotojo avataras
TWIN
Pranešimai: 1095
Užsiregistravo: 2016-07-26 15:22
Karma: 260

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė TWIN » 2020-02-05 17:05

Jau Tėvukas įsigyjo elektro baiką. Dreskia ir grietinės miestelin ir grybauti nuleke į mišką. Sako iki 40 įgazuoja :lol: Reiks liemenę padovanoti :lol:
Prikabinti failai
Tevukas Baikeris 85.jpg
drh
Pranešimai: 694
Užsiregistravo: 2015-10-30 22:59
Karma: 181

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė drh » 2020-02-05 20:58

Pagyvensim pamatysim kai reikės tada ir youtube'as gelbės :D

O šiaip gal iš kokio alieexpres reikia užsisakyti tą pyrkę tai ir dalių bus galima rast jei ką :mrgreen:
Vartotojo avataras
Katys
Pranešimai: 1000
Užsiregistravo: 2017-10-29 10:37
Karma: 717

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė Katys » 2020-02-06 03:43

Vartotojo avataras
draginoid
Pranešimai: 2482
Užsiregistravo: 2015-10-26 12:46
Karma: 977

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė draginoid » 2020-02-12 11:48

Indai ne snaudzia :)
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Vartotojo avataras
Debesys
Pranešimai: 1048
Užsiregistravo: 2018-04-24 10:18
Karma: 428

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė Debesys » 2020-02-12 20:09

Čia angliškai kalba??? :shock: keletą kartų supratau kažkokius žodžius, bet visomoj gal 0,5%... :roll:
Triumph Tiger 800 ABS 2014m
Vartotojo avataras
Mindaugas
Pranešimai: 291
Užsiregistravo: 2015-10-30 09:07
Karma: 195

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė Mindaugas » 2020-02-13 12:14

Tai buvo šaltas bjaurus lietuviškas ruduo. Su šeimyna atvažiuojame į Aukštadvario greito krovimo stotelę pasiimti elektros. Nuo Vilniaus ne taip ir toli, bet vis tiek teko važiuoti ryškiai lėčiau nei leistinas greitis, o salone sėdime su striukėmis ir šildymą naudojame minimaliai. Kišu kabelį, gaunu apie 25 kw- o, šiandien visai neblogai. Pažiūriu į telefoną, skambina uošvienė, turbūt klaus kada būsim. Ką aš žinau kada būsim. Sėdim elektromobilyje, kadangi vyksta krovimas, tai leidžiam sau atsukt malonią šilumą. Į aikštelę įsuka apynaujis bmw i3, laimingas suskis, rex’o modelis turi back up motorą, o numerius gauni su EV. Išlipu, toks jau įkrovimo stotelių folkloras, reikia persimest keliais žodžiais, except pižonus Tesla šoferius, kurie paprastai nosis būna subedę į laptopus arba savo centrinės konsolės žaidimus. Prie stotelės žmonių pokalbiai įprastai būna standartiniai, kiek stovėsi, kokią galią gauni, kiek nuvažiuoji, būtina papasakot, kaip EV yra gerai, o blogos istorijos yra tabu. Bmw’istas paprastas žmogus, iš tarmės jaučiu suvalkietis, negali atsidžiaugti, kad nereikia mokėt už elektrą, įtariu rex’o vidaus degimo variklis pas jį įsijungia labia retai. Stovėdami ant skersvėjo, įtrauktais kaklais į striukes ir sužvarbusiom rankom dar paliaupsinam EV patogumus ir smunkam atgal į šiltus salonus. Į aikštelę įsuka dar vienas botanikas su pirmos kartos Nissan Leaf. Šitas nelaimėlis tokiu oru duok die gautų 120 km su pilna baterija, tad jau niekur nebesidės ir teks palaukti. 15 min liko man + 30 min bmw + 30 min jam pačiam, vopšim 1,5 h. Vedasi keleivę į šalia esančią kavinę, kur išleis pinigus, kurių šiaip neišleistų, tad paprasta aritmetika rodo, kad šita kelionė finansiškai jam jau į minusą. Dar sutraukiu vieną heets’ą, sušalusiais pirštais atsikabinu kabelį, skambina uošvienė, nu ką aš žinau kada būsim.

Pats savo auto neturiu jau du metus, naudojuosi car sharing’u, tad esu įveikęs tikrai nemažai kilometrų su Spark’o elektromobiliais (tolimiausia iki Nidos, kaip bebūtų keista, tai buvo pati sklandžiausia kelionė). Galiu pripasakot n istorijų. Kartą radom neveikiančią stotelę, todėl sėdėjom 3 valandas degalinėje, kad pabaigtumėm 30 km kelionę iki Vilniaus, dar iki šiol atsimenu tetą, kuri leido pasinaudoti rozete ir net paskolino prailgintuvą, iki šiol linkiu jai sveikatos. Kartą, dar kai Akropolis turėjo greito krovimo stotelę, sutikau botaniką iš šeškinės, kuris dėl pastovių eilių atvažiuodavo įkrauti savo EV apie 1-2 h nakties.

EV technologija, kokia yra dabar, moto ateities neturi. Nekalbu apie e-muraveikas ir e-paspirtukus, kalbu apie motociklus. Prie dabartinių parametrų aš realiai neįsivaizduoju ratuko važiuojant vienam, ką jau kalbėt apie ratukus su šaika. Su e- moto daugiau stovėsi nei važiuosi, max ką gausi, tai DC jungtį, o su kintama srove vadinamo greito krovimo stotelėse sedėsi valandų valandas.

Mano nuomone, dabartinė EV technologija yra grįsta entuziazmu. Pvz šiai dienai su 35k elektromobiliu aš nesuvažinėju 200 km. Turiu stot Aukštadvaryje ir dar dėl šventos ramybės pajungiu į įprastą rozetę Alytuje. Ar pirkčiau e- moto už 20k, su kuriu važiuočiau 100 km* ir dvi valandas** stovėčiau? HELL NO.

*net nenoriu komentuoti pezalų apie 200+ mylių.
**prastovos laiką dauginti iš draugų skaičiaus.
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė Decoy » 2020-02-14 10:10

Visos šio parašymo skundas, yra Lietuviškos infrastruktūros problema ir tai, kad žmonės negali įpirkti geresnių automobilių, naudoja senus - su pavargusiomis/mažos talpos baterijomis. Dėl to nereiškiu priekaištų, viskas yra suprantama, gyvename tokioje trečio pasaulio šalyje. Tačiau reikia suprasti, kai yra rašoma apie EV, pasaulis ir Lietuva turi labai skirtingus dalykus galvoje. Iš čia ir ateina neatitikimai "ko čia jie šūdą rašo???, juk yra visai kitaip!!".

Faktas, kad EV skaičius nenumalstamai didėja - yra aiškus. Faktas, kad įkrovimo stočių vis dar mažai, o kurios yra - neveikia pilnu pajėgumu - taip pat yra puikiai žinomas. Tačiau situacija labai greitai keičiasi. Vien tik Ignitis kiek padarė.

Jeigu neturi garažo su elektros rozetę, toks automobilis nėra tau. O keliauti pavyksta tik su Teslom, nes tai yra vienintelis brandas, kuris nurodo ir garantuoja teisingą range'ą. Nissanai, Hyundai ir panašūs modeliai yra miesto transportas. Nieko nuostabaus, kad nenuvažiuosi iki pajūrio tiesiai.

