Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Straipsniai moto tema. Foto. Video, Avarijos-LT. Avarijos užsieny.
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Standartinė Decoy » 2022-01-18 13:23

EBravo, kol kas tu nesuteikei jokio pagrindo savo teiginiams šitoje temoje. Tik samprotavimas ir kažkokios asmeninės nieko neapgristos išvados kad statistika ir mokslas klysta (ir vis prirašai O GALIMAI - NEKLYSTA) - kokia yra diskusijos esmė?

Aš bandau pasitelkti statistiką, viešai deklaruojamą informaciją apie technologijas ir mokslinių tyrimų išvadas. Kas yra realizuojama ne tik bendrai, bet ir čia pat - mūsų kieme. Jeigu ją nepasitikėtume ir nesivadovautumėm, sėdėtume su pagaliais prie laužų, jeigu išgyventume marą ar kokia kitą ligą.

Tau patikslinsiu: publikuojantys informaciją saitai yra atsakingi, kad informacija būtu tiksli ir aktuali. Vieni tą tikrina nuodugniau, kiti - paprasčiau. Vienaip ar kitaip, kad pakliūti čia reikia pasistengti ir įrodyti savo tiesą komisijai, kuri dar grąžins straipsnį tobulinimui dėl nurodytų vienų ar kitų priežasčių. Tik kai viskas yra atlikta - straipsnis yra publikuojamas. Publikacijų tikslas yra tame, kad straipsnis būtu viešas ir jį galėtu kritikuoti/neigti. Jeigu tai įvyksta per nustatytą laikotarpį (dažniausiai pusę metų) - jis yra naujinamas/nuimamas. Jeigu ne - tuomet medžiaga archivuojama (ir lieka viešumoje) o autoriai papildo šiuo rezultatu savo portfolio. Publikuojant didelį ar kelis mežesnius (kaip šitas), autoriai dažnai siekia gauti mokslų daktaro laispnį.

Kad tavo slaptas "draugas" negalėjo nieko pasakyti apie tos publikacijos autorius ir nurodė, jog nėra nesusijes su kaimynų universitetu - yra ir akivaizdu, ir neturi reikšmės. Įstaigos viešina ne tik savo bet ir partnerių (kitų mosklo įstaigų) darbus. Mūsų fizikos instituto mokslininkai irgi dalyvauja šimtuose tarpatautinių projektų, apie kuriuos jų kolegos gali sužinoti arba pietų pertraukoje, ar iš tokių žurnalų arba iš kokios metinės veiklos ataskaitos (kurią vertina tik valdžia reguliuojant biudžetą).


Drop a gear and disappear.
EBravo
Pranešimai: 307
Užsiregistravo: 2015-11-02 11:10
Karma: 188

Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Standartinė EBravo » 2022-01-18 14:25

Decoy,
o ar kada nors sakiau/rašiau, kad nepasitikiu mokslu!? :o :o
Tad tai tavo "Tik samprotavimas ir kažkokios asmeninės nieko neapgristos išvados"!!!!!!! :D
Prašau, pateik įrodymus, tik, žinoma, ne savo asmeninius samprotavimus.
Vertėtų išmokti skaityti -"Atkreipiu tavo dėmesį, jog aš netvirtinu, kad visi tavo naudojami šaltiniai ar juose esanti informacija yra neteisinga!!!!"
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Standartinė Decoy » 2022-01-18 14:51

išvados iš paskutinių poros postų:
EBravo rašė:verta išskirti esminį dalyką, kaip jau ir rašiau, reikia vertinti tik VDV sudegusio kūro taršą. O visa kita tarša, skleidžiama eksploatuojant automobilį -dėl važiuoklės dalių, padangų dilimo ir t.t. yra abiem atvejais, tiek su VDV tiek su EV beveik vienoda.
Nėra ji vienoda.
EBravo rašė:Sciendo (beje taip pat įsikūręs pas kamynus tik iš kitos pusės) tai leidybos bei straipsnių ir kitokio turinio dokumentų, pranešimų ir panašiai publikavimo portalas, siūlantis būtent šias paslaugas, todėl jie už turinį neatsako.
Nėra Scendo tiesiog 'publisheris'
EBravo rašė:Gamybinė tarša liks dar ilgai (o tai sudaro iki 60% bendros skaičiuojamosios aplinkos taršos)
Tai yra mitas ir bendrai, klaidingas informacijos pateikimas.

Kol nepamiršau, dar vienas tyrimas dėl footprinto (2021, pavadinimu European Union CO2 Standards For New Passenger Cars and Vans: Life-Cycle Greenhouse Gas Emissions). Čia yra paskaičiuota, kas kokią įtaką turi ir pagal šalių sitauciją, jis patvirtina kad EV turi 'didžiausią galią' ten kur yra tvari energetika. Bet geriau veikia ir ten, kur jos (kol kas) nėra:
Prikabinti failai
2021.jpg
Drop a gear and disappear.
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Standartinė Decoy » 2022-01-18 15:51

O čia atsakymas į kalusimą ar vandenilis yra naudingas. Tik čia matau vieną man nesuprantamą dalyką - HEV yra varomi elektriniais varikliais, o 'vandenilis' naudojamas baterijos įkrovmui. Todėl man nėra aišku, kodėl jų stulpelyje nėra atitinkamos geltonos juostelės:
Prikabinti failai
dar-vienas.jpg
Drop a gear and disappear.
EBravo
Pranešimai: 307
Užsiregistravo: 2015-11-02 11:10
Karma: 188

Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Standartinė EBravo » 2022-01-18 16:05

Decoy rašė:Žinutės nuoroda išvados iš paskutinių poros postų:
EBravo rašė:verta išskirti esminį dalyką, kaip jau ir rašiau, reikia vertinti tik VDV sudegusio kūro taršą. O visa kita tarša, skleidžiama eksploatuojant automobilį -dėl važiuoklės dalių, padangų dilimo ir t.t. yra abiem atvejais, tiek su VDV tiek su EV beveik vienoda.
Nėra ji vienoda.
EBravo rašė:Sciendo (beje taip pat įsikūręs pas kamynus tik iš kitos pusės) tai leidybos bei straipsnių ir kitokio turinio dokumentų, pranešimų ir panašiai publikavimo portalas, siūlantis būtent šias paslaugas, todėl jie už turinį neatsako.
Nėra Scendo tiesiog 'publisheris'
EBravo rašė:Gamybinė tarša liks dar ilgai (o tai sudaro iki 60% bendros skaičiuojamosios aplinkos taršos)
Tai yra mitas.


Decoy,
ir tai visi tavo įrodymai dėl mano netikėjimo mokslu???? :o :o :shock:
1) "Nėra ji vienoda". O ar rašiau ,kad vienoda, rašiau kad ji abiem atvejais YRA (ir tai "mokslas"? :o )
2) skaityk - www.scendo.com, ten viskas aiškiai parašyta!
3) "Tai yra mitas" O ar gamybinės taršos (t.sk. CO2) nėra, ji neegzistuoja? (na nebent jos nėra pagal tavo "asmeninį mokslą" :mrgreen: ) ir ar anot tavęs ji "rytoj" baigsis? :D :D Ar "tavo mokslas" neranda iki 60%?? Ar mano pateikta informacija, kad ji (tarša) bus dar ilgai, tau atrodo, pagal "tavo mokslą" neteisinga??


Taip pat leisiu sau tau priminti tavo paties žodžius keliais postai aukščiau citata "Pabandysiu surasti kokia lengvųjų automobilių taršos dalis, tačiau ji yra didesnė nei visų lėktuvų ir laivybos kartu sudėjus dėl kiekių proporcijos. Update: paskutinės pilnos ataskaitos yra 2018 netų, visas transportas sudaro ties 25 procentų CO2 emisijų, iš jų, 70% buvo kelių transportas, beveik po 10% sudarė visą aviaciją ir visą laivybą. Didžiausia taršos dalis, virš 30%, atėjo iš energijos gamybos, tačiau čia įeina ir visa naftos pramonė, kuri 'maitina' transportą."

Bei maloniai, atkreipsiu tavo dėmesį jog aš rašiau apie VISĄ pasaulinę gamybinę taršą, ne tik TRANSPORTO ir ENERGIJOS gamybos ir net neišskyriau CO2.
Skaityk postu aukščiau, rašiau - gamybinė tarša tai ir reiškia visą gamybinę (gavyba /gamyba) taršą (įskaitant ir pažangių ir patogių bokserių gamybą :mrgreen: ), o taip pat ir automobilių gamybą.

Ir dar tavo teiginys citata "Galite netikėti, neišsiplėsiu, bet naftos gręžinių darbas yra 'n' kartų taršesnis už bet kokį ličio gavimą, ir dar šimtus kartų rizikingesnis." Tad klausimas tau - tie "šimtai kartų" čia "tavo mokslo" duomenys ar MOKSLO?
Ir kiek TŲ "šimtų kartų" tavo mokslas suskaičiavo? 500-900? :D

Patarimas -dar kartą išmok skaityti ir suprasti ne taip kaip tau norisi ar dėl tau naudingų interpretacijų, o taip kaip parašyta. :mrgreen: :mrgreen:
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Standartinė Decoy » 2022-01-18 16:26

Paveikslėlis

Neturiu ko daugiau pridurti šitam punktui.

http://www.scendo.com yra odontologijos paslaugų centras, o kas yra http://www.sciendo.com išties yra parašyta jų aprašyme, ypač su kuo jie dirba ir kaip yra vertinami moksliniai straipsniai. Mokslinių straipsnių skelbimo tikslias yra būtent vertinimas, kaip privatus (žurnalais), taip ir viešas.

Na o trečiam punkte prašymas buvo pateikti informacijos šaltinį. Dabar matau daug šauktukų/klaustukų, tai nekreipsiu dėmesio.

Atkreipsiu dėmesį jog 'n' kartų nereiškia šimtų. Bet, jeigu paimti kiek žalos pridarė naftos išpylimai į jūrą (kaip iš rig'ų, taip ir laivų) ir kiek buvo problemų su ličio ar pan metalų iškasimu - tai, tikrai galima sakyti kad ir 500, ir 900, ir dar daugiau. O visa tavo minėta 'gamybos pramonė' (industry) sudaro nuo 5 iki 10 procentų pasaulio GHG emisijų. Kažkiek daugiau nei gyvulių metano 'bezdalai'. Surasti grafikus tikrai nesunku.
Drop a gear and disappear.
EBravo
Pranešimai: 307
Užsiregistravo: 2015-11-02 11:10
Karma: 188

Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Standartinė EBravo » 2022-01-18 17:41

Decoy rašė:Žinutės nuoroda Paveikslėlis

Neturiu ko daugiau pridurti šitam punktui.

http://www.scendo.com yra en odontologijos paslaugų centras, o kas yra http://www.sciendo.com išties yra parašyta jų aprašyme, ypač su kuo jie dirba ir kaip yra vertinami moksliniai straipsniai. Mokslinių straipsnių skelbimo tikslias yra būtent vertinimas, kaip privatus (žurnalais), taip ir viešas.

Na o trečiam punkte prašymas buvo pateikti informacijos šaltinį. Dabar matau daug šauktukų/klaustukų, tai nekreipsiu dėmesio.

Atkreipsiu dėmesį jog 'n' kartų nereiškia šimtų. Bet, jeigu paimti kiek žalos pridarė naftos išpylimai į jūrą (kaip iš rig'ų, taip ir laivų) ir kiek buvo problemų su ličio ar pan metalų iškasimu - tai, tikrai galima sakyti kad ir 500, ir 900, ir dar daugiau. O visa tavo minėta 'gamybos pramonė' (industry) sudaro nuo 5 iki 10 procentų pasaulio GHG emisijų. Kažkiek daugiau nei gyvulių metano 'bezdalai'. Surasti grafikus tikrai nesunku.



Na jei tau "beveik vienoda" ir "vienoda" yra vienas ir tas pat - ta pati reikšmė, tai tuomet nėra ką daugiau ir pasakyti :mrgreen:

Teisingai, sorry, praleidau S, I raidę. Teisingai, tai taip buvau ir pažymėjęs rašydamas, kad tai viešinimo/publikavimo. Ir kaip tai susiję su įrodymu - apie mokslo neigimą.

Žinai, jei lyginti naftos pramonės gavybos amžių ir ličio gavybos amžių ir atitinkamai žalą, tai yra nekorektiška, bet matyt tu gali sau (ar "tavo mokslas" :D) leisti, tokią "smulkmeną", į kurią galima nekreipti dėmesio ar ne ? Paaiškinsiu, kad suprastum ką turiu galvoje- kiek laiko ir kokiom apimtim jau išgaunama nafta (ir t.sk. technologijos ir jų kaitą) ir kiek laiko ličio ar panašių metalų bei, žinoma ir nepamirštant įvertinti poreikius ir jų kitimą laike.

Dar kartą -aš rašiau ir rašau ne vien tik apie GHG, neklaidžiok/nesiblaškyk pats ir neklaidink kitų.


Tačiau galime "užrišti" šią visai neproduktyvią rašliavą.

Aišku tik vieną, viskas juda į priekį visose srityse, sulauksime įvairiausių technologinių sprendimų, vieni "numirs' tik užgimę, kiti bus ilgą laiką "embriono" stadijoje ir lauks savo sėkmingo laiko ,o dar kiti "šviežiai iškepti" tuoj pat bus labai paklausus.
Bet kuriuo atveju, reikės rinktis mums (visiems žmonėms), kurie technologiniai sprendimai mums įdomus, finansiškai pakeliami, patogūs, lengvai prieinami ir lengvai ir/ar patogiai eksploatuojami, o gal tik dėl pasipuikavimo ar savo galimybių demonstravimui.
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Standartinė Decoy » 2022-01-18 19:38

Kad nereikia pyktis aš tikrai pritariu. Bet paklausiu patikslinti, ką konkrečiai tu turi omenyje sakydamas ne GHG. Tik pasistenkim išvengti bendrų apibrėžimų. Kas tai yra, sunkieji metalai, ar vis gi kažkas kito? Nes su jais situacija labai pagerėjo nepaisant didėjančios gamybos - https://www.eea.europa.eu/ims/heavy-met ... -in-europe
Drop a gear and disappear.
4xRG
Pranešimai: 4190
Užsiregistravo: 2015-10-22 12:20
Karma: 918

Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Standartinė 4xRG » 2022-01-18 20:45

Naftos kompanija: elektromobilių įkrovimo stotelės jau tuoj bus pelningesnės už degalines
Aplinkosauginės kategorijos žmonėms atrodo per daug abstrakčios, tolimos ir neaiškios. Dėl to elektromobiliai iš tikrųjų įsigalės ir paplis tada, kai naudoti juos bus praktiškiau,...
Šaltinis: 15min.lt

Tyrimas: kas trečias gyventojas automobilį renkasi pagal jo emisijas
Šiuo metu kas trečias automobilį įsigyjantis lietuvis atkreipia dėmesį į automobilio anglies dvideginio emisijų kiekį, parodė „Swedbank“ užsakymu atliktas gyventojų nuomonės...
Šaltinis: 15min.lt
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Standartinė Decoy » 2022-01-19 09:22

Elektromobilių bumo Lietuvoje gali tekti palaukti: kaltas lietuvių taupumas ar perversmui neparuošta infrastruktūra?
Elektromobiliai – ateities transporto priemonė, ne tik tausojanti gamtą, bet ir padedanti greičiau judėti mieste specialia trasporto juosta. Jų populiarumas Lietuvoje įsibėgėja, tačiau nedaug žmonių renkasi atsisveikinti su įprastais automobiliais.
Šaltinis: delfi.lt
Drop a gear and disappear.
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Standartinė Decoy » 2022-01-19 09:23

4xRG rašė:Naftos kompanija: elektromobilių įkrovimo stotelės jau tuoj bus pelningesnės už degalines
Igničio greito įkrovimo kainos labai padidėjo šiais metais, beveik pusantro karto... :(
Drop a gear and disappear.
4xRG
Pranešimai: 4190
Užsiregistravo: 2015-10-22 12:20
Karma: 918

Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Standartinė 4xRG » 2022-01-22 04:40

272186957_420838169820646_8040381395423061743_n.jpg
Ateitis...
Vartotojo avataras
turistux
Pranešimai: 2156
Užsiregistravo: 2015-11-01 18:04
Karma: 745

Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Standartinė turistux » 2022-01-22 14:27

O galima kai niekas nemato, prie to laido privynioti savo gabalelei ir nemoamai savo tesla is 123-o buto pasijungti?
Beverly 350 ST
4xRG
Pranešimai: 4190
Užsiregistravo: 2015-10-22 12:20
Karma: 918

Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Standartinė 4xRG » 2022-01-25 15:37

Brangiau turėti benzininį ar elektrinį automobilį: skaičiai gali nustebinti
Kurį – benzinu ar baterijose kaupiama elektros energija varomą – naują automobilį atsieis turėti pigiau? Atsakymas – kaip ant delno vertinant panašios komplektacijos modelių į...
Šaltinis: 15min.lt
4xRG
Pranešimai: 4190
Užsiregistravo: 2015-10-22 12:20
Karma: 918

Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Standartinė 4xRG » 2022-01-29 01:45

Susisiekimo viceministrė atskleidė, kada tikimasi elektromobilumo lūžio
Elektrinių lengvųjų automobilių rinka Europoje plėtojama itin sparčiai. Elektromobilių skaičius Europos Sąjungoje (ES) per pastaruosius kelerius metus išaugo 10 kartų – nuo 1,3...
Šaltinis: 15min.lt
Vartotojo avataras
ltd
Pranešimai: 509
Užsiregistravo: 2016-03-20 10:15
Karma: 81

Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Standartinė ltd » 2022-02-04 10:20

Elektromobilių vairuotojai Vilniuje pyksta: kodėl turime stumdytis eilėse?
15min skaitytojai, elektromobilių vairuotojai, neslepia nepasitenkinimo sostinėje veikiančia infrastruktūra. Jų manymu, jau seniai metas pereiti nuo gražių kalbų prie konkrečių...
Šaltinis: 15min.lt


Kraunant pilną bateriją, bendra suma išeina 34–38 Eur, už kuriuos žiemos metu galima nuvažiuoti 200–250 km.
Taigi vidaus degimo varikliu važiuoti yra du ar net tris kartus pigiau nei elektromobiliu!
Trans Alp
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Standartinė Decoy » 2022-02-04 11:01

Tai yra quick/super-chargerių (>50kwh) kainos. Jeigu lyginti brangiausią įmanomą įkrovimą su bendra kuro kaina - aišku kad brangiau. Tačiau 11kWh destination chargeriuose, pvz daugumos didelių Vilniaus ofisų uždaruose parkinguose, SWED buitinėse, Ogmios miestas prie maximos - įkrauti gali ir nemokamai AC srove, o namuose/garaže naktį tai kainuoja 0,12eur/kwh (tebunie +10% efektyvumo paklaida), taigi pigiausias palyginimas yra nemokami vs mokamai, o namų sąlygomis (dabartinėmis kainomis) yra <4e eur 100+km žiemos metu. Jeigu automobilis turi šilumos pompą (apart leafo, ten orinė) - ties 3eur.

Beto yra Ionity tinklas, kur tarifai gamintojų grupei - BMW, Ford, Hyundai, MB, Vw, Audi ir Porsche yra pigesni, kaip ir Teslom superchargeriuose gariūnose.

P.S. Ignitis yra labai patogus gaminantiems vartotojams, nes jie gali perkelti pagamintus kWh "į" igničio įkrovimo stoteles už administracinį mokestį (berods tie patys 0,05eur uz kwh). Tai yra sudedi elektrinę ant stogo, gamini vasaros metu ir naudoji visą likusį laiką įkrauti savo automobilį pusvelčiui. O įprastos kainos įkrovimo tikria yra kosminės, 4x tarifai naminiai.
Drop a gear and disappear.
Schumio fanas
Pranešimai: 31
Užsiregistravo: 2015-11-19 20:22
Karma: 17

Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Standartinė Schumio fanas » 2022-02-04 11:50

Klounai prisiperka brangių, nefunkcionalių žaisliukų ir po to skundžiasi visiems. CHA CHA CHA Juos, mat, apgavo kažkas, neduoda nemokamos elektros. Kažkaip normalių auto vairuotojams tokių klausymų nekyla - kur mano nemokamas benzinas/dyzelis ???
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Standartinė Decoy » 2022-02-04 11:56

Tau dyzelio ir benzino nemokamo nėra, o elektromobilių savininkams yra, prieinamas viešai (ne tik miestuose, bet ir Vilnius-Kaunas ir Kaunas-Klaipėda greitkeliuose). Automobiliai irgi yra funkcionalesni ir ženkliai saugesni. Nesuprantu kam šitą komentarą išvis parašei.

Tiesiog protingesnis automobilis suteikia galimybę arba būti "Schumiu" (ar jo fanu) - lakstyti ir išmesti pinigų, arba, tas pats automobilis leidžia elgtis protingiau ir labai efektyviai taupyti. To negalima pasakyti apie įprastą. Bet koks žmogus, kuris mano, jog sumokės daugiau ir tuoj pat viskas sukris ant galvos - aišku kad to nesulauks. Bet važinėti EV jam tikrai patiks labiau, su tolygių galios paskirstymu, žymiai didesniu sukimo momentu, tyla, sušilimu ir kitom išmaniom funkcijom.
Drop a gear and disappear.
Schumio fanas
Pranešimai: 31
Užsiregistravo: 2015-11-19 20:22
Karma: 17

Kelių transporto priemonių elektrifikacija (diskusija/naujienos)

Standartinė Schumio fanas » 2022-02-04 12:54

Na yra Decoy tiesa ir kitų nuomonė. Gal pakeiskite šios temos pavadinimą į Decoy pasakė ir basta. Dar kokio komuniagos Lenino ar Stalino portretą uždėkite. Jie irgi visada teisūs buvo ir Pravda laikraštį leido. :lol: :lol: :lol:

Grįžti į “Pokalbiai offtopic”

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra