IT-išnikų skyrelis
Parašytas: 2017-07-13 14:55
Dėl populiarumo GPU ir jo išnaudojimo:
http://blog.logicalincrements.com/2017/ ... -shortage/
http://blog.logicalincrements.com/2017/ ... -shortage/
Lietuvos motociklininkų bendruomenė
https://www.motociklininkai.lt/moto-forumas/
https://www.motociklininkai.lt/moto-forumas/viewtopic.php?f=13&t=148
Čia tu esi teisus morališkai, tačiau ne praktiškai ar teisiškai. Pinigų grąžinimas vykta pagal pirkimo dokumentus. Grąžins tiek pat pinigų, kiek tu išleidai. Tad nei pliuso, nei minuso. Pasirinkti analogišką produktą gali tik pirmų 14 dienų bėgyje. Vėliau teisę rinktis geriausią sprendimą pereina servisui (autorizuotam centrui) - ar grąžinti, ar pakeisti, ar pataisyti. Šiuo atveju, akivaizdu, kad jiems paprasčiau grąžinti pinigus.Madsysas rašė:save sioje situacijoje matau kaip labai nukentejusi klienta nes panasu, kad uz ta pacia suma kuria atgausiu as nieko panasaus nenusipirksiu.
Tai va norociau suzinoti ar as kazka sioje situacijoje dar galiu padaryti ar tiesiog susitaikyti ir teks isigyti prastesne VGA?
Aciu uz patarimus
http://dogeweather.com/Tinkladraskis rašė:much wow!
Praktiškai visur tas pats, taip, pardavėjas šiuo atveju yra tarpininkas, garantuojantis nemokamą prekių transportavimą ir grąžinimą savo sąskaita. Faktinį darbą atlieka gamintojo atstovai, kas, dažnai, yra prekių importuotojai (tiekėjai). Arba yra tam tikti centrai, pvz servicenet, servisaICT ir pan. Sprendimą apie prekės taisymą ar nurašymą priima būtent jie. Tačiau, gavus būtent prekės nurašymo aktą, pardavėjas gali spręsti situaciją savo naudai.Madsysas rašė:O siaip cia visur taip su garantijom jog tiekėjas turi savo garantinius centrus, o ne pardavejas?
Tinkladraskis rašė:Žinutės nuoroda Tiesą pasakius pirmą kartą girdžiu, kad kompiuterinė technika su amžiumi brangsta.