O apie motociklus kalbėti labai anksti, taipogi yra žinomas faktas, kad jų baterijos yra mažos talpos. Tačiau tu juo pavažiuok vieną kartą, lygiai kaip su automobiliu - patogumo (to pačio lygio daikto) skirtumas yra akivaizdus. Bet, apie tai, kažkodėl, taip pat niekas nerašo.
Drop a gear and disappear.
Vartotojo avataras
monte
Pranešimai: 172
Užsiregistravo: 2016-03-01 10:08
Karma: 88

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė monte » 2020-02-14 16:23

Mindaugas rašė:Tai buvo šaltas bjaurus lietuviškas ruduo. Su šeimyna atvažiuojame į Aukštadvario greito krovimo stotelę pasiimti elektros. Nuo Vilniaus ne taip ir toli, bet vis tiek teko važiuoti ryškiai lėčiau nei leistinas greitis, o salone sėdime su striukėmis ir šildymą naudojame minimaliai. Kišu kabelį, gaunu apie 25 kw- o, šiandien visai neblogai. Pažiūriu į telefoną, skambina uošvienė, turbūt klaus kada būsim. Ką aš žinau kada būsim. Sėdim elektromobilyje, kadangi vyksta krovimas, tai leidžiam sau atsukt malonią šilumą.

*net nenoriu komentuoti pezalų apie 200+ mylių.
**prastovos laiką dauginti iš draugų skaičiaus.


Ne į temą, bet, Mindaugai, negalvoji užsiimti rašymu? Varai beveik kaip Užkalnis
Vartotojo avataras
Mindaugas
Pranešimai: 291
Užsiregistravo: 2015-10-30 09:07
Karma: 195

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė Mindaugas » 2020-02-14 22:17

monte rašė:
Ne į temą, bet, Mindaugai, negalvoji užsiimti rašymu? Varai beveik kaip Užkalnis


Tiek chebra pripliusavo, matomai teks apsvarstyt :lol:
Vartotojo avataras
draginoid
Pranešimai: 2482
Užsiregistravo: 2015-10-26 12:46
Karma: 977

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė draginoid » 2020-02-17 09:33

O stai ir kemperiukas!
Tik klausimas gamintojams: kaip rasti vieta kemperiauti tokiu atstumu ir dar su rozete, kad namo grizti? Tureti generatoriu? :)
Nors konstrukcija idomi.
https://www.motor1.com/news/397537/elek ... up-camper/
Paveikslėlis
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Vartotojo avataras
Debesys
Pranešimai: 1048
Užsiregistravo: 2018-04-24 10:18
Karma: 428

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė Debesys » 2020-02-17 10:47

Stipresnis vėjo gūsis nuneštų tą burę kartu su kemperiuku
Triumph Tiger 800 ABS 2014m
Vartotojo avataras
draginoid
Pranešimai: 2482
Užsiregistravo: 2015-10-26 12:46
Karma: 977

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė draginoid » 2020-03-12 11:58

Naujiena is krovimo stoteliu puses
https://www.enevate.com/
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
drh
Pranešimai: 694
Užsiregistravo: 2015-10-30 22:59
Karma: 181

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė drh » 2020-04-03 05:22

Mocams nebus paramos bet vistiek optikistiškai nuteikia
http://www.automanas.lt/kompensacija-uz ... 20-dienos/
Vartotojo avataras
draginoid
Pranešimai: 2482
Užsiregistravo: 2015-10-26 12:46
Karma: 977

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė draginoid » 2020-06-10 16:26

Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Vartotojo avataras
Debesys
Pranešimai: 1048
Užsiregistravo: 2018-04-24 10:18
Karma: 428

Elektrinių motociklų naujienos

Standartinė Debesys » 2020-06-19 08:34

labai jau konceptiškai kosmiškai atrodo. Man per daug.. https://www.autoevolution.com/news/tesl ... ct4uyutTQ#
navigacija taip žemai, kad norint pažiūrėti reikia visiškai atitraukti dėmesį nuo kelio, o su kai kuriais šalmais to net nepavyks padaryti - smakras remsis.
kokią funkciją atlieka sankabos rankenėlė?
Triumph Tiger 800 ABS 2014m

Grįžti į “Pokalbiai offtopic”

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra